Okunma

En Gerçek Çakma iPhone 4


16 Haziran 2011 Perşembe 06:40
En Gerçek Çakma iPhone 4

Dünyanın en çok satan akıllı telefonu iPhone 4, özellikle Çinliler tarafından geliştirilmiş pek çok kopyası ile mücadele etmek zorunda. Bu telefonların hiçbiri, iPhone’un canını sıkacak nitelikte olmasa da, GooApple isimli telefon kesinlikle Steve Jobs’u sinirlendirecek nitelikte.

http://www.youtube.com/v/_QNjPtsTaww?version=3

Android OS mu, Apple iOS mu?

Telefon Android 2.2 işletim sistemi kullanıyor ancak zaten yeterince iyi olan işletim sistemi görsel modifikasyonlarla, iyice Apple iOS’a benzemiş. 3.5 inç 800 x 480 piksel çözünürlüğündeki dokunmatik ekran, Qualcomm Snapdragon işlemci, 5 megapiksel arka, 1.3 megapiksel ön fotoğraf makinesi cihazın cazibesini artırıyor.

GooApple, boyutlar açısından da iPhone 4 ile birebir. Böylece iPhone için geliştirilmiş tüm kılıflar, GooApple’da da kullanılabiliyor. Cihazın fiyatı ve piyasaya çıkış tarihi ise bilinmiyor.

:: Yeni kopya mucizesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

 




yazarBarış Terun

Geçmişte pek çok bilişim ve otomobil dergisinde çalışan Barış, Psikoloji Yüksek Lisansı'nı bitirdikten sonra tüm mesaisini, büyük bir zevkle ShiftDelete.Net'e ayırıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

50 yorum - “En Gerçek Çakma iPhone 4”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Nereden akabilirim

  2. SDN Okuru dedi ki:

    oha

  3. SDN Okuru dedi ki:

    nereden buldun bizede adresini ver alalım.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    300 tlye buldum ben arkadaslar aynısı bırebır

  5. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 4 isteyenler ulaşsın birebir tek hatlı 5mp android sahibinden com binbirçeşit yazmanız yeterli

  6. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşım peki çakma iPHone 4 düm var buna oyun yüklenir mi

  7. SDN Okuru dedi ki:

    sadece arka kapağı değiştirmiş iphone 4 gösteriyor diyen arkadaş hiç eline alıp iphone kullanmadığın belli. iphone 4 te oyunlar o kadar geç açılmaz ve ekran tepkileri de bu şekilde gecikmez.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    orjinalinden daha kaliteli olacağından eminim. çin iphone un ne kadar kalitesiz oldugunu anlamıs olacak ki daha iyisini geliştirip ucuza satacak sanırım. millet ayık olsun istiyorlar.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar telefon iphone 4 ün ta kendisi. Bu telefon android felan değil. Arkadaş yeni ios un sistemini yüklemiş, arkadaki kabı değiştirmiş internette satıyorlar yada öyle birşey yapmak zor değil çinde. Son olarak kendine göre bir animasyon hazırlamış diğer telefondan direk onu açıp gösterdi. Bize niye telefon özelliklerinden sistemin android olduğunu göstermedi? Akıllı ya bak milleti saf sanmış kandırmaya çalışıyor

  10. CiiixXx dedi ki:

    Güntekin Onay: Nasıl buldunuz hocam?

    Rıdvan Dilmen : Çok iyi ama, bir Alex değil

  11. cgrszone dedi ki:

    Sistem tepkileri azıcık yavaş o kadarcık fark ediliyor ama yine de en başarılı kopya. Ama ne olursa olsun orijinalinden şaşmamak lazım

  12. seckyn dedi ki:

    Adamlar çalışıyor

  13. byyasin dedi ki:

    iPhone mu alsam androidmi alsam diye kararsız kalanlar için yapmışlar sanki

    Logo Süper isim süper
    Cihaz manyak

    şöyle 500 TL civarında satılırsa kapış kapış gider.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Kamera performansını göremedik…

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Ürünün çıkış tarihi 2011-06-20 bilgilendireyim ürüne hayran kalıp almak istediğim için iletişime geçtim.

    Mesajın için teşekkür ederiz.
    Bu youtube bizim akışı video görmüş olabilirsiniz.
    GOOAPPLE 3G 2011/06/20 etrafında sunacağız.
    Yayımlanan kadar her şey geçici olarak gizli tutulacaktır.
    Birkaç gün daha bekleyin, daha sonra sizinle irtibata geçecektir.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Dokunmatik tabiki iphone göre biraz kötü olucak zaten adamlar birebir kopyalasalar herhalde apple diye birşey kalmaz 😀
    Türkiyeye gelsin direk alırım çok hoş olmuş diğer salak kopyalardan daha sağlam ***** sitesine girdim fakat fiyatı hakkında birşey yazmıyordu bilen varsa yazsın lütfen.

  17. ex-physicist dedi ki:
  18. lord87 dedi ki:

    gerçeğinden daha güzel yapmışlar ayrıca 1.26 dakikasında çalan şarkı çok hoşuma gitti adını bilen var mı?

  19. SDN Okuru dedi ki:

    o kadar çakmaki fiyatı bile aynı .d

  20. ex-physicist dedi ki:

    Şerefsizim aklıma gelmişti

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Nerden alabiliriz bunu yahu?? :D:D:D

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Nerden alabiliriz bunu yahu?? :D:D:D

  23. prisoner dedi ki:

    Boşuna Dememiş "Kopyacılık sanatının gerçek efendileri Çinliler" diye

  24. LaWa dedi ki:

    Yapılan emek hırsızlığı olduğu gibi,orjinal olanını yüksek fiyatlarla müşteriye satmak da emek hırsızlığı gibi bir şey.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Bir çok kişi dandirik iphone klonlari i ayirt edemezken bunu ayirt etmelerini beklemiyorum.

  26. mr_rain dedi ki:

    Tasarım harika olmuş. Şekil olarak IPhone 4 taşımak isteyenler için birebir.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar bazilariniz ne kadar saf düsünüyor ,iphone da android kullanmak gibi ve bunu alinca iphone ile ayni özellikte telefon alacagini,öncellikle ios un güzelliklerinden biri kendini sürekli yenilemesi android de yapiyor ama bir android bir ios etmez,sonra uygulama bakimimdan android market bedava sunuyor fazla uygulamasi yok ama ios parali sunuyor cok fazla sunuyor(ki zaten jailbreakle hepsi bedava oluyor) birde android samar oglani ios samar atan 😀 saygilar
    Admintroy-CCSrodSC

  28. Melih45 dedi ki:

    Fiyatına bağlı olarak bence iphone 4’ten bile daha çok alıcısı olabilir

  29. technomind dedi ki:

    yani tabiki kullanıcı aradaki farkı bulur

  30. Melih45 dedi ki:

    Gerçekten çok gü***** zaman ve ne kadara çıkar acaba

  31. OnLT dedi ki:

    Yani IPhone 4 ile bu aleti yan yana kullansan kullanımda bir fark var mı o kadar mı gerçekçi yapılmış.

  32. technomind dedi ki:

    var var yakınlaştırma yapıyor… Adamlar yapıyor gardaşş

  33. celalim93 dedi ki:

    bi alıp denemek lazım

  34. xyz1234 dedi ki:

    valla bende alırım bundan, android ve ios un mukemmel birlikteliği

  35. blackmamba07 dedi ki:

    tasarımda ***** neredeyse komple birebir yapmışlar. gözle görülen tek fark ön kameranın 1.3 mp olması. malum iphone4 te vga ön kamera bulunuyor. bir de iphone4 ios kullanırken bunlar android kullanmış.

  36. _Saytun_ dedi ki:

    )

  37. OnLT dedi ki:

    Gözle görülür hiç farklılık yok mu?

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Belli belli 2 saatte angry birds açılıyor ve laglı çok iyi iş başarmışlar.

  39. _Saytun_ dedi ki:

    videoda bir görüntüyü multitouch sayesinde yakınlaştırıyor. nerde bulabilirim bunlardan

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Fiyatı düşük olursa bence çok iyi alternatif olabilir 🙂

  41. clients dedi ki:

    birebir benzetmişler helal olsun android 2.2 olmasıda iyi olmuş salak java yazılımından kurtulmuş***** />
    yinede gercek iphone tadı vermez.

  42. whoobay dedi ki:

    Android işletim sistemi olması güzel olmuş. Ama clients’in değindiği gibi, dokunmatik ekran kalitesi düşündürücü.

  43. clients dedi ki:

    adam sanki kimse duymasın diye sessiz konuşuyor halbuki bütün dünya duydu

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Multi touch var cihazda.

  45. erenberk dedi ki:

    Bir tek multi-touch yok galiba

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Sağlam olmuş cihaz ***** ne olur merak ettim 🙂

  47. SDN Okuru dedi ki:

    yok artık !

  48. SDN Okuru dedi ki:

    MIUI romu yüklenmiş sanırım ^^

  49. SDN Okuru dedi ki:

    çok geç kalınmış bir haber çoğu teknoloji sitelerinde daha öncede verildi

" En Gerçek Çakma iPhone 4 konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere En Gerçek Çakma iPhone 4 ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda En Gerçek Çakma iPhone 4 ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "