Okunma

Galaxy Nexus İlk Cezayı Yedi


04 Temmuz 2012 Çarşamba 07:00
Galaxy Nexus İlk Cezayı Yedi

Samsung ile Apple arasındaki patent davası hız kesmeden devam ediyor. Son olarak Amerika’da Samsung’un Galaxy Nexus modelinin patent ihlali nedeniyle ceza aldığı haberleri ortaya çıkmıştı hatırlarsanız.

İşte bu cezanın ilk etkileri görülmeye başlandı. Zira Google Play Store üzerinden satışı devam eden Galaxy Nexus, satıştan kaldırılarak, ‘Yakında Stoklarda‘ ibaresi kullanılmaya başlandı.

Samsung’un bu mecburi hamlesinin Galaxy Nexus konusunda planlarını nasıl etkileyeceği ise merak edilen nokta olmaya devam ediyor. Firma bir yandan patent ihlali konusunu çözmeye çalışırken, bir yandan da Apple’a karşı olan savaşını tüm hızıyla sürdürüyor.

:: Apple ile Samsung’un arasındaki savaştan sıkıldınız mı?




yazarHakan Sülün

Üniversite yıllarında haber yazarak teknoloji basısına adım atan Hakan, bir anda kendini donanım incelemeleri yaparken buldu. Zamanla teknolojinin bağımlısı oldu ve kendini bu yola adamaya karar verdi ancak artık Bodrum'da yaşadığından deniz kenarında güneşlenirken yazabiliyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

20 yorum - “Galaxy Nexus İlk Cezayı Yedi”

  1. lokman686868 dedi ki:

    Sıkıldım gerçekten

  2. SDN Okuru dedi ki:

    apple çırpın koçum çırpın 😀

    içtinmi kardeş sen ne çırpınması adam para kırıyo girdiği davaların nerdeye hepsini kazanıyor. Samsung artık ürün çıkartırken çok dikkat ediyor.iPhone benziyomu diye benzemesin diye her haltı yapıyor. http://shiftdelete.net/apple-esittir-microsoft-arti-google-34926.html
    şu haberi oku istersen bir bak bakalım kim can çekişiyormuş

  3. SDN Okuru dedi ki:

    SDN OKURU demiş ki:
    Galaxy Nexus kullanicisiyim . Ayrica arkadas icin google play den bugun yarin bitane siparis verecektim. Yani ozetle yasak beni bizzat etkiledi. Ayrica yasak icin yorumum ,bu cihazin iphone a benzer bir yani yok. Samsung ve google iphone 5 cikar cikmaz yasaklatsinda bi patlasin apple zaten 1 model satiyorlar. Kendi oyunlarinda yenilsinler, oyle birssey olsada kahkaha atsam. Adamlarin urunu zaten hakettiginin 100 kati fazla satiyor.

    iPhone 4S 2000 TL desek, sana göre o telefon 20 TL mi? Saçma sapan konuşma. Biraz mantıklı at.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    SDN OKURU demiş ki:
    Apple son çırpınışlarında yazık acıyorum şu gereksiz markaya kendi satışlarını çok etkileyecegi için hemen bir şeyler yapmalıyım diyor kendi sonunu hazırlıyor haberi yok takma sen Samsung apple senin kılın olamaz dostum 😀

    Hahahaha. Sen ne anlarsın teknolojiden. Son çırpınışmış. Apple’ın piyasa değeri tam şu anda 560,5 milyar dolar. Google ise 191,6 milyar dolar. Neyin çırpınışı bu?

  5. SDN Okuru dedi ki:

    SDN OKURU demiş ki:
    Hiç çene yormaya gerek yok apple abd firmasi ve abd mahkemeleri siyasi karar veriyor gayette normal . Apple ürünü kullanmamak için bu bile yeter bence…..

    Google Çin markası mı?

    Google da Amerikan markası olduğundan dediğin yanlış. Bilip bilmeden konuşma.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    amerşkan hükümetinin uzak doğu cihazlarına olan ithalatı önleyici
    kararları bunlar. işin aslı bu.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Galaxy Nexus kullanicisiyim . Ayrica arkadas icin google play den bugun yarin bitane siparis verecektim. Yani ozetle yasak beni bizzat etkiledi.
    Ayrica yasak icin yorumum ,bu cihazin iphone a benzer bir yani yok. Samsung ve google iphone 5 cikar cikmaz yasaklatsinda bi patlasin apple zaten 1 model satiyorlar. Kendi oyunlarinda yenilsinler, oyle birssey olsada kahkaha atsam. Adamlarin urunu zaten hakettiginin 100 kati fazla satiyor.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Apple böyle yaptıkça kaybeder , zaten sorunlu cihaz sürüyor piyasaya

