Okunma

Hideo Kojima: Rising’i Daha Yavaş Yapardım


15 Aralık 2011 Perşembe 05:30
Hideo Kojima: Rising’i Daha Yavaş Yapardım

Hideo Kojima‘nın yokluğunda yapım Bayonetta’nın yapımcısı Platinum Games’e emanet edildi hatırlarsanız. Dolayısıyla oyun çok daha “Hack’n Slash” olarak adlandırılan türe yatkın hale getirildi.

Konami’nin patronu Hideo Kojima ise Metal Gear Rising olarak oyunu piyasaya sürebilecek olsaydı, Metal Gear Solid 4’ün Raiden karakterine çok daha yakın bir oynanışı tercih edeceğini söyledi.

Kojima, “Dövüşlerin bu kadar uzun olmasına izin vermezdim. Çok daha ağır ve profesyonel bir dövüş sanatı gibi olmasını sağlardım.” diyerek biraz sitem etmişe benziyor.

:: Metal Gear Solid: Revengeance’ı nasıl buldunuz?




yazarHakan Sülün

Üniversite yıllarında haber yazarak teknoloji basısına adım atan Hakan, bir anda kendini donanım incelemeleri yaparken buldu. Zamanla teknolojinin bağımlısı oldu ve kendini bu yola adamaya karar verdi ancak artık Bodrum'da yaşadığından deniz kenarında güneşlenirken yazabiliyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

1 yorum - “Hideo Kojima: Rising’i Daha Yavaş Yapardım”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Abi türk aklı ya dedim kojimadan projeyi niye alıyorlar adam askere mi gidicek acaba ? Bizim sektörde en önemli problemlerden biri askerlik oldugundan mıdır nedir 😀

" Hideo Kojima: Rising’i Daha Yavaş Yapardım konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Hideo Kojima: Rising’i Daha Yavaş Yapardım ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Hideo Kojima: Rising’i Daha Yavaş Yapardım ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "