Okunma

CS:GO Oyuncuları için Müjdeli Haber


27 Aralık 2014 Cumartesi 11:05
CS:GO Oyuncuları için Müjdeli Haber

Oyunun çıkışının ardından yaklaşık 5-6 ay süre gelen temiz bir oyun deneyiminin ardından maalesef çoğu oyunda olduğu gibi hile salgını, Counter-Strike: Global Offensive oyununa da bulaşmış durumda. Her ne kadar birçok güncelleme yapılıp, hileciler banlansa da buna dur diyebilmek oldukça zor. 

Özellikle son zamanlarda yapılan profesyonel turnuvalar ve dağıtılan ödül havuzlarıyla CS:GO’ya artan ilgi, devamında daha iyi bir rütbeye sahip olabilmek için oyuncuların hileyi tercih etmesine neden oluyor.

14-12/26/hack.jpg

Valve, CS:GO’da hile açan oyuncu kesiminin gittikçe arttığını farketmiş olacak ki güçlendirdiği EAC sistemiyle hile açan oyuncuları tespit etti.

Tespit etmesinin ardından ise pek bir süre geçmeden yaklaşık 1500 adet hileci oyundan banlandı. Yani artık uzun bir süre aimshot veya wall-hack hilecileri karşımıza gelmeyecek gibi duruyor.

Hile satan adresler de engellendi

Oyuncuların ban yemesinin yanı sıra, söylenilenlere göre CS:GO için hile satan yaklaşık 16 adet siteye erişimin engellendiği de belirtiliyor. Yeni yıla girmeden önce Valve’in, oyunu bu şekilde temizlemesi kuşkusuz oyunculara daha iyi bir oyun deneyimi yaşatacaktır. 

:: CS:GO oyuncuları bu durum hakkında ne düşünüyor?




yazarSerkan Levent

Yaklaşık beş yıldır oyun editörlüğü yapmakta ve tam bir geek. Önemli oyun organizasyonlarında yer alan Serkan, oyun ve donanım haberleriyle ShiftDelete.Net'te.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

57 yorum - “CS:GO Oyuncuları için Müjdeli Haber”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    bu oyunu bi keremi satin aliyoruz yoksa surekli para yatirmak gerekiyo mu

  2. Burak Can dedi ki:

    Arkadaşlarını trollüyor millet ama niye ban yemiyolar kod banlı değil mi counter strike ın yaptığı birşey mi

  3. zeus dedi ki:

    Şöyle bir gerçek var valve koca oyun şirketi bilerek hileye çözüm bulmuyor hem hileden hem oyuncudan hem hileli oyuncudan para kazanı***** yiyen hileci tekrar hesap alıp devam ediyor hilecinin karşısında hile olmayan da hırslanıp alıyor yani adamlar parayı nasıl kazanacağını biliyor..yıllarca bu oyunu oynayana oluyor olan…

  4. Emirhan ÜRDEM dedi ki:

    Herhangi bir hile kullanmadığım taktirde vac ban yedim sadece kendi bilgisayarımda değil arkadaşlarla internet kafelerdede oynuyoruz bu durum karşısında mağdur oldum ikinciye bu oyunu almam eğer ki suçsuz olduğum kanıtlanırsa çok iyi olur yani emek veriyorsun ve eğlencenden mahrum kalıyorsun

  5. SDN Okuru dedi ki:

    ayrıca burda psikolojik olarak hileye başvurma da var. hilecileri görünce oynayamayan kişi, hırs edip başarılı olabilmek için hile satın alıyor. bu bile bu hilenin başında valve oldugunun kanıtıdır. yan şirketlerle hallediyor bu işi. yalandan site kapatsa nolcak başka isimle başka bi modelle güncel hile çıkarıp bakar işine.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    buna inanan varmı? en dandik kutuyu açmak için bile para koparmaya çalışan valve hile yapıp satmıyor mu sanıyorsunuz? veyahut koskoca oyunu yapıp hileye mi çözüm bulamıyor bu koskoca oyun yapımcıları? güldürmeyin allah askına. dolayı şekilde hileyi satarak, hem hileden hemde hileden banlanan kişilere tekrar hesap satarak ekstra ordan da parayı koyuyor. arzı yaratıp talepten götürüyor. asıl hileci valve nin ta kendisidir.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    yap oyunu 200 lira hastaları alsın hile yapamaz kimse ozaman 20 liraya oyun yaparsan herkes alır hilede yapar

  8. SDN Okuru dedi ki:

    yalan oyunun yüzde %90 ı hile bu oyundan bi cacık olmaz siz siz olun süprem olmayın kafayı yersiniz

  9. SDN Okuru dedi ki:

    yağız5900 hiledir cs go dan banlatın onu

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Çok şanssizim daha yeni envanter yaptım ve arkadaşla silahlara bakmak için atölyede bir haritayı indirip oydaik ve sonra vac ban mesajı geldi Yani cs ile beraber 80 tl boşa gitti.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    hile yapmadığım halde yetenek puanım düştü gümüş 3'tüm 2'ye düştüm zaten yeni başlamıştım cs'ye oyundan soğudum yapanlara bişey olmuyor yapmayanları banlıyorlar bu nasıl iş ya…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    ben hile yapmadım ama hesapım banlandı

  13. SDN Okuru dedi ki:

    İNŞALLAH GİDER

  14. SDN Okuru dedi ki:

    smurf hesapta hack açarsak asıl hesap gidermi

    1. kıvanç dedi ki:

      hilemi kullanmak istiyon bilader sende anlamadım ki

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Artık oyundan bıktım bunlar yüzünden ben demi hack kullanan diyorum

  16. SDN Okuru dedi ki:

    bende diyordum hemen niye oluyorum

  17. SDN Okuru dedi ki:

    merhaba ben bundan yaklaşık 2 ay önce bir yayın açıp hile kullandım TEST amaçlı yayında açtım vac ı test ediyorduk ve yayını açtığımdan 2 gün sonra vac ban yedim yani bu vac sistemi kesinlikle çalışıyor tabi ki de vac ban çalışmalarını devam ettireceğine inanıyorum

  18. SDN Okuru dedi ki:

    halen aynı değişen bir şey yok bir dünya hileci dolu adamı izliyorum takır takır goruyor adamların yeirni bunlar yüzünden oyundan soğudum

  19. Aden dedi ki:

    cs go icin herhangi bir grup vs var mi sdn de? ya da sayfa filan?

  20. Crusher241734 dedi ki:

    Beyler CS:GO da kac gun rekabetci girmezsek rutbe sifirlaniyor ?

  21. SDN Okuru dedi ki:

    beyler rütbem dmg'di son 3 gündür 6 maç girdim hepsinde wh kullanan adam geldi şu son update den sonra her maç cheater geliyor artık oyunu bırakma aşamasına geldim . Bide zaten bu hileyi satan asıl kişide Gaben zaten (şimdi bazılarınız adamlar belki hile değil falan dicek açıp demoyuda izledim yani o kadar cahil değiliz)

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Bence valvenin istedigi hile acıp ban yesinler yeni hesap alsınlar hileye karşı önlem 0 neden haftalık güncelleme gelmiyor girdiğimiz 5rekabetci macından 3tanesinde hack ile karsılasıyoruz reportladıktan sonra 3ay sonra yiyor banı olan bizim rütbeye.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    hicbisey olmaz hfda 1 güncelleme getirmeyle bi işe yaramazlar

  24. SDN Okuru dedi ki:

    CS go oynamam çünkü counter havası yok oyunda. enteresan birşey olmuş

  25. SDN Okuru dedi ki:

    hiç tutmadığım bir versiyon GO.. malesef hızlı değil, eğlence yok. GO oynayacağıma Call Of Duty oynarım daha iyi… CS'nin havasını git gide bozdular. 1.6 ile devam

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Benim birader daha dün hile aldı ve çatır çatır oynuyor. Bunlar milletin gözünü korkutmaktan başka bir şey değil. Ayrıca 1500 rakamı da çok komik.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Geçen gün anlık olarak 6 tl yaptılar herkes yumuldu önlem alamazlarsa vay hallerine.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    bu güzel haber bence steam ustunden onlnine aylarca erişmeisni kapatması lazım arkadaş bir insan hile ile oynadıktan sonra oyunama amacı kalmıyor bunlar nasıl bir mal surusudur hile ile adam vurduktan sonra kendilerini birşeymi sanıyorlar hayır hile kullanmayan adamlara yazık 2 kuruşluk keyiflerinin içine ediyorsunuz

  29. SDN Okuru dedi ki:

    emin olun bunlar hilecilere engel olmaz

  30. SDN Okuru dedi ki:

    oyun sürekli güncelleme almasına rağmen çok hatalar var mesela iki kişi karşılıklı ateş ettiniz karşı taraf senden salise farkıyla önce ateş etti ama sende ateş ettin sesde geldi senin attığın mermiyi saymıyor birde ölmeden önce bomba attın diyelim bomba tam havadayken ölürsen attığın bomba kayboluyor hiç atmamışsın sayıyor bunun gibi birsürü saçmalık dolu

  31. SDN Okuru dedi ki:

    steam id üzerinden banlamaları lazım yok çözülmez

  32. Freude dedi ki:

    Ayný güncellemeyi ve iyileþtirmeyi CS1.6 içinde yapsa ne kadar mükemmel olacak. sXe-EAC gibi programlar artýk faydasýz!

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Çözüm çok basit yapmaları gereken tek şey kurulu oyundan bir taratici ekleyeceksin hile bulan varsa direk bildirimi yapacak zor bir şey değil kimsede bu durumu anlayamayacak

  34. NikO ASMU dedi ki:

    Hile yaparak zevk alanlar kendini en üstün görenlerdir, bu vaka en çok çocuk-ergen çaðlarda olur, kiþi bunu kabullenmez ama aslýnda bu vaka grubuna aitdir.

    Her oyunda mutlaka hileciler var, Þu GTA 5 Onlinede hile yapanlarý tek-tek bulasým geliyor, arkadaþlýk atýp tek-tek rocstara bildirmekten sýkýldým ama ilgilenmeleri de iyi psn banlýyorlar

  35. annttiigs dedi ki:

    direk mc ban atýlmasý gerekiyor. bir daha açmak isteyen gidecek ethernet kartýný da deðiþtirecek.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    VAC sistemi değil hiçbir sistem ESEA, FACEIT farketmez hiçbiri yeterli olmaz. Nedeni de CS'nin tarihi boyunca console açık aktif olduğu sürece her türlü kodu programcılar bulur ve günceller hileyi. Siteleri engelleyemez. İsteyen istediği şekilde ulaşır. 1500'e yakın hilecinin banlanması da çok çok az çünkü en az 1 milyon hileci var.

    Ayrıca kapatıp açma olayı da var. Yani adamlar 14-10 olan maçda yine kendisi oynarken 2vs2 kalınca iki hs atıyor olay bitiyor. Karambolde anlamıyorsun. DMG'ye kadar hilesiz geldim ama ondan sonrası neredeyse rütbeyi kaybedipde evini kaybedecekmiş gibi olan insanlarla dolmuş taşmış.

    Ayrıca bu olay 12 yaşındaki adamdan değil 30 yaşındaki adama kadar gider. Bu hırsla sinirle alakalı birşey. Bunun çözümü de çok basit, ne IP BAN ne STEAMID BAN

    MAC Address'den banlayacaklar. Bakalım bir daha girebiliyor mu?

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Mac adreslerine ban Atacan birdaha giremesin

  38. SDN Okuru dedi ki:

    oynuyorum Go fakat cs 1.6 daki mükemmellik yok…

  39. akinov5 dedi ki:

    Mge ve Dmg rutbelerinde her competitivde olmalari muhtemel artik. Bu yuzden cs go yu 2 gun once sildim cidden sinir bozucu olmaya basladi.

  40. Mali400 dedi ki:

    Hile kullanýp oyundan zevk aldýðýný iddaa edebilecek kiþilerin max yaþý 12 oluyor zaten,ben valvenin yerinde olsam en ufak hile kullanan birinin hesabýný kaparým sýnýrsýz,artý olarak ip ban elimden gelen her þeyi yaparým çocuklarla uðraþmak zor d2 tünelden çýkar çýkmaz tek mermi hs ikinciyi sýkmýyor bile adam o kadar emin hs atýcaðýna yok böyle biþey iyi olmuþ bu olay.

  41. qqakulusinek dedi ki:

    Atacaksýn hepsine ip baný bakalým birdaha yapýyorlar mý

  42. ck-xe dedi ki:

    VAC sistemi iyi iþliyor ama seri deðil.

  43. edox dedi ki:

    Hile yapanlari ne kadar banlasanda tamamen ortadan kaldirmak mümkün degil.

    "Valve, CS:GO’da hile açan oyuncu kesiminin gittikçe arttýðýný farketmiþ olacak ki güçlendirdiði EAC sistemiyle hile açan oyuncularý tespit ***** />

    Bu da demek oluyor ki VAC sistemi dogru islemiyor.

" CS:GO Oyuncuları için Müjdeli Haber konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere CS:GO Oyuncuları için Müjdeli Haber ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda CS:GO Oyuncuları için Müjdeli Haber ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "