En son Watch_Dogs 2 ve For Honor gibi başarılı yapımlarla karşımıza çıkan Ubisoft, ellerindeki en önemli markalardan biri olan Far Cry ve Assassin’s Creed‘i bir süreliğine askıya almış, ellerindeki diğer yapımlara odaklanmıştı. Böylelikle Watch_Dogs 2 ve For Honor gibi başarılı oyunlarla kendilerini toparladıklarını oyunculara kanıtlamıştı.
The Walking Dead hikaye anlatım yönetmeni Ubisoft’ta!
Ubisoft, Ubisoft San Francisco‘nun gelecek projelerindeki hikaye anlatımını güçlendirmek ve oyundaki hikaye içeriğini arttırmak adına son zamanların en iyi hikayesel oyunlarını sunan Telltale Games‘in dört önemli çalışanını bünyesine kattığını resmi olarak duyurdu.
Telltale Games‘in, The Walking Dead ve Minecraft: Story Mode gibi oyunlarında yer alan Kıdemli Tasarım Yönetmeni Dennis Lenart ve Nick Herman‘ı ekibe kattıkları ilk iki isim oldu.
Özellikle hikeye modu ile oyuncuların gönlünde taht kurmuş, hatta 2012 senesinde yılın oyunu seçilen The Walking Dead: The Game‘in hikaye anlatım yönetmeni Pierre Shorette‘ı ile Yaratıcı Yapımcısı olan Adam Sarasohn da artık Ubisoft San Francisco ekibindeler.
En iyi takım üyelerini seçmeye gayret ettiklerini belirten Ubisoft San Francisco‘nun Yönetici yapımcısısı Prancois Pelland, bu kıdemli geliştiricileri ekiplerine kattıkları için büyük bir heyecan duyduklarını da dile getirdiler.
Ubisoft San Francisco, şu anda South Park: The Fractured But Whole üzerinde çalışıyor. Ayrıca Call of Juarez, Driver gibi birçok markayı elinde bulunduran firma, 2018 senesi içerisinde yeni bir Far Cry ve Assassin’s Creed sunmayı planlıyor.
:: Bu önemli transferler sonrası yeni Ubisoft oyunları hakkındaki beklentileriniz ne düzeyde olacak?
Ne Düşünüyorsunuz?
Güzel haber, Ubisoft uzun süredir kendini tekrar ediyordu. Nerde o eski oyunların hikayeleri.. hepsi birer birer, vur kır dök oldu.
Özellikle hikeye modu 🙂
En iyi teltele games oyunu MCSM