Yer bildirim denilince akıllara ilk Foursquare uygulaması geliyor. Ancak Foursquare geçtiğimiz yıllarda yer bildirim özelliğini Swarm uygulamasına devretmiş ve artık mekan keşif odaklı bir uygulama haline gelmişti.
Apple ve Google’ın mobil işletim sistemleri iOS ve Android’de tasarım anlayışını değiştirmesinden sonra Foursquare ve Swarm’ın tasarımı baştan aşağı yenilenmişti. Peki, uygulamaların tasarımlarında nelere dikkat edildi?
Ülkemizde düzenlenen en kapsamlı ve büyük kullanıcı arabirim konferansı UX Alive’da konuşma yapan Foursquare tasarım ekibinden Başak Haznedaroğlu ile keyifli bir röportaj hazırladık. Bu röportajda Foursquare ve Swarm’ın nasıl tasarlandığını konuştuk.
:: UX Uzmanları İstanbul’da Buluştu
:: Dijitalin Açtığı İş Kapısı: Arayüz Tasarımı
Foursquare ve Swarm tasarımlarının nasıl olduğunu merak edenler için keyifli video karşınızda. İyi seyirler…
#video_8798#
Çok hoþ, geliþmiþ bir arayüzü var.
ne yazamn çıkacak bu
"Dur terimleri İngilizce söyleyeyim de Amerika'da yaşadığım belli olsun." tavırlarına bitiyorum bunların. Türkçe'de sanki söylemek istediği terimler yokmuş gibi konuşuyorlar.
4sq kendi kendini bitiren bi uğgulama. swarm reziliiği son bulmalı bence. ana programdan check in yapılamamasının mantığını biri bana açıklasın.
Harika plaza Türkçe'si
Aşırı gereksiz bir uygulama. Hiç yuklemedim.
Duzgun isleyen bir sistemde gereksiz radikal degisiklikler yaparak ben ve benin gibi pekçok sadık kullanıcısını kaybetmiştir