Okunma

Creative Inspire M5300


11 Şubat 2007 Pazar 14:00
Creative Inspire M5300

Inspire M5300 adındaki yeni 5.1 hoparlör sistemi, şık ve farklı tasarımı ile
dikkat çekiyor. 17W’lık subwoofer, 6W‘lık merkez ve uydu hoparlörler ile toplam
47W RMS gerçek ses çıkış gücüne sahip olan Inspire M5300‘ü masaüstünde kullanabileceğiniz
gibi dilerseniz duvara da monte edebiliyorsunuz. Böylece oturma odanızdaki DVD
oynatıcınıza bağladığınızda hoparlörleriniz için ayrıca yer aramanız gerekmiyor.


Creative Inspire M5300

Kolay kontrol
Ahşap subwoofer’ı sayesinde derin baslar sunan Inspire M5300‘ü, kablolu uzaktan
kumandasıyla rahatlıkla kontrol edebiliyorsunuz.

Bilgi için: Creative Türkiye
Fiyatı: Belli Değil
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

26 yorum - “Creative Inspire M5300”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    heh ya aynı sorun bndede var kardeş benim arkidede var aynsından benimki ii ses çıkarmıyı woofer vurarken garip ses çıkıo

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar Fiyat Olarak Ne Kadar Acaba ?

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Cretive Inspire M5300 aldım ses kartım 5.1 desteklişyor oda Cretive Sound Blaster 24-Bit öbür ses kartım onbort BIOS ‘ dan iptal ettim ama ginede 2 tane kolon çalışıyor normal onbord 7.1 destekliyor taktığım zaman hepsi çalışıyor ama az ses çıkarıyor sebebi nedir ? Arkadaşın 4.1 ‘i bile bendekinden çok daha fazla ses çıkarıyor benimkinin özellikleri ondan daha yüksek…

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Aslında beni biraz hayal kırıklığına uğrattı, ses filan güzel de, bueforu resimde çok büyük gözükjüyo ama gerçekte o kadar büyük değil,ufak ama sesi gene de iyi…

  5. SDN Okuru dedi ki:

    arakdaşlar bnden tavsiye logitech x-530 derim reklam omlasın ama bn onu kullanıyorum ses yükselticisi ile ….:D:D…

  6. SDN Okuru dedi ki:

    hehe canım bu kolonlardan bendede var evı yıkıyor şerefsızım hemıde 5+1 creatıve sound blaster ses kartıda var komşuların bırı gıdıyor bırı gelıyor hehe sallıyor yanı

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar dediim gibi ses kartınız desteklemiyorsa,5+1 destekleyen bi ses kartı taktırmanız gerekecek bilgisayarınıza…

  8. SDN Okuru dedi ki:

    sadece 2 hoparlörden ses alıyorum diyen arkadaşlar ses kartınızın 5+1 ses sistemini desteklediine emin misiniz???

  9. SDN Okuru dedi ki:

    walla bendede aynısı war ama bendende 2 tanesı calısıyor bılgısayarcı sses kartı dersteklemıyor dedı ama anlamadım nasıl yapacam bılmıom ::(

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Creativ i aldım da iki kanaldan ses cıkıyo creativ play center ı nerden ındırebilirim yardııııııııııııııımm lutfen

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Bu arda fiyatı da 140-160 civarı bn 140 a aldım(Ytl)

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Yazılarınız için teşekkür ederim sayenizde almam garantileşti nişallah bnde bi bağlama sorunnu yaşamam guzel alet 47 w ne demek supesiniz.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    bende kuramadım notebook da çalışmıyormu yoksa ben mi kabloları ters bağlıyorum bilen varsa cvp verirse sevinirim hp pavilion dv6635et laptop markası desteklemesi lazım ama bilmiyorum önerilerinizi bekliyorum mail atarsanız sevirinirim kky_s@hotma

  14. SDN Okuru dedi ki:

    beyler 5+1 m5300 aldım bende kuramadım yhaw sadece 2 hoporler calısıyor bilen anlatabilirmi rica ediyom
    BiradeRim Creative Play CenteR indirceksin
    Ozaman Her Kanaldan SEs aLabiliRsn

  15. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bu harika bir 5+1 herkeze tavsiye ederim .Ama bilgisayarın 3 lü ses girişi çalıştı***** bi tane kablo ***** 5.1 çıkışına bağlanıo ve 3 girişi ***** bağlanıo her hangi bir elektronikcide bulunur.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    beyler 5+1 m5300 aldım bende kuramadım yhaw sadece 2 hoporler calısıyor bilen anlatabilirmi rica ediyom

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Ben aldım harika!!! Creative’den şaşmam kim ne derse desin logitech neymiş. O markayı Microsoft adını duyurarak yükseltti neysen ben M5300 le konser veriyorum bye 🙂

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Philips ve Logitech in aynı fiyattaki ürünleri çok daha iyi bence hem şekil hem performans açısından. Bu ürünün hepsiburada satış fiyatı: 162,96 YTL

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel alet ama fiyatı ne kadar

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Koca haberden anladıklarım:
    Creative, yeni bi ürün çıkarmış, adım 5300, toplam 47W rms ses gücüne sahip 5.1 hoparlör sistemi. Alın resmi de şu.

    Ne anlayışsız adamım!
    Halbuki, şunları da anlamam gerekirdi :
    -Manyetik koruması var mı?
    -digital mi, analog mu? (zannımca analogdur.)

    Neyse, zannımca 5200 ün eline su dökemez. Bunun neresi şık be pehh 🙂

    Flying_Hero

  21. SDN Okuru dedi ki:

    ben logitech derim

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Bendede creative inspire 5200 var çok güsel ses kalitesi var buda eminim öyledir

  23. SDN Okuru dedi ki:

    hala mı kablolu kumanda!!!

  24. SDN Okuru dedi ki:

    ıyı hosta dvd ızlerken televizyonun olugu yeremı gıtmemız gerekıyor… nasıl uzaktan kumanda bıldıgımız ..

    yakından kumanda bu…

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Adamlar iyice aştı olayı

  26. SDN Okuru dedi ki:

    bendede m5300 var ama wooferi çok kötü bi arkadaşımda var onunki sanki tesisatlı araba gibi bas verio bnm ki sanki içinde bişeye çarpıomuş gibi oluo bilen varsa sebebini yardım etsin lütfen

" Creative Inspire M5300 konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Creative Inspire M5300 ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Creative Inspire M5300 ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "