Oyunlarda ekran kartı ve işlemci birbirine paralel gitmediği sürede en zayıf halka, sınırlayıcı bir faktör haline gelmeye başlar. Dolayısıyla ne kadar iyi işlemci ve belleğiniz varsa, ekran kartınızdan o kadar verim alırsınız. Her iki bileşeniniz de iyiyse, donanımların birbirini kesme eğilimi azalır; ancak sistemin bütünüyle yetmediği durumlar oluşmaya başlar. Crysis için hazırlanan bu videoda ilk senaryoda 3,2 GHz‘lik tek çekirdekli bir Pentium 4, ikinci videoda ise 2,4 GHz‘lik bir Core 2 Quad, dört çekirdekli işlemci kullanılıyor.
İzleyin
Elbette oyunların dört çekirdeğe dağıtık çalışan yapıları olmadığını bildiğimiz için bu videoyu izlerken konuya “dört çekirdeğin farkı” değil “yeni işlemci teknolojilerinin farkı” olarak bakmanızda fayda olacağını düşünüyoruz.
#video_4556#
:: Bu fark bir sonraki nesil işlemcilerde artacak mı?
Yazan: Berkin Bozdoğan
SDN – http://shiftdelete.net
mesajı aldım.donanım sadece ne kadar kasacağını belirliyor.kasmadan oynamak için biraz uçuk bir sistem lazım.
4 çekirdeklide ara sıra takılıyor.
(keşke fx 5200 oynatsa bunu)
oyun ps3 te oynanır mesaj bu 🙂
intel e8500 3.16 ghz islemci ve 8800gtx ile
hic takilmadan oynarsiniz
arkadaşlar bende 2.8ghz amd.ati 3600 serisi.2gb kingston bellek war sizce bu oyun için nasıl görüsşlerinizi bekliyorum