Galaxy S4 GPE için Android 5.0.1 Çıktı


13 Aralık 2014 Cumartesi 21:22
Galaxy S4 GPE için Android 5.0.1 Çıktı

Google‘ın 10 Aralık tarihinde Nexus modelleri için indirmeye sunduğu ve AOSP’ye yüklediği Android 5.0.1 Lollipop sürümü, cihazlara güncelleme olarak gelmeye devam ediyor.

Artık bundan sonra Android 5.0 güncellemelerinin genel olarak Android 5.0.1 sürümüyle geleceğini söyleyebiliriz. Çünkü özellikle tablet tarafında Nexus modellerinde yaşanan sorunlarını çözen Android 5.0.1 sürümü, daha stabil bir yapıda.

Samsung‘un ülkemizde satılan Galaxy S4 modelinden farklı olarak, Exynos 5410 işlemci yerine Snapdragon 600 işlemcili sürümü üzerine inşa edilen Google Play Edition modeline Android 5.0.1 Lollipop güncellemesi geldi.

:: Android 5.0 Lollipop alacak modellerin tam listesini görmek için tıklayın
:: Lollipop Güncellemesini Alacak Samsung Modelleri

Galaxy S4 GPE, artık Android 5.0.1 sürümüyle yoluna devam edecek. Cihazlara OTA ile güncelleme dağıtılmaya başlandı.

Normal Galaxy S4’ler ne olacak?

Samsung’un piyasada kendi arayüzüyle beraber sattığı Galaxy S4 için de Android 5.0 Lollipop güncellemesi gelecek. Fakat gelen bilgilere göre güncelleme, Note 3 ile beraber 2015’in ilk ayının ortaları gibi duyurulacak.

:: Normal cihazların Google Play Edition cihazları, Türkiye’de satılsa tercih eder misiniz?




yazarTolga Cem Küçükyılmaz

ShiftDelete.Net Genel Yayın Yönetmeni ve teknoloji uzmanı Tolga Cem Küçükyılmaz, 10 senedir en yeni teknolojileri ve ürünleri, sizlere aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

53 yorum - “Galaxy S4 GPE için Android 5.0.1 Çıktı”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    benim telefonumda s4 ama bu güncellemeyi alamadı cihazım yurt dışı cihazı sanırım avea dan satın almıştım yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa memnun olurum

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Yaa abi benim tlf exynos ama bu yapılır mı şimdi

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Ben şoktan i9515 snapdrogon 600lü s4 aldım suudi arabistan mpdeli lolipop geldi mi

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    bana snapdragon 600 lü s4 geliyo lollipop 5.0.1 li de ondada şarj ve ısınma sorunu olurmu acaba?

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung S4 active kullanıyorum. Android 5.0.1 Türkiye sürümü yok ama unknow( ORL) olanı Odin 3.0.6 programı ile bilgisayardan yükledim. Şuanda gayet iyi çalışıyor. sammobile sitesinden. Samsung' un kendi sitesidir. Bilginize…

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    samsunug PİŞMANLIKTIR….S4 kırdım atım

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Benim s4 düm var hayla güncelleme gelmedi

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    I9500 N zaman gelceeek güncellemeyi bekleye bekleye bi hal olduk yahu ((:

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    aynen katılıyorum bir daha asla

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    Bana guncelleme geldi 5.0.1 ama telefon bi acayip oldu sanki 🙂

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    I9500 geldimi benimkide öyle arkadasa 5 gum once falan geldi benden 1 ay once falan aldı I9500 geldimi tam bilgi verin

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Bana geldi

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    1 qy oncesinde geldi bana

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    bendede s4 var fakat hala güncelleme gelmedi ne yapmam gerekıyor lollıpop surumune gecmem için? yardımcı olursanız sevınırım. tesekkurler

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    bizde 2 tane s4 var bir tanesi 1,5 yıl alındı bugun guncelledım lolitop 5,1 oldu..
    fakat 9 ay once alınan ıcın guncelleme yok dıyor halen

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    S4 19500 e lolipop gelicekmi?
    admin abiler cevap bekliyorum

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Gelmez arkadaşlar haziran bulur

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    9500 liler için indirme sırasımı var bana gelmedi

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    9500 geldi indirin

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    I-9500 a Ne Zaman Gelecek

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    evt

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Benim cihazım samsung galaxy S4 ama güncelleme hala gelmedi bana

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    Nezaman gelir acaba

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Telefonu yurtdisindan ***** ***** akrabamda var onjn ki guncellemis xbdmf

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    Nokia, İphone ve şimdi de Samsung kullanan biri olarak İphone hepsine fark atan bir ***** Samsung aldığım için

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Windows phone daha iyi l925ten s4e geçtiğime pişmanım

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    i9505 kullananlar telefonlarina google play edition romunu kurabilirler. Tek yapmaniz gereken google'a "i9505 gpe rom" yazmak. Ve en ustte cikan xda developers adlı siteden bu romu indirip kurmak.

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    arkadaşlar bnm telf i 9500 s4 telfn en yeni güncellemeler yüklü diyo 4.4.2 sürüm yardım 5.0 yüklemek istiyom

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    ben 1 yıl önce s4 aldım 4.2.2 idi güncelleme yaptım 4 ay Kadar oluyo şimdi ne 4.4.4 ü yükleyebiliyorum nede5.0 yardım

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    Ben ***** aldim 4.4.4.3 yüklü acaba 5.0 lolipop alırmiki

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    i9505 ile google play edition'ı karıştırmayın. İkisi de snapdragon 600 lüdür ama biri google play editiondur. O nexuslar gibi guncellemeleri hemen alır ve muhtemelen oldukça hızlıdır.

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    Bana gelmedi
    Ne yapmam lazım

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung un onlarca telefonu var ve hepsinin üzerindeki donanim konfigürasyonu farklı guncelleme icin android in her cihaza uyrlanip test edilmesi zaman aliyor ki bu da gayet normal

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    Iki sene olacak s4 kullanıyorum cok memnunum esim iphone 5s kullaniyor iyiki iphone almamisim diyorum yasasin android …

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    o ne yaaa amma model saldı piyasaya yok onlu model yok bunlu model eşşek kadar para ver dalga geçer gibi modelinde modeli olsun yuuuuh yaaa….

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    ben s3 kullanıyorum siz daha yeni başlıyorsun ben çok sövdüm sizde alışırsınız…

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    Kardeşim sd 600 lü olması önemli değil, google play edition sürüm olması lazım güncellemeyi alman için.

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    s3 kullanıcısı olarak ne kadar üzülsemde boşa en sıkıntısız cihazlarına bile güncelleme vermeyerek ne büyük bi hata yaptıklarının farkında değiller. bekle beni mi4 almaya geliyorum seni.

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    s4 aldım pişmanım diyenler s5 bile yeni bir tel olmasıana rağmen daha 1-2 ülkede 5.0 aldı s4 ŞUBAT-MART AYI İÇİNDE TÜRKİYE DAHİL BİR ÇOK ÜLKEDE YAYINLANIR OCAK SONUNDA İSE S5LER BİTER:d

  40. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu çıksa 6.0 bekleriz (: aceleye gerek yok.

  41. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu güncelleme 9500 içinde uygun deniliyor ama iyice emin olmak lazım

  42. Ziyaretçi dedi ki:

    Yuh be daha note 4 almadi. Adam s4 guncelleme almadi diye lanet ediyor.

  43. Ziyaretçi dedi ki:

    Sony’den hâlâ ses yok

  44. Ziyaretçi dedi ki:

    I9500 için bi tarih var mı acaba

  45. Ziyaretçi dedi ki:

    Bunu avrupa versiyonuna kurmak mumkunmudur acaba. gpe ıslemcı farkı var mı GT-19505 ile kursak herhangı bır sorun yaratır mı tolga bey cevaplarsanız sevınırım.

  46. Ziyaretçi dedi ki:

    bu güncelleme habwerlerini duydukça çok seviniyorum iyiki diyorum ios a geçiş yapmışım nasıl huzur veriyor anlatamam 🙂

  47. Ziyaretçi dedi ki:

    Nexus 5 için yayınlanmadı daha. Nexus 4 ve 6′ nın imaj dosyaları yayınlanıp Nexus 5′ in ki yayımlanmadığına göre yine bir sorun var Nexus 5′ te..

  48. Ziyaretçi dedi ki:

    Ben anlamıyorum, telefon üreticileri neden işe yaramaz onlarca ıvır zıvır uygulama ve hantal arayüzle doldurup son teknoloji telefonu iyice hantallaştırırlar ki? Ver saf Androidi, hem yazılımla uğraşma, hem telefon hızlı olsun hem de güncelleme çıkarma derdin bitsin…

  49. Ziyaretçi dedi ki:

    Benim telefonum snapdragon 600 lü sürüm fakat herhangi bir güncelleme bulunmuyor. hollandada yaşıyorum .
    Eger s4 e güncelleme alan varsa güncelleme ile ilgili görüşlerini yorumlar kısmına yazabilir mi?

  50. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung pismanliktir s4 kullandigima cok pismanim bi guncelleme bu kadarmi zor lanet olsun

" Galaxy S4 GPE için Android 5.0.1 Çıktı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy S4 GPE için Android 5.0.1 Çıktı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy S4 GPE için Android 5.0.1 Çıktı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 SDN ofisi için yeni bir alışveriş deneyimi yaşadık! SDN ofisi için yeni bir alışveriş deneyimi yaşadık!
  2. 2 Sony WH-1000XM4 efsane kulaklık elimizde! Sony WH-1000XM4 efsane kulaklık elimizde!
  3. 3 Beklenen telefon iPhone 12 elimizde! Beklenen telefon iPhone 12 elimizde!
  4. 4 Samsung Galaxy S20 FE satın almak için 5 sebep! Samsung Galaxy S20 FE satın almak için 5 sebep!
  5. 5 11 yaşındaki teknoloji editörünün çantasında ne var? 11 yaşındaki teknoloji editörünün çantasında ne var?
  6. 6 SDN ofisi olarak Karadeniz'i turladık! SDN ofisi olarak Karadeniz'i turladık!
  7. 7 Bedava kahve getiren uygulamalar Bedava kahve getiren uygulamalar
  8. 8 iPhone 12 Pro kutusundan çıkıyor (Video) iPhone 12 Pro kutusundan çıkıyor (Video)
  9. 9 Kojima yeni oyunu için harekete geçti Kojima yeni oyunu için harekete geçti
  10. 10 Buraların kralı neden Samsung? Buraların kralı neden Samsung?