Okunma

Tamamen ücretsiz PUBG Lite yayınlandı!


25 Ocak 2019 Cuma 10:35
Tamamen ücretsiz PUBG Lite yayınlandı!

PUBG hayranlarına müjdeli bir haberimiz var. Bugün yaşanan gelişmeye göre, düşük donanımlı bilgisayarlar için PUBG Lite yayınladı. Peki, ücretsiz PUBG Lite ile oyuncuları neler sunuyor?

Düşük donanımlı bilgisayarlar için ücretsiz PUBG Lite yayınlandı!

Eğer düşük donanımlı bir bilgisayara sahipseniz ve PUBG oynamak istiyorsanız, size güzel bir haberimiz var.

Bugün yapımcı şirket tarafından yapılan açıklama ile birlikte, düşük donanımlı bilgisayarlar için PUBG Lite sürümün test edilmeye başlandığını duyuruldu.

Şimdilik, söz konusu bu test sürecinin Tayland ile sınırlı olduğunu da belirtmekte yarar var.

Ancak, oyunun resmi blog sayfasında yer alan bilgilere göre, düşük donanımlı bilgisayarlar için geliştirilen PUBG Lite sürümünün çok yakın bir zaman içerisinde dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılara sunulacağı da özellikle belirtiliyor.

Daha az güçlü bilgisayarlarda rahatlıkla oynanabilecek olan oyunun Lite sürümüIntel Core i3 işlemcili ve Intel HD grafik işlemcisine sahip olan bilgisayarda bile oldukça akıcı bir oyun deneyimi sunuyor.

Son olarak ise, oyunun Lite sürümünün tamamen ücretsiz olarak kullanıcılara sunulacağı da belirtelim. Söz konusu Lite sürümünün sistem gereksinimlerini hemen aşağıdan inceleyebilirsiniz.

Maksimum sistem gereksinimleri

  1. İşlemci : Intel Core i5 2.8 GHz
  2. Ekran Kartı: AMD Radeon HD 7870
  3. RAM: 8 GB
  4. Depolama Alanı:  4 GB

Minimum sistem gereksinimleri 

  1. İşlemci : Intel Core i3 2.4 GHz
  2. Ekran Kartı: Intel HD Graphics 4000
  3. RAM: 4 GB
  4. Depolama Alanı:  4 GB



yazarDeniz Aslan

Teknoloji dünyasının bağrında gencecik bir yazar olan Deniz, teknolojiye olan merakını okurlara aktarmaktan büyük bir zevk duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

176 yorum - “Tamamen ücretsiz PUBG Lite yayınlandı!”

  1. Anonim dedi ki:

    Amma Düşükmüş Ya İ3 Çok Düşük İ3’te bana Göre Yüksek Bir İşletim Sistemiz Bizde Oda yok

  2. Anonim dedi ki:

    amma düşükmüş mk i3 istiyo i3’de bize Göre Çok yüksek bir İşletim sistemi

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    8 gb ram acarmi ?

  4. Anonim dedi ki:

    4 gb ram 64 bit işlemci çalışırmı sizce

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bugle oyunu kapatin lütfen

  6. Teknoloji Dostu dedi ki:

    32 bit 2.00gzh açar mı

    1. ECELLLLL dedi ki:

      32 bit bilgisayarlarda çalışacağını sanmam ama deneye bilirsin

    2. Anonim dedi ki:

      32 bit açmıyor

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    3gb ram ??

    1. ECELLLLL dedi ki:

      bence açar

  8. ECELLLLL dedi ki:

    2 gb ramda çalışır mı?

  9. Anonim dedi ki:

    32 bit açarmı

    1. ECELLLLL dedi ki:

      imkansız

  10. Anonim dedi ki:

    4GB RAM
    AMD A4 1.0Ghz 2çekirdek
    AMD RADEON HD 8210
    Arkadaşlar kaç fps? alırım cihaz Tüm temp vs silindi. Temiz Hızlı ayarlar yapıldı performans ayarları yapıldı kaç fps alırık?

  11. ECELLLLL dedi ki:

    arkadaşlar bende dx10 vardı crysis 3 yükledim bir sürü şey denedim ama
    açılmadı yani dx11 isteyen oyunlar dx10 ve daha eski sürümlerde çalışmaz. dün bilgisayara sleeping dogs yükledim bilgisayarım 32 bit olmasına rağmen açıldı yani 64 bit isteyen oyunlar 32 bitte açılabilir.
    sonra pc de 2 gb ram vardı 4 gb ram isteyen battlefield yükledim açıldı

  12. ECELLLLL dedi ki:

    arkadaşlar bende dx10 vardı crysis 3 yükledim bir sürü şey denedim ama
    açılmadı yani dx11 isteyen oyunlar dx10 ve daha eski sürümlerde çalışmaz. dün bilgisayara sleeping dogs yükledim bilgisayarım 32 bit olmasına rağmen açıldı yani 64 bit isteyen oyunlar 32 bitte açılabilir.
    sonra pc de 2 gb ram vardı 4 gb ram isteyen battlefield yükledim açıldı

    1. ECELLLLL dedi ki:

      ama önceden söyliyim 2 gb ram 32 bitiniz var 4 gb ram 64 bit oyunu

      açamazsınız eğer sizde 2gb ram 32 bit varsa orda da ya 4 gb ram 32 bit yazması ya da 2 gb ram 64 bit yazması gerekir

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Welkantu pabci mobal 😄

" Tamamen ücretsiz PUBG Lite yayınlandı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Tamamen ücretsiz PUBG Lite yayınlandı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Tamamen ücretsiz PUBG Lite yayınlandı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "