Santa Monica Studios tarafından hazırlanan yeni God of War için önemli açıklamalar yapıldı. PlayStation 4 platformunda çıkışını gerçekleştirecek olan yapım için ekibin yüzde yüzünü kullandığının altı çizildi.
God of War için tüm firma seferber durumda!
20 Nisan tarihinde PlayStation 4 platformuna özel olarak satışa sunulacak olan God of War’un geliştiricisi Santa Monica Studios, yayımladığı podcast ile birlikte geliştirme süreci hakkında önemli bilgiler verdi.
Yapımın tamamlanması için şirkette çalışan herkesin yüzde yüz efor sarfettiğinin altı çizilirken, oyunun çevre tasarımından sorumlu Luke Berlier ve Nate Stephens da podcast’te yapım hakkında yeni açıklamalarda bulundu.
God of War’un içerisinde oyuncuları bekleyen tüm detayların oldukça ince bir işçilikle hazırlandığını belirten Luke Berlier, PlayStation 4 sahiplerine yalnızca mükemmel bir oyun deneyimi yaşatmak istediklerini belirtti.
Yapımda serinin ilk oyunlarında olduğu gibi birçok bulmacanın yer alacağını ve bu bulmacaları çözmeden oyuncuların ilerleme kaydetmesinin de mümkün olmayacağını söyleyen Nate Stephens, bu bulmacaların oyunda yer alacak olan dokuz farklı Realm yani diyara yayılmış olduğunu da önemle vurguladı.
Bunların dışında da yeni kamera açısının God of War serisine alışık olan oyunculara başlarda değişik gelebileceğini ama bunun farkında olduklarını da söyleyen Stephens, harita tasarımı konusunda yaptıkları işi oldukça beğendiğini de sözlerine ekledi. Kratos’un alışılmış “intikam” duygusunun da törpülendiğini söyledi.
Bu değişimin ise Kratos’un artık eskisi gibi kaybedecek hiçbir şeyi olmayan biri olmaktan çıkmasından kaynaklandığını belirtti. Zira bilindiği üzere Kratos’un artık yetiştirmesi gereken bir çocuk var. Atreus adındaki bu çocuğun da hikayede müthiş bir öneme sahip olduğunu hatırlatalım. Son olarak, oyun için PS4 fragmanı da yayınlandı.
:: Sizce yeni kamera açısı seriyi köklerinden uzaklaştıracak mı?
Ön siparişi verdim dört gözle bekliyorum herkes den önce ilk ben bitiricem