Okunma

Galaxy S6’nın Kulaklıkları Ortaya Çıktı


27 Şubat 2015 Cuma 12:00
Galaxy S6’nın Kulaklıkları Ortaya Çıktı

Samsung’un yeni amiral gemisi Galaxy S6 ile ilgili sızıntıların ardı arkası kesilmiyor. Cihazın tasarım ve teknik özelliklerinin sızmasından sonra şimdi de aksesuarları hakkında bilgiler geldi. Samsung Galaxy S6’nın kutu içeriğinde yeni bir tasarıma sahip kulaklıklar yer alacağı söyleniyor.

Tasarımı sızan Galaxy S6 kulaklıkları, Apple’ın 2012 yılında iPhone 5 ile sunduğu EarPods kulaklıklara benzerliği ile dikkat çekiyor. EarPods’un tasarımı, tüm kulak yapısına uygun bir şekilde dizayn edilmiş ergonomik bir kullanım sunma odaklıydı. Samsung da yeni amiral gemisinde bu mantıkta dizayn edilmiş yeni kulaklıklara yer verecek.

Galaxy S6 kulaklıklarını görüntüleyebilmek için aşağıdaki görsele tıklayın.

15-02/27/basliksiz-1-1425034931.jpg

Galaxy S6‘nın kulaklıklarının Apple EarPods‘a benzemesinin büyük bir tartışmayı doğuracağını tahmin ediyoruz. Peki, siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Samsung, Apple’ı taklit mi ediyor yoksa olması gereken yenilikleri mi kullanıcılarına sunuyor?

:: Galaxy S6’nın kulaklıklarını beğendiniz mi?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

47 yorum - “Galaxy S6’nın Kulaklıkları Ortaya Çıktı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Denedim sesin P si dışarıya çıkmıyor idare eder gibi

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Ben şuan kullanıyorum S6 2500 tl aldım kulaklığı hiç kullanamadim ses çıkmıyor sorunca garanti dışı beş para etmez yazık kaç taksit ödenecek günah insanları bu kadar basit kandırıyorlar hiç tavsiye etmiyorum satıp başka alıcam bu ne ya hiç memnun degilim

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba arkadaslar bende de bir iphone 5s var ama ben bu samsung un yeni s6 sını görünce şok oldum adamlar kendini aşmış yani ve Tebrik ediyorum

  4. SDN Okuru dedi ki:

    çOK GÜZEL OLMUŞ ALACAM BU TELEFONUI

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Bence güzel değil

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung'un akıllanacağı günü bekliyorum tamam iphoneda taklit edebliyor ama bu baya bir belli samsung malzeme kalitesi olarak düzeltirse belki zirveye çıkabilir

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Beğenmedim.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    yarım elmacılar kıskanmaya başladı ulan yok iphone'a benziyo kıskandığınızı belli etmeyin o sizin iphonunuz, S6'nın yanında beş para etmez ıphone sanki taklit etmiyo sağlık uygulamasını ilk samsung s4'de çıkardı iphone'da bu sene çıkardı

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Az daha zorlasalar ıphone çıkaracaklar…!

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Yalnız kulak silikon bazlı bir yapıya sahip gibi görünüyor

  11. SDN Okuru dedi ki:

    earpods u da arakladın kralsın samsung

  12. mayycryy dedi ki:

    Ben beðenmedim pek.

  13. ConfickerBelasi dedi ki:

    bu %50’sinin dýþarý vermesi kullananýn kulaklarýna tam oturtmamasýndan ki benim hiç umrumda deðil gt-s5360 ile çok ses veremiyor çoðu kulaklýk ama bass boster kurunca sesi artýyor bu kulaklýðý almak gerek.

  14. Kaya26 dedi ki:

    Sesin %50 si dýþarýya gitmesinde earpods gibi.

  15. ConfickerBelasi dedi ki:

    herkes kulakiçi silikonlu kulaklýk sevmez çok iðerenç hissi var earpods daha iyi tasarýmlý.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    S6 iphone 6 nın kopyası o yüzden almayacağım s6, demem asla. Önemli olan özelliklerinin iyi olması.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Önemli olan kopya olması deyil. Önemli olan iyi olması. Kaliteli biseyse sorun yok

  18. ConfickerBelasi dedi ki:

    earpods’a benzetmiþler de alakasý yok.

  19. mayycryy dedi ki:

    Kulakta nasýl durur acaba rahatsýz edici gözüküyor

  20. ConfickerBelasi dedi ki:

    nerden alabiliriz? ey samsung bir tane bana gönder denemek istiyorum satan yer yok.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    bunu yapan tasarımcı…

  22. TheFame dedi ki:

    Çok özgün bi tasarýma sahip kulaklýkmýþ

  23. SDN Okuru dedi ki:

    samsugun fon makinesi olmasin bu

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Suyunu çıkardı. Artık. Sövmiycem. (: söversem yayınlanmaz 🙂

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarımla işin yok zaten verdiği ses ve rahatlığı önemli kulaklıklarda

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Böyle kulaklık mı olur yeaaa

  27. SDN Okuru dedi ki:

    3 yıl olacak apple dan EarPods kullanıyorum. Ilk gün gibi. 4 saat müzik dinlesem bile kulaklarımda rahatsızlık hissetmiyorum. Apple ürettiği ürünler ile soyutlastiriyor insani teknolojiden. Son seviye olduğunu gerçekten kabullendirtiyor.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Earpods da philips actionfit çakması

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Kulaklıktan başka her şeye benziyor mübarek. EarPodsa benzediği filan yok. Sadece ses çıkışı benziyor ama tasarım kesinlikle pert bune ya kdjdjd

  30. SDN Okuru dedi ki:

    öfffff sıktınız resmen ya samsungun s serisi 4 le bitti 5 le bişey olurmu acaba diye beklenirken oda tırt çıktı 6 önemsiz bir telefon…

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Bence rekabetr en sonunda iç kutuya ve şekliyle tasarımı ve pil ömrüyle devam edecek.

  32. SDN Okuru dedi ki:

    şaşılacak bir durum yok samsung taklitle başarı yakalamış bir firma samsung dan özgün bişi beklemeyin

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Apple onca uğraşsın binler kişiye test yapsın en iyi kulaklığı üretsin hırsızın teki sadece çalsın apple dava açarsa haklı

  34. SDN Okuru dedi ki:

    fıratpen boru gibi olmuş 🙂 yalıtımı iyidir umarım.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım kopyalamanın teknolojiye bir şey katmakla alakası yok

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Apple a benzetcekler tabi ne olcak bi kulaklıkları kalmıştı benzemeyen

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Uzaylı Kulaklığı Gibi

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Ayni apple earpods kulakliklari

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Kulaklık tasarımı bile çalıntı arkadaş.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    S6 iphone'a benziyor dediğimizde millet saldırıyor. Yok efendim iphone da htc den çalma diye, Allah aşkına htc one ile iphone'un neresi aynı? kasadaki çizgilerden yola çıkıyorsanız yanlışınız var. O çizgiler anten çizgileri ve aluminyum veya metal alaşım kasa kullanan tüm modellerin çekim kalitesi için kullandıkları bir detay. Dün SDN de paylaşılan s6 görselleri doğru ise çıkıntılı kamera modülü ve kasa yapısı basbaya iphone 6 tasarımının aynısı işte. Bunu belirtmek suç mu? Niye kraldan çok kralcılık yapıyor millet anlamış değilim. Bu kulaklıklar doğru ise, bildiğin apple earpods'un neredeyse aynısı. Buna ne diyecek bu kraldan çok kralcı arkadaşlar merak ediyorum. NOT: Yaptığım yorum s6'nın olduğu iddia edilen kasaya ve kulaklıklara yönelik görüşümdür. Kasa ve kulaklıklar burada yayınlanandan farklı olursa diyecek bişey yok. Apple fanboy filan değilim, sony xperia z2 kullanıyorum.

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung yeniden piyasaya hakim olmak istiyor… S6 güzel olacak gibi ama HTC M9 Iphone 6(s) LG G4 Xperia Z4 gibi amirel gemiler ile yıl içinde savaşmak zorunda kalacak yani eski günlerine dönmesi çok zor. Kulaklık konusunda Apple EarPods çok ergonomik, Samsung da sanki tasarımdan etkilenmiş gibi geldi ban 🙂

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Earpods da Philips ActionFit çakması? İnsanlar teknolojinin üzerine koyarak ilerlediğini ne zaman anlayacak acaba… lise felsefe dersinde öğretiliyor çakma taklit olsa zaten dava açarlar

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Bi bu kaldıydı kopya etmediği…

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Bu kulaklık zaten eski samsung i900 omnia Windows telefomumda vardı 😀

" Galaxy S6’nın Kulaklıkları Ortaya Çıktı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy S6’nın Kulaklıkları Ortaya Çıktı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy S6’nın Kulaklıkları Ortaya Çıktı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "