Okunma

Dizüstü Bilgisayar Boyutunda Ulaşım Aracı!


08 Ağustos 2015 Cumartesi 18:00
Dizüstü Bilgisayar Boyutunda Ulaşım Aracı!

Kuniako Saito isimli Japon mühendis, geliştirdiği yeni ulaşım aracıyla dikkatleri üzerine çekti. Japon mühendisin WalkCar ismini verdiği yeni ulaşım aracının en dikkat çeken özelliği ise boyutu ve hafifliği sayesinde çantada bile taşınabilmesi oldu. 

WalkCar, 12 km‘ye kadar olan mesafeler için ulaşım imkanı sağlıyor ve saatte 10 km yol gidebiliyor. Gücünü lityum iyon pilden alan WalkCar, 3 saatte tam şarj olarak 12 km gidebiliyor. Kendi küçük ama marifeti büyük WalkCar‘ın taşıma kapasitesi ise 120 kg

WalkCar, gideceğiniz yöne doğru vücudunuzu çevirmenizle beraber kolayca yönünü ayarlayabiliyor. Kapalı mekanlarda ve açık alanlarda kullanım için iki ayrı versiyonda tasarlanan WalkCar‘ın yapımında ise alüminyum kullanılmış. Ağırlığı ise açık ve kapalı alan versiyonunda farklılık gösteriyor ve 2-3 kg arasında değişiyor. WalkCar‘ın sahip olduğu bu özelliklerle beraber gelecekte yürümenin yerini alacağı iddia ediliyor.

WalkCar gelecek sene satışa sunulacak

Japon mühendis, Ekim ayında projeler için kaynak toplamayı sağlayan Kickstarter sitesi üzerinden WalkCar için kaynak toplamaya çalışacak. Saito, kaynak toplama sürecinde bir aksilikle karşılaşamazsa, 100 bin Japon yeni yani yaklaşık 800 dolar fiyata sahip olacak WalkCar‘ı, 2016’nın ilkbaharında satışa sunacak.

:: WalkCar hakkındaki düşünceleriniz neler?




yazarAdem Çamlıkaya

Bilgisayarla tanıştığı günden beri teknoloji dünyasıyla iç içe bir yaşam süren Adem, şu anda Atatürk Üniversitesi'nde Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü'nü okuyor ve SDN'de yazarlık yapıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

37 yorum - “Dizüstü Bilgisayar Boyutunda Ulaşım Aracı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Güzelmişş

  2. SDN Okuru dedi ki:

    pazardan donen teyzeler biner iste ne ***** de iyi gelir :))))

  3. SDN Okuru dedi ki:

    böylece obezlige doğru bir adım daha atmış oluyoruz

  4. SDN Okuru dedi ki:

    ucani icad edilmedikce cincer dahil hepsi kullanissiz

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Git gide daha aciz bir varlık oluyo insan. Zaten yediğin yemeklerden enerji alıp yürüyebiliyosun. Onun yerine başka bi cihazı prize bağlayıp o enerjiyle ve o cihazla hareket etmenin ne alemi var. Dünyadaki en mukteşem varlık olarak yaratılmışsın her türlü zeminde en ucuz enerjiyle hareket edebiliyosun zaten bu tür sınırlı cihazlara o kadar para vermenin ne alemi var. Alınmasının tek sebebi yorulduğunu hissetmemek. Yorulmayacaksan zaten niye yaşıyosun. Oldu olacak robocop gibi kafanı bi robota koysunlar.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    düşünce mükemmel ancak sağlık açısından nasıl olur?

  7. cozar dedi ki:

    Bunu kullanmak icin otobana cikmak lazim, sehir icinde kazi ve cukurlardan dolayi araba zor gidiyor, bu arac nasil gider? tabi ki canta da ***** />nAdamlarin parklarinda ki doseme taslar bile cok mukmemmel, bizimkiler genelde ilk yagmurdan sonra alti bosaliyor ve uzerine basinda olan pisssu uzerine fiskiriyor hay bunu yapaniiiiiiin… nSonuc: bizim memlekette bu gitmez!

  8. SDN Okuru dedi ki:

    teknoloji sonumuzu getirecek. zaten arabalarla otobüslerle günlük yürüyüş miktarımız son 100 senenin dip seviyelerinde bu tarz araçlarla artık neredeyse 0 hareket ile kas ve kemik hastalıklarına kilo alımına yol açılacak. tech is bad.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Henüz bu bir başlangıç ilerisi muhteşem olacaktır herhalde 🙂

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Üstüne bir koltuk ve birde masa koy, sonra domates diye bağır.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Ohoo şimdi kim gidip alacak bunu eve sipariş edelim

  12. SDN Okuru dedi ki:

    walkcar da kıza ulu orta tecavüz ettiler istanbul etilerde gerçekleşen olayda kız walkcar ın buna sebep olduğunu açıkladı TSO…

  13. SDN Okuru dedi ki:

    ben yıllar önce bunun çantada taşınabilir elektrikli scooter tarzını düşünmüştüm… biz hayal ediyoruz onlar yapıyor 🙂

  14. SDN Okuru dedi ki:

    gerçek mi şaka mı çözemedim ancak harika bişeymiş 🙂

  15. SDN Okuru dedi ki:

    İyi de yürümedin mi kolesterol kalp damar sağlığı ne olur bilmem ama yine de İstanbul un trafiğine bir çözüm olur gibi…

  16. SDN Okuru dedi ki:

    İyi güzel icat, yapanlarıda tebrik ederim fakat insanlarımız böyle şeylerle tembelleşiyor. Gidin bisiklet sürün, vücudunuz hareket etsin. İnsanlarımız şişme balon gibi içi foş bi toplum oldu.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Evi de onlarin ustune koy bari ilerde taşinirsan evide goturursun 🙂

  18. Orion578 dedi ki:

    Bizim koyde gitmedigi surece isim olmaz.

  19. ConfickerBelasi dedi ki:

    bunu hayal eden insanlar da cok var 1 km yurumeyenler…

  20. TheFame dedi ki:

    Yeni bi urun icin fiyati oldukca yuksek biraz agresif fiyatlandirilmasi gerek bu tarz urunlerin

  21. SDN Okuru dedi ki:

    türkiye yolları güzel canım altını vurmadan arabayı süremiyoruz birde buna binicez heryerde altı sürter 🙂

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Memleketin yollari otomobile uygun degil, bu araca yeni yol mu yapilacak? Akepe 10 yil ovunur valla

  23. DogukanDogu dedi ki:

    Usengeclikle ilgisi yok. Yuk tasirken cok ise yarar.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    ben bunu alırım harika 🙂 neyse parası vereceğim…

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Kasları öldürmek için birebir

  26. SDN Okuru dedi ki:

    bu tarz gelişimler güzel fakat insanları gitgide üşendiriyor yakında kımıldamadan istegimiz olacak….

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel haber

  28. SDN Okuru dedi ki:

    bana pek inandırıcı gelmedi, o itiş gücünü vermesi çok zor… mühendisim lan konuşmayın 😀

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Tukiyede yollar ve bu alet. Teknolojinin coooook otesindeyizzzzz

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Helal olsun. Artık animasyon filmlerindeki gibi oluyor hayat. Uçan kaykaylar. Küçük walkcarlar falan

  31. mic check dedi ki:

    Usengeclikte master yapanlar icin guzel sey..

  32. Can-K. dedi ki:

    Vallahi ben ustune kirlenmesin diye 20 kat sey sererim o siniri asarim

  33. ConfickerBelasi dedi ki:

    sonra minibus ezer elemani…

  34. honline dedi ki:

    O kadar itis gucunu nasil uretebiliyor sasirdim, bundan 4 tanesini besonla birlestirip ustune bir sunta koyup ailecek yolculuk yapilabilir

" Dizüstü Bilgisayar Boyutunda Ulaşım Aracı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Dizüstü Bilgisayar Boyutunda Ulaşım Aracı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Dizüstü Bilgisayar Boyutunda Ulaşım Aracı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "