Okunma

Galaxy S9 reklamı iPhone 6’yı fena taşlıyor!


17 Mayıs 2018 Perşembe 21:00
Galaxy S9 reklamı iPhone 6’yı fena taşlıyor!

Samsung, Apple akıllı telefonlar ile dalga geçtiği reklam videoları arasına bir yenisini daha ekledi. Son Galaxy S9 reklamı ise iPhone 6 ve iPhone 6 Plus modellerinde yaşanan performans kaybı olayına taş değil artık resmen meteor atmış durumda.

Galaxy S9 reklamı iPhone 6 performans kaybına odaklanıyor!

Samsung tarafından yayınlanan yeni reklam videosu Galaxy S9 ve Galaxy S9 Plus modellerinin süper hızlı olduğuna dikkat çekerken, iPhone 6 modelini ise aşırı derecede hantal şekilde resmediyor. Öte yandan, 2018 Samsung ile 2014 iPhone modellerinin kıyaslanması konusunun oldukça tuhaf olduğunu belirtmeden geçemeyeceğiz.

Şirketin karılaştırma için neden iPhone 8, iPhone 8 Plus veya iPhone X seçmediği merak konusu. Kısacası reklamda, iPhone 6 performans kaybı aşırı şekilde abartılmış durumda.

Galaxy S9 reklamı

Genç bir kadının uçak yolculuğu ile başlayan hikayesinde telefonun sürekli donması, uygulamaları geç açması ve su alması gibi durumlar yaşanıyor. En sonunda dayanamayan kadın bir Apple Store’a kendisini atıyor ve kendisine telefonunu bir üst modele geçirmesi öneriliyor. Reklamın sonunda ise karakterimizin bir iPhone değil de Galaxy modeline geçerek rahata erdiğini görüyoruz.

Samsung’un reklamları ile daha önce iPhone X ekran çıkıntısına ve kulaklık girişi dönüştürücü aksesuarına da göndermeler yapmış olduğunu hatırlatalım.

Hatırlayacağınız üzere iOS 11 güncellemesi sonrasında iPhone 6 cihazların aşırı yavaşlamasından dolayı kullanıcılardan gelen şikayetler sonrasında Apple, iPhone 6 batarya değişimi programı ile bunu telafi etme gitmişti.




yazarİlker Şekercioğlu

Tam bir teknoloji bağımlısı olan İlker, bu bağımlılığını teknolojiyi yakından takip etmek isteyenlerle paylaşmaktan büyük keyif alıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

49 yorum - “Galaxy S9 reklamı iPhone 6’yı fena taşlıyor!”

  1. Anonim dedi ki:

    Saçma bence s9 nerde iphone 6 nerde

  2. Ahmed dedi ki:

    Ben iphone 6 kullanıyorum hiçte takılma yapmıyor .pil hariç bi sorun yok ,

  3. Kiskanc samsung dedi ki:

    Samsung gucu yetseydi reklama x koyardi ki ne yazikki koymaya curet edemeyip iphone 6 yi kullanmis utanmasa 5s le reklam yapcak

  4. Erdogan dedi ki:

    Ancak iphone 6 yı taşlarlar zaten 😂 kaç yıl önceki cihaz

  5. Kadir dedi ki:

    İphone X veya 8plus ile kıyaslama yapsalardı ne o gidip eski telefonla kıyaslama yapılmış saçmalamış iyice samsung

  6. Gülen dedi ki:

    iPhone kendi işletim sistemine sahip stabil bir telefon olduğu için özel, adamlar kendi geliştirdikleri iOS işletim sistemini kullanıyor, 4 sene güncelleme desteği, garanti süresince değişim desteği veriyor hatta bu sene 5. Senesi olmasına rağmen 5s de güncelleme alacak… peki Samsung ne veriyor müşteriye? 4 sene güncelleme sözü, fabrika hatasında değişim sözü yada kolay servis veya garanti desteği var mı? Yok!! Üstelik ekran fiyatı telefondan daha pahalı… 4 sene önceki model ile en son modelini kıyaslıyor ama bence hiçbir esprisi yok. Android seviyorsanız boşuna Samsun’da para vermek yerine çok daha ucuz ve güzel z bir sürü model var…

  7. Ahmet dedi ki:

    Reklamin mantigi anlayamayan ne kadar cok dar insan var ya

    1. Blli dedi ki:

      Aynen öyle

    2. Blli dedi ki:

      Aynen öyle

  8. çekilin sonyci geldi dedi ki:

    şimdi kardeşlerim samsungcular ve applecılar bi yol verin bakıyım. ben sony xa1 ultra kullanıyorm. suan android oreo güncellemesi de geldi ayrıca amiral gemisi olmadığı halde sizin o amiral gemisine verdiğiniz paranın yarı fiyatına aldığım cihaz şuan ne kasma yarattı ne hata verdi. ve bilin ki en dandik ve zamanla kasmaya mahkum olan android arayüzü samsungun touchwiz arayüzüdür ki şunu da bilin istiyorum en stabil arayüz ise sonynindir bunu ben söylemiyorum araştırmacılar söylüyor. telefon özelliklerim şöyle ön kamera 16 mp hareketli kamera arka 23***** full hd gorilla glas 4. 32 gb hafıza 4gb ram 6 inç ekran. ve bu cihazı hepsiburadadan indirimli fiyatına 1 yıl önce 1600 e aldım pişmanmıyım asla. çünkü şuana kadar hiç sorunla karşılaşmadım ve ilk kez sony cihaz aldım tereddütlerim çoktu ama iyiki arkadaşım tavsiye etmiş.

    1. Gülen dedi ki:

      Ben iOS işletim sistemini gerçekten çok beğendiğim için iPhone kullanıyorum ama yorumunuzda haklısınız ki android işletim sistemi kullanan birinin aynı donanıma sahip üstelik daha kaliteli telefonları yarı fiyatına almak varken neden samsung telefonlara dünya para verdiğini anlamıyorum…

  9. ayhan gençer dedi ki:

    samsung s9 – iphone x ezer geçer

  10. Engin sayın dedi ki:

    Trajikomik bir reklam. Samsung ancak 2/3 nesil öncesi iPhone’ların rakibi olduğunu açık açık beyan etmiş bu reklamla. Samsung android dünyasının en kötü stabilitesine sahip telefonuyken bu neyin özgüveni anlamak mümkün değil.

  11. Emre dedi ki:

    Apple kibirli, Samsung kurnaz.

  12. Anonim dedi ki:

    Herşeye kabulümde, güncelleme olayınada bir reklam çekse ya samsung, hani 1 yıl sonra sürekli güncelleme menüsüne girip aradığınız kişiye ulaşılamıyor sesi duymasak 😎

  13. Harold Finch dedi ki:

    iphone 8 yada X ile kıyaslanamaz bile diyenler olmuş. iphone 8 yada X’in s9’dan üstün olduğu özellikleri nelerdir?

    1. Tttunahan dedi ki:

      Hiç-bir üstünlüğü yok bu fanboycuklar boş boş konuşurlar başka bişey yapmazlar

    2. Tttunahan dedi ki:

      Hiç-bir üstünlüğü yok bu fanboycuklar boş boş konuşurlar başka bişey yapmazlar

  14. Anonim dedi ki:

    Yememiş

  15. Bedri Ateş dedi ki:

    Arkadaşlar ıphone x kullanıyorum ve yıllarca samsung kullandım kasması donması değiştirebilir pili ile muhteşem diyordum ama kaçınız yedek pil almadınız bi söyleyin ve ilk çentikli telefonu yapan da belli ama hala x i kötüleme kanpanyası var ama ıphone yi taklit ediyor lütfen düşünün

  16. Ozan bulut dedi ki:

    Samsung gönderme yapacağına su söz verdiği güncellemeleri yerine getirsin. S7 edge kullanıyorum erteleye erteleye bir hal oldu. para verip alıp rezil oluyoruz,Yazik.

  17. Ömer dedi ki:

    Arkadaşlar yanlış anlamayın esprisi ne ben öyle yorum atmıştım.. Ben Iphone x kullanıyorum ama şu bir gerçek iphone ve Samsung güzel telefonlar sahiden ikisinide kullandım çünkü..

  18. Sefa acar dedi ki:

    Iphone x in neyi var da s9+ la kıyaslanmıyo s9+ gayet güzel telefon kullanmadan konuşmayın ıphone önce bataryasını düzeltsin

    1. Emre dedi ki:

      Kardeşim İPhone 7 den telefonu çıkarayım diye diye Note 7’yi çıkarıp batarya faciası çıkarttılar İŞİD bile bu kadar ölüme yol açmadı Samsung kötü demiyorum X in ekranını Samsung üretiyor bunu herkes biliyor Samsung telefonları çok güzel ama piyasası yok hani isterlerse 20 GB ram 30 Megapiksel kamera bıraksınlar işin içinde Android olduğu için onların hepsi tekrar kendisine bölünüyor yani 1 oluyorlar hepsi sıkıntı orda işte apple ise telefonu kendisi üretiyor kendi yazılımını kendisi yapıyor hız olarak tartışmayalım istersen

  19. İbrahim Bilgi dedi ki:

    Buradaki mesaj iphone 3 yıl kasmaz sözünün çürümesi ki öyle artık bir iphone 2 yıldan sonra kasıyor 8 yıllık iphone kullanıcısı olarak ben bile s8 e geçtim

  20. Barış ay dedi ki:

    Ben birbuçuk yıldır iphone 6s kullanıyorum oyun performansı süper, genel web kullanımında sıkıntısı yok çokmsrsbil bir işletim sistemi. Hiçte pişman değilim.

  21. Barış ay dedi ki:

    Ben birbuçuk yıldır iphone 6s gördüm oyun performansı süper, genel web kullanımında sıkıntısı yok çokmsrsbil bir işletim sistemi. Hiçte pişman değilim.

  22. seyhmusarkan dedi ki:

    Yani aldığınız telefonu mesela s9+ aldınız 4 sene sonra canavar gibi çalışacak demeye getiriyor ama iphone 6 zamanında s5 çıkmıştı ve şu an s5 güncelleme almadığı gibi kasıyor da bizim millette şu kanı var instagram facebook açsın uygulama çökmesin bir de konuşulsun tamam s3 bile canavar gibi çalışıyor derler ama işin aslı şimdiki zamanda iphone 6 yüksek grafikli oyunlar dışında herşeyi düzgün açarken onla aynı zamanda çıkan s5 çoğu uygulamayı desteklemediği gibi zorlandığı zaman ısınıyor ve kapanıp bir daha açılmıyor telefon iphone 6 hala satılırken s5’in kimse yüzüne bakmıyor X bile 2 sene sonra kasmaya başlayacak ama gene de satılacak fiyatı iyice düştüğü zaman olay bu

  23. Mahir demir dedi ki:

    Samsung al rahat et..
    çevremde 10 a yakın kişide iphone vardı
    Şimdi yarısı başka telefon kullanıyor
    Ya bıktılar yada fiyatlardan dolayı soğudular..

  24. haci dedi ki:

    evet s9 ancak iphone 6 ile kiyaslana bilir. galaxy s6 ilk çıktığında nasıl şimdi nasıl samsung ona baksın her oyunda takılma frame atlaması var.

  25. Kaan deniz dedi ki:

    Iphone 6 ile kiyaslamiyor canim ben yeni telefon cikarsam bile en dusuk modelimi yerin dibine sokmam mesaji gonderiyor

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Yok artık iPhone 6 ile kıyas ne 😂 Ta ben utandım, bilmem kaç sene öncelik telefon …Samsung müşteriye verdiği ucuz değer ve servis süründürmelerine bence dönsün de bir baksın. Meteorda kesmez ,kendisine gezegen çarptırsın . Kendisine rakip Vestel falan görsün , Apple onu aşar . Dont muhattap !

  27. Sel dedi ki:

    Neden 8 veya x le kıyaslanmıyo iPhone 6 halen kullanılır durumda ama s5 ve s6 lara bakın piyasada bile yok buda android ios farkı 😉

    1. Emre dedi ki:

      Cevremde s6 ya da s7 serisi kullananlar var ve hepsi gayet memnun. Ablamda 6s var çok sorun çıkarmaya başladı saticam diyo hele iphone 6larin durumu daha vahim piyasada yok dediginiz s6lar gayet satıldığı oranda hala duruyor. Nasıl yoklar 🙂

    2. Mnsncls dedi ki:

      S5’i bilmemde s6 ile bambaşka bir şey yaptı Samsung ve hala kullanılabilir cihazlar ve inan şuan bile ilk günkü gibi aynı performansı alabilirsin sadece biraz anlamak gerek.

  28. Kukla dedi ki:

    Hahahahaha accayip komik olmuş bu iphone x u samsung s1 ‘le karşılaştırmak gibi bir şey olmuş. Sıkıysa s9 vs X yapsınlar bakalım 😎😎😎

  29. Kukla dedi ki:

    Hahahahaha açmayıp komik olmuş bu iphone x u samsung s1 ‘le karşılaştırmak gibi bir şey olmuş. Sıkıysa s9 vs X yapsınlar bakalım 😎😎😎

    1. Anonim dedi ki:

      O konudada s9 önde rahat ol sen

    2. Anonim dedi ki:

      O konudada s9 önde rahat ol sen

  30. Eyüp dedi ki:

    İphone 6 , 4 sene önce çıktı biz zahmet yavaşlama olsun

  31. Tuna Erol dedi ki:

    Ömer, neye göre yüksek iphone7 samsung s9 dan, saçmalama, orda eski modellerini bilerek yavaşlatma olayına dem vurulmuş

  32. BEN dedi ki:

    FOREVER İPHONE

  33. Anonim dedi ki:

    6 ile kıyaslanıyor çünkü en son modelleriyle kıyaslanamaz bile.

  34. Anonim dedi ki:

    Eskiden olan iphone kalitesi kalmadi artik.

  35. Ömer dedi ki:

    Yani anladığımız kadarıyla samsung s9 kendini iphone 6 ile kıyaslıyor buda normal yani eş degeri anca o 😂😂😂iphone 7 bile yüksek s9 Ä göre 😂😂😂

    1. Emre dedi ki:

      Başkan s8 kullanıyorum çevremde en yakın 2 arkadaşım iphone 7 kullanıyorlar. Adamlar telefonundan soğudu siz kalkmış nuh nebiden kalma tasarımlı telefonu aynı kefeye koyuyorsunuz. Reklamın amacı 3 sene bile geçse iphone kasmaz saplantısına dem vurularak, değiştirirken yine iphone almayın pişman olmayın gelin bizi deneyin mesajı tabi anlayana 😉

    2. Fatih dedi ki:

      Belki de öyle görünüyor iphone 7 kullanıyorum ama böyle reklamların olması güzel bu şekilde belki apple ders alır da ios 12 de şu yavaşlama sorunlarını çözer.

  36. Bar!s dedi ki:

    3-4 sene sonra görelim o telefonu bir de 🙂

    1. Emre dedi ki:

      Cevremde s6 ya da s7 serisi kullananlar var ve hepsi gayet memnun. Ablamda 6s var çok sorun çıkarmaya başladı saticam diyo hele iphone 6larin durumunu katmıyorum bile…. neyi görüyoruz yani hocam anlatın bilelim 🙂

" Galaxy S9 reklamı iPhone 6’yı fena taşlıyor! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy S9 reklamı iPhone 6’yı fena taşlıyor! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy S9 reklamı iPhone 6’yı fena taşlıyor! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "