Okunma

Galaxy Note 7 Üretimi Başlıyor!


16 Haziran 2016 Perşembe 11:00
Galaxy Note 7 Üretimi Başlıyor!

Normal şartlarda Galaxy Note 6 adıyla gelmesi gereken, ancak dedikodulara göre Galaxy Note 7 ismiyle tanıtılacak olan Samsung’un yeni phableti ile ilgili bilgiler gelmeye devam ediyor.

5 Milyon Üretim Siparişi

Çok yüksek ihtimalle Ağustos ayında resmi olarak lanse edilecek Galaxy Note 7‘nin seri üretimine başlanıyor.

Kore kaynaklarından gelen bilgilere göre Temmuz ayında start verilecek seri üretim ile birlikte üreticiler ilk etapta 5 milyon Galaxy Note 7 modeli üretecek. 

Bu 5 milyon cihazın 2.5 milyonu Temmuz ayında, diğer 2.5 milyonu ise Ağustos ayında üretileceği belirtiliyor.

16-06/16/note-7-seri-uretim-1.jpg

Her iki tarafı kavisli ekranla gelmesine kesin gözüyle bakılan telefonda ayrca 5.8 inç Quad HD ekran, Snapdragon 823 işlemci, 6 GB RAM ve 4000 mAh batarya olacak.

:: Sizce Samsung, Galaxy Note 7 ile başarılı olabilecek mi?




yazarKerem Enginar

Özellikle akıllı telefonlar olmak üzere uzun süredir en yeni mobil ürünleri inceleyen Kerem, bunun yanı sıra donanım ürünleriyle de ilgileniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

57 yorum - “Galaxy Note 7 Üretimi Başlıyor!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    istiyoruuuuuuumm note 7 yi

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Krall

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Bence iki model çıkarırlar: Galaxy Note 7 ve Galaxy Note 7 edge/Galaxy Note edge 2.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Bence iki model çıkarırlar: Galaxy Note 7 ve Galaxy Note 6 edge/Galaxy Note edge 2

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Biliyormusunuz neden note 7. Cunki Samsung galaxy s6 tida cok sikayet vardi aman sd kart takilmiyo kamerasi cikingili yok su geciriyo falan o yuzden de samsung bir an onece s7 sundu ve insanlari isteklerini yerine yetirdi bunu note 5 de yapmak istedi amma nedense yapmadi. Cunki hic kimse 1-2 ozelliyi degisdirilmis bi telefon almaz o yuzden note 6 tiyi atlayib yeni bir telefon note 7 olacagini soyledi

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Biliyormusunuz neden note 7. Cunki Samsung galaxy s6 tida cok sikayet vardi aman sd kart takilmiyo kamerasi cikingili yok su geciriyo falan o yuzden de samsung bir an onece s7 sundu ve insanlari isteklerini yerine yetirdi bunu note 5 de yapmak istedi amma nedense yapmadi. Cunki hic kimse 1-2 ozelliyi degisdirilmis bi telefon almaz o yuzden note 6 tiyi atlayib yeni bir telefon note 7 olacagini soyledi

  7. SDN Okuru dedi ki:

    NOTE 7NIN KENARLARI DUZ OLSUN

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung gakaxy note 6 olmadan 7 şaka gibi seri atlamış Samsung bundan karlı çıkar ama pahalı olur

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Bi site 820 biri 821 biri 823 diyor bazıları exynos çıkacak diyor exynos olursa sakın aptallık yapıp almayın snapdragon 823 altını ALMAYIIIN

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Düz ekran gelirse bende alicam. Kavisliye o parayı vermem…

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Kavisli ekran ele oturmuyor kesinlikle almam. 2 versiyon olsun herkes istediğini alsın.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Abi ruh hastası mısınız yok daha taksidi bitmedi yok daha note 5 eskimedi. Adamlar sizin telefonunuzun eskimesini mi bekliycek

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Düz ekran gelirse alicam

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Geliyor..

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Yenş kral

  16. SDN Okuru dedi ki:

    İphone 7 yle ne alakası isminin note 7 olmasının

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Ekran tarafı düz olursa alırım.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Kesinlikle DÜZ ekranla gelmelidir daha pahalıya satmak düşüncesiyle kavisli ekranla getirirlerse kimse almaz zarar ederler

  19. SDN Okuru dedi ki:

    bir normal note 7 bir tane de note 7 edge çıkaracaklar diye biliyorum.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Bazı arkadaşlar iPhone 7 geliyo diye ismini değiştirdiler diyo ama yanlış biliyo maalesef , sadece s7 serisine ayak uyduruyo her habere Apple katmayın…

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Note 3 inden Note 5 e geçmiştim note 5 tende S7 edge e geçtim 🙂 Eh biraz kullanayim da sonradan ***** 7 degilde Note 8 veya 9 a kadar beklicem bu sefer

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Reis geliyor

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Daha Note5 in taksidi bitmedi :)))

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Yaşasın yeni kral

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Ağustos ayında kesin çıkar mı.?

  26. SDN Okuru dedi ki:

    lan olum note 5 alalı bi sene olmadı note 7 çıktı oldu telefonum çok eskimiş gibi hissediyom note 6 yı atlamaları kötü oldu note 5 çıkmışken note 4 üm var diyince iyi diyolardı şimdi note 5 im var desen oda telefonmu diyecekler ama kimse note 5 in üstü olduğunu bilmeyecek herkes 2 model üst sancak ve note 4 ün bile hala iyi bir telefon olduğunuda bilmeyecek note 5 almazdım ama note 3 üm eskidi ondan aldım kısmetse note 8 i bekliyor olcağız seneye bu günlerde

  27. SDN Okuru dedi ki:

    sırf iphone 7 oldu diye telefonunun adını değiştiren çakma şirket 😀

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Yazılım ne olacak bana yazılımdan yapay zekadan bahsedin

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Ip68 sertifikası ve 64 gb olarak gelirse s6 edge plus ı değiştiricem bununla.

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Harikada hiç görsel sızmadı appledaki gibi ama alıcam bu telefonu tabi tasarım note 5 gibi olursa alırım şık olsun yaa

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Eğer görsel doğru ise öfbee diyorum. 😛

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Donanıma, yazılıma değil takmam android yada ios. Büyük konuşurum ve yaparım Asla ama Asla almayacağım 1-Yerli markalar 2-Samsung. Diğer hepsi başım gözüm üstüne.

  33. SDN Okuru dedi ki:

    ya bu yapılır mı şimdi daha yeni s7 edge aldım.. s7 edgeyi satıp hemen note 7 alıcam deeeerrrmişim 😀

  34. SDN Okuru dedi ki:

    ALDIM GÖNDER SAMSUNG REİZ 1 TANE

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Note 5 gibi xiaomi taklit etmesinde yine

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Kasmasa bari

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Note 5 avrupaya gelmemisti. Peki bu model avrupaya gelicekmi?

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Bence Samsung çok kurnazca bir politika izliyor. Note 6 yı atlayıp 7 yi çıkararak Apple ye meydan okuyor ve Apple'in elini çabuk tutup iphone 7 yi biran önce piyasaya sürmesini ***** tasarımı bile belli olmayan İphone 7 nin arel-acele piyasaya çıkması demek sonrasında kullanıcılarda büyük sorunların çıkması demek. Samsung biran önce iphone 7 i tanıtmalarını ***** planın aslına çok önceden hazırlandığına da bahse girerim.

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Her İki Tarafı Kavisli Olursa Büyük Kayıp Yaşarlar. Biz Note Serisini Düz İstiyoruz!

" Galaxy Note 7 Üretimi Başlıyor! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy Note 7 Üretimi Başlıyor! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy Note 7 Üretimi Başlıyor! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "