Okunma

Desire Eye için Android 6.0 Marsmallow Çıktı!


12 Mart 2016 Cumartesi 19:30
Desire Eye için Android 6.0 Marsmallow Çıktı!

HTC‘nin selfie odaklı akıllı telefonu Desire Eye, tanıtlıdığı dönemde başarılı teknik özellikleri ve ön kamera performansıyla kullanıcıların ilgi odağı olmuştu.

Gücünü 2.3 GHz’lik Qualcomm Snapdragon 801‘den alan Desire Eye, 5.2 inç boyutlarında Full HD ekranıyla da başarılı bir görüntü kalitesi sunuyordu.

13 MP‘lik ön kamerasıyla özellikle selfie severlerin gönlünde taht kuran Desire Eye için bugün yeni bir güncelleme yayınlandı.

Güncellemeyle birlikte cihaz Android 6.0.1 Marshmallow sürümüne kavuşuyor. Android 6.0.1 Marshmallow sürümüyle birlikte gelen Doze Mode gibi bir çok yeniliğe kavuşan Desire Eye, ayrıca arayüz tarafında da değişiyor.

16-03/12/cdxtsh8usaavyd4-1457809164.jpg

Güncellemeyle birlikte, Android cephesindeki en stabil ve performanslı arayüzlerden olan Sense arayüzü de güncelleniyor. En güncel sürüm olan 7.0 sürümüne güncellenen arayüz, kullanım kolaylığı açısından önemli özellikleri de beraberinde getiriyor.

:: Desire Eye için gelen bu güncelleme hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarMustafa Kemal Can

Bilgisayar mühendisliği okuyan Mustafa Kemal, çağımızın vazgeçilmezi haline gelen siber güvenliğe ilgi duyuyor. Kariyerini de bu yönde şekillendirmek isteyen Mustafa Kemal'in şimdiki durağı Shiftdelete.net.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

89 yorum - “Desire Eye için Android 6.0 Marsmallow Çıktı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Merhabalar 2 yıldır HTC Desire Eye kullanıcısıyım. Çok memnunum, kullanış açısından ister video ister oyun oynamak olsun bu aktiviteleri harika yerine getiren bir telefon ve size bir soru soru sormak istiyorum , Android 7.0 güncellemesi gelecek mi ? Biraz bilgi verirmisiniz ?

    Teşekkürler…

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Sense 8 hakkinda bir haber yapar misiniz ?

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Sense 8 hakkinda bir haber yapar misiniz ?

  4. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar ben performansı güzel özellikle kamerası iyi bozulup beni dumura uğratmayacak bir telefon istiyorum. G4 alacaktım fakat ekşi sözlkte yerden yere vurmuşlar vazgeçtim. Htc desire eye için de kameranın açılmaması pembe çekmesi gibi durumlar varmış sizce napıyım?

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Desire eye kullanıyorum güncellemeden sonra telefonun on kamerası açılmıyor arada açılıyor sonra geri açılmıyor retrica da on kamera ters çekiyor yardım edebilir misiniz

  6. SDN Okuru dedi ki:

    2 günü gordüğüm oldu bu süre zarfında full wifi açıktı evde parlaklık 0 da kullanıyorum fazla ışık rahatsız ediyor beni dışarıda ve okuldayken 1 diş açıyorum ve müzik vs. her boş anımda dinliyorum oyun dersen de oynuyorum ama mobil veriden oyun oynamak bataryayı çok çabuk bitiriyor wifi olan yerlerde oyun oynamaya ozen gosteriyorum bu yüzden telefondan memnunum tavsiyedir ama bütçen varsa m8 al onun metal kasası falan daha çekici bana gore.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar, benim aklimi kurcaliyan bazi detaylar var, yardimci olursaniz cok sevinirim, suan bende desire eye kullaniyorum ve guncelleme bes dakika once geldi, yalniz daha once kullandigim sony m4 telefonumda da bu tarz bi guncelleme yapmistim ama kisa zaman sonra telefonumda yazilimsal bazi sikintilar oldugunu farkettim, ilk yukledigimde gayet guzel akici ve stabildi ama sonradan kendince farkli seyler olmaya basladi, sanirim islemci gucu ne olursa olsun fabrika cikisinda olmayan bi guncelleme oldugu icin zamanla sikinti cikarmisti, suan bu telefonuda guncellemeyi dusunuyorum ama zaman icinde telefona herhangi bi zarar verir mi yada telefon belli bi sure sonra suanki halini aratir mi ogrenmek istiyorum, onceki telefonda yaptigim guncelleme de sikinti olma sansi kac ve bu guncellemeyi yaptigima pisman olur muyum? Lutfen yardim edin arada kaldim

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Guncellemeyi sorunsuz yaptim fakat guncellemeden sonra

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Şuan ülkemizde 6.0.1 güncelleme alan ilk telefon Desire eye..

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Htc Desire Eye telefonumu Android 6.01 ve Htc Sense 7.0 a yükselttim, Depolama birimi olarak class 10 sd kartımla ana hafızayı birleştirdim. Telefonda hafıza 45 gb ama pc ye bağladığımda 10 gb görünüyor. bu sorunu nasıl çözebilirim? bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    htc'nin modellerinde en güzel ve spor tarz olan telefonu bu kesinlikle.. hem hafif hem kullanımı çok rahat

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonu bugün teknosadan 1.498 tl ya aldım 6.0.1 güncellemesi geldi hemen sense 7.0 da geldi telefon yağ gibi kamerayı denedim müthiş önceki telefonum a7 (2015) Samsung harbi pişmanlık yazık zamanında verdiğim paralara HTC gerçekten fark yaratıyor ben memnun kaldım ilk günümde tavsiye ederim ilgilenenlere

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Kardaşlar yeni telefon alacağım ama fiyatı 1500 ü geçmeyecek hangi telefonları önerirsiniz

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Desire 820 ye ne zaman gelecek

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Şu htc gerçekten kalite helal olsun daha bilmem ne amiral gemileri almamisken desire eye cook iyi geldi..Demek ki neymis kalite önemli imiş…

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Bu sabah itibariyle M910n kodlu Desire Eye cihazıma Android 6.0.1 güncellemesi geldi. Bekleyen arkadaşlar kontrol ederseniz göreceksiniz sizde.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar an itibarı ile benim güncelleme gelmiştir arkadaki kodu M910n dur dün baktım yoktu yeni geldi bilginize şimdiden hayırlı olsun….

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Şu an yüklüyorum HTC DESİRE EYE … RİZE/Ardeşenden selamlar 🙂

  19. SDN Okuru dedi ki:

    beyler bu sabah itibari ile benım cıhaza geldı once 360 mb lık andorıd 6 ya hazırlık acıklaması olan bı guncelleme geldı.ardından da 1.5 gb lık bır guncelleme geldı.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Normal kullanımda çıkarır … Rahat ol..

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Şunu anlıyorum ki bundan böyle android one platform ve google telefonlardan başkasına bakmak doğru değil önce kıvrandırıyorlar sonra bilmem ne tarihinde başlatıyorlar sonra bilmem ne tarihinde anca zurnanın son deliği bize geliyor bir daha yok

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Yenisi alasın diye

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Bende de yurt dışı cihaz var gelmedi, arkadaşların bahsettiği başka ülke tonlarını yukledim gene gözükmüyor,Hadi bakalım tam sırf bu yeni androidler için gm android one alacaktım iyi oldu bu

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Htc desire eye nin bataryası nasıl 1 günü çıkarıyormu

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Desire eye ın yeni modeli çıkacak mı?

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Yaa eminmisniz arkadaş güncelleme olduğuna hala birşey yok

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Desire 820 ne zaman alacak lütfen cevaplayin

  28. SDN Okuru dedi ki:

    HTC en iyi abi

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bende desire eye kullanıyorum güncelleme yok diyor daha gelmedi aynı anda dağıtılması gerekmiyormu

" Desire Eye için Android 6.0 Marsmallow Çıktı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Desire Eye için Android 6.0 Marsmallow Çıktı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Desire Eye için Android 6.0 Marsmallow Çıktı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "