Okunma

Sense 8’i Android Telefonunuzda Deneyin


01 Temmuz 2016 Cuma 13:00
Sense 8’i Android Telefonunuzda Deneyin

HTC’nin Sense arayüzünü diğer Android cihazların kullanımına sunacağına ilişkin ilk gelişmeler geçtiğimiz hafta ortaya çıkmıştı. Tayvanlı şirket çok geçmeden Sense başlatıcısını test etmeye başlarken, bu yönde ekran görüntüleri de ortaya çıktı. Hatta Sense başlatıcısına ait APK dosyası diğer Android cihazlar için indirmeye sunuldu.

16-07/01/ap_resize.png

HTC Sense için yayınlanan APK dosyası henüz beta seviyesinde. Dolayısıyla yükleme sonrası arayüzde ufak çaplı hatalar ya da kasılmalarla karşılaşmanız olası görünüyor.

16-07/01/htc-sense.png

Buradan APK dosyasını indirip telefonunuza kurabilirsiniz. Ancak öncesinde ya da yükleme esnasında Ayarlar> Güvenlik menüsünde “Bilinmeyen Kaynaklar” özelliğini aktif etmeyi unutmayın. Ek olarak yükleme işlemini gerçekleştirebilmeniz için Android sürümünüzün 4.4 ve üzeri olması gerekiyor.

Yükleme işlemi sonrası kullanıcılar Sense başlatıcısının yanında BlinkFeed ana ekran uygulaması, temalar, Freestyle Modu gibi Sense arayüzüne dair her şeyden yararlanabilecek. Kullanıcılardan gelen yorumlara göre arayüz şimdilik oldukça stabil çalışıyor. Sadece bazı modellerde bazı uygulamaların ideal şekilde hizalanmadığı bildiriliyor. 

:: HTC Sense arayüzünü beğeniyor musunuz?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

56 yorum - “Sense 8’i Android Telefonunuzda Deneyin”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    abiler huwai ye kurabilen var mı

  2. SDN Okuru dedi ki:

    64 yazanlar 64-bit değilmiş, nodpi, 240dpi, 320dpi, 480dpi, 640dpi gibi ekran çözünürlüğü önemli, 480dpi olan güncellemelerden yalnızca bir tanesi çalıştı, dpi değeri en düşük olan güncellemeler ise çalışmadı. Son derece kararlı, sorunsuz ve güzel olarak çalışıyor. General Mobile telefonum ve HTC telefonum yan yana birbirinin aynısı gibi oldu.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    General Mobile 4G Android One üzerinde çalıştı, Ancak 64 yazanları ise sanırım 64-bit olduğu için olsa gerek, onlar çalışmıyorlar. En son sürümü görmek ve indirmek için sayfanın üst tarafındaki HTC Sense Home seçeneğine tıklayın, tarih sırasında yeniden eskiye doğru tüm sürümler dökülüyor.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Benim telefonum htc Desire 820G ama htc nin 8.0 temasını yüklediğim zaman aynı kendi temasını yüklüyor benim sense 6 ama 7 olmadıgı için değişik gözükecek diyor bir çözümü var mı

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Desire eye neden yuklenmedi yaziyor

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar sense 8 m9 otomatik olarak gelecek mi yoksa indirmemiz mi gerekiyor

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Z2 ye kurabilen varmı? Yüklenemedi hatası veriyor

  8. SDN Okuru dedi ki:

    SAMSUNG Galaxy Note 3 yüklendi sorunsuz çalışıyor

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Hahahaha hiçbirşey bulamamışın yok benim zamanım yok diye kıvırmışın lan sen daha iphone görmemişken ben kullanıyordum cocuk lafımın da arkasındayım ios güncellemeleri arasında hiçbir fark yok aynı görünüm aynı tema aynı fon aman aman farkedilen özellik bile yok bide demiş performans artışı şaka mı yapıyorsun sen her güncellemeyle eski telefonların performansı daha da kötü oluyor ingilizcen varsa bu konuda cok tanınmıs uluslararası sitelerde bunun incelemeleri mevcut herci kime anlatıyorum sen cahil cahil konusmaya devam et

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Yukleme yapilamadi diyor neden acaba bilen varmi

  11. SDN Okuru dedi ki:

    hemen geri kaldırdım öve öve bitirilemeyen arayüze bak

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Ya kardeş bir şey bilmiyorsun bari boş boş konuşma. Tamam kardeşin iOS 7 kullanıyorsa kullanmaya devam etsin. iOS'tan anladığınız yok boş laf kalabılığı yapıyorsun burada. Güncellemek için sebepleri sıralardım da senin kadar boş zamanım yok benim başlıca sebepler performans arttırıyor. iOS 9, 4S'e kadar geldi sonra neden güncelleyelim dersin. Samsung geçen yıl çıkardığı telefona güncelleme desteği vermiyor Apple ise 6 yıllık telefona güncelleme veriyorsa bence boş boş konuşmanın anlamı yok.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    LG UX kadar iyi ama o kadar akıcı değil

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Oneplus one da kusursuz şuan için, bide bu galeri uygulamasını verse htc başka ne ister ki insan

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Touchwiz, xprria arayüzü falan kullanan adam zaten arayüz farkını görebilse, htc tercih eder. Gerek yok onlara bu deneyimi sunmaya bence

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung utan sen note 5 in arayüzünü note 4 e kullandırma. Adam tüm androidlere sunmuş. Yazık çok yazık

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Boş sohbet sense en stabil arayüz adam ne anlar stabiliteden j7 kullanır diğeri general Vs

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Peki sana birşey soracam apple güncelleme veriyorda ne oluyor ne değişti misal benim kardeşim hala ios 7 kullanıyor inatla update etmedi ve etmesi içinde aklıma bir sebeb gelmiyor senin geliyor mu? Telefonu eline alan biri sürüm natuna bakmazsa ios9 mu 7 mi oldugunu anlaması mümkün değil tutturmusunuz bir güncelleme gidiyorsunuz

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Note 4 olmadı.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Oldum olası hiç sevemedim şu sense arayüzünü.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    lenovo launcher vibe arayüzünü tek geçerim n dandik telefonun bile performansını düşürmüyo aksine arttırıyo

  22. SDN Okuru dedi ki:

    nova launcher preminium daha iyi kalsın benimki stabil…

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Hiç hoşuma gitmedi yüklediğim gibi kaldırdım

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Ulan niye versin diyenler apple niye hala 5s güncelleme veriyor adamlar kalite 2 yılda bir telefon mu alacaz

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Uygulama yuklenemedi hatasi veriyor.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Zenfone 2 ye kurdum gayet stabil

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Zenfone 2 ye kurdum gayet stabil

  28. SDN Okuru dedi ki:

    P70 e yükledim kasma sorunu yok gayet stabil çalışıyor

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Sony xperia z3 de denemek için kurdumda geri kaldırdım

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten sense yüzünden htc almadım ben

  31. SDN Okuru dedi ki:

    milleti tokatlamayın resmi değil

  32. SDN Okuru dedi ki:

    çalışmıyor kardeşim adam gibi haber yapın ya

  33. SDN Okuru dedi ki:

    m7 ye niye versin 3 yıl olmuş 4 olacak m7 cikali google bile nexuslara 2 yil veriyor adamdaki istege bak guldurdu 🙂

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Son model touchwizh dururken u cirkin arayuzumu indircez

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Samsunga yüklicem 😀

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Bu apk çıkalı yaklaşık bi hafta oldu

  37. SDN Okuru dedi ki:

    O zaman htc almanın anlamı kalmadı saçmaladın htc

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Galaxy s3 cm13 rom da gayet stabil

  39. SDN Okuru dedi ki:

    M7 ye verme bu güncellemeyi millete dağıt ulan senin gibi markayı

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Uygulama yüklenmdi hatası alıyorum

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Htc desire eye yuklenmiyor

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Htc desire eye yuklenmiyor

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Android=Sense
    Diğerleri Gsm operatör arayüzü

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Bizim Htc telefon almamizin ne anlami kaldi abi o zaman sacmalik ya

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Htc one m7 den sonra sony xperia z3 kullandım Htc arayüz ve widget eksikliğini her zaman hissederim.
    Kim ne derse desin Htc en stabil android telefonları yapıyo fiyatı ederinden pahalı ama

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Kurulum ekranı sığmıyor

  47. SDN Okuru dedi ki:

    Berbat arayüzü mü deniyeceğim hiç gerek yok

  48. SDN Okuru dedi ki:

    Beni ne kadar mesut ettin bilemezsin HTC.

  49. SDN Okuru dedi ki:

    Asus zenfone 2 telefonuma yükledim gayet güzel ama çok kasıyor arkadaşlar

  50. SDN Okuru dedi ki:

    Uygulama yuklenemedi hatası aldım

" Sense 8’i Android Telefonunuzda Deneyin konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Sense 8’i Android Telefonunuzda Deneyin ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Sense 8’i Android Telefonunuzda Deneyin ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "