Okunma

GTA 5’in PC Versiyonu İçin Yeni Tarih


12 Ekim 2013 Cumartesi 15:08
GTA 5’in PC Versiyonu İçin Yeni Tarih

Geçtiğimiz ay piyasaya çıkan ve oyun dünyasını alt üst eden GTA V‘in PC sürümüyle ilgili yeni haberler gelmeye devam ediyor. İngiltere‘de 3 haftada GTA IV‘ün tüm satış rakamını geçen, 7 Guiness rekoru kıran GTA V bildiğiniz gibi sadece konsollar için piyasaya çıkmıştı.

Geçtiğimiz günlerde Intel, oyunun konsolda kalması için büyük paralar ödendi açıklaması yapsa da Rockstar henüz PC için oyunun geleceğini doğrulamıyor. Fakat gelmeyecek de demeden diğer işlere odaklandıklarını belirtiyor. Hatırlarsanız diğer GTA sürümlerinde de benzeri yaşanmış ancak bir süre sonra oyun PC‘lere gelmişti.

Tarihi bilinmeyen GTA V PC sürümü için Eurogamer sitesi bir iddia ortaya attı. Tarihi bilgisine ulaştıklarını belirten site, GTA V‘in 2014’ün ilk çeyreğinde satışa çıkacağını açıkladı. Bu da oyunun konsol versiyonundan ortalama 4-6 ay sonra çıkması anlamına geliyor. Fakat yine de bu tarihin resmi tarih olmadığını ve çok daha uzun bekleme süresinin olabileceğini belirtelim. Zira bir diğer iddia ise oyunun tam 1 sene geçtikten sonra PC’ye çıkacağı yönünde.

:: GTA V’i konsolda oynadınız mı? Sizce PC’ye ne zaman çıkabilir?




yazarYusuf Canpolat

Teknolojiyle bütünleşmiş halde yaşamakta olan yazar iPhone'unu yanından hiç ayırmaz. Her an her yerde internete bağlıdır ve aynı zamanda sıkı bir konsol oyuncusudur.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

89 yorum - “GTA 5’in PC Versiyonu İçin Yeni Tarih”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Abi ne zamandır beklenen oyun (gta 5 oynuyorum bölüm 81e göre oyun 27ocak2015de piyasaya çıkacağı belirtiliyor şimdiden diyim gta 5 pc de inanılmaz eylenceli ve zor oynanan bir seydir. Karısik harfler yada oyun kollarını pc kasasına takılmasiyla gerçekleşecektir yani bana gore

  2. SDN Okuru dedi ki:

    ztn pc ye xbox veya ps gibi çıksa şaşarım :((

  3. SDN Okuru dedi ki:

    you tube videosu var

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Çıktı la bile

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Gta 5 Çıkıyor bile 31 Aralıkta

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Hep şu konsolcular pc’ye engel olmaya çalışırlar zaten ps3 ve xbox olmasaydı gta v iki katı olurdu.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    çok saçma 4 5 ay olması

  8. SDN Okuru dedi ki:

    abi dün watch dogs çıktı zaten gta 5 den daha güzel oyun bu yapılanlarla rockstar pc oyuncularını hem üzüyor hemde oyunlarından mahrum bırakıyor yani binevi konsol oyncularına ayrımcılık yapıyor olsun ama ubisoft böyle bir şey yapmıyor biz watch dogs oynarız çokta tın yani

  9. SDN Okuru dedi ki:

    abi AMERİKADA ÇIKMIŞ…PCYE

  10. SDN Okuru dedi ki:

    biz buyucez chocuklarimiz oynuycak inshallah!!! ol esseyim ol

  11. SDN Okuru dedi ki:

    sene 2014 mart ayı bitecek neredeyse, kediler bile işini gördü bitirdi, hâlâ ortalıkta gta 5 yok…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    ben konsolda oynadım cafe’De hem de dün 😀 ve oyunun bağımlısı oldum gerçekten kaliteli bir oyun ama pc ye çıksın bende pc’ciyim 😀 konsolum yok oyunun konsolda kullanımı bence gayet basit ve bence pc’Ye 2014 yılının yarılarında çıkar

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaş madem çıkmıyor bende bf4 oynarım rockstarın bu oyunu pc ye çıkarmaması kendi akıllılıkları ne de olsa dünyada oyun oynayanların yarısından fazlası pc de oynuyor bazı akıllı arkadaşlarım demişki pc ye çıkmamasının sebebi korsanı çıkarmaları olduğunu söylüyor bikere konsolun korsanı yokmuş gibi konuşmayın iki benim de ps3 üm var konsoldaki zevkle pc deki zevk çok ayrı yani bana göre konsolla pc yi karşılaştırmak çok saçma sonra bir arkadaşım bahmestmiş grafikleri kötülemek (hem konsolda hem pc de) bizim milletin kafası bunun için bir oyunu pc ye yapmamaları çok saçma değil mı ? ayrıca bir arkadaşımda çok doğru söylemiş eğer bu tarz oyunlar çıkmassa tüm donanım üreticileri çöker Buda hem pc nin çökmesi vede dünyadaki oyun anlayışının neredeyse bitmesi anlamına gelir. Ve burada bizim bu oyunu tartışmamızın bir anlamı yok rockstar bu oyunu pc ye ne zaman isterse o zaman çıkaracak yani gta pc için çıkabilirde cıkmayabilirde bence tek bir oyun üzerinde yoğunlaşın bekleyip oyun anlayışını çökertmenin bir anlamı yok

