Okunma

Editörün Çantasında Neler Var?


16 Aralık 2014 Salı 15:00
Editörün Çantasında Neler Var?

Shiftdelete.net‘in sevilen editörleri acaba neler kullanıyor? Kişisel tercihleri neler? Merak mı ediyorsunuz? İşte cevabı…

Bundan böyle “SDN Editörlerinin Çantalarında Neler Var?” videolarımızla, editörlerin kullandığı ürünleri sizlerle paylaşacağız.

İlk konuğumuz Berkin Bozdoğan. Bakalım onun çantasında neler varmış? İyi seyirler…

:: Editörümüzün kullandığı cihazları nasıl buldunuz?




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

23 yorum - “Editörün Çantasında Neler Var?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Calibro yarışmasını 2 kere düzenlediniz. İlgi alakamı yeterli gelmedi anlamadım. Şimdi bide Calibro virali. Şu yarışmayı sonlandırın bari saygın iş yapın. Ne böyle bu!

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Tolga Cem, rahat tavırlarıyla dikkat çekti!! 😀 😀 Şaka bir yana Tolga abi kamera karşısına çıka çıka bayağı bir aşmış kendini. Yada kendisi kameranın arkasında olduğundan mıdır bilinmez ama bayağı rahat tavırları dikkatimi çekti. 😀

  3. SDN Okuru dedi ki:

    o değil de, o nasıl bir fotoğraftır arkadaş…
    akşamdan kalma halleri…

  4. friendly dedi ki:

    Ecevit üstadýn da neden SDN’den ayrýldýðýný öðrenmiþ olduk bu vesile ile..
    (Hakký’nýn pc’sini hacklemekten tazminatsýz iþ akdi feshi)

  5. Abovv.01 dedi ki:

    çok iyi yaa gerçekten forumdaki kiþilere deðer veren forumdaki kiþilerin düþüncelerine uygun (kafa dengi ) merak edilen konu hakkýnda kiþisel olan bir þey olsa bile hiç çekinmeden bi video çekilmesi güzel

  6. yhatam dedi ki:

    << O anahtirliklari nerden bulabilirrim >> genel olarak bir cilingil dukkani anahtarci falan bulursan orda vardir

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Ahah süper video olmuş 😀

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Calibro virali.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    o anahtarlıktan ben de istiyoruum 🙂 cidden nerede bulabiliriz?

  10. SDN Okuru dedi ki:

    merak etim bende kendi çantamı kontrol ettim ve bir çantamın olmadığını farkettim çaldırmışım

  11. Lazzz dedi ki:

    O anahtarlýktan nerede bulabilirim

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Çantanın markasını da öğrensek iyi olurdu ya videodan belli olmuyor 🙂

  13. SDN Okuru dedi ki:

    o dev sony kutusunda ne var?

  14. SDN Okuru dedi ki:

    berkinin PCsini merak ediyordum iyi oldu 🙂 ekran dokunmatik falan

  15. SDN Okuru dedi ki:

    helal abi sony yi satma sevdim seni

  16. 7.43 dedi ki:

    @Tolgacem ‘in kendisini görmeyip sesini duyunca sanki yakýn arkadaþýmýn sesini duyuyormuþ gibi hissettim. BT ile 5 Çayýnýn etkisi.

  17. REDFOKS dedi ki:

    bu tarz videolarýnýzý izlediðimde hep þu video gelir aklýma Troy’un pc’yi elden giderken

    This text will be replaced

  18. SDN Okuru dedi ki:

    1.lg g3
    2.macbook air
    3.note 10.1
    4.taşınabilir harddisk
    bu kadar galiba :))

  19. ConfickerBelasi dedi ki:

    1:
    2:
    3:
    4: kedi yavrusu 3 gündür çantada uymasýn diye uðraþýyor ama velet gene uyuyor sonuç çantasý yok ki kedi iþgal etmiþ.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    berkin hocam saç dökülme problemini çözmüş anlaşılan 🙂

  21. SDN Okuru dedi ki:

    sevilen sıfatını da araya sıkıştırmışsınız? yakışıklı falan da dersiniz yakında kendinize 😀

  22. eSa dedi ki:

    Arkadaþ çanta deðil, seyyar teknoloji tezgahý sanki

" Editörün Çantasında Neler Var? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Editörün Çantasında Neler Var? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Editörün Çantasında Neler Var? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "