Okunma

Galaxy S10 alana kablosuz kulaklık hediye!


08 Şubat 2019 Cuma 23:45
Galaxy S10 alana kablosuz kulaklık hediye!

Tanıtımına sayılı günler kalan Galaxy S10 serisi ile ilgili yepyeni gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Şimdi de Galaxy S10‘u ön sipariş veren kullanıcılara 150 dolar değerindeki kablosuz kulaklık Galaxy Buds‘un hediye edileceği ortaya çıktı.

Galaxy S10 alana kablosuz kulaklık hediye!

Bildiğiniz üzere Samsung, Galaxy Note ve Galaxy S serisi modellerini piyasaya sürdükten sonra birbirinden dikkat çekici  promosyonlar düzenliyor. Söz konusu bu promosyonlarla beraber, kullanıcıların ilgisini daha da çekmeyi hedefleyen Samsung, bu yılda S10 modellerini ön sipariş verenlere 150 dolar değerinde bir hediye vermeye hazırlanıyor.

samsung-galaxy-s10-kablosuz-kulaklık-galaxy-buds-shiftdelete

Samsung Rusya’nın Unpacked 2019 etkinliği sayfasında bazı önemli kaynak kodları gün yüzüne çıkartıldı. Söz konusu kaynak kodlarıyla, S10 modellerinin 20 Şubat – 7 Mart tarihleri arasında ön siparişe sunulacağı da netlik kazandı.

Sızdırılan diğer bilgilere göre, 20 Şubat- 7 Mart tarihleri arasında S10 modellerinden herhangi birini ön sipariş veren kullanıcılara yaklaşık olarak 150 dolar değerindeki Galaxy Buds hediye edilecek. Tabii, şimdilik söz konusu bu durum ile ilgili henüz resmi bir açıklamanın yapılmadığını da özellikle belirtelim.

Samsung Galaxy S10 fiyatı

Peki, Galaxy S10 fiyatı nasıl olacak?

Geçtiğimiz hafta MySmartPrice tarafından merakla beklenen S10 serisinin fiyatları sızdırılmıştı. Hemen aşağıdaki listeden S10’un sızdırılan fiyatlarına yakından göz atabilirsiniz.

– S10E 4 GB RAM /128 GB dahili hafıza – 749 Euro (4.487 TL)

– Standart S10 6 GB RAM / 128 GB dahili hafıza –  899 Euro  (5.386 TL)

– Standart S10 8 GB RAM / 512 GB dahili hafıza – 1149 Euro ( 6.883 TL)

– S10 Plus 6 GB RAM 128 GB dahili hafıza – 999 Euro (5.985 TL)

– S10 Plus 8 GB RAM / 512 GB dahili hafıza– 1249 Euro ( 7.482 TL)

– S10 Plus 12 GB RAM / 1 TB dahili hafıza–  1499 Euro ( 8.980 TL)

Not: TL cinsi fiyatlara vergi dahil değildir!




yazarDeniz Aslan

Teknoloji dünyasının bağrında gencecik bir yazar olan Deniz, teknolojiye olan merakını okurlara aktarmaktan büyük bir zevk duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

44 yorum - “Galaxy S10 alana kablosuz kulaklık hediye!”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Muhtemelen S10 6gb versiyonu 7000tl olacak 6 aya 5000 e düşer lakin bu süre zarfında S9 un yada S8 i düşeceğini sanmiyorum zira zaten S8 3200 S9 3800 tl daha nereye inecek ki örnegin Samsung S7 yi S8 3200 tl iken bile 2700 den sattı yani daha düşmez düşse bile S8 olsa olsa 2900 tl olur oda 1 yil sonra yani alacak için beklemeye değmez. Şuan S8 alır Çırkın çentiği olmayan bir telefon kullanırdım yada güveniyor olsam LG V30 2750 tl gibi gayet güzel bir fiyata satılıyor aslında en mantıklısi o

  2. Anonim dedi ki:

    almadan önce ekran servis ücretlerine bakın. ekran kırılınca veya pembe çizgi çıkınca malesef bu sorunu garanti karşılamıyor.

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Vergiyide ekleyince 10.000 lira

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Artık Nokia 3110 umu satabilirim. Daha iyisi çıkıyor.

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Note 9 almak üzereydim s10 çıkınca fiyat düşermi ki acaba

  6. Teknoloji Dostu dedi ki:

    5g varmı atın

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    5g varmı atın önleri

  8. Teknoloji Dostu dedi ki:

    İphone xs maks ımı satıp bundan alıcam tabi daha iyiyse

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Harika

  10. Anonim dedi ki:

    Merakla beklemekteyim,s9 plusımı satıp s10 plus alacağım 🤗

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bunlar avrupa fiatları Türkiye ye gelince fiatları daha pahalı olur zannediyorum.

  12. Anonim dedi ki:

    cok pahalı.londrada bu fiyatın 3%2 fiyatına.

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Tasarım faciası.

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Param olsa s10 plus 12gm ram olanı alırdım

  15. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Zaten fiyatlar pahalı bide vergide dahil değil

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çok mu zor %50 vergi oranını da siz hesaplayın s10 plus 12gb RAM olan telefon 13500 tl olacak diğerlerini siz hesaplayın

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Arkadaşlar bi çıkdıktan sonra 1 kaç aya 1bin TL filan yavaş yavaş düşer.

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kablosuz kullaklıgı ne kadara satarım 😀

  19. Teknoloji Dostu dedi ki:

    bence gear sport saat daha iyiydi

  20. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bence kablosuz kulaklık yerine bu fiyata note 9 hediye olmalı 😀😀

  21. Teknoloji Dostu dedi ki:

    150 dolarlık kulaklığı hediye edeceği ortaya çıktı? Resmi bir açıklama yok Falan filan.. Ulan hayatınız yalan be. Hediye edecek mi etmeyecek mi ? 2 tık fazla tiklanalim diye Yalan haber yapıpta milleti kandırmayın kardeşim..

  22. Teknoloji Dostu dedi ki:

    S10 + 12 Gb alacağim.

    Uzun zamandir telefon almiyorum
    S8 ilk çiktiği gün almiştim, neredeyse
    3 yil oldu

    Fakat katlanabilir ekran suprizi bekliyorum samsung ‘tan..

    İşte o zaman seçim yapmak zor olacak..

  23. seyhmus21 dedi ki:

    Ben sadece telefonu alsam kulaklık şarj kablosu almasam daha ucuza gelir mi s10 için fiyat belli 8.799₺ bunları almasam belki yarı fiyatına alır insan

  24. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Değil 12GB ram isterseler 122GB ram olsun. Android olduğu sürece bu paralar o telefonlara verilmez. Herşey güç performans değil. Güvenlik önlemleri almışlarmışmışmış! Geçin bunları ancak bilgisiz bilmeyen kullanıcıları kandırabilirler. Yırtık kumaşa istediğiniz kadar yama yapın kumaş zora geldiğinde ilk yamalı yeri patlak verir. Bilişimci ve bu alana gönül vermişler demek istediğimi anladı.

  25. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Note 9 la başlayan kulaklık hediyeleri gayet güzel. S10 un ram seçenekleri den hayli geniş. Favorim 10 plus 8 gb olurdu.

  26. Sertac Demirel dedi ki:

    Bu tür cihazlara uygulanan vergiler belli değil mi? Yazıyı yazıyorsunuz, fiyatları paylaşıyorsunuz eyvallah da, italyadaki fiyat veya avrupada ki fiyattan dan bize ne? Türkiyede ki fiyatları vergilerden sonra bu kadar olacak deseniz daha aydınlatıcı olurdu..!

  27. viranufuk dedi ki:

    sd islemciler tr ye gelmedigi surece samsung alinmaz

  28. viranufuk dedi ki:

    Ögrenciyim diyo son model telefon kullaniyo turkiyenin gercekleri

  29. Teknoloji Dostu dedi ki:

    New Gear hediye etsinler

  30. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Samsung ♥️

  31. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Alevix senin gibi isheepler bilmez, buna satış stratejisi denir, samsungun amacı apple gibi az özellige cok para vermek degil tam tersi 🙂

  32. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Fiyatı zaten uygun. Bir de Note 9a yaptıkları indirimin aynısını yapsalar çok güzel olur

  33. Teknoloji Dostu dedi ki:

    İsteyenen kulaklığı verip isteyene 150 dolar indirim yapsa daha iyi

  34. Güneşer dedi ki:

    Bence artık bukadar yüksek fiyatlar varken artık o kulaklığı kutu içine katsalar iyi olur.

  35. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Alevlx105 altta biraz absürt bir yorumda bulunmuş. Her sene yaptığı kampanya olduğunu bilmeyecek kadar teknolojiden bu kadar uzaksanız neden böyle bir yorumda bulunuyorsunuz? 🙂

  36. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Iste bu dogru karar

  37. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Gerçekten merakla bekliyorum s10 ailesini,gücüm s10e ye yetiyo insallah tasarım pek iyi olmasada samsung bu sene teknolojisini konuşturacak gibi.

  38. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Merhaba;
    Kablosuz kulaklıkların hesiye edilmesi, Samsung severler için iyi bir strateji olmuş. Ben de s9+ kullanıcısım ve S10 ya da Plus almak istiyorum. Kablosuz şarj özelliğini sık kullanacağımı bildiğim için ve de yeni bir kamera ve iyi bir şebeke bağlantısı için(VODAFONE) S10 ve Plus’ı almak istiyorum. Değişim kampanyası S10 ve serisini almak isteyenler için iyi bir avantaj. Tabi fiyatlar yüksek olacağı için ve de Türkiye’de gelir sıkıntısı olduğu için herkes bu tür kampanyalardan ve S10 ve ailesini almaktan geri kalabilir. Öğrenci indirimi olsa ne güzel olur. Ekleyecek çok şey var ama bunlar Samsung’un suçu değil elbette.
    Teşekkürler
    ELEKTRİK-ELEKTRONİK TEKNİSYENİ

    1. Anonim dedi ki:

      İlla her yeni cikan telefonu almak zorunda misin?

  39. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Samsung Türkiye kampanya yapsın s10 almak isteyenlere ya üste para versin yada snapdragon 855 işlemci telefon sarsın.

    1. MrKonyar dedi ki:

      Ne snapdragonmuş arkadaş ya valla sanarsın qualcomm babasının şirketi 🙂

  40. Alevlx105 meyve dedi ki:

    Satışlardan o kadar mı umutsuzlar ?

    1. Anonim dedi ki:

      Ne alakasi var adam ztn kurla satıyor sana her türlü geçiriyor kulaklık alinca telefon belesemi geliyor superzeka

    2. melih35 dedi ki:

      Note9 da aynı kampanya yapıldı zaten hatta satış olduğunda da devam etti bir süre

" Galaxy S10 alana kablosuz kulaklık hediye! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy S10 alana kablosuz kulaklık hediye! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy S10 alana kablosuz kulaklık hediye! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "