Okunma

Galaxy Note 3’te Snapdragon 800 Sesleri


29 Mayıs 2013 Çarşamba 12:10
Galaxy Note 3’te Snapdragon 800 Sesleri

Galaxy S3 ve S4 modellerinde iki farklı işlemci kullanan Samsung, LTE sürümlerde tercihini Qualcomm‘dan yana kullandı. Galaxy S4‘ün LTE destekli GT-I9505 modelinde Snapdragon 600 işlemci kullanan Samsung, Exynos çipsetini de LTE desteklemeyen diğer ülkelerde satışa sundu.

Samsung’un LTE desteği sunan tek işlemci isteği!

LTE desteğini şimdilik Exynos çipleriyle beraber sunamayan Samsung, iki farklı sürüm çıkarmanın önüne geçmek için LTE desteği sunan bir çipset ile piyasaya girmek istiyor.

Exynos 5 Octa çipsetini Galaxy S4‘te kullanan Samsung, performans olarak Snapdragon 600‘ü geride bıraksa da 800‘ün hatırı sayılır miktarda gerisinde kalacağı tahmin ediliyor.

Qualcomm Snapdragon 800’ün detayları!

Bu yüzden firmada ibreler Qualcomm 800 kullanımına dönmüş durumda. İddialara göre Galaxy Note 3′te, 2.3 GHz hızında çalışan Krait 400 çekirdeğinin 4‘ünden gücünü alan Qualcomm 800 işlemcisi kullanılacak. Adreno 330 grafik işlemcisi, 4K video oynatma ve kaydetme desteği, 7.1 kanal surround ses desteği, yeni nesil LTE desteği sayesinde teoride 300 Mbps indirme, 75 Mbps‘e kadar yükleme performansı gibi artıları arkasına alacak olan Samsung, Galaxy Note 3‘te 2 GB ya da üstünde bir RAM ile donatılacak.

Gelen son bilgilere göre 5.99 / 6 inç büyüklüğünde Super AMOLED Full HD ekran, Optik imaj sabitleyici destekli 13 Megapiksel kamera, yeni nesil tüm sensör ve hareket algılamalarını destekleyecek olan Note 3, yılının ötesinde bir cihaz olacak gibi duruyor. IFA 2013 Berlin’de tanıtılacak olan cihaz, şimdiden merakla bekleniyor.

:: Snapdragon 800 işlemcisi, Exynos’lara göre daha iyi bir seçim mi?




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

43 yorum - “Galaxy Note 3’te Snapdragon 800 Sesleri”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 30.05.2013 00:11 9 ayfon 5 satılır depocu önü pm pls diye bağırasım geldi bu cihazı görunce iphone dan soğudum :S…………….vay bu lafı duymayalı baya oldu bende pazarımı hep demirci önüne açardım 😀

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Harika seviyoruz seni samsung

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Bazı arkadaşlar not 2 de rehber 2 sn falan ***** not 2 var yok böyle birşey…

  4. SDN Okuru dedi ki:

    S4’ü satıp note 3 alırım diyen arkadaş sen birazcık kafadan üşütük müsün? Hayır insanda para olsa bile üşenir be kardeşim yeni cihazı alıp bir daha uygulamalarını falanını filanını ona taşımaya. S2’den geçeceğim desen neyse de S4 diyorsun. Bizim ülke insanlarının beklentileri çıldırmış durumda.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    “note”cu olmak bağımlılıktır. boş kutu verselerde alınır 🙂

  6. SDN Okuru dedi ki:

    note 3’ün 2,3 ghz ile oynattığı her oyunu ben 800 mhz işlemcili iphone’um ile yağ gibi oynayacağım. Yani ne demek istiyorum? Fazla fazla işlemci koymak hep göz boyama.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    9 ayfon 5 satılır depocu önü pm pls diye bağırasım geldi bu cihazı görunce iphone dan soğudum :S

  8. SDN Okuru dedi ki:

    bu işlemci ile 4,5-5 inç lik 1 htc gider warya off dadından yenmez

  9. SDN Okuru dedi ki:

    note 2 ile boyutları aynı kalıp ekranı 5.99 inc olucaktır buna adım gibi eminim bu kadar ozellige birde su geçirmezlik koyarlarsa su an dunyada olan butun telefon ozellikleri tek bir telefonda toplanmıs olur…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Alin cok bilmis ac gozluler alin samsung sizin gibi enayilerle besleniyor zaten

  11. SDN Okuru dedi ki:

    yabancı sitelerdeki İngilizce yazılarını anında Türkçe,ye çeviren
    bir program bileniniz varmı?
    eğer varsa …………………………..ismini yazınız.
    ……
    syn..editör bey lütfen yayınlayınız.
    zaten her yorumumuzu ***** almıyorsunuz.. yayınlayın dualarımızı alınız.
    BİLGİNİZE..
    Süheyla,,elif..nurcan..selma..Pakize.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Adamlar neler yapıyor yaa.. Bakalım Türkiye’ye geldiğinde fiyat ne olacak? 🙂

    1999.99 LİRA..

  13. SDN Okuru dedi ki:

    note 3 düşünüyordum ve bu boyutta bir cihaz alırsam rezil ***** kot pantolon giyiyorum sürekli olarak vede otururken s2 bile cebimden zor çıkıyor boyutu 4.3 herhalde artık note 3’ü filan cebimden çıkarırken cem yılmazın restorant’ta cüzdan çıkarma muhabbetine döner olay ha tabi girmeside ayrı olay türkiyede satışa sunulunca tolga abiden bir cebe giriyormu denemesi istiyoruz muhakkak ha birde konuşurken nasıl göründüğünüde göstersin umarım bt kulaklık falan kullanmak zorunda kalmam.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Yeter şu Amoled ekrandan çektiğimiz!!

  15. SDN Okuru dedi ki:

    note serisini gerçekten çok seven biriyim vede bu üst seviye donanımlı yeni note’uda aşırı beğendim ama işin suyunu çıkarttılar zaten bir tabletim note 10.1’im var çok beğendiğim için telefonumuda note almak istiyordum ama 6 inçten bahsediyorlar benim tabletim zaten var ben cebe sığabilen ve konuşurken komik görünmeyen bir mobil cihaz istiyorum ve bence artık bir telefonun maksimum boyutu note 2’dir note 3 note 2’den daha büyük olursa alabileceğimi sanmıyorum.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    hakikaten ceplere sığmaz. note 2 bolca pantolonların cebine sığıyor ama bu gerçekten sığmaz girmez bile cebe. artık ” yanında bu aleti taşıtacak birini tutarsın” esprilerine katılır hale geldim.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung 4s e FM Radyo koymadı…. Bunada koymazsa Note devam

  18. SDN Okuru dedi ki:

    yalan dolan şeyler hani nerde xphone nerede nexus5 allah aşkına sağlam kanak bulup haber yapın snapdragon800 kullanılacakmış samsungun kendi ürettiğiexynos durudken hem maliyetde artar

  19. SDN Okuru dedi ki:

    herseyde tmmda 6 inc nedir ya 5.5 ınc tmm dı.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    daha yeni s4 aldık bu çıkınca heralde satıp bunu alacağım fiyatı 2000 tl üzerinde olmazsa

  21. typhoon1903 dedi ki:

    S4 alım öncesinde bunu okumam note3’ü beklememe karar kıldı

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung doğru yaptıklarını yanlışlarla bozuyor. Mesela ekranı büyütmek yerine kalitesine odaklansalar, kamera ve malzeme kalitesini arttırsalar çok mu zor olur?

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarımda ve kasa malzemesinde değişiklik yapılırsa hemen alınır

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Rehberi iki saniyede acan note iki den sonra bu yeniliklerle sureyi yari yariya dusurecek gibi

  25. SDN Okuru dedi ki:

    çok harika olacağa benziyor fakat tasarım yok!

  26. SDN Okuru dedi ki:

    bu şekilde gelirse HTC ONE ı bırakır bunu alırım 800 lü 1 işlemcili telefon alıcam 600 le 800 arasında çok fark war çok güçlü 800 1 de 5 inçten büyük olmasalar süper olur

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Rehberi S4’deki gibi 1.6 sn’de açılmayacaksa büyük başarı olur 😀

  28. SDN Okuru dedi ki:

    İşte bu telefon NOTE II ‘ den sonra hüç düşünmeden alırım.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    samsung naparsan yap hala iticisin la 😀

  30. SDN Okuru dedi ki:

    ram ıda 3 gb olursa kesin alırım 2000 tl gibi bi fiyattan gelir…

  31. SDN Okuru dedi ki:

    octa daha güçlu fakat iki farkli surum olunca anlaşmazlik oluyor

  32. DumDumaq dedi ki:

    bütün telefonlar artık hızlı Full HD nin gelmesiyle beraber artık 2014 ün telefonlarından başka telefon çıkartmalarının benım gozumde manası yok ,

    Standart bir büyüklüğe ulaşıldı artık 5 inç- 5.5 inç

    Full HD ye geçildi telefonlar için gayet fazlasıyla yeterli

    Pil 2500-3000 lere geldi bir telefon için ideal bir mah gücü

    PPİ değerleri 400leri geçti / ideal olan 450-500

    Kamera için sınır oldugunu düşünmüyorum şahsen dahada gelişebilir

    2014 telefonların sonu olabilir İşlemci hızları artık 1.ghz 1.5 ghz değil 1.7 1.8 1.9 diye artacak oda pek bi önemi yok

  33. SDN Okuru dedi ki:

    snapdragon 800 le gelirse jack çekerim.

  34. saltooo dedi ki:

    çok güçlü bi cihaz olacak

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Benim Note 2 yi anca bununla değiştiririm zaten. Gerçi birde Lg Optimus Pro var ama hadi hayırlısı.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    samsung yaptıgı telefonlar hiç özen göstermiyo seni gidi plastik kutu

  37. SDN Okuru dedi ki:

    yok daha neler

  38. SDN Okuru dedi ki:

    keşke buyutmeseler mesela s4 ınç olarak buyumuş ama ebat olarak kuculmuş

    note3 te 5.5 inçte kalıp ppi pixel duzeltmelerine idilse en dogru olan bu ama samsung illa buyutecek anlamadım

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Adamlar neler yapıyor yaa.. Bakalım Türkiye’ye geldiğinde fiyat ne olacak? 🙂

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Htc kullanan biri olarak bu cihaz heyecanlandirdi diyebilirim

  41. SDN Okuru dedi ki:

    İştahım kabardı patlayacak !

  42. kosasker dedi ki:

    Eğer böyle bir cihaz gelirse alırım.

  43. SDN Okuru dedi ki:

    desene bu sefer exynos yetersiz kaldı Qualcomm bu sene de en hızlı yükselen firma olur bence

" Galaxy Note 3’te Snapdragon 800 Sesleri konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy Note 3’te Snapdragon 800 Sesleri ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy Note 3’te Snapdragon 800 Sesleri ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "