Okunma

HTC ve Beats Ortaklığı Bitiyor mu?


20 Ağustos 2013 Salı 06:01
HTC ve Beats Ortaklığı Bitiyor mu?

Uzun zamandır devam eden HTC ve Beats Audio ortaklığında bugün sürpriz bir gelişme yaşandı. 2011 yılında Beats Audio‘nun %50,1 hissesini satın alan HTC, geçtiğimiz yıl Temmuz ayında maddi sıkıntılardan dolayı hissesinin %25‘ini tekrardan Beats Audio‘ya satmak zorunda kalmıştı.

Dr.Dre‘nin sahibi olduğu Beats Audio, geçtiğimiz aylarda 700 milyon dolarlık bir sermaye artırımına gitmek istemiş ancak düşük kredi puanı nedeniyle bu girişimi başarısız olmuştu.

Ortaya atılan yeni bir iddia, Beats Audio’nun, HTC‘nin elinde bulundurduğu %25‘lik hissesini geri alarak kredi puanını yükseltmek istediği yönünde.

Beats Audio ile telefonlarında gelişmiş bir müzik deneyimi yaşatan HTC, One modelindeki Boomsound teknolojisini de Beats teknolojisi ile güçlendirmişti. Bakalım bu ortaklık biterse HTC‘nin telefonlarındaki ses kalitesi eskisi kadar iyi olabilecek mi?

:: HTC, Beats Audio olmadan müzik konusunda başarılı olabilir mi?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

42 yorum - “HTC ve Beats Ortaklığı Bitiyor mu?”

  1. vimjunon dedi ki:

    Beats önemli bir unsur ama asıl iş telefonun kendisi. Marka belli, kalite ve sağlamlık belli, çizgi belli. Daha ne olsun. Forever HTC! )

  2. ExCeLLeNT dedi ki:

    Beats desteksiz Wildfire S telefonumun hoparlörünün bas vurduğunu söylemek istiyorum. Ayrıca elimde 40tllik SHQ1200 philips sporcu kulaklığı var. Aynı kulaklığı S4te denedim. Ve kendi telefonumda. Şerefim onurum üzerine yemin ediyorum inanmayanlar için benim wildfire s’im kulaklığın verdiği ses daha basslı daha doyurucu daha temiz . Kapağında falan beats audioda yazmıyo telefonumun öyle bi desteğide yok ama..

  3. thekillingroad dedi ki:

    Ya özür dilerim deli misiniz? Anam resmen sevinenler, HTC’yi öldürenler olmuş
    Babam HTC Beats ortada yokken 2 sene önce ABD’nin en çok satan telefon markasıydı

    Ortada bir söylenti var sadece, net bir şey yok.
    Beats Apple’a gitmek istiyor olabilir daha çok para için, ilk aklıma gelen bu oldu. Ama HTC’ye fazla koymaz.
    Siz sahiden Beats’le ortak diye mi HTC’nin ses kalitesi iyi sanıyorsunuz?

  4. mustafaysu dedi ki:

    yaw hiçbiryerde ortaklığın sona ermesi ile ilgili kesin bir bilgi yokken bence bu başlık çok fazla kaçmış. 2 haberide okudum fakat hiçbirinde ortaklığın sona ereceği ile ilgili bir yazı göremedim

  5. mstfhll2012 dedi ki:

    Ortaklık sona ermiyor bi açın okuyun isterseniz. Htc açıklama yaptı ortaklığın son bulması olası bile degil

  6. Chriminal dedi ki:

    Şatışlarda düşüş olur ;

  7. ahmetnazim dedi ki:
    Alıntı PanxeR Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    HTC nin one cihazına kadar cihazlarında hep birşey eksikti. Samsung ise hep tamdı.

    Müzik telefonu yapıyorsun ses işlemcisi koymuyorsun
    Müzik telefonu yapıyorsun ses işlemcisi koyuyorsun kulaklık vermiyorsun

    işlemciyi dandik , yüksek güç tüketimli koyup bataryayı düşük yapıyorsun.

    Fazla bile dayandı kaliteli malzeme kullansada.

    HTC’de hep bir şey eksikti de dediklerin değil.

    Sensation: Yetersiz donanım (768 mb ram), ekrana toz kaçması, death grip yüzünden wifi’da aşırı çekim gücü düşmesi
    One X: Wifi anteni temas sorunu, yine yanlış platform seçimi (Tegra 3)
    One: Kasa sorunları, kamera sorunları (ama sorunsuzu bulduğunda en iyi telefon ki sorunlar son serilerde baya azaldı sanıyorum)

    600 liralık kulaklık verecek değil ya telefonun yanında verdiği kulaklık diğer firmaların verdiklerinden çok daha iyi en azından. Bizim halk baya beleşçi o paraya hem telefonu hem kulaklığı istiyor

  8. SDN Okuru dedi ki:

    E tabi o kadar popüler olduki köprü altlarında bile satılıyor artık 🙂

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Umarım htc gibi bir firma bunun başından da alnı ak çıkar.

  10. alsonur dedi ki:

    Htc yeni çıkarıcagı modellerde satış sorunu yaşıyabilir bence

  11. MyNickname dedi ki:

    Ses kalitesiyle ön plana çıkan htc illa ki buna alternatif bir yol bulacaktır

  12. mstfhll2012 dedi ki:

    Tamam öyleyse no problem

  13. lordarcual dedi ki:

    HTC kullanmam için tek sebepte ortadan kalktı.

  14. mstfhll2012 dedi ki:

    Hmm eğer öyle değilse alinmassin değil mi

  15. mstfhll2012 dedi ki:

    Çok komiksin ya valla bak aklım direk drogbanin şekli geldi onun böyle bi capsini görmüştüm ama gerçekten güldüm dediklerimi curutecek tezin varsa bekleriz canım

  16. mstfhll2012 dedi ki:

    Bazıları o kadar çok sevinmiski bunlarin zaten içini yiyordu bu mesele bende nie yok diye
    Merak etmeyin Htc işini bilir. Zaten ortaklık bitiyor diyor evet bu doğru htc de bunu istiyordu. Ama telefonlarında altısını ge yazılımını kullanmiyacagi anlamına gelmiyor bu. Yada sadece beats yokki piyasada kaliteli olan. Dolby ses sistemi ve srs ses geliştirmesi var ve bunlari daha onceden de kullanmıştı cihazlarında. Siz boşuna sevinmeyin cancagizlarim Htc bu normal ses kalitesi bile süper olur. En azından plastik ve çöp değil demi

  17. PanxeR dedi ki:

    HTC nin one cihazına kadar cihazlarında hep birşey eksikti. Samsung ise hep tamdı.

    Müzik telefonu yapıyorsun ses işlemcisi koymuyorsun
    Müzik telefonu yapıyorsun ses işlemcisi koyuyorsun kulaklık vermiyorsun

    işlemciyi dandik , yüksek güç tüketimli koyup bataryayı düşük yapı***** />

    Fazla bile dayandı kaliteli malzeme kullansada.

  18. DumDumaq dedi ki:

    Dr dre / Eminemi ünlü eden hiphopçu bilmeyen varsa ayrıca 50 centide

  19. faruksio dedi ki:

    Htc düşüşe geçti

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Fanboylar bir terk edin şu siteyi htc nin zarar görmesi sanki size yarar sağlıyor gören de apple da samsungda hisseleri var sanar

  21. SDN Okuru dedi ki:

    bi hayrını görmedik zaten

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Htc de ses çıkmıyor zaten duyulmuyo kalite olsa ne olur al samsung u hem kalite hem yuksek ses

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Htc de ses çıkmıyor zaten duyulmuyo kalite olsa ne olur al samsung u hem kalite hem yuksek ses

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone kullanıyorum. Samsung kullanacağınıza,htc alın. Htc’nin samsung’u geçmesini ***** de geçmiş*****. Htc’nin telefonları çok güzel tipli ***** 4s kullanıyorum. Açıkçası htc’nin tipini çok beğendim ama çok büyük tek elle kullanılsa 🙂 samsung s3 kullandım Allah belasını versin çok saçma ve rezillik ötesi. O yüzden ileride htc iphone kadar duyulur ismi 🙂 rekabet olması güzel olur.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung kullanıcısı olarak şunu belirteyim (HTC kullanmışlığım da var) maalesef Samsungların donanımları çok iyi olsa da ses kalitesinden hiç memnun değilim öyle ki Galaxy S3 bile 200-300 TL lik telefonlar kadar düşük kalitede ses veriyor ve çıkış gücü az..Bence artık HTC gibi bu işte uzmanlaşmış bi firmayla işbirliğine gitme vakti geldi de geçiyor bile..HTC ise ne yapar bilemiyorum ama Desire serisinden eskiden ses kalitesinin Samsung gibi düşük olduğunu ***** eski günlerine geri dönmez ve Samsung da bu önemli açığını..

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Sony Walkman yeter bize yıllarca değişmeyen kalite.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    BENCE HTC BANGOLUFSEN İLE ANLAŞMALI

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung Beats çıkarsa ilerde şaşırmam 😀

  29. SDN Okuru dedi ki:

    htc arka arkaya darbe alıyor desene. Müzik deneyimini beats audio ile ilerletmiş olabilir htc ama telif haklarından dolayı ne kadar kullanabilir tartışılır.

  30. SDN Okuru dedi ki:

    beats olmazsa almam

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Kesin samsung vardır iş içinde

  32. SDN Okuru dedi ki:

    hahaaha htc 😀 beats’den bişeyler kapsa ne olacak kısa sürede iyi şeyler ortaya çıkaramazlar. Ayrıca 3. yoruma katılıyorum Samsung kokusu geliyor 🙂

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Bencede rakip sirketlerin parmagi var bu iste.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    İnşallah olmaz böyle birşey daha kesin birşey yok sonuçta HTC satmayabilir hissesini , ama olursa da HTC Beats li ses kalitesini korur inşallah

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Başka çok iyi firmalar var ses teknolojisinde uzman onlarla anlaşmaya gidebilir sadece beats den ibaret değil

  36. pcwolf dedi ki:

    Htcnin fişi çekiliyor demek ***** />
    Topu topu 1 sene beats kullandı.

  37. SDN Okuru dedi ki:

    battı batacak

  38. abidn dedi ki:

    Bence HTC bunca yıl Beats’den bir şeyler kapmış olmalı, yani kapağa havalı bir "Beats" logosu basamasa da güzel bir ses geliştirme teknolojisi çıkaracağını düşünüyorum. Hem belki fiyatlar da biraz düşer

  39. POWERBLACK dedi ki:

    çok iyi oldu bu

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Aha şuraya yazıyorum bu havada samsung kokusu var 🙂

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Hp htc ceollari ve dre

  42. SDN Okuru dedi ki:

    E olmadı ki şimdi :/

" HTC ve Beats Ortaklığı Bitiyor mu? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere HTC ve Beats Ortaklığı Bitiyor mu? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda HTC ve Beats Ortaklığı Bitiyor mu? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "