Okunma

Galaxy A3 (2017) için Android 7.0 Nougat çıktı!


31 Temmuz 2017 Pazartesi 07:00
Galaxy A3 (2017) için Android 7.0 Nougat çıktı!

Samsung tarafından Ocak ayında kullanıcılar ile buluşturulan ve yenilenen Galaxy A serisinin en küçük üyesi olan Galaxy A3 (2017) modeli için Android 7.0 hazırlıklarının yapıldığını daha önce sizlere duyurmuştuk.

Mayıs ayında yeni Android sürümü ile birlikte GFXBench kayıtlarında görülen cihaz için Samsung‘dan beklenilen adım geldi ve nihayet Galaxy A3 (2017) için Android 7.0 Nougat güncellemesinin dağıtımına başlandı.

Yeni Galaxy A3 için Android Nougat yayınlandı!

1.6 GHz hızında çalışan sekiz çekirdekli Exynos 7870 işlemciye ve 4.7 inç büyüklüğünde Super AMOLED ekrana ev sahipliği yaparak kullanıcıların dikkatini çeken Galaxy A3 (2017) modeli için Android 7.0 güncellemesinin dağıtımı 26 Temmuz tarihinde, yani geçtiğimiz hafta Rusya’da başladı.

17-08/01/samsung-galaxy-a3-2017.jpg

A320FXXU2BQG5 sürüm numarasına sahip olan güncelleme, Android Nougat ile birlikte sunulan yeniliklerin yanı sıra Google’ın yayınladığı Temmuz ayı güvenlik güncelleştirmelerini cihaz ile buluşturuyor.

Yaklaşık 2.20 GB boyutunda olan güncellemenin önümüzdeki günlerde Avrupa’da ve ülkemizde bulunan cihazlara ulaşması bekleniyor.

:: Galaxy A3 (2017) için yayınlanan güncelleme hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarMehmet Ali Ertunç

2015 yılı Ekim ayında SDN ailesine dahil olan Mehmet Ali, İskenderun Teknik Üniversitesi'nde eğitim hayatına devam ediyor. Havacılık tutkusu her geçen gün artarken, silahlara ve otomobillere büyük ilgi duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

24 yorum - “Galaxy A3 (2017) için Android 7.0 Nougat çıktı!”

  1. Adem dedi ki:

    27. 10 .2017 tarihinde geldi arkadaşlar

  2. emre dedi ki:

    3 4 ay oldu hani guncelleme

  3. RaTRoJaN dedi ki:

    a3 2017 ye hala güncelleme gelmedi.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Abi a3 2017 ye gelecek mi 7.0

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Eyyyyyyyy SDN varsa bilgin açıkla yoksa Samsung'un binasına kamyonla girecemm.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Lan telefon bozuldu sakın yapmayın güncellemede aorun var arama yapılamıyor şebekeyi görmüyor bulamıyor kapanıyor telefon

  7. SDN Okuru dedi ki:

    gelmesede kafi yeterli bence mevcut olan

  8. SDN Okuru dedi ki:

    G4 kore ye gelmiş H815 e ne zaman gelir.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Patlama diyen arkadaş neyden bahsediyo acaba çok merak ettim? Daha (kaç mn oldu bilmiyom) bi tane s8 veya a serisi j serisi patlamamış.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    ben bugün güncelledim telefonum a3 2017 ama nougat değil ve güncellendikten sonra android sürümü 6.0.1 yani 7.0 olması için tekrarmı gelecek güncelleme acil cvp

  11. SDN Okuru dedi ki:

    J7 prime 6 Ekim de alacak plan böyle

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Gelmesin yine patlar 5 para yetemez

  13. SDN Okuru dedi ki:

    A5 a7 2016 ya 7.0 gelmiş 2017 lere gelecek bu işte bir tuhaf

  14. SDN Okuru dedi ki:

    a5 2017 ye ne zaman gelicek peki

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten 1 gb lik guncelleme geldi .ondada coklu prncere yok neden . Yeni bir guncellrme dahami gekcek

  16. SDN Okuru dedi ki:

    İlk

  17. SDN Okuru dedi ki:

    A3 2016 ya daha önce geldi sdn bunu siz kaçırdınız

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Abi j 7 prime ne zaman alacak

" Galaxy A3 (2017) için Android 7.0 Nougat çıktı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy A3 (2017) için Android 7.0 Nougat çıktı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy A3 (2017) için Android 7.0 Nougat çıktı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "