Okunma

Crysis Warhead Yeni Bilgiler


08 Haziran 2008 Pazar 21:00
Crysis Warhead Yeni Bilgiler
Birkaç gün önce ilk duyumlarını paylaştığımız geçtiğimiz yılın en çok konuşan oyunlarından Crysis‘in devam oyunu Crysis Warhead ile ilgili yeni bilgiler su yüzüne çıktı. İlk olarak müjdeyi verelim; sonbahar aylarında bilgisayarlara idman yaptıracak olan yeni oyun, CryENGINE 2 motorunun yeni, geliştirilmiş ve optimize edilmiş (nihayet!) bir sürümünü kullanıyor.

Psycho’yu Hatırladınız mı?

Crysis Warhead ile ilgili senaryo da bir hayli şaşırtıcı ve ilgi çekici. Crysis‘in en akılda kalıcı karakteri hangisi diye sorulduğunda, Psycho dediğinizi duyar gibiyiz. Sonbaharda oynayacağımız oyunda da Çavuş Sykes‘ın, yani Psycho‘nun nano giysisine bürüneceğiz. Crysis Warhead, ilk oyundaki zaman diliminde adanın diğer tarafında yaşanan olayları konu alıyor ve tamamen özelleştirilebilir silahlar, yeni taşıtlar ve çoklu oyuncu içeriği ile özüne sadık kalan yepyeni bir maceranın sözünü veriyor.

Optimizasyon probleminin de çözülmesiyle yapımcılardan tek istediğimiz, olası bir Türkçe sürümünde dik başlı ve agresif Psycho‘nun sesinin ilk oyundakiyle aynı kalması.

Bilgi İçin: Crysis Warhead
Yazan: Erhan Kahraman
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

24 yorum - “Crysis Warhead Yeni Bilgiler”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bendede crysis var ama ben bu oynu full çalıştıramı***** bu sorum üzerine bana hemen bilgisayarımın özelliklerini soracaksınız siz sormadan ben cvaplıyım

    işlemci:intel core 2quad 2.33 6mb
    ram:4 gb 1066 mhz soğutuculu
    e.kartı:ati hd sapphire 4850 toxic
    ana kart:90 dolarlık bi ana kart asus’un

  2. SDN Okuru dedi ki:

    crysis düyada oynadığım en güzel oyun

  3. SDN Okuru dedi ki:

    bu oyunun çok harika

  4. SDN Okuru dedi ki:

    ya ben oynandım cok kısa ya ne guzel yıkıoduk ortalı ya
    okadar met ettiler bide tamam guzel bişe demiom ama cok kısa sadece 71 bolum böle seymı olur yaa 1.biledaha zor ve uzundu

  5. SDN Okuru dedi ki:

    yalnız oyun kısa diolar inşallah ole degildir

  6. SDN Okuru dedi ki:

    psycho olmak daha guzel oyuna yeni bir zevk atar

  7. SDN Okuru dedi ki:

    😛 6,30 saatte bitirdim oyunu pek hoşuma gitmedi özellikle bitiş kısmı

  8. SDN Okuru dedi ki:

    ben oyunu yukledım oyunun uzerinde türkçe yazıyodu yukledıkten sonra acıldı fakat oyun turkce deıl nasıl oluyor bu iş yardımcı olursanız sevınırım …

  9. SDN Okuru dedi ki:

    crysis warhad türkçe olursa maükemmel olur

  10. SDN Okuru dedi ki:

    ya crysis seven arkadaslar crysis warhead ne zaman cıkcak cook sabırsızlanıyorum

  11. SDN Okuru dedi ki:

    ok kardes cok tesekkür ederim

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Benimde Babam hastasıdır gerçi bende hastasıyımdır ama babam valla hep butür savaş oyunları ***** an kadar call of duty 2, call of duty 4,crysis hepsini defalarca oynayıp bitirmiştim 10-15 vardır en azından ve nedense hiçte sıkılmıyor bi crysis te adamın boğazından tutup havaya kaldırıyor f ye basıp adamı havaya atı***** silahıyla ***** bütün adamları hedef tahtası haline getirdi:D…

  13. SDN Okuru dedi ki:

    crysis bildiğim kadarı ile kriz ***** arada ben crysis i bir gece de 11 den sabah 5 e kadar bitirdim ve çok keyif aldım ve toplamda 4 kere bitirdim …

  14. SDN Okuru dedi ki:

    cvp yazmamıssınız yoksasizdemi bilmiyonuuz

  15. SDN Okuru dedi ki:

    eminmisin 6 saatte bittiğine Cevat Yerli röpörtajında ortalama bir oynama ile 15 saatte biter diorda iyi oyuncular 10-12 saatte bitirebilir….

  16. SDN Okuru dedi ki:

    ya bişey sorucam crysis nedemek
    sölermisiniz…

  17. SDN Okuru dedi ki:

    walla abicim crysis çok güzel bir oyun hemde türkçeydi crysis warhead’da türkçe olsun ve uzun olsun crysis 6 saatte bitiyor

  18. SDN Okuru dedi ki:

    bencede bu oyun çok güzel ama ne zmn çıkacak bir bilginiz varmı…

  19. SDN Okuru dedi ki:

    bence yine bahtiyar engin seslindirse süper olur…

  20. SDN Okuru dedi ki:

    sizce psycho mu daha iyi nomad mı da iyi bence nomad çünkü nomad teğmen psycho çavuş.teğmen daha yüksek olduduğu için…

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Bana göre düşüncelerimin zıttında kaldı ama yine de ilgi çekici olabilir….

  22. SDN Okuru dedi ki:

    ada ada diye yakınan arkadaşa söylüyorum. eğer ilk oyunun son sahnesini hatırlıyorsa adaya geri dönülmüştü. 😀
    bu sefer oyunda adaya dönememize sebep olan kişiyi oynayacağız. kısa sürse de sürmese de oyun yanımıza Nomed in gelmiyle biter ve bir yıl sonra CRYSIS 2 çıakr. :)…

  23. SDN Okuru dedi ki:

    oyundan hepimizin çok keyif aldığı aş***** yanı ise farcrydan bu yana gelen ada sevdasının ne zaman son bulacağı.yine ada ada ***** değiştirin şu platformu sayın yerli….

  24. SDN Okuru dedi ki:

    harika..turkçe olsun yeter…..

" Crysis Warhead Yeni Bilgiler konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Crysis Warhead Yeni Bilgiler ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Crysis Warhead Yeni Bilgiler ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "