Okunma

HTC: iPhone Çok Sıkıcı Diyor


01 Şubat 2015 Pazar 10:00
HTC: iPhone Çok Sıkıcı Diyor

Apple kısa bir süre önce rekor değerler açıklayarak, Ekim ve Aralık 2014 tarihleri arasında yaptığı satışların detaylarını paylaşmıştı. Buna göre şirket bu süreçte toplam olarak 74.5 milyon adet iPhone akıllı telefon satmış. Bunların büyük kısmı ise tahmin edilebilineceği gibi iPhone 6 ve iPhone 6 Plus phablet modelinden oluşuyor.

:: Değerli Telefon iPhone 6 ve iPhone 6 Plus

:: HTC One M8i Geliyor

HTC’nin Online Global İletişim Sorumlusu Jeff Gordon ise oldukça ilginç bir açıklama yaptı. Gordon, Twitter üzerinden Apple’ı tebrik etti ve şu cümleyi kurdu: “iPhone’ları olabildiğince sıkıcı buluyorum!”

Gordon’a göre Apple iPhone serisi hem sıkıcı hem de oldukça “basit” tercihler arasında. Şahsi fikrini de söyleyen isim, bence telefonlar daha kendine has, daha kişisel ve cepten çıkarıldığında daha çarpıcı gözükmeli, eklemesinde bulundu. HTC One M8 ise tam da bu tanıma uyuyor diye ufak bir de not düşüyor Jeff Gordon.

Geçtiğimiz ay aynı isim HTC’nin 2015 yılı planlarının pek çok sürprize gebe olduğunu söylemiş ve akıllara ne gibi değişiklikler olabilir sorusunu
getirmişti.

:: HTC yöneticisinin bu sözleri sizce de doğru mu?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

85 yorum - “HTC: iPhone Çok Sıkıcı Diyor”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    htc yetkisine burdan selamlar iletiyorum. cok doğru söylemisin iphone neden kullanıyorsun gibi röpartaj yapın hava diyecekler

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Lan konusmamiz bosuna. 1-2 bebe zirvaliyo iste. Say saymayi bilmiyo akil oyretiyo. Htc m8 cikmasina cikti ama iphone 6 chine yani orijinal olmayan versiyon 6-7 ay once cikmisti. Git htc -nin cikma tarihine ve youtube de iphonenin orijinal olmayan videolarinin tarihine bax. Rakam ne bilmeyen yarim akillarda bi baskasina sorsun. Sonra kim kimden tasarim calmis konusun. Parmak izi, hizli cekim… Saymakla bitmez. Hirsiz firmalarin hirsiz kullanicilari iste. Nolucak.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    HTC yetkilisine aynen katılıyorum ve haklı buluyorum. Bizim millet hava atmayı sever. Iphone alarak fiyakasını basıyor. Halbuki HTC' nin ve Lumia' nın bir çok modeli Iphone' ye bin basar. Ama Iphone kullandığını bir şekilde belli ediyor. Bizim millet bir alem vallahi.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    HTC one M8 cidden tasarım olarak çok iyi fakat o sense ara yüzü rezalet Android Kasım Kasım kasılmalar ve o ultrapixel Saçmalığı bir felaket ios kısıtlayıcı fakat jailbreak ile istediğini yapabilirsin apple kamera tasarım be sarjdan sınıfta kalıyor samsung plastik ve ara yüzünden sınıfta kalıyor lg Sony zaten hoşuma gitmiyor şuan 5s 64 gb siyah kullanıyorum olloclip lensi ile vede powerbank ile tadından yemiyor zaten telefon yakışıklı hafıza gani kamera olloclip ile muhteşem power nbank ile sarj sorunum yok iphone 7se kadar da kullanırım bu telefonu 🙂

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Sen once uygulamalar menusunu seffaf yap hatice
    Sirf bu yuzden htc almiyorum ve almicam

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaş orjinalcilik derken sadece ios için demedim. Hepsi için geçerli.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar bir düsünün tofaş mesela 5000 cc motor 500 hp vs araba üretse onu gidipte hangi yerli yada yabancı ünlü hangi is adamı alır bana bunu söyleyin ? bu apple markalaştı artık. adamlar 1 gb ram i seneye 512 mb a düsürse bile yine o telefon satar arkadas satar siz burda bosuna tartısmaya girmeyin

  8. SDN Okuru dedi ki:

    adam yazmış orjinallik sevdasına kapılmış gidiyormuş***** duyduğum en anlamsız en saçma ***** androidçilerde yan sanayiciliğe kapılmış gidiyor

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Bende one m8 kullanıcısıyım fanboy falan değilim baştan söyliyeyim. Bende ios cihazlarını 2 seneden uzun bi süre içinde kullandım. Eğer amacınız internet ve telefon görüşmesiyse gayet yeterli bir cihaz ayrıca kabul edelim cidden acayip kısıtlayıcı bi cihaz. Kullananların bir çoğuna baktığınızda duvar kağıdı ve zil seslerinin de aynı olduğunu göreceksiniz. Millet orjinal sevdasına kapılmış durumda bu isteklerinide apple gayet güzel vermekte. Lüks yaşam 😀 apple yaptığı cihazlar içinde en en iyisi ipad olduğu aşikar ortada. Ipad içine özellikle jailbreak atılıp kullandıktan sonra android tablet kullanmayacağımı düşünüyorum açıkçası. Yani apple cidden kişiselleştirmeye kapalı harbiden sıkıcı fanboyluk yapmayın 🙂 androidin stabil olmadığını ise kullanmadan karar vermeyin. Sizde yazılımla uğraşıyor iseniz cihazın nasıl performans verdiğine şaşırırsınız 🙂

  10. SDN Okuru dedi ki:

    ISheepler galeyana gelmiş hemen =)

" HTC: iPhone Çok Sıkıcı Diyor konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere HTC: iPhone Çok Sıkıcı Diyor ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda HTC: iPhone Çok Sıkıcı Diyor ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "