Okunma

Galaxy J7 Prime için Nougat sunuluyor!


08 Eylül 2017 Cuma 08:00
Galaxy J7 Prime için Nougat sunuluyor!

Hem ülkemizde hem de dünyada ciddi bir kullanıcı kitlesine sahip Samsung Galaxy J7 Prime için Android Nougat güncellemesi sunulmaya başlandı. İlk olarak Hindistan‘da sunulan güncelleme, çok yakında ülkemiz için de sunulacak.

Güncelleme neler getiriyor?

G610FDDU1BQH9 koduyla yayınlanan 1143 MB boyutlu güncelleme, cihazı Android 7.0 Nougat sürümüne yükseltiyor. 

Güncellemeyle birlikte Samsung’un bir süre önce TouchWiz‘den Samsung Experince‘a geçiş yaptığı yeni arayüz telefona ekleniyor. Bunla birlikte hem telefonun genel menü yapısı hem de kamera arayüzü gibi birçok alanda önemli değişiklikler var. 

Ayrıca çoklu pencereye eklenen yeni özellikler ve Dual Messenger gibi yenilikler de bu güncellemede yer alıyor. 

OTA yoluyla Hindistan’daki kullanıcılara sunulan güncellemenin, çok büyük ihtimalle en geç 1-2 hafta içerisinde Türkiye’de de sunulması bekleniyor.

:: Galaxy J7 Prime’ı nasıl buluyorsunuz?


yazarKerem Enginar

Özellikle akıllı telefonlar olmak üzere uzun süredir en yeni mobil ürünleri inceleyen Kerem, bunun yanı sıra donanım ürünleriyle de ilgileniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

58 yorum - “Galaxy J7 Prime için Nougat sunuluyor!”

  1. Serhat dedi ki:

    Arkadaşlar 32 gb lığa ne zaman geleceğini bilmiyorum ama büyük ihtimal ocakta gelir
    Duos olduğu için geç yayınlayabilirler

  2. Kerem Sahsuvar dedi ki:

    Benim telefonum j7 prime bana güncelleme gelmedi neden

  3. Omer dedi ki:

    Guncelleme sonrası telefonun tüm sesleri yüzde 30 azaldı… kesinlikle tavsiye etmem keşke hiç güncellemeseydim

  4. sevgi dedi ki:

    15-17 kasım dediniz bana hala neden gelmedi acaba ?

  5. Ayça dedi ki:

    Ya lütfen biri bana yardım etsin. Benimki de j7 prime. Ben telefonu Türkiye den aldım fakat benimki çift hatlı ve galiba çift hatlıara geç gelecekmiş. Lütfen biri yazsınnn??

    1. sevgi dedi ki:

      Benimkide cift hatlı ve duos sizinki de duos mu ayça hanım ?

    2. sevgi dedi ki:

      benimki de cift hatlı bende bekliyorum güncellemeyi ama hala gelmedi sizinde telefonunuz duos mu ayça hanım ?

  6. serhat dedi ki:

    benimde j7 prime 32 gb 16 gb lık lara geldi 32 lere gelmedi deliricem

    1. Fırat dedi ki:

      AYNEN SERHAT BANADA GELMEDİ 32 LİK BENİMKİDE NE ZAMAN GELİR Bİ BİLGİNVARMI

  7. Onur üner dedi ki:

    Benim telefon guncellemeden sonra mesajlarda filan acayip derecede kasıyor ve bazı uygulamardada bunun sebebi nedir acaba

  8. ahmet şengül dedi ki:

    J7 prime kullanıyorum telefonumda 6.0 yazılımı var şuan çoklu ekran özelliği telefonumda yok 7.0 yüklesem çift ekran özelliği gelir mi? (4 kasım 2017 de güncelleme geldi)

  9. Furkan Bostan dedi ki:

    benimki j7 prime 32 gb moodeli neden android 7 gelmedi yardımıcı olurmu sunuz

  10. koray dedi ki:

    güncelleme ile yeni arayüz çok güzel oldu ayrıca ayrıca şarz tüketimi biraz daha azalmış gibi geldi birde bilmiyorum ekran daha parlak daha canlı oldu sanki, bana mı öyle geldi bilmiyorum

  11. Tezay Solmaz dedi ki:

    3 kasım da geldi. Parmak izi geç açıyor bazen..

  12. Yusuf eraslan dedi ki:

    Dün akşam benşm telefonuma da geldi yanlız az da olsa pil performansı düştü fakat uygulamlar ve telefon gayet stabil ve akıcı çalılıyor

  13. ugurdevelioglu dedi ki:

    Dün gece geldi telefonuma.

  14. Fatih padar dedi ki:

    Arkadaslar gunaydin dun gece 00.00 dan sonra guncelleme geldi ben kurdum cok guzel oldu telefon herkes guncellemeyi yukleyebilir

  15. Alper Deniz dedi ki:

    Arkadaşlar bana 7.0 nougat güncellemesi geldi.
    Şuan güncelliyorum.

  16. Tugayhan arat dedi ki:

    Evet nougatin gelmesine son 12 gün

    1. veli dedi ki:

      Bu gün geldi

      1. Kerem Bal dedi ki:

        Ben 32 GB kullanıyorum 16GB kullanan arkadaşa gelmiş bende hâlâ yok.

  17. Bilal Topkaya dedi ki:

    Telefonu alalı 6 ay oluyor. Şuana kadar bir kasma görmedim. Telefonda genellikle oyun oynamama rağmen fakat telefonun en büyük sorunu ise tft ekranı olmasıdır. Ama telefon amoled olsaydı çok satılırdı bu yüzden de j7 2016 satılmazdı. Bence tft ekranda güzel biraz soluk olsada 🙂

  18. Okan dedi ki:

    Kasım 13 16 arası gelecek diyorlar şimdi de delirecegim

  19. .rojin. dedi ki:

    Aekadşlar bnm telefonum ıraktan geldi ama 29 ekim oldu hala guncrlleme falan yok sorun nedir

  20. alkan talha dedi ki:

    16 ekim oldu ve hala yok

  21. Serdar Tuğcu dedi ki:

    Samsung Türkiye ile görüştüm. 13-17 Kasım 2017 tarihlerinde Türkiye’de dağıtıma başlanılacak denildi. Kesin bilgi, yayalım 🙂

    1. ESER dedi ki:

      MERHABA SERDAR BENDE J7 PRİME 32 GB VAR. YENİ ALDIM. GÜNCELLEME TARİHİ BİZİM İÇİN GEÇERLİ SANIRIM DOĞRU MUDUR…

  22. Celal buçan dedi ki:

    Ben samsung galaxy j7 prime kullanıyorum ama hala gelmedi neden acaba bi bilgi var mı

  23. Tugayhan arat dedi ki:

    ***** Samsung Kendi sitesinde yayinliyor Tarihleri

  24. Cagri dedi ki:

    Nerden biliyorsun kesin oldugunu 6 sin dada kesin diyolardi biraz zor gelir bu gidisle

  25. Tugayhan arat dedi ki:

    Beyler güncelleme bu ayın 9 ile 13 arasında kesin geliyormuş

  26. macikgoz25 dedi ki:

    6 Ekim ama piyasada güncelleme falan yok 8.0 geliyor neredeyse :/

  27. Tugayhan arat dedi ki:

    Ayin 6 ‘sında gelecek diyor bence o tarih de gelmicek ama beklicez artık oreo gelçek biz hala nougat alamadik çok sacma

  28. cemal dedi ki:

    Tarih 3 ekim bana gelmedi

  29. Tugayhan arat dedi ki:

    En fazla 1 2 hafta dediniz bugün 2 ekim ortada bisey yok hala

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Beyler bugün ayın 25'i ama hala gelmedi ne olacak

  31. SDN Okuru dedi ki:

    abi şu gün oldu millet oreo beklio biz hala alamadık

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Neden bana hala gelmedi güncelleme

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Güncelleme geldi 😀

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Beyler kesin bir tarih yok mu

  35. SDN Okuru dedi ki:

    nasıl geldi bana henüz gelmedi

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Geldi, şu an indiriyorum bakalım….

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Bir sitede alacağını okumuştum.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    kerm söylüyorsa doğrudur

  39. SDN Okuru dedi ki:

    J7 Prime için Oreo güncellemesi de çıkacakmış. Telefon fiyatına göre iyi özelliklere sahip. Ama keşke Samsung 7.0 yerine 7.1 versiyonunu dağıtsaydı.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Ya arkadaş j7 prime yeni arayüz veriliyor da s6 edge neden yeni arayüz almadı saçmalığa bak ya

  41. SDN Okuru dedi ki:

    galaxy j5 2016 bu ayın 18inde deniliyor ? ne dusunuyorsunuz lutfen

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung'un sitesindeki yazılan tarih bu. J5 Prime: 28.09.2017

  43. SDN Okuru dedi ki:

    2016 sürümüne çok kısa sürede gelecek, eğer 2015 sürümünü kullanıyorsan unut Nougat'yı Samsung iptal etti.

  44. SDN Okuru dedi ki:

    J7 Prime Android Oreo Alacakmı Arkadaşlar?

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Galaxy j7 ye ne zaman gelcek

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Okadar model çıkartırsan guncellemelr gec kalır geç çıkar veya gelmez. Samaung ne yaptın aen

  47. SDN Okuru dedi ki:

    J5 Prime için ne zaman gelecek Nougat ?

  48. SDN Okuru dedi ki:

    Çok iyi ne zamandır bekliyodum çok mutlu oldum.

  49. SDN Okuru dedi ki:

    Valla kerem abi sayende aldım. 6 aydır kullanıyorum. Çok memnunum

  50. SDN Okuru dedi ki:

    8.0 da alacak j7 prime

  51. SDN Okuru dedi ki:

    Bu güzel bir haber lazımdı nougat

  52. SDN Okuru dedi ki:

    Çok güzel bir haber bu. Samsung, sonunda güncellemeler konusundaki kötü ünvanını üzerinden attı.

Yorum yazın

Geri bildirim