Okunma

Galaxy Note 7 Özellikleri ve Renk Seçenekleri


26 Haziran 2016 Pazar 15:30
Galaxy Note 7 Özellikleri ve Renk Seçenekleri

Mobil dünyasının güvenilir sızıntı kaynaklarından @evleaks, Galaxy Note 7 cephesinden gelişmeleri bildirmeyi sürdürüyor. Kısa süre önce bir sonraki Note serisi telefonun “Galaxy Note 7” olacağını onaylayan popüler bilgi kaynağı bu defa merakla beklenen üst seviye  akıllı telefonun başlıca özelliklerini listeledi.

Galaxy Note 7 Özellikleri

Galaxy Note 7’de ekran, Note serisinde üç nesildir devam ettiği gibi 5.7 inç büyüklüğünde olacak. Quad HD çözünürlüklü Super AMOLED panelin eşlik edeceği telefonda depolama birimi 64GB olarak karşımıza çıkacak. Galaxy Note 7 ayrıca selefinin aksine microSD kart desteğine sahip olacak.

16-06/26/galaxy-note-7.jpg

Dual piksel teknolojisine sahip 12 megapiksel arka kamera, 5 megapiksel ön kamera, IP68 sertifikasını Galaxy S7 ailesinden miras alacak Galaxy Note 7’de ayrıca iris tarayıcısı da yer alacak.

Ek olarak telefonun renk seçenekleri netlik kazandı diyebiliriz. Galaxy Note 7 tanıtım esnasında siyah, gümüş ve mavi renk seçenekleri eşliğinde tanıtılacak. Süreç içerisinde renk yelpazesinin genişletilmesi olası görünüyor. 

USB Type-C girişi, Blackberry Hub benzeri Samsung Focus uygulaması, 6GB RAM, Snapdragon 823 işlemci ve 4.000 mAh kapasiteli pil Galaxy Note 7’de yer alması muhtemel diğer özellikler.

:: Galaxy Note 7’nin özellikleri ve renk seçenekleri hakkında ne düşünüyorsunuz?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

53 yorum - “Galaxy Note 7 Özellikleri ve Renk Seçenekleri”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Note 6 niye atlandı? Güzel soru 🙂 basit ..İphone la rekabet halinde olduğu için beraber gitsin istediler iphone 7 çıkaracak Samsung da 6yı es geçti..

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Elephone p9000s sadece 500 LİRAYA aldım 4 GB RAM snapdragon 820
    Turkiyeden telefon alinaz

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Bir daha samsung almayacağım kesinlikle, donup donup duruyor Allahın belası!

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Android N ile gelirse ***** gerçekten efsane benim pc de 4 gb ram var adamlar 6 GB ramli telefon ***** telefonlari gercekten cok iyi.6 aya kadar kasar soylentilerini de kullanmayan adamlar ortaya ***** kullaniyorum hala canavar ***** benim icin onemli.O yuzden eğer Android N ile gelirse Note 7 alabilirim

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Muhtemelen baya pahalı olacak.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    FİYAT YÜKSEK OLURSA KİMSE ALMAYACAK ARKADAŞ BUNLARA HERKES BİR DERS VERMELİ HİÇBİR YENİLIĶ YOK AMA FİYATLAR ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR YETER ARTIK YÜKSEK KAR EDECEĞİZ DİYE NE YAPACAKLARINI ŞAŞIRIYORLAR KAVİSLİ EKRAN TUTTURMUŞ GİDİYORLAR KAVİSLİ EKRANIN AVANTAJI YOK DEZAVANTAJI ÇOK

  7. SDN Okuru dedi ki:

    bazi kaynaklarda exynos modelindeexynos 8890 göre mp 12 degilde mp 14 olup yani 12 cekirdek yerine 14 cekirdek li olup hizinida 650 mhz den 720 mhz ye cikacak diyolar ve islemciside 2.8 ghz 4 cekirdek m1 1.6 ghz 4 cekirdek A53. Bence böyle olursa gene snapdragon 823 le kafa kafaya gider ama isinmasa keske

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Fiyatı 5000 tl koşa koşa alın 😀

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Fiyatı 5000 tl koşa koşa alın 😀

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Hic gerek yok sd 823 diyolar daha onaylayan yok, turkiyeye 8890 gelecek ee s7 edgeden ne farki var. Bugune kadar hep note serilerini kullandim ama s7 edge hosuma gittigi icin onu aldim. Note 7 bekleyene kadar s7 edge alin ciktigindan beri kullaniyorum tik yok daha masallah canavar resmen

  11. SDN Okuru dedi ki:

    BUNDA DA SADECE BİR KAMERA BİR İŞLEMCİ BİR RAM YÜKSELTME İLE ÜST MODEL DİYE PİYASAYA Mİ SÜRMÜŞLERSAMSUNGUN İKİ KAT GİDEN PİL TEKNOLOJİSİ NEREDE S6 KULLANICISI OLARAK SORUYORUM (SAR DEĞERİ DÜŞÜKLÜĞÜ KONUSUNDA İPHONE DEN ÇOK ÖNDE AMA)

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Burada ne kadar cok muhendis varmis 🙂 elestiri veya ovgu tabiki olmali ama goruslerini aciklarken birseyler bildiginde belli olmali su andaki zaman icerisindeki en iyi telefon geliyor hepsi bu

  13. SDN Okuru dedi ki:

    S7 Nin Note 5 Versiyonu Gibi Olacak

  14. SDN Okuru dedi ki:

    HURDA..5.İNCTEN BÜYÜĞÜ HURDADIR..

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Keşke Gold rengi de olsa…

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Keşke Gold rengi de olsa…

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Bazı arkadaşlar çok pahalı olur o kadar para verilmez demişler pekii diğer markaların amiral gemileri daha mı ucuz sanki?Bir de gönül isterdi ki en üst model telefonun fiyatı ülkemizde hep aynı fiyata olsun,örneğin geçen sene 3000 Liraysa bu sene de 3000 Lirayı geçmesin ancak enflasyon oranını ve döviz kurundaki artışı bazı arkadaşlar göz ardı ediyorlar..

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Aramızda hala önyargılı davranıp, cihaz hakkına gereksiz yorum yapanlar var. Yaa kardeşim niye telefona önyargıyla yaklaşıyorsun ?! Telefonu gördün mü de çöp diyorsun !? Senin o çöp dediğin telefon, piyasanın en güçlü telefonlarından biri olacak sunduğu özelliklerle ve herkesin bildiği gibi Note serisi Samsung'un en efsane serisi ve diğer markalara da ilham vermiş bir seridir ( Özellikle Apple'da iPhone'un Plus serisi ) . Aynı zamanda çoğu kişi tarafından da her zaman ilgiyle karşılanan bir seri olmuştur. Bu yüzden sizin bu dediğiniz sebebsiz kötü yorumların bi anlamı yok.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    o ekrana 5 binden aşşası kurtarmaz kimse koşup almasın teknoloji cahilleri yüzünden bu kadar dandik ürünleri bu kadar pahalıya alıyoruz ulan koşa koşa almayın adamlar anlasın millet sığır değil koysunlar 5 bin 6 bin mah batarya bir günü rahat çıkarsın okkkeyyy

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Renk açısından pembe (rose gold) de olsa iyi olur bence

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Yahu sırf muhalefet edeyim diye eleştirenleri görünce insan şaşırı***** bu kadar özellik fazla değil mi ne gerek var demiş.Araba alırken full donanımlısına fazladan 5 -10 bin verenler niye o kadar fark veriyorlarsa telefona da isteyen farkını verir kardeşim sana ***** git az özellikli ve düşük donanımlı telefon al kimseye de karışma.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Yahu sırf muhalefet edeyim diye eleştirenleri görünce insan şaşırı***** bu kadar özellik fazla değil mi ne gerek var demiş.Araba alırken full donanımlısına fazladan 5 -10 bin verenler niye o kadar fark veriyorlarsa telefona da isteyen farkını verir kardeşim sana ***** git az özellikli ve düşük donanımlı telefon al kimseye de karışma.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    FİYATI ABARTMASINLAR KENDİLERİ ZARAR EDER

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Çift rakamlı modelleri hep efsane oldu, malesef bu tek rakamlı. Ayrıca ekinox işlemcili modeli de tanıtmalılar. Ses yongasını da merak ediyoruz.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    S7 edge nin note versiyonu ve daha iyi işlemci, donanım ve özelliklerle geliyor ,kesinlikle note kullanan ve kullanmak isteyenler için tercih edilebilir

  26. SDN Okuru dedi ki:

    donanım iyi ama çalışmıyor kiii beee kardeşim.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    S7 ile aynı diyenler neresi aynı..eğer verilen özellikler doğru ise keainlikle güzel bir telefon..fiyatını bilmediğim için alınabilirliği hakkında bişey demiyorum..adamlar ramı 6 ya çıkarmış ve benim için çok önemli olan bataryayı tam 4000 mah.a çıkarmış görünüşe bakılırsa canavar gibi bi telefon olacak daha ne olsun…bazıları da bu kadar özellik gereksiz diyor..ulan o zaman yeni bi telefonu neden çıkarsın adamlar mal mı..illa ki üzerine bişey koyacaklar eski modellere nazaran..dört gözle bekliyorum ben cihazı

  28. SDN Okuru dedi ki:

    S7 deki exynosun frekansı arttırılmış versiyonu gelicek

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Fiyatı düşünce bende düşünmeye başlayacam. Fakat Türkiye ye SD 823 ile gelmezse benim için ölü doğar.

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel…

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Yuru beee

  32. SDN Okuru dedi ki:

    bu sefer 3500olur 64gb dahilli hariciye gerek bırakmıyor zaten umarım 6sdeki gibi dahilisi hızlı çalışıyordur

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Ciksada note 5 imi satip alsam

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Exynos işlemcili model olmayacakmı kardeşim. Hep 823 ten bahsediliyor? Exynoslu modelin işlemcsi nasıl olacak s7 deki aynı işlemcimi kullanılacak?

  35. SDN Okuru dedi ki:

    DÜZ EKRAN ÇİFT KAMERA ÇİFT HOPARLÖR 4K EKRAN ÇÖZÜNÜRLÜĞÜ OLMALIDIR

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Bu parayı verecek kerizler muhakkak olacaktır. 3000 Lira'nın üzerinde bir fiyat ile gelir, tam enayi telefonu.

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Bir defa note kullanan başka telefon kullanmaz. Hele kalem alışkanlığınız olursa bu elzem olur

  38. SDN Okuru dedi ki:

    fiyatı ülkemizde rahat bi 3300 3500 arası olur o fiyatla da beklemeye degecek bi telefon olarak görmüyorum s7 edge ye sadece s pen eklemişler diger özellikler e göre s7 edge bence daha alınabilir bi telefon

  39. SDN Okuru dedi ki:

    iris dşında önemli bir yenilik yok diyebiliriz. o da yeni tabi bakalım kullanışlı olacak mı..
    ben yarın gidip düz s7 alacağım. kullananlar bu yoruma cevap yazabilir mi?

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Çöp (birisi mutlaka diyecekti)

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Telefon gereksiz ozellikli bence bir android cihaz bu kadar ozellikli olmamalı Gta 5 mi oynayacak ne ***** GÖZ BOYAMA

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Note 2 den sonra geçeceğim telefon geliyo sonunda

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Edge olmayan düz ekranlı Note 7 gelir inşallah

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Bence dandıroıd sheepleri bu telefona methiyeler duzecek. Aha buraya yaziyom. Demedi demeyin.

  45. SDN Okuru dedi ki:

    note 6 neden atlandı?

" Galaxy Note 7 Özellikleri ve Renk Seçenekleri konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy Note 7 Özellikleri ve Renk Seçenekleri ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy Note 7 Özellikleri ve Renk Seçenekleri ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "