Okunma

Google, Gözünü Geçmişimize Dikti


21 Nisan 2007 Cumartesi 13:00
Google, Gözünü Geçmişimize Dikti

Google, sunacağı yeni servis sayesinde gezilen web siteleri
kaydedilecek ve daha sonra ihtiyaç duyulduğunda kullanıcıya gösterilebilecek. Resim, yazı,
video ve diğer nesneler de olduğu gibi adres ile beraber Google’da kaydedilebilecek.
Tartışılan konu ise, kişilerin özel bilgilerinin tehlikede olup olmayacağı.
Bunun için çalışmaların sürdüğünü belirten Google yetkilileri, uygulamayı Google Toolbar
ile halletmeyi hedefliyor.


Bilgi için
: Google
SDN http://shiftdelete.net



yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

16 yorum - “Google, Gözünü Geçmişimize Dikti”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    İyi de zaten google bu zamana kadar yaptığınız aramaları ip üstünden kaydediyordu. Şimdi tek farkeden sadece aramaları değil gezdiğiniz siteleri de kontrol edebiliyor olacak olması. Kesinlikle akıllı bir kullanıcının kabul edeceği bir sistem olmadığını ve bunun google’ın artık 1984 teki “Big Brother” olma yolunda daha hızlı adımlarla ilerlediğini gösterdiğini düşünüyorum.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Kız arkadaşına yakalanırsan fena (:

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Bekliyelim bakalım 🙂

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Böyle birşeyin olması güzel arşivler her zaman işe yarayacak bilgiler barındırırlar. (onları iyi kullanacak ellerin eline geçtiklerinde!)

  5. SDN Okuru dedi ki:

    “Mahremiyetini kim paylasmak ister…?” demişsiniz ama zaten size ait bir bilgi web e düştüyse siz (ya da bilgileri webde yayınlayan kişi) bunu birçok insanla paylaşmışsınız demektir…

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Ancak login olursanız tutuyor tabi bizim gördüğümüz:)

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Bence tutulmaması gerek çünkü kişilerin bilgileri deşifre oluyor.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Ya warya bu google da herşeye burnunu sokmasa olmuyo .. ( gecendede acık kaynaklı kod servisine baslamış , parası war diye cok şey yapabileceğini zannediyo..!

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Google’da oturum açmadan (ya da gmail’de) sayfalarda gezerseniz arşiv falan tutacağını sanmam.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bana mı öyle geliyor yoksa aylardır kullanımda olan birşeyi daha yeni mi haber veriyor google?
    Tabi yazıyı yanlış da anlamış olabilirim.

    *****

    Bu adresten google ile aratılan sitelerin, resimlerin,haberlerin vs vs şeylerin kaydı zaten tutuluyor.
    Sadece kullanıcı adınızı ve şifrenizi girmeniz yeterli.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Google gün geçtikçe korkutucu bir güce sahip oluyor …

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Mahremiyetle ne ilgisi varki. zaten var olan bir yayının arşivi olmayacakmı sonuçta. telif hakkı davalarında kullanılabilecek bir sistem olabilir bu sanırım. telif hakkı olan unsuru yayınlayıpta ve kullanıpta sonra “yayınlamadım veya kullanmadım” diyenlere dert olur.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten böyle siteler şu an kullanımda ve işliyor.. Onlara bir şey olmazsa google a hiç bir şey olmaz.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Mahremiyetini kim paylasmak ister…?

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Yeni farkettim harika bişey geçen sene ne aradıgımı görebiliyorum 🙂

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Evet biliyorum bunu güzel birşey 🙂

" Google, Gözünü Geçmişimize Dikti konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Google, Gözünü Geçmişimize Dikti ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Google, Gözünü Geçmişimize Dikti ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "