Okunma

Galaxy Note 2 için Android 4.3 Çıktı


19 Kasım 2013 Salı 15:20
Galaxy Note 2 için Android 4.3 Çıktı

Samsung’un en çok satılan modellerinden biri olan Galaxy Note 2, çıkmasının ardından 1 seneyi biraz aşan süre geride kaldı. Android 4.1 Jelly Bean ile gelen cihaza, Samsung tarafından çok fazla güncelleme gelmedi.

Android 4.2.2 Jelly Bean güncellemesini pas geçen model, Android 4.3 güncellemesine gecikmeli de olsa kavuştu. Hindistan’da dağıtılmaya başlanan Android 4.3 Jelly Bean güncellemesi, hem Qualcomm işlemcili GT-N7105 hem de uluslararası Exynos 4 Quad işlemcili GT-N7100 için duyuruldu.

Durdurulan Galaxy S3 güncellemesinin aksine oldukça rafine ve stabil bir çalışma performansı sunduğu belirtilen Android 4.3 güncellemesini almış Galaxy Note 2, bu akıcılığını Androiid 4.3’e ve 2 GB’lık RAM’e borçlu diyebiliriz.

Note 2 artık daha az RAM tüketecek

Performans geliştirmeleri

  • Exynos 4 Quad’ta kullanılan Mali 400 GPU’sunun sürücüleri yenilendi ve performans artışı sağlandı. Böylece başta testler olmak üzere daha yüksek grafik skorları alınabilecek.
  • TRIM desteği sayesinde yavaşlamalar azalıyor ve daha rafine bir kullanıcı deneyimi sağlanıyor.
  • Android 4.3 ile beraber gelen yeni tüm performans iyileştirmeleri.

Arayüz geliştirmeleri

  • Samsung Galaxy S4’te ve Note 3’te kullanılan TouchWiz Nature UX 2.0 arayüzü Note 2’ye uyarlandı
  • En yeni Samsung klavyesi, Note 2’ye eklendi
  • Android 4.3 ile beraber gelen yeni kilit ekranı modları geliyor. 
  • Tuş kilidindeki dalga efekti, Android 4.1.2’ye göre çok daha akıcı hale geldi. 
  • DayDream

Yeni bildirim çubuğu ve bildirimlerdeki değişiklikler

  • Uygulama değişiklikleri
  • Yeni Samsung uygulamaları. (Hesap makinesi, saat, rehber, galeri ve müzik)
  • Tam ekran özelliğine sahip Samsung Apps uygulaması
  • Galaxy S4’teki yeni S-Voice, Note 2’ye entegre edildi.
  • Geliştirilmiş ses kontrol, S4 ve Note 3’teki gibi Note 3’e entegre edildi.
  • Sürücü modu eklendi
  • ANT+ desteği geldi

Yazılım / sistem değişiklikleri

  • SD Kart’a uygulama taşıma özelliği eklendi. Böylece hafıza dolma sorunu aşılıyor.
  • Ayarlar / Ekran modu kısmına iki yeni mod eklendi. (Adapt Display ve Professional Photo)
  • Ses ile kamera kontrolü
  • Galaxy Gear desteği

Diğer ülkelerde de dağıtılmaya başlanacak olan güncelleme, Aralık ayı gibi tamamen yayılmış olacak.

:: Samsung’un güncelleme performansı eskisine göre daha mı iyi daha mı kötü?

{AUTHOR}
{ARTICLE_LINK} 


yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

166 yorum - “Galaxy Note 2 için Android 4.3 Çıktı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Note 5 e 6.0.1 geldi

  2. SDN Okuru dedi ki:

    ben de not 2 kullanıyorum sürüm 4.4.2 kullanıyorum ama tek sorunum ara sıra telefon yeniden baslat hatası veriyor telefoncuyo gösterdim hiç bişi anlamadı samsung a gidemedim bi fikri olan var mı bu konuda

  3. SDN Okuru dedi ki:

    eski sürüme nasıl dönerim 4.3 berbat Telefonumu mavetti keşke güncellemelerden not 2 den soguttum

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Biz 4.3 yukledik telefon 5 para etmez hale geldi kısacası bu sürümü nasıl kaldırırz

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Son guncellemeden sonra ses kalitesi dustu duzeltemiyorum birde konusma bittikten sonra kapatmak icin kullagimdan uzaklastirdigimda isik yanmiyor sensörde sorun olustu yani tuslari goremiyorum

  6. SDN Okuru dedi ki:

    samsung not 3 aldım turkce dılı yok bunu yapan bır yer var mı turkıyede

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben gúncellemeden sonra yavaşlama sıkıntısı hariç sorun yaşamadım onuda hîzlandîrîci bir programla eski hızına yaklaştî diyebilirim

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Sakın yukemeyin telefon artık telefon değil sürekli donuyor daha çok ram yiyor..yaptığın guncellemeye ….

  9. SDN Okuru dedi ki:

    4.3 berbat bi güncelleme bende 4.1 geri dönmeyi düşünüyorum donup kalmaları klavyedeki sessiz harf yazma çabaları falan hepsi çok kötü telefon performansı düştü tavsiyem yüklemeyin

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bence gayet iyi note3 de kullanıyorum ve note2 ninde aynı sürüm olması çok iyi oldu bence ben şuana kadar hiç bir problemle karşılaşmadım

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Ya arkadaşlar bu samsung note 2 güncelleme yaptım ama klavye de sıkıntı var backspace tuşu boşluk yerine yazdığın yazıyı düzeltiyor bunu nasıl düzeltiniz acaba acil help

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Bende de note 2 var güncellemeden sonra telefonda hizlanma yerine bi yavaşlama oldu eski akıcılığı kalmadı ekstrim bi olay yok bence bence işe yaramaz bu güncelleme

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Tlf. 4.3 guncelleme geldi sadece q klavye var normal tus takimi sayilarla beraber olan tus takim klavye yok nasil yuklenecek bilen varmi

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce note 2 telefonuma. 4.3 güncellemesi geldi ama telefon bariz şekilde koşmaya ve ağır calismaya başladı. Enson olarak telefon şarj olmuyor şarj cihazını tanımıyor. 5 tane sarj aletle denedim sonuç hüsran. Acil yardım edebilirsiniz

  15. SDN Okuru dedi ki:

    üstad bende 4.3’e odin ile geçtim verilen talimatlara uygun yaptım tek sorun wifi bağlandıktan 20-25 dk sonra kopma yapıyor ve bu sorun beni deli edecek bir türlü başa çıkamadım yardımcı olur musunuz?

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar güncellemeyi yaptım ancak telefon inanılmaz kalmaya başladı. Önceden donma kalma olmazdı. Şimdi ise uygulamalara girip çıkmak büyük sıkıntı. Bu bi tek bendeki ***** olan yardım edebilir mi?

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Guncelledim. 2 saat 40 dk olan şarj surem 5 saatrn fazla artik. Çok sinir bozuci ve geri dönüş de yokmuş.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Bende geri tuşu ve ayarlar tuşu güncellendi sonra bozuldu Jelly bean 4.3 benim telefonuna mi iyi gelmedi ?yada güncellenir hata mi oldu ? note 2 nin program ikonların önceden da güzeldi (ama sevk ve renkler tartışılmaz 🙂

  19. SDN Okuru dedi ki:

    ben yükledim tel kasmaya başladı eski sürümden vazgeçmeyin

  20. SDN Okuru dedi ki:

    sonunda kiese 4.3 güncellemesi geldi hayırlı olsun.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Note 2 kullanıyorum 18 aydır hala yeni bir güncelleme gelmiyor
    samsung garantili telefonlarda güncelleme sorunu var herhalde ille gal yollardanmı yüklemek gerekiyor anlamış değilim

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Eylülde çıktı deniyor. Şubat oldu hala yok. Samsungu arıyorum bekliyceksiniz diyor. Nasıl iş anlamadım. Dünya kadar para almayı biliyorlar hizmete gelince yok.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    bende Note 2 güncelleme yaptım 4.3,sorunsuz gerçekleşti fakat hologram tuşlar işlevselliğini yitirmiş durumda neyapmalıyım,fabrika ayarlarına da döndüm sorun geç***** hatayı vermiş demekki. ne yapmalıyız sayın tolga küçükyılmaz

  24. SDN Okuru dedi ki:

    note 2 kullanı***** 4.3 işletim sistemi için tlfona güncelleme geldi,yükledim. sonrasında tlfonun alt 2 geri ve ayar tuşu çalışmadı.fabrika ayarlarına döndürdüm, yine çalışmı***** yapabilirim.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    ne zaman gelecek

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Ben ağustos ayında note 2 aldım fakat android 4.3ü geçtim android 4.2 güncellemesi bile gelmedi. Bu konu hakkında yapabileceğim bir şey var mı? Bilgilendirirseniz sevinirim.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Ben note 2 ye 4.3 yükledim sadece şarjı daha çok gidiyor

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Guncelleme bana geldi. Ama dakin yuklemeyin kalem yalan oluyor sarj 3-4 saat az ***** gelenler indirmesin telegonu satip 4310 alsamiz daha iyi sakin guncellemeyin gelirse

  29. SDN Okuru dedi ki:

    kardeşim bize hala 4.3 gelmedi neden acaba ?

  30. SDN Okuru dedi ki:

    şu gün oldu hala bazı note 2 lerde güncelleme yok

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Bu 2 etti. Daha önceki galaxy wonder cihazıma da yıllarca güncelleme gelmemişti. Şimdi onu satıp note 2 aldım ama durum yine aynı. Bir daha samsung mu asla… 500 liralık telefonlar 4.3 ile geziyor biz hala 4.1.2

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Note 2 ye güncelleme daha gelmedi gelecekse de büyük ihtimalle Şubat sonu Mart başı gelecek

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Coklu pencere sorunu yaşayan arkadaslar ayarlardan ekran modunu kolay modu seçip çıkın daha sonra tekrar girip standart moda çevirin bildirim panelinde çoklu pencereyi tekrar açın

  34. SDN Okuru dedi ki:

    sd karta nasıl taşıyoruz s3 te uygulamalari

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Bana daha güncelleme gelmedi bende note2 kullanıcısıyım hala 4.1 kardeşim oyunlara da giremiyorum güncelle diyor sonra gel diyor bu sorunu yasayan varmi veya cozumu varmi arkadaslar

  36. SDN Okuru dedi ki:

    nasl tekrar 4.1 e gecerim

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Bu terbiyesizliğin anlamı ne acaba? Türkiye’ye mi böyle davranıyorlar,aylardır güncelleme ***** saygım olmasa saydıracaktım bin çeşit küfürü zor tutuyorum kendimi.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Not 1 in cıktımı

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Aralık ayında tamamen dağılmış olacak oylemi. Aralık biteli ne kadar oldu, ocak bitecek neredeyse hala Türkiye ye gelmedi kodumun güncellemesi… nolacak samsung iste güya dunya teknolojisini elindw oynanıyor 1.5 yilda bi sürümü dağıtamadi.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    not 2 kulanıyorum 4.3 yükleyince şarj 4 saat daha az gidiyor benim hiç hoşuma gitmedi süslemelrden ibaret 4.1.2 ye geri geçtim..

  41. SDN Okuru dedi ki:

    ben note 2 alıcamda android 4.3 olarakmı gelicek bana

  42. SDN Okuru dedi ki:

    650 telelik telefonlar da 4.2.2 bizler daha 4.3 bekliyoruz bu nasıldır acaba birde bizimkiler note 2 diyoruz samsung ne durur acaba bukadar kişiyi üzüyorlar nezaman 4.3 vericeklerse bi tarih versinler bari bir cok arkadaşim samsung yapmiyacak galiba diye satip başka markalara geciyorlar yazik bukadar kişiye diyorum başda bilmiyorum bende bu gidisle sogmaya basladim samsungdan

  43. SDN Okuru dedi ki:

    benim cihazımada halen gelmedi belkide samsung un en büyük pazarlarından biri Türkiyedir ama bütün global şirketlerin yaptığı gibi samsungda Türkiyeyi hep 2.plana atmaktadır.Ah keşke Note 2 kalitesinden kendi milli telefonumuz olsada hiç bu şirketlere muhtaç olmasak

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Bizim ailede iki tane note 2 var biri babamda biride bende babama yeni güncelleme geldi babam cok memnun harika diyor cok tavsie ederim ama malesef bana gelmedi gelmesini 4 gozle bekliorum

  45. SDN Okuru dedi ki:

    ocak 2014 bitecek daha gelmedi bize dünyada herkes 4.3 e geçti biz kaldık.

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Ben note2 mi Almanya’dan aldım dün baktım güncelleme var bugün itibariyle yükledim. Telefonu görsel olarak güzelleştiriyor ama pekte fark olduğunu sanmıyorum. Ama daha çok ram kullandığı kesin

  47. SDN Okuru dedi ki:

    sınıftaki arkadaşım güncelleme yapmış sınıfta 4 kişide note2 var bitek ona güncelleme gelmiş

  48. SDN Okuru dedi ki:

    2014 e giridik hala 4.3 bekliyoz

  49. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba,
    Özellikle samsungu kotuleyen arkadaslara söylemek istediğim bir şey var. Ben hem note 2 hem de iphone 4s kullanicisiyim. Tüm kullanimimi neredeyse note dan yapiyorum. Iphonenin iyi olduğu yonler sadece imaj, kozmetik kalitesi ve çalar saati 🙂 bir çok kişiyi iphoneden samsynga geçirdim daha bana beddua eden çıkmadı herkes Allah razı olsun diyor bilginize

  50. SDN Okuru dedi ki:

    bnde note 2 me 1 ay once 4.3 yukledım sorunsuz calısıyor telefon şarj da cok ıyı gıdıyo sıkıntı yok :):)

  51. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben samsung galaxy note 2 4.3 güncellemesini yaptım yeni yüzü gayet iyi ama şarjı çok çabuk bitiyor ben akşam dolu bir şekilde doldurdum sabah baktığımda H’e indi batarya kalibrasyonu yaptım oda bir işe yaramadı. güncelleme gelirse sakın güncelleme yapmayın. şimdiden yeni yılınız kutlu olsun.

  52. SDN Okuru dedi ki:

    abi herkeze gelmiş note 2 güncellemesi neden bizde yok hala. 1 yıl geçtı nerdeyse 4.1.2 kullanıyorum bumudur yani ayıp ya.

  53. SDN Okuru dedi ki:

    Binada 2 tane note2 var birine güncelleme geldi diğerine gelmedi renkleri farklı diye mi acaba 🙂

  54. SDN Okuru dedi ki:

    ya bi dkka bende note 2 kullanıyorum ama bize neden güncelleme gelmedi yorumlara göre çoğu kişiye gelmiş bile ?

  55. SDN Okuru dedi ki:

    Çoklu pencere acilmiyo

  56. SDN Okuru dedi ki:

    4.3 yükledim telefon berbat oldu.. Sürekli hata. Spen hata veriyor posta hata veriyor…

  57. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar ben yükledim iyi güzel ama bazı oyunlarda durduruldu deyip atıyo

  58. SDN Okuru dedi ki:

    4.3 güncellemesini yükledikten sonra şarj sürem beklemede iken 3 gün gidiyordu şimdi ise gece 24.00 te şarjdan çıkardım sabah 8.00 de U bu nedir ya olacak iş değil…

  59. SDN Okuru dedi ki:

    Anabant surumu hangi ülkeye ait ise o ulkenin guncellemesi ciktiginda gelicektir telefonunuza arkadaslar anabant surumu turkiye olanlar bende dahil daha cok bekleriz…

  60. SDN Okuru dedi ki:

    Ayni hata benim note 2 dede oluyor acep nedendir lutfen bi cecapppppp

  61. SDN Okuru dedi ki:

    bana geldi united arab emirates telefonum indiriyor fakat yüklerken 6 da hata veriyor yarıda kalıyor

  62. SDN Okuru dedi ki:

    GÜNCELLEME GELDİ DİYEN ARKADAŞLAR BİZE NEDEN GELMEDİ ? HERKESE TEK TEK Mİ GELİYO. NERDEN NASIL YÜKLENDİĞİNİZİ ANLATIN BİLSİN HERKES

  63. SDN Okuru dedi ki:

    qualcomm işlemcili var türkiyede yok bu işlemci gerekte yok 4 g için gerekli bir işlemci Exynos 4 LTE 4g desteklemiyor o yuzden 4 g ye gecmıs ülkelere qualcomm işlemcili note 2 piyasaya sunuluyor

  64. SDN Okuru dedi ki:

    GÜNCELLEME GELDİ DİYEN ARKADAŞLAR BİZE NEDEN GELMEDİ ? HERKESE TEK TEK Mİ GELİYO. NERDEN NASIL YÜKLENDİĞİNİZİ ANLATIN BİLSİN HERKES

  65. SDN Okuru dedi ki:

    4.3 ü yüklersek s pen özelliği gidiyomu

  66. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaskar guncelleme geldi bana ota ile yukledim 700mb boyutu

  67. SDN Okuru dedi ki:

    Dün Bi Arladaşımda Gördüm 4.3 güncelledi..

  68. SDN Okuru dedi ki:

    geldi beyler türkiyeye aldı benim cihaz

  69. SDN Okuru dedi ki:

    Bende kurdum túrkçe 4.3

  70. SDN Okuru dedi ki:

    Bende kurdum túrkçe 4.3

  71. SDN Okuru dedi ki:

    Note2 için 4.3 güncellemeyi 15.12.2013 tarihinde telefondan yaptım. Ancak şu anda mesaj yazarken yazılan türkçe komutları boşluktan sonra en yakın ingilizce komutla değiştiriyor. Dil Türkçe olduğu halde ayarlarda tamamlamayı düzeltecebilecek bir yer bulamadım. Ayrıca GoogleTalk ‘u hangouts ile değiştirmiyordum, güncelleme sonrası Hangouts u kurdu. Şimdi birden fazla hesap açamıyorum.

  72. SDN Okuru dedi ki:

    geldi gelecek derken millet 5.2 ye geçerrr biz halen 4.3 beklerizz

  73. SDN Okuru dedi ki:

    selam arkadaslar
    sammobile sitesinden almanya için yayınlanan romu indirdim 4.3 ü odin ile kurdum, hem türkçe hem legal…. 🙂

  74. SDN Okuru dedi ki:

    Yeni güncellemede Note 2 telefonumda S-Note yi kullanamıyoruz durduruyor boyle saçmalık olur mu telefonun adı note ama çalışmıyor sürücü modda bir işe yaramıyor!! Aci

  75. SDN Okuru dedi ki:

    Yeni guncellemede snote durduruluyor.. cok sinir bozucu çözüm var mi?

  76. SDN Okuru dedi ki:

    Bu gün samsung note 2 telefonuma 4.3 güncellemesi geldi yükledim herşey çok güzel çalışıyordu lakin çoklu ekran özelliğini denemeye kalkana kadar şu an bu özellik aktif değil nede bilmiyorum. Cinnet geçirmeme az kaldı internette bu problemi yaşayan veya çözümünü söyleyen kimse yok merak içinde beklemedeyim…

  77. hopdedyk dedi ki:

    Selamlar arkadaşlar,

    Note 2 kullanıyorum. 4.3 güncellemesini indirip kurdum. Maillerle alakalı sorun yaşı***** />
    Yeni mail kuramıyorum hata veriyor ve mevcut maillerde senkronizasyon çalışmıyor. Mail alma işini manuel olarak yapı***** />
    Bu konuda bilgisi olan var mı?

  78. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba,

    4.3 güncelleştirmesini yaptım şu an için iki sorunum var. İki telefonum var ve telefonla çok görüştüğüm için bluetooth kulaklık kullanıyorum. Diğer telefondan görüşme yapıp kapattığım zaman Note 2 ‘deki müziklerim çalmaya başlı***** />

    Diğer sorun ise SPEN hızlı komutlar çalışmı***** />

    Hadi hayırlısı

  79. SDN Okuru dedi ki:

    teşekkr

  80. SDN Okuru dedi ki:

    note 2 için resmi olarak çıkmadı sadece yurt dışında deneme aşamasında bu Türkiye ye sızdırıldı… Resmi olarak geldiğinde telefon otomatik olarak zaten güncelleme isteyecektir acele etmeyin tavsiyem…

  81. SDN Okuru dedi ki:

    Kaç ay oldu hayla güncelleme bekliyoruz, akıl işi değil abi samsung resmen üvey evlat muamelesi yapıyo note 2 ye

  82. SDN Okuru dedi ki:

    benim tele guncelleme geldi

  83. SDN Okuru dedi ki:

    güncelleme geldimi bizim note2 neden gelmedi güncelle diyorum en son sürüm yüklü diyor 4.1.2 oda

  84. SDN Okuru dedi ki:

    Odin üzerinden yükledim hindistan için olanı.Telefon hala türkçe.Hatta yüklenirken android sürümü yükseltiliyor ***** şeyi değişti yeni uygulamalar geldi ama hala türkçe.

  85. SDN Okuru dedi ki:

    Cıktı cıktı diyorlar hani ben samsungu boyle bilmezdim şahsen alay geciyolar bizim insanlarımız almasa kimlere satcaksınız acaba yada var olurmusunuz diye düşünüyorum

  86. SDN Okuru dedi ki:

    tolga bey en son yayınladıgınız haber 19 kasım ondan sonra hiç bir sey yok bekliyoruz

  87. SDN Okuru dedi ki:

    “Trinidad

  88. SDN Okuru dedi ki:

    4.4 gelecek boş yere bekleme deseler keşke. Olacağı o yani , 1 ay kullandırıp hobaaa 4.4e geçiyoruz dicekler.

  89. SDN Okuru dedi ki:

    millet 4.4 gecti biz hala 4.3 bekliyoruz ..

  90. SDN Okuru dedi ki:

    Resmi olarak 4.4 geldiğinde diğer ülkelere, Türkiyeye 4.3 vericekler herhalde. Bu kadar geçte verilmezki yazılım. ..

  91. SDN Okuru dedi ki:

    yorumları okuyunca harbiden güldüm 🙂 millet tutturmuş bi güncelleme bu nedir ya begenmeyen varsa gitsin yarım elma alsın 🙂

  92. SDN Okuru dedi ki:

    note2 4.3 yükledim süperr dil desteği için google playden langue enable indirin teli önce rootlayın.

  93. SDN Okuru dedi ki:

    tolga ***** 4.3 yuklu ama yurtdısı sanırım türkçe degil türkçe versıonu geldımı note 2 için

  94. SDN Okuru dedi ki:

    Bu note2 son android telefonum olacak eskisi gibi apple donucem pismanim note 2 aldigima.

  95. SDN Okuru dedi ki:

    Mart ayına kadar bana güncelleme gelse iyi! İlk ve tek Samsung telefonum Note 2 olacak.

  96. SDN Okuru dedi ki:

    Bi dsha samsung mu asla….. note 2 yi guncellemeyen samsungdsn ne beklenir

  97. SDN Okuru dedi ki:

    Benim note 2 me hala bir güncelleme gelmedi daha ne kadar bekleyeceğiz yoksa s3 gibi 4.3 sürümünü iptal mi ettiler??

