Daha İnce Monitör Var mı?


18 Ekim 2006 Çarşamba 13:00
Daha İnce Monitör Var mı?

Masaüstünde gereksiz yere hacim dolduran monitörler, yerlerini LCD monitörlere
bırakıyorlar. Ancak LCD monitörler arasına öyle bir üye geldi ki daha incesi
yok. Samsung Amoled‘in kalınlığı sadece 12 milimetre. Ürünün satışa ne zaman sunulacağı
ve ülkemize ne zaman geleceği konusunda henüz elimize geçen bir bilgi yok.

 

Teknik özellikler
17 inçlik ekranın genel teknik özellikleri ise şöyle;

:: Görüş açısı: 170 Derece
:: Çözünürlük: 1600×1200
:: Tepkime süresi: 0,01s
:: Renk: 262.144

:: Kontrast: 1000:1
:: Ağırlık: 3,8 kg
:: Güç: 10W

Bilgi için: Samsung

SDN http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
40 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Helal oLsun ne diim ya :eek

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Olayın bu kadarda şeyini çıkarmamak lazım diye düşünüyorum 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Ne diyim ya süper bir şeye benziyor..
Özellikleride çok çok iyi. Tebrik etmek lazım yapanları. 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Gavur yaptımı yapıo

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Tek kelime harikaa

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bunun neresi 4 kg:D

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Samsung çoştu bir kere, durdurabilene aşk olsun. 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bu ne kadar ince yaw

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

JOSEPh : yakında duvara sıfır olursa şaşırmam yapıştırız artık 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Renk: 262.144

you may not pass..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bunu yapanlar insan değil

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Oyun monitörü değil sanırım. Tepkime süresi 10ms, renk 262.144 çok çok az.. ama güzel bir şov ürünü inceliğine hayran oluyor insan..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bu monitör TR’ye ne zaman gelir? :]

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Valla Samsung Coştu ki ne coştu.
Artık teknolojiyi saklamıyo ne geçiriyosa eline bi sonraki gün piyasaya sunuyo.
En ince telefon, en ince kayan kapak, en ince monitör felan.
Bakalım artık daha nelerin incesini çıkarcak 🙂
Bu arada benim monitöre baktıkca ağlayasım geliyo :cry

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

O bile fazla bence. Mesela monütörü ışıkla boşluğa yansıtma gibi bir icad yapılabilir. Hiç yer kaplamayacak sadece ışık. Yıllardır hayal ediyorum bunu. Neden olmasın?

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bence bu daha hiçbir şey değil…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

:eek Süper süper süper. Bu Kadar ince monitörde yapılıyorsa çok iyi. Ãœstelik benim en sevdiğim markanın yapmasına sevindim. :zzz

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Sizi çok seviyorum 8)

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Evet, yapılan yorumların hep aynı noktada birleştiği görülüyor. İnanılmaz, teknoloji iste gibi… Ben ise şunları söylemek istiyorum. Tekstil mühendisleri, bilgisayar mühendisleri ve elektrik-elektronik mühendislerinin ortak çalışmalarıyla yakın gelecekte kabı elyaftan olan kagıt gibi katlanıp-açılabilme özelliğine sahip bilgisayarlar… Bence bu kadar şaşırmayın… Sizlerin de dediği gibi daha neler çıkacak (TEKSTİL MÃœH. ÖĞRENCİSİ)

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

$ik bisey

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

kutusundan çıkartırken kesin kırarım ben bunu.. Kargoya da verilmez. Kullanım halinde tek mönitör o resimdeki olacak bence.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bu monitörü alırsam bizim mahalledeki tv tamircisi süleyman a götürücem.. arızalandı dicem… bakalım ne dicek!???

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Tek kelimeyle harika daha başka ne denilebilir ki?

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Yapan yapıyo.. Bizlere seyretmek kalıyo… Ne diyelim helal olsun… Muscan

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bu teknoloji zaten yokmu??
Dizüstü bilgisayarların ekranları çok daha ince. Ayrıca hiçte öyle 3,8 kg falan değil…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

şaşımadım. hatta çok sıradan geldi

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

fiyat ne kadar?

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Abijim bu ne yaa töbe töbe aklım gitti valla… Bu zımbırtı kaça ve ne zaman GELİYO memlekete…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Hayır ne gereği var böle bişey için ben crt’emden memnunum 😛

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Hakikaten ay adamlar işin çılkını çıkardılar şimdide fantazisini kurguluyolar 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Madem sözde yorum. Hiç bu kadar kalın monitör görmemiştim. Teknoloji fuarı mı, müzayede salonundan antika fotoğrafı mı? :p

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

17″ bi LCD’de bu kadar çözünürlük hoş olmuş ancak 262k renk ekran gözüme çarptı şu anda kullandığımız CRT monitorlerin renk kabiliyeti milyonlar değilmiydi???

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

arka arkaya 20 tane koysan 1 tane crt yapmaz herhalde 🙂 helal olsun Samsung’a. işte arge’ye para ayıranlar ile ayırmayanların farkı

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

görünüşüne bakıp hemen almayın abi ben emin önünden altım aynısından

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

tepki süresi de 10 ms dikkatinii çekerim, cinlik yapıp 0.01 saniye yazmışlar:)

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

monitörü ışıkla yansıtma diyen arkadaş hologramı kastetmiş galiba şuan hologram çalışmaları devam ediyor bi 5-10 seneye ele düşer herhalde 3 boyutlu işte o zaman görüntü de çığır açılacak

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bunu damı çinliler üretti be kardeşim. yuh diyoryum artık. pes doğrusu.. harika

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

samsung dünyanın en büyük teknoloji firmalarından biri olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. dünyada çalışmaktan ve insanoğluna fayda sağlamaktan başka bi şey düşünmeyen uzak doğulu kardeşlerimize sonsuz teşekkürler

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

abi bu mönütör ne böyle yaa vayy bee

SDN Okuru
SDN Okuru
11 yıl önce

samsung aştı artık.. bu alanda bir numara oldu…

" Daha İnce Monitör Var mı? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Daha İnce Monitör Var mı? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Daha İnce Monitör Var mı? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 iPhone 12 Pro Max'i 'zırhlayıp' test ettik! iPhone 12 Pro Max'i 'zırhlayıp' test ettik!
  2. 2 Xiaomi'nin en güçlü telefonu Mi 11 incelemesi Xiaomi'nin en güçlü telefonu Mi 11 incelemesi
  3. 3 Performansı yeterli mi? MSI GL75 Leopard inceleme Performansı yeterli mi? MSI GL75 Leopard inceleme
  4. 4 Yarıyıl tatili için hangi Oppo'yu alalım? Yarıyıl tatili için hangi Oppo'yu alalım?
  5. 5 Dışı da içi de sizi yakan 3 ısıtıcıyı inceledik! Dışı da içi de sizi yakan 3 ısıtıcıyı inceledik!
  6. 6 3D yazıcıda ofis için neler bastık? 3D yazıcıda ofis için neler bastık?
  7. 7 Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk! Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk!
  8. 8 Clubhouse uygulamasını denedik Clubhouse uygulamasını denedik
  9. 9 Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi
  10. 10 Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık! Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık!