DirectX 9.0c


03 Nisan 2007 Salı 13:00
DirectX 9.0c

Windows Vista ile beraber DirectX 10 mucizesi konuşula dursun, DirectX
9
‘un geliştirilmesine de devam ediliyor. Yaklaşık 48 MB olan
dosyayı indirip kurduğunuz taktirde oyunlardan ve 3 boyutlu grafiklerin
gösteriminde bilgisayarınızda eskiye oranla daha fazla performans
alabiliyorsunuz. Üstelik herhangi bir donanım güncelleştirmesi yapmadan
ve sadece yazılım ile.


::
DirectX 9.0c‘yi (Nisan 2007 versiyonu) indirmek için buraya tıklayın.

Bilgi için: Microsoft
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

43 yorum - “DirectX 9.0c”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    direct 9.0 bazzı dosyalar için gerekli olan programdır.oyunlar ***** C:WINDOWSsystem32 buraya kurulur… öenmli değil..:)

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    bn bunu yükledim hedefide c yatım reset attım ama yinede knight ta girmiyo

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    ben fortmat attım pc ye sadece bunu yüklesem yeterli olurmu yoksa bu bi yama programı gibi bişeymi acil cvp letfen

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    directx 9.0 kurulmuyoooooooooooo

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    yaa hedefi seçiyoruz ama çok deişik büssürü dosyalar geliyor setup yamıorr

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    ii güzelde nere yükleyecem kardes ben directx’e nere yükleyecem iste kinght girinece bunu yüznde hata verior

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    abiler yardım edin

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    arkadaslar öncelikle hedef die bisey soruyosa bu zip li dosyalar gibi önce açmanız gereklidir demek oluyo. hedefi seçin herhangi bi yer olabilir. daha sonra program kendiliginden setup’u baslatacaktir. setup’ta tek yapmaniz gereken ileri ileri son demektir. son dediginiz zaman %80 yeniden baslatmaniz gerektigini belirtir. son diyince de yeniden baslatir. eger yeniden baslatirsa directx kurulmus olur. yeniden baslatmazsa sizdeki directx’e ya onarma yapmistir yada sizdekinin sürümü aynı veya yüksek oldugu için kurulum yapmamistir. TEK YAPMANIZ GEREKEN UYGUN BI HEDEF BULUP DOSYA ACILIMINDAN SONRA KARSINIZA CIKICAK YONERGELERI ILERI ILERI SON YAPARAK GECMEKTIR.

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    ya ben de indirdim

    ama hedefi kendimimiz bulmamız isteniyo

    hedef ne?

    nereye yükleyeceğiz????

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    peki niye kimse bunun nasıl kurulacagını söylemiyor

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    ya bu nasıl kuruluo..!!!anladım bişe cok karısık

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    ya bende 9.0c yi yükledim,dxdiag da gözüküyo ama everette filan 9.0 gözüküyo oyunlarda yüklü değil diye uyurı verip yüklenmiyo pls yardım

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    şu dirextx 9 u bi türlü indiremedim sayfa görüntülenemiyo

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    directx 9.0 kuramıyorum nasıl kurulur

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    directx 9 u system32 ye kurdum ama gene en az directx 9 yüklü olması lazım dıyo yaw galiba yanlış kurdum bi yardımcı olurmusun editör kardeşim

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    directx 9 nasıl kuruluyo

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    ya ben dethe sims pet stories var onun için directx gerekiyor yani oyunun çalışması için cd nin içinde var tıkladım kurdu son dedi bastım ama hiç bi değişiklik olmadı ben bu directx i nasıl yüklicem

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    slm abi yaw ben bu directx i şimdi indirdim ama nasıl kuracağımı bilmiyorum yardım cı olabilirmisin nolur????

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    öncelikle directx 10 desteği sadece nvidia 8800 serisinde var. saçma sapan bilgilerle buraya gelmeyin.

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    berKe arkadaslar be size birşey diyecem D3D9 sorununu çözemiyorum bana yardım etsenize Directx 9 c sorununu by arkadaslar sorunu çözen biri varsa silkroadda yarın saat 2.30 da ekselans66 pm me atsın byy

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Ben dediğinizi yaptım ama başlat>özellikler>gelişmiş te ‘çalıştır komutu’ diye bişey yok
    bi de çalıştırı başka nereden açabiliriz.

    Editör: Yukarıda anlattığımız uygulamayla sizin yaptığınız uygulama birbiriyle uyuşmuyor. İşlemleri tekrar deneyin ya da SDN Forumdaki arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Zaten şu anda kullandığımız 9c bunun daha yenizi mi çıktı çıktı ise sürüm numarası nedir, yani boşu boşuna indirip yüklemeyelim

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    Bunu hangi klasöre kurucuz

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Ya editör arkadaşım bana yardım et aklım karıştı. Benim ekran kartım nvidia geforce 5500 directx 9 destekliyor ama ben az önce çalıştıra dxdiag yazıp directx sürümüne baktım directx 10 görünüyor. Vista kullanıyorum ve son directx güncellemelerini aldım. Vistadanmı kaynaklanıyor bu.

    Editör: Directx 10 Vista ile birlikte gelmektedir. Yalnız ekran kartınız Directx 10’u desteklemediği için Directx 10’dan tam verim alamaz.

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    Çalıştır komutum yerinde yok ve ben kaldırmadım hem de kaldıracak bir tune yapmadım yaptırmadım bundan eminim. peki nasıl geri getirebilirim Format atmadan?

    Editör: Çalıştır komutunu geri getirebilmek için aşağıdaki işlemleri uygulayınız.

    – Pencerelerin açıldığı çubuğa sağ tıklayın.
    – “Özellikler” girin.
    – Yukarıdaki sekmelerden “Başlat Menüsü” geçin.
    – “Özelleştir”e tıklayın.
    – Sekmelerden “Gelişmiş”e geçin.
    – Listeden “Çalıştır komutu”‘nu bulup işaretleyin.
    – Tamam diyerek pencereleri kapatın.
    – Geri geldi 🙂

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Merhaba. Ben directx’i ilk kez sürümünü yükselteceğim, fakat bunu kurmaya çalıştığımda kuracak yeri soruyor nereye yüklemeliyim, program files’ın içine mi yoksa WINDOWS’un içine mi yüklemeliyim?? Teşekkürler…

    Editör: Program Files’a kurabilirsiniz.

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    ya bu lınkte bi bozuklukmu sabahtan beri idirmeye çalışıyorum olmuyo çalışmıyo

    Editör: İndirme adresinde bir sorun görünmüyor. Tekrar deneyiniz.

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    Eski DirectX 9 un yerine mi geçiyor yani eskisini silsek olurmu

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    284 KB’lik bir dosya iniyor oda yükleme işlemi sırasında internetten bir veri indirmediği gibi Şubat 2007 versiyonu yazıyor.

    Editör: Verdiğimiz adreste bir hata oluşmuş. Nisan 2007 versiyon adresi tekrar girildi. Karışıklık için özürdileriz.

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    Sağol Allah razı olsun.

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    Bizim kullandığımız da zaten 9.0c. Şunun sürüm numarasını da yazın insanlar karşılaştırsınlar bari

    Başlat/Çalıştır dxdiag yazınca çıkıyor bilgisayarın içi dışı ortaya arkadaşlar. Ordan bakın DX sürümünüze derim. Teşekkürler haber için.

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    DirectX 9.0c 10 senedir var. Madem güncelleniyor, versiyonu neden değişmiyor? 9.0.1 yada 9.0d filan yapsınlar adını.

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    aah ahh makina oyunları kaldırmaz oldu.. 🙁

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    ASlina bakarsanız DirectX ve OpenGL için hergün yeni şeyler geliştiriliyor. Bunun son kullanıcıya ulaşması zman alıyor tabi. 🙂

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    Eminmisiniz nisan 2007 olduğuna şubat 2006 yazıyor yüklerken

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    DirectX 10 çıktı diye biliyom ama

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    İndirdim, güncellemeye gerek görmedi. yanlış alarım olmasın. 🙂

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    Oyun oynarken benim bilgisayarım bazen takılıyo bununla daha az takılırmı?

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    Lisanslı XP kullanma zorunluluğu var mı?

  40. Ziyaretçi dedi ki:

    Yazılımlara saygımız sonsuz

  41. Ziyaretçi dedi ki:

    Ben sitenizdeki pcwizard 2007 indirdim ve kurdum. Ardından directx 9.0c yükledim. İntenetten gerekli yüklememleri yaptı ancak pc wizardda haylen kasım 2006 dircet x sürümü gözüküyor. Neden olduğu açıklarsanız sevinirim.

  42. Ziyaretçi dedi ki:

    10 yok muydu ?

  43. Ziyaretçi dedi ki:

    Emin misiniz sakata gelmim sonra?

" DirectX 9.0c konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere DirectX 9.0c ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda DirectX 9.0c ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk... Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk...
  2. 2 1 ayda 16 bin liralık kasa topladık! 1 ayda 16 bin liralık kasa topladık!
  3. 3 Online market alışverişi artık çok kolay! Online market alışverişi artık çok kolay!
  4. 4 11 yaşındaki Kerem'den EBA ve tablet tavsiyeleri! 11 yaşındaki Kerem'den EBA ve tablet tavsiyeleri!
  5. 5 Oppo Reno4 inceleme - Tasarıma bayıldık! Oppo Reno4 inceleme - Tasarıma bayıldık!
  6. 6 Furkan 10 bin liralık drone'u kırdı! - Neler oldu? Furkan 10 bin liralık drone'u kırdı! - Neler oldu?
  7. 7 Mobilden banka hesabı nasıl açılır? Mobilden banka hesabı nasıl açılır?
  8. 8 SDN Şampiyonlar Ligi! - Özel FIFA 21 turnuvası SDN Şampiyonlar Ligi! - Özel FIFA 21 turnuvası
  9. 9 Havalimanında uçak kaçırmayı engelleyen uygulama! Havalimanında uçak kaçırmayı engelleyen uygulama!
  10. 10 Ortalığı dağıtacak Fuji X-S10 inceleme! (Dünyada ilk) Ortalığı dağıtacak Fuji X-S10 inceleme! (Dünyada ilk)