Okunma

Huawei Ascend P6’nın Türkiye Fiyatı!


27 Ağustos 2013 Salı 08:10
Huawei Ascend P6’nın Türkiye Fiyatı!

Geçtiğimiz haftalarda global pazar için tanıtılan Huawei Ascend P6, ülkemizde de dün düzenlenen etkinlikle tanıtıldı. Huawei, bu modeliyle dünyanın en ince akıllı telefonunun sahibi olmayı başarıyor. Ayrıca model, şıklığıyla da göz dolduruyor.

Sadece 6.18 mm inceliğinde olan Huawei Ascend P6, firmanın kendi ürettiği K3V2 işlemcisini kullanıyor. Bu işlemci ARM Cortex A9 mimarisini kullanan 4 çekirdekten gücünü alıyor ve 1.5 GHz hızında çalışıyor.

Üst segmentte 2 GB RAM kullananlar arasına katılan Huawei, P6 modelinde 4.7 inç büyüklüğünde ve 720p çözünürlüğünde IPS ekrana yer veriyor. 720p ekran ile donanımını 1080p kadar yormayan Huawei P6‘nın, ortalamanın üzerinde bir performans sunması bekleniyor. Kullanılan ekran panelinin renk dengesi ve görüş açısı ise izlenimlerimize göre oldukça başarılı.

Android 4.2.2 Jelly Bean ve Huawei‘nin Emotion arayüzünü kullanan Ascend P6, Ascend Mate‘e benzer bir arayüz deneyimi sunsa da, pek çok farklı temayla farklılaşıyor.

SIM giriş alanlarının ve yandaki alüminyum alaşımın iPhone modellerini andırdığı gözlemlenen Ascend P6‘nın, yan kıvrımları da oldukça benzer. Yine aynı şekilde arka kısımda kameranın yerleşimi de benzeyenler arasındaki yerini alıyor.

Yukarıda da dediğimiz gibi sadece 6.18 mm inceliğindeki akıllı telefon, 120 gram gibi oldukça hafif bir ağırlığa sahip. Pek çok orta – giriş segment modelden daha da hafif olan üst seviye model, ciddi bir tasarım başarısını elinde bulunduruyor. 

Bu kadar ince yapısının içerisinde 8 GB‘lık dahili hafıza ve artırılabilir hafıza desteği, 2000 mAh batarya, 8 megapiksel çözünürlüğünde f 2.0 genişliğine sahip BSI sensörlü kamera, 1080p video kaydı gibi özellikler sığdıran P6, ayrıca 5 Megapiksellik ön kamerasıyla da beğeni topluyor.

Ülkemizde Eylül ayı içerisinde satışa sunulacak olan Huawei Ascend P6, ülkemizde peşin olarak 999 TL‘ye alınabilecek. Uygun fiyatıyla dikkat çeken telefon, piyasadaki rekabeti artıracak.

:: Huawei Ascend P6, bu fiyata sizce başarılı olabilir mi?

{AUTHOR}
{ARTICLE_LINK}


yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

“Huawei Ascend P6’nın Türkiye Fiyatı!” üzerine 130 yorum

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Ben 3 gün oldu alalı. Çok muhteşem telefon. Donma yok. Finlandiya Helsinki'den aldım 100 ***** girmiş 🙂 yani orada 999tl olan telefon u ben 300 euroya kapattım.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Bende p6 var çok da memnunum bana göre eksikleri 1 görüntülü konuşma yok digeride radyosu yok

  3. SDN Okuru dedi ki:

    ya kardesim allah rizasiicin kimi memnun kimi degill lutfen kulalnan biri bisi solesinn ??

  4. SDN Okuru dedi ki:

    super telefon be

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Discovery de nerdeyse ayni özellikleri tasio ve arasında 450 TL gibibi fark var 😀

  6. SDN Okuru dedi ki:

    P 6 kullanicisiyim samsung yada sony z den internet olarak hicbir farki yok 4 aydir kullaniyorum bir kez bile donmadi herseyiyle mukemmel canavar gibi calisiyo internet hizi super ana bakin iphone farkli onla kiyaslamayin ana 2 binliralik sony z’ye 5 ceker internette

  7. Tommy Vercetti dedi ki:

    işlemcisi itici geliyor ne idüğü belirsiz bi işlemci

    – – – Mesaj Güncellendi – – –

    bari mediatek olsaymış neyse

  8. Tommy Vercetti dedi ki:

    işlemcisi itici geliyor ne idüğü belirsiz bi işlemci

  9. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar kamerada sorun felan oluyo diyolar doğrumudur….

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Ben aldim kullaniyorum mukemmel bi cihaz

  11. SDN Okuru dedi ki:

    durumum olsa en az 100 tane alırım o derece . çok ince iphone bile ince geliyodu bana bu felaket ince çok beğendim 1300tl değerinde bi telefon bence. ve ne güncellemesinden konuşuyosunuz arkadaş adamlar 4.2.2 kullanıyo 4.3 kitkat koysalar bu seferde çok fazla sorun var diyip kötüleyeceksiniz adamları.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    kızıma bu modeli yada mate yi düşündüm ama kızım bu p6 da kararlı . garantisini hangi firma sağlıyor bunu merak ettim birde şarj pil şeklinde gövdeden ayrılıyormu yedek batarya almak açısından yoksa sabitmi?? yardımcı olursan sevinirim . kızıma hızlı ama ekonomik bişi düşündüm de.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Cok iyi telefon

  14. SDN Okuru dedi ki:

    benim tek sorum olucak telefonda umts ( 3G ) diye bi seçenek bulamadım görüntülü konuşma var mı? dedim seçenek varsa telefonun neresinde

  15. SDN Okuru dedi ki:

    huawei ascend p6 görüntülü görüşme var mı ?

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşım VODAFONE bayilerinde bulabilirsin K.V.K garantilidir henüz almadım araştırma aşamasındayım fakat alacağım telefon tasarım bakamından süper bu atıp tutan arkadaşlar neye dayanarak konuşuyorlar birtürlü anlamış değilim IPHONE hastalığı sarmış bizim milleti bune SAMSUNG sevdalılığıdır anlamadım gitti isteyen alır istemeyen almaz kardeşim kişinin kendisine bağlı alan ve alacak arkadaşlar iyi günlerde kullansın inş***** günler.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    şu an satınalabileceğimiz bir mağaza yokmu internet dışında

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ben aldım telefonu cekmiyo kardesim daha 8 günlük

  19. SDN Okuru dedi ki:

    kaç para bu telefonacaba

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefonda oyun oynayacaklar hayal kirikligina ***** isinma problemi var.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    cakma iphone seni..

  22. SDN Okuru dedi ki:

    arkadslar bu 3 g nasıl kullanyrz bu telefnda

  23. SDN Okuru dedi ki:

    şuan kullanıyorum. kesinlikle önerebilirim. bir telefonda aradığım herşey var. sorunsuz ve çok hızlı.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefon 2000 tl olsaydi o zaman ne yorum yapacaktinix metak ettim ben aldim cok guzel bir telefon

  25. SDN Okuru dedi ki:

    bugün inceleme fırsatı buldum süper telefon iki ay önce gm discovery aldığıma bin pişman oldum açıkcası.yani telden çok memnunum ama p6’yla yanyana koyunca başka asrın telefonları gibi duruyor ***** tasarım harikası olmuş.ele alındığında kalite hissini çok iyi ***** ben buradayım diyen ikinci telefon olacak sanırım.(1. iphone serisi)

  26. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar huawei çin değil kore malıdır

  27. SDN Okuru dedi ki:

    goruntulu konusmayok tek sikinti bu aldim mukemmel cihaz…

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Cox gozel telefona oxwayir acaba Azerbaijanda ne vaxt satilacaq

  29. SDN Okuru dedi ki:

    on numara bir telefon yapmislar bende de huawei p1var gercekten samimi olarak soyluyorum huawei samsunga iphone ***** basar

  30. SDN Okuru dedi ki:

    CIHAZ SÜPER AYNI İNCELİKTE VE ÖZELLİKTE TELEFONU İPHONE ÇIKARSA 2.500 TL DEN AŞAGI FİYAT ÇEKMEZ . KLİTE ŞIK TASARIM SÜPER BİR TELEFON 14 YILLIK TELEFON TAMİRCİSİYİM TAFSİYE EDERİM ARKA KAMERADA DONMA OLUYOR BAZEN

  31. SDN Okuru dedi ki:

    ankaradan 999 tlye alan varmı ?

  32. SDN Okuru dedi ki:

    hiç kimse öyle böyle demesin andoriid 4.2.2 Arkadaşlar s3 kaç bilen varmı 4.1.2 bunuda bırak kameraları dört dört lük bi telefon ayrıyeten 2 gb ram var bu telefonda 4 çekirdek bide bence bunun fiyatı 1800 olmalı ama şu satılan fiyat gerçekten çok güzel bi fiyat cihazda yok yok aradınıgınız her şey var çakma felan diyen var gitsin bulsun eline alsın görsün anlar en salak insan bile anlar çakmayı kaçagı orjinali bu telefonda kesinlikle öyle bi şey 2 yıl sonra göreceksiniz bu marka herşeyi geçecek demedi demeyin kaçırmayın arkadaşlar iyi günler herkese ….

  33. SDN Okuru dedi ki:

    bence çok iyi

  34. SDN Okuru dedi ki:

    DÜN BU TELEFONU VODAFONDAN ALDIM. SÜPER BİRŞEY ORTA SINIFIN BİR NUMARASI DİYEBİLİRİM. HERKESE TAVSİYE EDERİM.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    BUNA BU PARAYİ VERENE KADAR TELPA GARANTİLİ GENERAL MOBİLE DİSCOVERY ALİRİM 600 E DAHA GUZEL VE DAHA SIK TABİ 650 OLMUS YOK SATİYOR CUNKU :))

  36. SDN Okuru dedi ki:

    keşke xperia l almasaydım 🙁
    ama bu telefon harika millet de yok şöyle yok böyle diyor
    abi 1000tl’ye böyle telefon mu var bi lg optimus 4xhd var işte
    ama bu daha mantıklı abi telefonumu satmam lazımm…

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Tasinabilir piller yardiminiza yetisebilir guzel telefon

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Nezaman satisa sunulacak aceba bilen varmi

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Ascend p1 kullaniyorum galaxy s2’ye benziyor ama ondan daha iyi cogu kisi ismini bilmiyor p6 da cok iyi ozelliklere sahip guzel bi telefon p1 de ilk ciktiginda en inceydi buda ayni cikinca hemen alicam huawei bence cok ii bi sirket damacana samsunglari hic sevmiyorum ztn millet bilmesin ismini ben biliyim fiyatina gore super bi telefon

  40. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bir haftadır telefon araştırıyorum ve şahsen bir nokia kullanıcısı olduğum için diğer telefonlara sıcak bakmıyordum çünkü neredeyse hepsi 1000tl nin altına inmiyordu eğer iyi bişey alıyım derseniz. Ama bu telefonu gördüm ve markayı gerçekten çok iyi araştırdım. Hani bu yok işte çin markası çinlerden ne beklersin ki telefon elinde kalır diyenler var ya yaptıkları tek şey telefonun şekline bile bakmadan sadece üretim yerine bakarak "aa çin mii geç o zmn geç zaten belli neden uzuc olduğu" diyerek zırvalıyorlar çünkü hiçbirşey bilmiyorlar. Piyasayı istediğiniz kadar araştırın istediğiniz telefonla kıyaslayın bu telefonu, 1000 liraya alınacak en iyi telefon diyorum başkada birşey söylemiyorum.. ben şahsen 2eylülde gidip hemen bitane kapıcam..

  41. SDN Okuru dedi ki:

    bunada orta segmend denir mi? bu inceliğe 3000mah pil olur mu? nedir bu marka düsmanlığı.avrupayla aynı fiyata satıyor daha ne yapsın adamlar..yanında ayfonn 3gs mu hediyye etsin 🙂

  42. mendocino dedi ki:

    kardeş bence sen bi süre yorum yapma çünkü sürekli ve ağır şekilde saçmalıyorsun.
    Bu 6mm’lik çelik tasarım kütükse farklı dünyalarda yaşıyoruz heralde, tasarımı beğenip beğenmemek normaldir ama samsung kullanıp bu tasarıma kötü demek!. Arayüz/launcher alışılmadık, kötü vs desen anlarımda işletim sistemi kötü bişey yüklenmez demişsin androide ne yüklenirse bunada yüklenir işletim sistemi ne demek pek anladığını sanmıyorum.

  43. DumDumaq dedi ki:

    kütük gibi duruyor ayrıca işletim sistemi çok kötü dogru dürüst hiçbişey yükleymessin bb10 gibi

  44. SDN Okuru dedi ki:

    insanlar huaweinin çin malı olduğunu duyunca hemen ön yargılı yaklaşıyorlar ama Türk telekomun ve diğer gsm operatörlerinin transmisyon sistemlerinin yarısını huawei üretiyor oldukçada kaliteli. ben ascend p1 i kullandım çok güzel bi telefondu , Ascend p6 nın özellikleri ise fiyatına göre gayet iyi, 2000 lira verip htc one alana kadar yarı fiyatına ascend p6 alırım.

  45. SDN Okuru dedi ki:

    bence iphonedan daha iyi tasarımda iphone un o tasarımını daha büyük ekran yapsak çok kaba bir telefon olur ama bu tasarımla süper olmuş apple bu tasarımı çalmalı…

  46. sisligece dedi ki:

    ı phone abd mi üretiliyo sanı***** allam bilmeden konuş***** phone parçaları da ya cin den yada japonyadan ***** fabrikasında uzakdoğulu işçiler çalışıyor…ok

  47. SDN Okuru dedi ki:

    Kulaklık kalitesi nasıl

  48. SDN Okuru dedi ki:

    P1 telefonuma 4.1 guncelleme geldi 4.2 de geliyor!p6 almak istiyorum sizce alayimmi p1i satip

  49. SDN Okuru dedi ki:

    P1 telefonuma 4.1 guncelleme geldi 4.2 de geliyor!p6 almak istiyorum sizce alayimmi p1i satip

  50. SDN Okuru dedi ki:

    Ascend p1 4.0.3 te kaldi diyen mal ***** aldi 4.1 i 4.2 de 3-4 gune geliyor

  51. SDN Okuru dedi ki:

    Ascend p1 4.0.3 te kaldi diyen mal ***** aldi 4.1 i 4.2 de 3-4 gune geliyor

  52. SDN Okuru dedi ki:

    telefonu 0 performans ile kullanmayacak yani günlük mail,telefon,whatsup gibi standart bir kullanım yapan tüketiciler için bulunmaz bir fı***** görsel olarak güzel hemde piyasadaki birçok telefonun performansını rahatlıkla verebilecek bir ***** iyi bir satış grafiği yakalayacaktır.eğer beyazı da varsa cihazın eşime alacağım

  53. SDN Okuru dedi ki:

    Pil birazdaha yuksek olsa super olurdu ama kullandigi ekran ve islemcinin guc tuketimi azmis nekadar yeterlimi aacaba denemek lazim

  54. SDN Okuru dedi ki:

    Hiç tavsiye etmem, huawei’nin Türkiye desteği çok zayıf, telefon güncellemeleri için 1 yıl beklemeniz ya da root işlemiyle garantinizi devre dışı bırakıp kullanmanız gerekiyor

  55. SDN Okuru dedi ki:

    süper çok satar çok inşallah buılabiliriz

  56. SDN Okuru dedi ki:

    1000 tl lik ne var bu tel de sadece 2 gb ram, gerisi tırrık… ama bunlar iyi günleri bu firmaların. piyasada çeşitlilik çok arttı. gm discovery ve benzeri gibi tel ler birazcık daha sorunlarını düzeltir biraz daha yaygınlaşınca görürüm bunları ben. tel ler ellerinde patlayınca fiyatları paraşütsüz indirirler.

  57. SDN Okuru dedi ki:

    Apple’a parası yetmeyen fakir fukara grubu telefonu işte. Özenti sadece. Apple’a külçe külçe para verip iphone alıp 3-5 uygulama kullanmak, içerik fakiri çizgi filmden bozma saçma sapan oyunlar oynamak varken bunu alanlar insan olamaz. Olsa olsa Gandalf olur, Frodo olur ya da Gollum olur. Almayın darılırım. Haa ben Apple almadım orası ayrı. Çok pahalı ya. Salatalık kadar cihaza koca masaüstü PC parası mı verilir lan. Mantıksız. Patlıcan boyutuna kadar büyütsünler alırım.

  58. faruk119 dedi ki:

    telefon güzel hoş fiyat performansa bakılınca alınabilir telefon. Ançak bazıları ıphone atıp tutuyor ben bir iphone kullanıcısı olarak telefonun özellikleri bunun yarısı olsada yine iphone dememin nedeni bence İOS kullanımı kendine has özellikleridir. Samsung galaxy S4 örnek verirsem pahalı olabilir ama kullanıcılar daha doğrusu bilinçli kullanıcılar alırken illaki bir konuya dikkat edip alıyordur mesela yüz tanıma kontrol sennörler filan diyebiliriz. Onun için kimseyi burada yermenin gereği yok.

  59. Beterиetor dedi ki:

    Bu aralar telefon almayı düşünüyordum haberi görünce ayrı bi sevindim tipi güzel iphone çok benziyor inceliği baya iyi özellikler güzel, tek beğenmediğim batarya 2000 az ama olsun, incelemeden sonra karar vericem büyük ihtimal ile alıcam İnşaAllah.

  60. SDN Okuru dedi ki:

    bu telefonu alan güncelleme beklemesin. ascend p1 bodeli hala 4.0.3 sürümünü kullanıyor. hiç güncelleme gelmedi. bunada gelmez.

    demişler bendede ascend p1 var 4.1.1 kullanıyorum biraz takip et kötüleme

  61. SDN Okuru dedi ki:

    Her şey iyi güzel de bu telefon nerede satışa sunulacak onu ben merak ediyorum bilen varsa mesajlarınızı beklerim ayrıca telefon gayet iyi 4.7 lik bir ekran içinse 2000 pil gayet yeterli

  62. SDN Okuru dedi ki:

    kameranın fpsi düşük ya ama orta segmentte olarak iyi yani alınır

  63. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım, incelik falan gayet iyi olmuş ama dahili hafızanın 8 gb, bataryanın 2000 mah olması düşündürücü? Fiyat uygun tamam ama yine de az para değil yani. Ha bide önemli şeylerden bu kadar kısıp da 5 mp ön kameranın abartılı olduğunu düşünüyorum..

  64. SDN Okuru dedi ki:

    Ben ***** sitesinde gecen hafta 2 tane buldum alacaktım bayagıdır bekliodum adam 1899 Tl. Fiyat koymuş kamil. Simdi bu haberi kopyalayarak mesaj olarak yolluyorum. Aradım dioki Türkiye de baska yok ondan bu fiyat. Eee dedim s3 kadar bile özelligi yok dogrumu bu yaptiginiz neyse boyle iste….

  65. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ
    27.08.2013 13:23
    arkadaşlar p6 mı lg nexus 4 mü? lg nexus 4 şu an kliksada 1050 lira. bir de p6’da görüntülü görüşme var mı? nfc olsa tadından yenmezdi.
    ——————————————————————————–
    bu telefonda tasarım harici hiçbirşey nexus 4 ün yanına dahi yaklaşamaz

  66. SDN Okuru dedi ki:

    bu paraya lumia 820 alırım daha ***** fiyat inmişken mükemmel seçim ***** daha hızlıdır bundan

  67. SDN Okuru dedi ki:

    çok güzel bir telefon, bence bu telefon sırf inceliği için bile alınır kamera değerleride çok iyi çoğu firma hala ***** kullanırken huawei gibi bir markanın f2.0 kullanması gayet hoş, ön kamerasıda bayanlar için gayet uygun olcak :d

    bence 1000tl ye alınabiir en iyi telefon

  68. SDN Okuru dedi ki:

    Çok pahalı

  69. SDN Okuru dedi ki:

    5mp ön kamera iyi fakat gerek internet gerekse şebeke üzerinden yapılacakgörüntülü konuşmalar da veri ücretleri kol gibi olacaktır

  70. SDN Okuru dedi ki:

    ARKADAŞLAR BEN DE VAR KULLANIYORUM ÇOK GÜZEL BİR TELEFON
    AMA BEN ACELE ETTİM BİRAZ PAHALI ALDIM.
    BENCE İPHONEYE 5 ÇEKER
    SORUSU OLAN SORABİLİR Ö

  71. SDN Okuru dedi ki:

    8 gb hafıza nedir arkadaş

  72. SDN Okuru dedi ki:

    Çok pahalı. 400 Tl olursa bakarım. Artık modeler çoğaldı ve fiyat düşüşleri hızlanmaya başladı. Giriş fiyatı 900 lira yapacağına 400 yap, bak sabah kuyruğu. İphone mu birinci sen mi?

  73. hamza5806 dedi ki:

    inceleme inceleme incelemeee

  74. SDN Okuru dedi ki:

    İdeos x5 aldım 1 yıl kaldı elimde 4 ayı kvk da geçti enson yeni bi modeliyle değiştirdiler ama kıymeti yok İphone 5 aldım kafam rahat tık yok telefonda 🙂 nfc ye gelince sanki çok yaygında koyacaklar Apple koyarsa alın kullanılır çözümler Apple da.

  75. SDN Okuru dedi ki:

    telefon gerçekten çift kartlı arkadaşlar.
    *****

  76. SDN Okuru dedi ki:

    Ben huawei p1 kulanıcısıyım ondan oncede huawei vision kulandım gerçekten iyi bir marka alan pişman olmaz garantisinede KVK bakıyor . Huawei kendini kanıtlamış çok büyük bir elektronik şirketi bilen bilir akılda sorular kalmasın . Bu gun operatörlerin kendilerinin adıyla çıkardığı telefonların hepsini ZTE ve Huawei yapıyor . ZTE dandik ama Huawei kaliteli bir çin malı 🙂

  77. brknkorkmaz dedi ki:

    ne kadar da olsa sonuçta çin markası. hani insanlara ister istemez itici geliyo bence. bi tedirginlik yok değil bende de.

  78. SDN Okuru dedi ki:

    Çift sim mi? yoksa değil mi? Bir adam akıllı cevap lütfen

  79. SDN Okuru dedi ki:

    satılık huawei ascend p1 😀 bunu almak istiyorum

  80. SDN Okuru dedi ki:

    Zuhahaha çıktığı gibi alcam İnşaAllah 😀
    S3 mini almayı düşünüyordum bu haberi görünce sevindim o yüzden zuahaha yazdım 😀 750 yerine 250 tl daha çıkarırım cebimden bunu alırım o yeah 😀

  81. blackdown dedi ki:

    başarılı bir ürün arkası xperia z önü iphone olmuş ama olsun samsung gibi özel olcaz diye plastik tasarım kullanılmamış bence gayet başarılı

  82. SDN Okuru dedi ki:

    al sana yüksek performanslı android telefon. samsung s4 yarı fiyatına.

  83. SDN Okuru dedi ki:

    HUAWEİ zaten büyük firmalar arasına adını yazdırdı bu telefondaki tek eksik yan çerçevenin biraz çakma olması geri kalanı ile harika .

  84. SDN Okuru dedi ki:

    Süperrrr
    iPhone yerine bunu alın

  85. SDN Okuru dedi ki:

    Ne çakması arkadaş ? al kullan işte ? ne çakmasından bahsetiyorsunuz ? Gayet fiyatıda uygun

  86. _X_ dedi ki:

    Bataryası Zayıf.
    Dahili Hafıza Yetersiz
    Ön Kamerayı 5 Yapmışlar İnanılır Bi Durum Deil.
    Buna Rağmen Fiyat Olarak Cazip Duruyor.

  87. SDN Okuru dedi ki:

    bu telefonu alan güncelleme beklemesin. ascend p1 bodeli hala 4.0.3 sürümünü kullanıyor. hiç güncelleme gelmedi. bunada gelmez.

  88. SDN Okuru dedi ki:

    İşlemci çoğu uygulamayla uyumsuz(örn. most wanted ) , arayüzde menü diye birşey yok 8gb hafıza zaten felaket güncelleme desen huawei hangi telefona güncelleme vermiş ***** bunu alıcam diyenler incelemelerini ***** ekran sorun değil ise 1250 tl den garantili note 2 var bence ekstradan 250 tl verip bu telefonu almak daha iyi bir tercih olacaktır.Huawei almadan 2 kere düşünmek lazım.Saygılar…

  89. SDN Okuru dedi ki:

    alıyorum 50 tane çoluğa çocuğa dağıtıcam

  90. SDN Okuru dedi ki:

    Ee bu işlemciye hangi firma oyun yapar ki?

  91. SDN Okuru dedi ki:

    Çöp. Samsung varken alınmaz. Galaxy S3 S4 Note 2 gibi çöpler varken bu çöpü almayın lütfen. Darılırım.

  92. SDN Okuru dedi ki:

    Gerçekten güzel fiyat, çabuk da fiyatı düşer hemen alınabilir

  93. SDN Okuru dedi ki:

    inanamıyorum….

  94. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar p6 mı lg nexus 4 mü? lg nexus 4 şu an kliksada 1050 lira. bir de p6’da görüntülü görüşme var mı? nfc olsa tadından yenmezdi.

  95. SDN Okuru dedi ki:

    özellikleri tasarımı çok güzel fiyatda normal eylül ayında çıktığında alıcam bir tane

  96. SDN Okuru dedi ki:

    aslında hepsiburada da optimus g 1300tl 300 lira daha koyar herşeyinde bundan iki kat fazla performans alırım

  97. SDN Okuru dedi ki:

    işte mükemmel fitat x5 den sonra tabiki bunu alacağım

  98. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel telefon ama daha iyi olabilirdi 800 TL filan olunca alabilirim indirimde

  99. Theurer dedi ki:

    güzel cihaz uygun fiyat

  100. mendocino dedi ki:

    tam beklediğim haber geldi.

  101. SDN Okuru dedi ki:

    şimdi bi inceleme izledim de ayarlar simgesi aynen iphone’daki gibi. sadece tasarımı kopyalamamışlar. bana göre huawei marka hiçbir şey alınmaz. adamlarda destek sıfır. yazılım desteği nerdeyse yok. telefonu alırsınız ortada kalırsınız.

  102. SDN Okuru dedi ki:

    Hafızası haric çok iyi micro sd ye uygulamalar taşınırsa güzel olur

  103. SDN Okuru dedi ki:

    Çift sim girişi nedir ya?

  104. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel güzel. Fiyatlar ucuzlar böylelikle 😛

  105. SDN Okuru dedi ki:

    dogrumu ya en cinden 950ye getirttim

  106. SDN Okuru dedi ki:

    4 çekirdekli 2 gb ram var falan diyolar ama s4 mini eminim ki bundan daha hızlı bi telefon tasarımı güzel ama iphone’a benziyo kopya almış ama fiyatına göre oldukça iyi bir telefon

  107. SDN Okuru dedi ki:

    dün inceleme fırsatı buldum. ekran kalitesine diyecek yok optimus g kadar keskin ve renkler çok canlı. ama performans biraz az gibi geldi. yazılım pratik ve guzel olmuş. fiyat performans olarak çok iyi bir seçim.

  108. SDN Okuru dedi ki:

    İphone çakması imiş falan filan illaki çamur atacaksınız 2000 küsür tlfona bayılın parayı begenmiyorsan alma kardeşim bu fiyata gercekten çok iyi en azından rekabet ortamı oluşuyor htc kullanıcısiyım fakat bu tlfon olmuş almaya niyetliyim hem iphone 5 in tasarımıda beş para etmez iphone kullanan arladaşlarımın bir çogu tasarımından dolayı almadılar

  109. SDN Okuru dedi ki:

    hala aynı hataya devam ediyorsunuz tolga bey çift sim girişi değil yanlış bilgiyle beslemeyin insanları biri sim digeri hafıza kartı için hiçmi izlemiyorsunuz takip etmiyorsunuz acaba ilk çıktıgındada siz yine çift sim girişi dediniz lütfen ucuz çinmalları gibi göstermeyin şu ürünü hücre içi ekranı tam 500 nit parlaklık veriyor bu arada

  110. SDN Okuru dedi ki:

    adamlar demiler zaten esinlendik diye

  111. SDN Okuru dedi ki:

    şaka maka iphone çalması bu

  112. SDN Okuru dedi ki:

    Böyle telefonların ülkemize gelmesi çok iyi çeşitlilik ve rekabet açısından giriş fiyatıda uygun

  113. SDN Okuru dedi ki:

    fiyat eşdeğer telefonlara bakıldığında gerçekten donanım ve tasarımına göre çok uygun

  114. SDN Okuru dedi ki:

    guzel görunuyor fiyatı dahada duşerse alırım

  115. omerfaruk18_341 dedi ki:

    çok iyi tebrik ediyorum ama başka fiyatada tutunamazdı sırf incelik için

  116. SDN Okuru dedi ki:

    bence uygun fiyat ve de iphone un. yapamadığını kendisi yapmış, işte bizim milletimiz yenisi cikinca hava için tirtphone a koşar al sana canavar gibi telefon hemde yari fiyatina :)))

  117. Chriminal dedi ki:

    Başarılı .

  118. SDN Okuru dedi ki:

    çok güzel alınır

  119. SDN Okuru dedi ki:

    Çok iyi 🙂

  120. SDN Okuru dedi ki:

    bence alınabılecek orta segmentekı en ıyı telefonlardan biri..

  121. SDN Okuru dedi ki:

    1000 tl mi? kapış kapış satar 🙂 fiyat olarak çok iyi, performans olarakta çok iyi diyebilirim. Samsung alacağıma bu telefonu alırım daha iyi 🙂

  122. SDN Okuru dedi ki:

    fiyatı bayaa iymiş yaa

  123. surfking dedi ki:

    8 gb dahili hafıza yerine 16 – 32 gb olsaydı , pil 2000 mah yerine 2600 3000 mah arası olsaydı bayabi satardı

  124. SDN Okuru dedi ki:

    5 mp on kamera mi masallah

  125. SDN Okuru dedi ki:

    Harbiden guzel fiyat

  126. SDN Okuru dedi ki:

    Bence bu fiyata bu özellikler ile rakipsiz..

  127. Granikos dedi ki:

    güzel bir fiyatla geliyor ama resmen iphone çakması

Yorum yazın

Geri bildirim