  9. SDN Okuru dedi ki:

    11.05 de yorum yapan sdn okuru neresi benziyor kardeşim, bilmiyorum yani ben pek benzerlik göremiyorum 😀

  10. SDN Okuru dedi ki:

    abi bu apple varya bildiğin fenerbahçe ya çirkeflik falan herşey birebir kopya ha 🙂
    google da adam gibi bişey yaptırtsa güzel olur bu ne ya bi tek samsunga ürettiriyor bu nexus’ları. htc, sony, lg vs. falanda üretse çok güzel ***** samsung sevmediğim için almıyorum nexus 🙂

  11. ahmetkucukoglu dedi ki:

    Bir tespitte bulunmak istiyorum. Open source olan herşey bu problemleri meydana getiriyor. Android, Java vb. open source yazılımlar herkese açık olduğu için birbirlerinden klonlanıp gidiyorlar. İşte bu iyi birşey değil. Neden Windows Phone’a bu kadar dava açılamıyor.

    Tasarım konusuna burada çok keskin sınırlar kullanılmalı. Yani bir telefon ne kadar farklı bir tasarıma sahip olabilir ki. Elbetteki bir yerden benzeyecek. Ya köşeli kenar olur ya da oval kenar olur. Keza boyutlar öyle. Kasa deseniz ya plastik olur ya çelik olur. Keza renk deseniz öyle. Bu patent kavgaları çok saçma hal almaya başladı.

    Neymişde telefonu açış algoritması aynıymış. Bunu kullanamazsın. Bu mudur patent. Bence çok saçma. Sen bir yazılım üretirsin gidip aynısını alıp ismini değiştirir satarsın o zaman anlarım. Ama bunlar çok saçma şeyler gerçekten.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    son çırpınış diyen sayın anlama özürlüler. patent ihlali olmasa koca mahkeme niye yasaklatsın. apple haklı olmasa niye kazansın? sanki apple tüm patent davalarını kazanmış gibi bugüne kadar. samsung ztn tasarım hırsızı. google ios hırsızı. neyin son çırpınışı bu ? apple olmasa o cihazları rüyanızda belki de 10 sene sonra görürdünüz.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Apple son çırpınışlarında yazık acıyorum şu gereksiz markaya kendi satışlarını çok etkileyecegi için hemen bir şeyler yapmalıyım diyor kendi sonunu hazırlıyor haberi yok takma sen Samsung apple senin kılın olamaz dostum 😀

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Hiç çene yormaya gerek yok apple abd firmasi ve abd mahkemeleri siyasi karar veriyor gayette normal . Apple ürünü kullanmamak için bu bile yeter bence…..

  15. aceleciburak dedi ki:

    ayrıca bu yasağın gerekçesi yazılmamış haberde… Geçici olarak yasak koydurtmuştu Apple. Samsung ise Temyiz e gidip satış yasağının kaldırılmasını istemişti dava sonuçlanana kadar ama buna da olumsuz cevap çıktı mahkemeden bu açıdan mecburi bir askıya alma diyebiliriz. çözüm belli zaten Google Tüm Galaxy Nexuslar için Güncelleme hazırlamaya başlamış durumda…

    Temmuz ortasına kadarda belki Galaxy Nexus için 4.1 Güncellemesini önyüklü olarak sunarsa Google Voice yerine Google Now geldiği için ihlal ortadan kalkmış oluyor…

  16. SDN Okuru dedi ki:

    iy olmuş taklitçi samsung a gerçektende iphone benzeri cihaz yapıyor

  17. SDN Okuru dedi ki:

    bütn piyasadakiler 4.1 olur

  18. aceleciburak dedi ki:

    dün haber çıkmıştı Google ile Samsung birlikte hareket edecekler diye muhtemelen mecburi idi sonuçta mahkemeye iyi hal durumunda gözükmeleri gerekiyor mecburiyetten geçici olarak satışı çektiler… Google uzun süredir patent davalarında birebir olarak yoktu ama bu sefer dahil olması muhtemelen büyük bir ses getirecek malum Motorola’dan aldığı 17.000 patent mevcut…

  19. buroodriver dedi ki:

    Bu gidişle samsungun ceza yemeyen modeli kalmayacak.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    apple çırpın koçum çırpın 😀

" Galaxy Nexus İlk Cezayı Yedi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy Nexus İlk Cezayı Yedi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy Nexus İlk Cezayı Yedi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "