HTC U11 satışları hızlı başladı!


16 Haziran 2017 Cuma 11:00
HTC U11 satışları hızlı başladı!

HTC U11 hakkında yeni detaylar gelmeye devam ediyor. Bu yılın dikkat çekici cihazlarından biri olan HTC U11 ile teknoloji devi özlediği başarılı günlere geri dönmeye başladı.

HTC U11 başarıdan başarıya koşuyor!

Bugün Focus Taiwan tarafından yayınlanan rapora göre HTC U11, önceki M10 ve M9 satışlarını sadece 1 ayda geride bıraktığını açıklandı.

HTC‘nin oldukça güvendiği U11 ile kullanıcılara büyük yenilikler sunan, teknoloji devi hakkettiği yere gelmek için yeni cihazının her detayını ince eleyip sık dokumuştu.

Kullanıcıların istekleri doğrultusunda görülen eksikleri gideren HTC, yeni telefonunun satış rakamları ile dikkatleri üzerine toplamayı başardı.

17-06/16/htc-u11-shiftdelete.jpg

Maliyet azaltmak için yeni stratejiler geliştirdiğini belirten HTC yetkilieri, Focus Taiwan’a bildirdikleri rapora göre bir yıl içerisinde en fazla üç ya da dört cihaz piyasaya süreceğini belirttiler.

HTC Başkanı Cher Wang, maliyi bakımdan çok iyi bir yıl geçireceklerini ve marka adını hızlı bir şekilde büyümeye devam ettiğinin de altını çizdi. Akıllı telefon pazarında özledikleri yeri yeniden alacaklarını belirten Wang, yeni ürünleri ile de daha büyük başarıla imza atacaklarını belirtti.

:: HTC U11 satışları hakkında ne düşünüyorsunuz?


  • yazarDeniz Aslan

    Teknoloji dünyasının bağrında gencecik bir yazar olan Deniz, teknolojiye olan merakını okurlara aktarmaktan büyük bir zevk duyuyor.
    Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

    “HTC U11 satışları hızlı başladı!” üzerine 58 yorum

    1. SDN Okuru dedi ki:

      ya s8 güzel telefon ona laf yok ama bi düşünün günlük hayatta ne yapıyoruz telefonla genel olarak ..bence ilk önce ses kalitesi gelir çünkü bi yere giderken ders arası vs .hep müzik dinleyerek vakit geçiriyoruz ikinci olarak kamera olayı her telefon aşağı yukarı aynı görüntüyü çekiyor ama vlog yada sokakta bi sanatçıyı veya bi sahne de çekim yapıyorsanız ses önemlidir.. ve çoğumuzda bu tür şeyler için video çekiyoruz..batarya konusuna gelirsek bütün telefonlar gece şarja giriyor zaten çoğununda hızlı şarj desteği var çok acil durumsa güç tasarrufuna alırsın .. herkesin laf ettiği tasarıma gelirsek böyle renkleri seven olur sevmeyen olur ama sonuçta telefon kabı kullanıldığı için arka tarafın çokta bi etkisi olmuyor. (apple ın elması hariç) kalın çerçeve bence daha iyi görüntü olarak inceliğe lafım yok ama kullanışlık olarak tek elle o ince kenarlar size eziyet olur .üst köşeye dokunucam diye alttan yirmi defa eliniz bi yerlere değ***** düşünce ekranın kırılma olasılığıda aynı oranda artıcak..htc fanı gibi yazılmış bi yazı oldu ama tamamen gündelik yaşamda kullanma stillerimiz ve amaçlarımız aşağı yukarı böyle kulaklıkla müzik dinlemiyorum diyen yoktur galiba aranı***** stabiliteye gelirsek samsung gibi bi iki yıl sonra şişmediğini cümle alem kabul etti.. iyi günler arkadaşlar.

    2. SDN Okuru dedi ki:

      2013'ten beri m7 kullanıyorum. Tıkır tıkır işliyor. Kasa zaten tasarım ödüllü idi o dönem. Kendi telefonum diye demiyorum htc daha dayanıklı samsun gun bütün cihazlarına karşı. Öyle ince detaylar da beni pek etkilemiyor , telefon nihayetinde, ne bir laptop ne bir fotoğraf makinesi vd.

    3. SDN Okuru dedi ki:

      Htc One M8 sahibiyim:
      Htc önce cihazlarına güvenmesi ve adam akıllı servis hizmeti vermesi gerekiyor. Artık telefon tamircileri bile htc'ye bakmam diyor.
      Çünkü bi yerini yapıyor diğer yeri bozuluyor
      Telefonu abartıyor da abartıyor 1 sene sonra telefonlarda yazılımsal ve donanımsal hatalar çıkmaya başlı***** sorunu,telefonun kendini kapatması v.s)
      Hiç bir şey yokmuş gibi yenisini çıkarıyor.
      Htc güven vermiyor beyler….

    4. SDN Okuru dedi ki:

      ***** ekibine ***** yorumlara bakın artık.Bu telefon ne zaman gelecek türkiye ye inceleme videosu çekecek misiniz? Ya ciddi ciddi almak isteyen var şu telefonu ama siz üzerine düşmüyorsunuz kimsede cevap vermiyor bu telefon ne zaman gelicek türkiyeye

    5. SDN Okuru dedi ki:

      HTC hep stabil, kullanışlı cihazlar üretti ama hiçbir zaman hiçbir alanda bariz bir şekilde "en iyi" denilebilecek seviyeye gelmedi ya da ben öyle düşünüyorum. Telefonu henüz bilmesem de tasarım konusunda HTC kendi çizgisini bozmuş gibi geldi. Önceki cihazları daha cezbedici duruyordu bence. Alt üst boşlukmuş bilmem ne tuşuymuş diye bakmak yerine genel kompakt yapısı ile göz alıcı olmasıdır benim tasarım anlayışım. Bu cihaz tasarım olarak özgünlüğünü bi nebze yitirmiş gibi geldi açıkçası.

    6. SDN Okuru dedi ki:

      SDN Okuru: Kaan Ben.

      Sözüm başta Shift ***** olmak üzre Herkese. O kadar yorum yapılmış sadece birazı kayda değer yorumlar. Ama iyide kardeşim NE ZAMAN Turkiyeye gelecek Bu Telefon! Ses seda yok!? Bu sitede bize bilgi vermez ise kim verecek? .Nerde kaldı Bu sitenin itibarı ve önemi??

      2. Olarak Bu HTC Telefonu sathında Genel bir yorum yapmak isterim.
      Son zamanlarda ilerleyen teknolojiye bağlı olarak Smarth Phone Cep Telefonları Yüksek Kamera özellikleri ile tercih edilmeye başlandı.
      Acaba merak ediyorum Bu HTC U11 ÖZ: ön selfi kamerası Wide screen geniş açı özelliği Varmıdır? Tahminime göre olması lazım,çünkü o olmazise olmaz. Akıllı telefon demek genel olarak Selfi demektir. Wide selfi özelliği kişiyi olduğu gibisinden ziyade daha ince ve güzel gösteriyor. Bu çok önemli bir özelliktir.

    7. SDN Okuru dedi ki:

      hayalimde htc nin amiral gemisi telefonunu şöyle fiyatı 2300 tl olacak alıyormuşum işte sonuçta hayalim

    8. SDN Okuru dedi ki:

      zamanının en iyisini yine HTC yaptı.

    9. SDN Okuru dedi ki:

      HTC Android dünyasının iphonudur. Nokta!

    10. SDN Okuru dedi ki:

      S8 i rahat ezecek bir telefon fakat Samsungun popülaritesi yüksek olduğundan Samsungun gerisinde kalıyor. Apple zamanında korkulu rüyası ve hala taklit ettiği firmadır

    11. SDN Okuru dedi ki:

      haberi okuyan samsungcular ağlaşıyordu 🙂

    12. SDN Okuru dedi ki:

      Şu başlığı gördüğümde gerçekten sevinmememek elde değil gerçi bu duyguyu htc kullanmayanlar anlayamazlar

    13. SDN Okuru dedi ki:

      S8 den tek eksiği çerçeve tasarımı bence. Benim görüşüm %75 ekran kasa oranı en iyisi. Onun dışında s8 i parçalar bu cihaz her konuda! Htc nin kalitesini kullanan bilir zamanında m7 kullanıyordum 2 yıl kullandım babama verdim şuan babam cayır cayır kullanıyor her işini görüyor babamın kasmadan. Kamerasından da memnun.

    14. SDN Okuru dedi ki:

      Hoparlör kalitesi ve kulaklık kalitesi mi hHahaha hiç güleceğim yoktu. Htc 10 un bile kulaklığı bi telefon kutusundan çıkabilecek en üst düzey kulaklık’tı taa ki htc u11 gelene kadar. Htc 10 un kulaklığını bi tak bi müzik aç kullandıgın hayal kırıklıgı s8 akg kulaklıgından belki 5 kat daha kaliteli ses veriyor. Bidahada buraya bilip bilmeden yorum yapmazsın inş.

    15. SDN Okuru dedi ki:

      S8 den zerre eksiği yok fazlası var..

    16. SDN Okuru dedi ki:

      Turkiyede yok?

    17. SDN Okuru dedi ki:

      Htc yi m8 den beri kullanilirim. Fanıyım suanda Htc 10 kulkaniyorum Snapdragon 845 i bekliyecegim ve seneye Htc 12 mi hangisi cikacaksa onu alacagim cunki kalitesini yalnizca kullananlar bilir. Htc nin tek elestirdigim yani Reklam! İstedigin kadar guzel bir telefon yap pazarlama stratejin kotuyse malesef degerini sadece kullananlar bilir disindakilerin boyle teknoloni sitelerinde atip tutmasina maruz kalirsin en dandik telefonlari bile reklam sayesinde satan markalar varken sen hakettigin degerini goremeden battigini gorursem cok uzulurum Htc umarim birgun bu konuda kendini duzeltirsin!

    18. SDN Okuru dedi ki:

      Öncelikle samsung kullanmayan samsung hakkında htc kullanmayan da htc hakkında yorum yapmasın. Bu ne ya. Adam eline almadığı telefon hakkında profesör kesiliyor. Arkadaşım önce kullan. Sonra yaz. Samsung s3-note5 Sony z3 HTC 10 kullanan biri olarak şunu söylemek isterim en keyif aldığım sorun yaşamadığım cihaz htc 10. Sonra z3. Sonra s3. Ama samsung s7 ve s8 ile güzel işler çıkardı. Yine de içinde ki onlarca gereksiz uygulama yeri geliyor can sıkıyor. Ama htc 10 pişmanlık duymadığım bir cihaz. Bence bir sonra ki amiral model süper olacaktır. Htc 11 in bu başarısı tesadüf değil. Bir kere kullanan ne demek istediğimi çok iyi anlayacaktır. Yine de tabi ki en iyi telefon benim olan ve işimi gören telefondur. Saygılar.

    19. SDN Okuru dedi ki:

      Yav şu Çin'in çakma iPhone'u olan xiaomi'yi övüp duran birisi var. Yorumlarda her yerde yazıyor xiaomi şöyle güzel böyle kaliteli falan filan. Lan oğlum sen akıl hastası mısın? Niye şu Çin'in kalitesiz malzemeden yapılmış dandik telefonunu övüp duruyorsun? Huawei gibi olsa tamam diyeceğim ama bence sen git tedavi ol. Sen de herkes gibi Sony, HTC, Samsung, LG falan de ama ne olur şu zımbırtıyı övme artık. Apple'i niye yazmadım, o zaten bir numara. Apple ve diğerleri dedirtecek kadar kaliteli ve lüks bir markadır o. Zaten 2016-nın en pahalı markası seçilmişti, bilen bilir…

    20. SDN Okuru dedi ki:

      Soldaki kızıl alev rengi mi? İlk defa o rengi görüyorum. Çok güzel duruyor.

    21. SDN Okuru dedi ki:

      Türkiyede satışı başladımı bilgisi olan varmı

    22. SDN Okuru dedi ki:

      Androidde iki markadan şaşmam :1.Sony 2.HTC

    23. SDN Okuru dedi ki:

      ''Htc u 11, s8 i kamera dışında hangi alanda eziyiyor'' sorusuna cevap: 1-hoparlör kalitesi 2- kulaklık kalitesi 3- malzeme kalitesi 4- daha uzun süre daha kararlı çalışan arayüz 5- yıllardır söyleye söyleye biteremediğiniz kapasitif tuş 6- Ülkemiz için daha iyi çipset 7- muhtemel daha uygun fiyat. Sonuç: en iyi kullanıcı deneyimi sunan akıllı telefon. Saygılar

    24. SDN Okuru dedi ki:

      Samsung s8 aldım hoparlör bozuk çıktı değiştirmek yerine tamir edelim diyorlar. 4000 tl para verip karşılığındaki hizmete bak müşteri memnuniyeti sıfırmış

    25. SDN Okuru dedi ki:

      Bu telefonu al 4 sene kullan,gerisi yalan.

    26. SDN Okuru dedi ki:

      Sesi Kameralari Ferrari gibi duran Tasarimi Arayuzu 3 yillil guncelleme destegi ufs 2.1 hizinda bellegi Daha stabil snapdragon 835 islemcisi ve İps Ekrani ile Samsung S8 i her alanda eziyor Samsungun arkaya koydugu parmak izi bile sirf bende vde var demek icin hic kullanisli deyil

    27. SDN Okuru dedi ki:

      Türkiye satışlarına ne zaman başlanacak bilgi alamazmısınız HTC den yada Türkiye ye gelecekmi yoksa yurt dışı ***** dan mı alacağız..

    28. SDN Okuru dedi ki:

      Htc kullanmayanların ön yargılı baktığı kullananların vazgeçemediği bir telefon htc 10 kullanan biri olarak bir sonraki telefonum kesinlikle htc olacak

    29. SDN Okuru dedi ki:

      türkiye hizmeti adam akıllı olursa, bizde piyasada ki en telefonu almak istiyoruz. htc tr twitter a yazıyoruz cevap veren yok

    30. SDN Okuru dedi ki:

      tamamen hak ediyor devam böyle

    31. SDN Okuru dedi ki:

      Sense 5'den beri aynı arayüz, altta üstte 2 parmak boşluk, orantısız parmakizi tuşu. Altı üstü bi 2.5D ekran bile yapamayan firma haline dönüşen hantal HTC.

    32. SDN Okuru dedi ki:

      Sonuna kadar hakediyor. Herşeyin olması gerektiği gibi olan tek cihaz. Gelip 2 cm lik alan var diye tü kaka diyen arkadaşlar başka markalarla hava atmayı denesin bu telefon işlevsel.

    33. SDN Okuru dedi ki:

      Htc kalitenin markasıdır.Kullananlar ***** kullanırsın seni mahcup etmez ve ilk gün olduğu gibi seri ve kaliteli çalışır.ister kamera,ister ses konusunda ***** ilklerin markası.Bir arkadaşın belirtdiği gibi htc telefon piyasasısının volvosudur

    34. SDN Okuru dedi ki:

      çerçeveleri az olsa alırdım çok kalın çift kamerada yok ama kamerası çok iyi batarya az boyutuna göre ..

    35. SDN Okuru dedi ki:

      Htc candir kalite dir fiyatı biraz daha uygun olsa tadından yenmez

    36. SDN Okuru dedi ki:

      Htc u11 ile bir ivme yakalar ancak fiyat politikası çok önemli. Rekabet edebilir olması için fiyat konusunda biraz iddiayı düşürmeli uygun olmalı. Htc kalite olarak kendini ispatlamış bir marka.

    37. SDN Okuru dedi ki:

      Yalandan kim ölmüş, iki aya kalmaz hayal kırıklığı yaşayan htc yeni arayış içinde haberleri başlar.

    38. SDN Okuru dedi ki:

      Harika bi cihaz S8 i ekran disinda her alanda eziyor bence cercevesiz ekranlar cok kullanisli degil

    39. SDN Okuru dedi ki:

      Ara yüzün ve ekrandaki tuşlardan kurtulmadığın sürece bir samsung xiaomi olamayacaksın.. Tamam kaliteli sağlam işler yapıyorsun ama az kullanıcıya kulak ver geri dönüşlere..

    40. SDN Okuru dedi ki:

      Valla htc'ye hiç inanasım gelmiyor :/

    41. SDN Okuru dedi ki:

      m10 diye bir model yok htc 10 var umarım düzeltilir

    42. SDN Okuru dedi ki:

      Bükülme testinden iyi sonuç alamayan bir cihaz…

    43. SDN Okuru dedi ki:

      bu telefonu ne kadar beğenmesemde bu kadar ilgi çekmesi takdire şayan

    44. SDN Okuru dedi ki:

      En beğenmediğim telefonu buydu bendemi sıkıntı var 🙂

    Yorum yazın

    Geri bildirim