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaş ne zaman çıkarırlarsa çıkarsınlar o sorun değil ben sadece Sitem gereksinimlerinin karşılanmıcağndan korkuyorum ya PC açmazsa.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    OYUN SÜPER PCYE CIKARSA PARAYA BOĞULUR ADAMLAR ÇIKARMIYORLAR :€

  16. SDN Okuru dedi ki:

    yav çıksa geberecekmisiniz

  17. SDN Okuru dedi ki:

    HEY BEN PC YE ÇIKMASINI İSTİYOM ÇOK ZEVKLİ TADAMAZMIYIM

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Bence windows 8 alıp windows 8 li bilgisayarınıza gta5 cd sine takip kurun ben denedim iyikibde x360 oyunları windows a takılabiliyo

  19. SDN Okuru dedi ki:

    pcye çıkmak zorunda onun için gidip sağlam bi pc alcam

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Bu eziyyeti niye yapiyolar bize ya benim pc guclu COK SUKUR mecbur muyum gidip ps3 alayim zaten eskidi artik bu konsollar off o zaman wach dogs oynarim bende

  21. SDN Okuru dedi ki:

    cıkarsa şaşcam zaten

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Pc le konsol kıyaslama yapmak zaten yeterınce sacma gelıyor bana ps4 cıksa bıle en fazla 2 bın lıra olur ben sadece power suply ve boş kasaya 900tl verdım gerısını zaten soylemıyorum…korsana gelınce adamalrın derdı ps3 ve cıkıcak olan ps4 pesındeler pc herkezın evınce hemen hemen var ama cogumuzun evınde Ps yok satıs rekoru kırmaya calısılıyor directx 11 desteklı oyunlar cıkıyor neden oyun sverlerı daha guclu ekran kartlarına yoneltmek ıcın

  23. SDN Okuru dedi ki:

    ya ben gta 5 i 1sn mi beklecem oha ozaman

  24. SDN Okuru dedi ki:

    inşallah cıkar 😀

  25. SDN Okuru dedi ki:

    mayısa dogru cıkar diye tahmin edeiyom

  26. SDN Okuru dedi ki:

    ben de bf4 oynarım

  27. SDN Okuru dedi ki:

    yok yhaa o kadarda değil kanka 2014 9 ocakta çıkacak rockstar games de yazıyordu

  28. SDN Okuru dedi ki:

    iyi ya

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Siz oyunu böyle geç çıkartın aha size para oçlar

  30. SDN Okuru dedi ki:

    insallah en cabuk zamanda cikar PC icin kesin cikar ama cabuk olsun ya

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Bazı Arkadaşlar Pes 2014 ü Ps3 Gibi Sıradan Bir Konsolda Denememizi Tavsiye Etmiş Sen Gel Benim İnternet Cafeye Asus 27 İnç 3D Vision Monitör İle Oyna Bendeki Nvidia Gtx 680 Ekran Kartı İle Monitörün Fiyatı 4 Milyar Kasanın Diğer Parçalarını Saymıyorum 1 Milyarlık Konsol İle Neyin Kafasını Yaşıyorsunuz Siz Gelde Pro Evolution Soccer 2014 Nasıl Oynanırmış Grafik Kalitesi Ne Kadar Mükemmelmiş Bu Bilgisayarda Gör 400 500 Liralık Bilgisayarlar İle Pes 14 Oynarlarsa Dalga Geçerler Tabi Onlarda Ayrı Bi Cahil İnsanlar Bilgisayar Konsol Kıyaslaması Yapmayın 1 Ekran Kartı 3,4 Konsol ALacak Fiyatta Ps 4 de olsa olsa en fazla 2 milyar olur Bilgisayarın Yerini Şu Anda Dolduracak Bir Teknoloji Malesef Gelişmedi …

  32. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaş hep aynı haber

  33. SDN Okuru dedi ki:

    bu oyunu hiç oynamadım ama yakın da oynuycam oyun nasıl bişey diye bakıcam

  34. SDN Okuru dedi ki:

    PC lisi çıkarsa saçma olur.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Bu işler böyledir önce gösteri yapılır ondan sonra sinemaya sürülür anlayana ^^

  36. SDN Okuru dedi ki:

    18 Mart 2014 TE ÇIKACAK

  37. SDN Okuru dedi ki:

    millet oyunu bitircek pc ye daha kac ay sonra gelicek adalet nerde 🙂

" GTA 5’in PC Versiyonu İçin Yeni Tarih konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere GTA 5’in PC Versiyonu İçin Yeni Tarih ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda GTA 5’in PC Versiyonu İçin Yeni Tarih ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "