Gran Turismo 5, PS3 Aldırır mı?


26 Ağustos 2007 Pazar 13:00
Gran Turismo 5, PS3 Aldırır mı?


Gran Turismo 5 Prologue hakkında daha önceden birkaç satır karalamış, bir galeri ve bereberinde videoları sizlerle paylaşmıştık. Okurlarımızdan gelen yorumlarda, videolardaki ve resimlerdeki kalitenin oyunun içerisinde olmayacağını savunan satırlarını okumuştuk. Şimdi oyunun içinden görüntüleri izlemenin zamanı geldi. Emniyet kemerlerinizi bağlayın.

Videoları İzleyin

Bilgi İçin: Gran Turismo
Yazan: Volkan Taş
SDNhttp://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

36 yorum - “Gran Turismo 5, PS3 Aldırır mı?”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Ben aldım ***** Logitech g25 direksiyon setim vardı..Şimdi nemi yapı***** gibi gazlıyorum..

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    sen denemesini almissin kasim ayinda cikiyor gran turismo 5

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    oyun ıcınde neden yarıs acılmıyo sadece c kategosınde oda bıkac pıstte yarısıyorum parada kazandım baya hep aynı sey oluyo lutfen yardım edın.

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    ps3 aldirir bu oyun gercekci derken butun yaris oyunlari arasinda en gercekci desek daha dogru olur zaten 21 gun kaldi cikmasina butun arabalari tek tek denicem 🙂

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    PS3 aldım bu oyunuda aldım.ama bu oyunu görünce ps3 almadım 🙂 ps benim için vazgeç***** oyun ise bu katagoride tartışmasız lider bence.

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    ps3ü olana yarış koltuklu set aldırır

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    ya birader oyun cıkmadan sacma sapan yorunlar yapmayn ne zaman cıkacak once onu bılen warsa solesin? nfs pro street içinde cok gercekçi sole bole super dedıler cıkmadan bi indirdik ole boktan bi oyun gormedım ben aynı ona benzemesinde

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    ewet guzel bir oyun grecek gıbı bence ps3 almaya deger

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    bu cıkan gran trouısmo gercek versıyonu degıl dıyebılırım yanı oyunda arabaları modıfıye edmıyorsunuz sadece yarışlar var ve fazla araba secenegı yok ehliyet alma gıbı bolumlerde bulunmuyor sanıtım sonra cıkacak yanılmıyorsam gt4 de proluge versıyonu vardı ondada sadece yarış vardı

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    ben aldım sen de alırsın tavsiye ederim manyak
    bi oyun

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    ben sevim, bu oyun çıkar çıkmaz kocama doğum günü hediyesi olarak alıcam. nerede bulabilirim?

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaşlar, GT1 i oynadığım zaman ağzımın suları akmış, sertifikaları almak için günlerce uykusuz kaldığımı bilirim. Sonrasındaki (2ve3) versiyonlarını oynamadım. PS2 i de sadece GT4 oynamak için aldım dünyam şaştı. Eğer GT5 in çıkacağını bilseydim 1 dk durmaz PS3 ü alırdım. Bütün yarış oyunları içinde en kaliteli görüntü ve hiz GT serisindeki oyunlardan alınıyor. Oynayacağınız diğer bütün oyunlar maalesef aynı tadı ve heyecanı yaratmaz. Adı üstünde GT. (The real racing simulatör)

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    kralı gelse mani olamaz en büyük PS3…………

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    görüntülerin gerçek gibi olması oyudan mı yoksa ps3 ten mi?

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    ps3 ten bukadar iyi bi görüntü almak için yüksek hertz li bi tv lazım 1 kağıtta tv ye vermek gerekiyor kısaca

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    yıllardır en gerçekçi görüntülere sahip araba yarışı budur bence ilk ps1’le oynamıştım sene 99 falandı, gelin görün ki şimdi gerçek olayını resmen aşmış adamlar helal olsun ne diyim coca colanın sırrı gibi saklanıyor herhalde bu teknik 🙂

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    valla o kadar param olsa zaten gt5 için beklemez çıktıı an alırdım

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    grafikler iyi olabilir ama gercekci degil.
    dikiz aynasına bakin derim bi.

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Oyunlar bi kenara GT bi kenara. GT için kesinlikle değer. Hatta bence PS3 100$olsun GT5 1000$olsun daha makul 😛

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Valla bi oyun için kimsede almaz 😀 Yakında pc için olanı çıkar inş. 🙂

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    yuh be gerçek gibi 🙂

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    sevmedim ben bir nfs oynarım

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    sorun bende mş vşdeo da mı donma oluyor sanki?

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    valla sardece bu oyun için değil çıkacak diğer oyunlar içinde alınır sony blu-ray’i tam oturtursa daha iyisi yok şu an zaten yokta işte bazı arkadaşlar zannediyorki fiyatı çok pahalı valla ben durumu düzelteyim alacağım daha neler çıkacak ooooo

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    Ohaaaaaaaaaaaaaaaa….

    Alınır kesinlikle alınır hatta hemen gidip alınır.

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    ps3 e o kdr para vereceğimize istanbulparka gidip pisti kiralamk isteyelim belki daha ucuza gelir hem daha bi gereçk 😉

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    süper bir kalite ben şu an ps3 almayı kafaya koydum.

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    gercek gibi

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    ARKADAŞ ÇOK POSTA ALIYORUM BUNLARI ENGELLEMENİN BİR YOLU YOKMU

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    aldırır valla 😀

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    sony yüzünden kaliteli oyunların bazıları sadece PSP de çıkıyo, sinir oluyorum

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    ama bu gerçek gibi 😀

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    alacağım ulen..

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    valla goruntu isiklandirma vs super de adamin kolu her oyundaki gibi direksiyona yapisik ve odun gibi (spin attiginda hareket ediyo guzel) 🙁 Hizlanma ve viraja girme gibi durumlarda da tepki gosterse muthis olurdu – amma cok sey istiyoruz 🙂

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    Bilgisayardada Colin McRae Dirt ***** iyi olan herkesin oynamasını tavsiye ***** böyle grafik görmedim.

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    hiç bi güç bana ps3 aldıramaz isterse gta 4 olsun 🙂

" Gran Turismo 5, PS3 Aldırır mı? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Gran Turismo 5, PS3 Aldırır mı? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Gran Turismo 5, PS3 Aldırır mı? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Poco X3 NFC fiyatı ve özellikleri! Poco X3 NFC fiyatı ve özellikleri!
  2. 2 Demon's Souls oynanış videosu yayınlandı! Demon's Souls oynanış videosu yayınlandı!
  3. 3 iPhone'a her şeyi yaptıran Siri kestirmelerini denedik! iPhone'a her şeyi yaptıran Siri kestirmelerini denedik!
  4. 4 Herkes onu konuşuyor: OnePlus 8T inceleme Herkes onu konuşuyor: OnePlus 8T inceleme
  5. 5 EBA için en iyi 5 tablet önerisi! EBA için en iyi 5 tablet önerisi!
  6. 6 Başkasının telefonunu kontrol ettiren uygulama denedik! Başkasının telefonunu kontrol ettiren uygulama denedik!
  7. 7 A101'de satılacak Huawei Band 4 özellikleri neler? A101'de satılacak Huawei Band 4 özellikleri neler?
  8. 8 SDN ofisi için yeni bir alışveriş deneyimi yaşadık! SDN ofisi için yeni bir alışveriş deneyimi yaşadık!
  9. 9 Sony WH-1000XM4 efsane kulaklık elimizde! Sony WH-1000XM4 efsane kulaklık elimizde!
  10. 10 Beklenen telefon iPhone 12 elimizde! Beklenen telefon iPhone 12 elimizde!