Geçtiğimiz dönemde piyasaya çıkan Lara Croft‘un son macerası Tomb Raider: Underworld‘ün yapım stüdyosu Crystal Dynamics‘in yaklaşık 30 çalışanının işine yayıncı firma Eidos tarafından son verildi. Eidos’un Tomb Raider serisine daha iyi odaklanmak(!) adına yapıldığını söylediği işten çıkarmaların krizle ilgili olduğunu anlamak için uzman olmaya gerek yok. Midway ve Electronic Arts gibi şirketlerin de belini büken ekonomik sıkıntılar, anlaşılan Eidos‘un da kapısını çaldı.
Bir diğer söylenti ise, Eidos‘un Tomb Raider: Underworld’ün tatil sezonu satışlarından memnun kalmadığı yönünde. Oyunun dünya çapında 1,5 milyon satışı geçtiği düşünülürse, Eidos’un “satış başarısı” anlayışını bir kez daha gözden geçirmesi gerekebilir.
:: Peki siz Tomb Raider: Underworld’ü beğendiniz mi?
Bilgi İçin : Eidos
Şu an yapılacak bir stüdyo değişikliği çok iyi olur. Farklı bir stüdyo Core ruhu yaşatabilecek bir Tomb Raider oyunu çıkartabilir.
Oynadım ve Bitirdim. Biraz daha zor bilmeceler ve daha uzun oynanış süresi olabilirdi.
Artık düzgün bir oyun çıkartılmalı.Core’den sonra iyice sapıttılar.Kısa ve çocuk oyunu gibi olmamalı