  98. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung note 2 ile android defterini kapatiyorum son telefonum ve bu yalan ticari duzen icinde son samsungum samsung cep tel mi yok abi s8 de ciksa ben almiyim

  99. SDN Okuru dedi ki:

    Hafıza Kartına taşıma özelliğinin gelmesi en önemli gelişme bence

  100. EropaKING dedi ki:
    |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı
    sahiden ciddi misin be Ercan?
    vay canına be, desene s3’ten bıktırıp s4’e yönlendirmek istiyorlar ***** />
    ama öyle yağma yok, niyetim s5 çıktıktan bir yıl sonra onu ***** />
    oraya kadar götürür bizi ***** />
    hatırlattığın iyi oldu valla, dertsiz başıma iş açmayım o ***** />
    çok teşekkür ederim abim, Allah razı *****

    Evet Üstat.. Dediğin gibi belli ki satış politikaları bu yönde… Ama eğer ki gerçekten politikaları bu ise, S4 sattıracağım diye kalitelerinden, isimlerinin şerefinden ödün veriyorlar…-ki bu kayıp hiçbir şey ile telafi edilemez..

    S3 elbet bizi bir süre daha götürecektir. Gerekirse CynMod’u kurar öyle kullanırız telefonu.. Hiç olmazsa o adamlar yazılımlarına sahip çıkıp her hafta bir güncelleme yayınlıyorlar

    Bu arada.. son olara RABBIM cümlemizden Razı Olsun, Üstat ..

  101. |SeYYaH| dedi ki:
    EropaKING Nickli Üyeden Alıntı
    Üstat.. Aman Aman diyeyim.. Zaten senin de bizim gibi S3ün varsa sakın ola ki 4.3’e geçme.. İllallah ettik telefondan..
    Mümkün olduğu kadar 4.1.2 ile idare etmeye çalış…
    Güzelim telefonu kendi yazılımları ile mahvetti adamlar ya..

    sahiden ciddi misin be Ercan?
    vay canına be, desene s3’ten bıktırıp s4’e yönlendirmek istiyorlar ***** />
    ama öyle yağma yok, niyetim s5 çıktıktan bir yıl sonra onu ***** />
    oraya kadar götürür bizi ***** />
    hatırlattığın iyi oldu valla, dertsiz başıma iş açmayım o ***** />
    çok teşekkür ederim abim, Allah razı olsun.

  102. SDN Okuru dedi ki:

    Acaba smart pause özelliği gelecek mi ?

  103. EropaKING dedi ki:
    |SeYYaH| Nickli Üyeden Alıntı
    samsung güncelleme konusunda tökezlemeye başladı sanırım. s3 uzun zamandır 4.1.2 ile idare ediyor. 4.4 çıkmış, bizi hala 4.1 ile süründürmeleri ayıp kaçtı doğ*****

    Üstat.. Aman Aman diyeyim.. Zaten senin de bizim gibi S3ün varsa sakın ola ki 4.3’e geçme.. İllallah ettik telefondan..
    Mümkün olduğu kadar 4.1.2 ile idare etmeye çalış…
    Güzelim telefonu kendi yazılımları ile mahvetti adamlar ya..

  104. new_cont dedi ki:
    eXen Nickli Üyeden Alıntı
    tigra rom v4. şiddetle tavsiye ederim. xda de bulunabilir link vermeyeyim ş*****

    Eyv. Teşekkür ederim. bi deniyeyim.

  105. SDN Okuru dedi ki:

    Türkiyeye ne zaman gelir anroid 4.3 bilgisi olan varmı

  106. SDN Okuru dedi ki:

    Komik olan ne hindistan sürümünü yükledim. Telefon ingilizce oldu. İnşallah ingiltere falan çıkarda türkçeye kavuşuruz.

  107. eXen dedi ki:
    new_cont Nickli Üyeden Alıntı
    romun ismi nedir ?

    tigra rom v4. şiddetle tavsiye ederim. xda de bulunabilir link vermeyeyim şimdi.

  108. new_cont dedi ki:
    eXen Nickli Üyeden Alıntı
    çekmez sızıntı rom kullanıyorum 1 aydır. 10 numara olmuş. note 3 gibi olmuş.

    romun ismi nedir ?

  109. SDN Okuru dedi ki:

    Benim telefona bug7n itibari ile guncelleme geldi ve yukledim. Su an icin herhangi bir sikinti yok ama dedikleri uygulamalarin tamami yok. Ozellikle klavyede turkce dil destegi yok. Touchwiz de bi degisiklik yok. Kamera ozellikleri ayni. Sadece sesle kontrol gelmis

  110. SDN Okuru dedi ki:

    Kalem özellikleri gelecekmi ?

  111. SDN Okuru dedi ki:

    abi bende hala gözükmüyor nereden yaptınız güncellemeyi?

  112. SDN Okuru dedi ki:

    Eskiden samsung hastasıydım, appleda kullanmıyorum.. trident çin malın telefon alıp kullanıcam.. En azından güncelleme derdin yok!! Kandırmada!!!

  113. SDN Okuru dedi ki:

    NOTE 2,YE 4.3 YÜ***** ÖZELLİĞİNDEN YARARLANAMIYORMUŞ..
    NEYE YARADI..HİİİİİİİİİİİİİİİÇ
    SAMSUNG ALDATIR..

  114. SDN Okuru dedi ki:

    SAMSUNG,U BOŞADIK..
    NOTE ,YE GÜNCELLEME GÖNDERMEDİ..
    BAŞINI YESİN TELEFONLARI..
    PİSLİKLER..NALET OLSUN SAMSUNG,A

    İNŞALLAH İFLAS EDER..!! AMİİİİİİİN.
    İPEK.

  115. eXen dedi ki:
    bewko Nickli Üyeden Alıntı
    Umarım s3 teki sorun bunda da çıkmaz piyasaya sonra güncellemeye geri çekmesinlerde !!!

    çekmez sızıntı rom kullanıyorum 1 aydır. 10 numara olmuş. note 3 gibi olmuş.

  116. bewko dedi ki:

    Umarım s3 teki sorun bunda da çıkmaz piyasaya sonra güncellemeye geri çekmesinlerde !!!

  117. eXen dedi ki:
    SDN Okuru Nickli Üyeden Alıntı
    fake ..Adamlar 4,4 e geçiyor zahmetle 4,3

    4,4 almaz .Makineler hooopppp çöp,,,,İşte samsung işte kalite

    çok biliyon. india çıkmış. sammobile da. 4.5 da alır 5.0 alır bu makina. maşallah.

  118. SDN Okuru dedi ki:

    5.0’a kadar yeni güncelleme gelmeyecek diye beklerken bu haber güzel oldu 🙂

  119. |SeYYaH| dedi ki:

    samsung güncelleme konusunda tökezlemeye başladı sanırım. s3 uzun zamandır 4.1.2 ile idare ediyor. 4.4 çıkmış, bizi hala 4.1 ile süründürmeleri ayıp kaçtı doğrusu.

  120. Dea dedi ki:

    Kasım Dediler Aralık Oldu İnşallah Ocakta Gelir

  121. SDN Okuru dedi ki:

    Rootlayarak system/csc klasörünün icine tr dili ekleyonce calisiyor ama tavsiye etmiyorum 4.3 resmi surum ciksin az bekleyin yoksa knox yuzunden garanti disi kalabilir telefon ..

  122. SDN Okuru dedi ki:

    orjinal romda not 3 özellikleri yokmuş. birçok kişi ditto rom v2 tavsiye ediyor(birçok note 3 özelliklerini note 2 ye getirmişler)(v3 bugun/ yarın çıkacakmış). hatta klone imei olan telefonlardaki problemi bile çözmüşler.

  123. SDN Okuru dedi ki:

    Ben yükledim ,
    1) Türkçe dil desteği var
    2) Telefon uçuyor
    3) 4.3 kendini çok belli ediyor
    4) S-pen özelliklerinin hiçbiri yok
    5) Çoklu pencere daha güzel ve daha kullanışlı
    genel olarak bunlar yani size tavsiyem vakit geçirmeden bu sürüme geçin arkadaşlar..

  124. SDN Okuru dedi ki:

    sd card a taşınıyor ya uygulama gerisi olmasada olur

  125. SDN Okuru dedi ki:

    S3 4.3 ü 4.4ü de alir baskada güncelleme almaz

  126. SDN Okuru dedi ki:

    Komedi ya S3 ve N2’yi milyonlarca kullaniciyi hiçe saydilar. S5 ve N4 ile S4 ve N3’nde kaderi bunlar gibi olacak 6 ay sonra.

  127. SDN Okuru dedi ki:

    mali 400 gpu da opengl desteği yok diye biliyorum ben

  128. SDN Okuru dedi ki:

    Qualcomm yazıyor halen :)7105 de exynos quad var.

  129. SDN Okuru dedi ki:

    Hiçbir özelliği yokmuş widgetler bile aynisıymış fazla heveslemeyin note 2 ile samsung son telefonum

  130. SDN Okuru dedi ki:

    ilk 1 hafta yüklemeyin bence bundada sorun çıkar başa bela.

  131. SDN Okuru dedi ki:

    XX lerin tümün de TR *****

  132. SDN Okuru dedi ki:

    Anladığım kadarıyla Hindistan için çıktı peki bizim ülkemizde ne zaman gelir

  133. SDN Okuru dedi ki:

    Bazi sitelerde opengl 3 destegide var diyorlar dogrumu acaba

  134. SDN Okuru dedi ki:

    Note2 android 4.1
    Son guncel android surumu 4.4
    Gelen guncelleme 4.3
    Ne lan bu…

  135. SDN Okuru dedi ki:

    herşeye kulp bulun telefonda her özellik var iphone da bunun yarı ekranı yok şarj süresi desen aynı belki note 2 daha iyi üstüne üstlük note 2 deki yazılım özelliklerinin sensörlerin yarısı iphoneda yok

  136. SDN Okuru dedi ki:

    Bes para etmezler

  137. SDN Okuru dedi ki:

    note 2nin abdde satilan surumu cift cekirdekli qualcomm s4 islemcisi. lte desteği sayesinde s3te de ayni islemci kullanilmisti. bilmeden sikmayin yazar dogru yazmis

  138. SDN Okuru dedi ki:

    samsung kullananlar sefilleri oynuyor

  139. SDN Okuru dedi ki:

    kalemde yada snote da değişiklik yokmu

  140. SDN Okuru dedi ki:

    Ben zaten 1 aya yakindir kullaniyorum

  141. SDN Okuru dedi ki:

    s3 e de gelse artık

  142. SDN Okuru dedi ki:

    Hindistan olmasının sebebi ar-ge orada olduğu için bir arkadas da diyor ki yayinlandigina eminmisiniz dostum tek tek ülke ülke dağıtılıyor güncelleme

  143. SDN Okuru dedi ki:

    boş firmanın boş müridleri..

  144. Cybokron dedi ki:

    Galaxy Gear etkisi yüzünden

  145. SDN Okuru dedi ki:

    S Pen fonksiyonları yok. Ne yapayım böyle note2 yi. Hemen satmak lazım. Gidip nexus alalim bari.

  146. SDN Okuru dedi ki:

    sadece sd karta taşınması olması bile yeterli 2 güzel oyun var hafıza yok diyor resimlerin sd karta olmasına rağmen :S

  147. SDN Okuru dedi ki:

    Hindistan olmasinin sebebi google yazilim ekibinin kuruluş yeri hindistan da ***** hindistan diyenlere bilgi sağlamış olduk böylece

  148. SDN Okuru dedi ki:

    Sırf widi desteği bile upgrade için yeterli neden bence.

  149. SDN Okuru dedi ki:

    S3 te yarattığı sorunları yaratmaz umarım ve nihayet güncellemeyi vermiş

  150. SDN Okuru dedi ki:

    Guncellemeyi bu linkten takip edin bu sayede kasmaniza gerek kalmaz *****

  151. SDN Okuru dedi ki:

    az önce yükledim arkadaşlar. kararlılık guncellemesiyle dahada iyi olacak gibi.

  152. SDN Okuru dedi ki:

    qualcomm işlemcili note 2 yok varsada internette olmayan kendi gizledikleri sadece samsung ve yazarın bildiği bir model 🙂 zaten kopyala yapıştır sallamasyon fake haber işte kanıt..

    En yeni Samsung klavyesi, S3’e eklendi

  153. SDN Okuru dedi ki:

    O kadar güncelleme bekle, Iphone 5s aldigim gün güncelleme çıksın 🙂 Bütün sorun bende demekki 🙂

  154. SDN Okuru dedi ki:

    En yeni Samsung klavyesi, S3’e eklendi mi 😀

  155. karacaerc dedi ki:

    Ekran görüntüsü olarak konulan ram performansı zaten şuan da alınıyor. İyileştirmeler tamamen hava civa, sadece samsunga özel note3te falan olan detaylar gelseydi yeterdi. Güncelleme yapmaya hiç gerek yok bence 4.1 ile gayet mutluyum

  156. SDN Okuru dedi ki:

    MoreLocale2 uygulamasıyla cihaza türkçe dil paketi yükleyebilirsiniz.

  157. new_cont dedi ki:

    Resmi güncelleme india yani hindistan olarak var şu anda bunu yükledim, fakat TÜrkçe Dil desteği yok, tekrardan turkey indirmeye gerek kalmadan dil desteğini nasıl alabiliriz ? yada dil paketi varmıdır n7100 4.3 versiyon için

  158. lpsln dedi ki:

    iki gün sonra bunuda durdururlar ..

  159. SDN Okuru dedi ki:

    4.4 gelsin direk…

  160. SDN Okuru dedi ki:

    ahahahahaha hindistan niye çok merak ediyorum gerçekten neden hindistan :DD:

  161. SDN Okuru dedi ki:

    bende hala gözükmüyo ya emin misiniz resmi güncellemeden bahsediyosunuz deil mi ?

  162. SDN Okuru dedi ki:

    fake ..Adamlar 4,4 e geçiyor zahmetle 4,3

    4,4 almaz .Makineler hooopppp çöp,,,,İşte samsung işte kalite

  163. SDN Okuru dedi ki:

    7105 qualcomm? Exynos 4 octa ? Şaka mı? 7100 ve 7105 ikiside exynos 4 quad a sahiptir.

  164. SDN Okuru dedi ki:

    note 2 deki işlemci 4 çekirdekli… exynos 4 “octa (sekiz)” olamaz yani…

  165. SDN Okuru dedi ki:

    Discovery ye bekliyoruz asdads

  166. SDN Okuru dedi ki:

    2 aydır çıktı sö***** gelmesi 5 ayı bulur!!!1

Yorum yazın

Geri bildirim