Okunma

Huawei, EMUI 9.0’ın yayın tarihini açıkladı!


07 Kasım 2018 Çarşamba 21:09
Huawei, EMUI 9.0’ın yayın tarihini açıkladı!

Huawei, içinde bulunduğumuz yıl içerisinde stratejilerini iyi belirleyen ve hızla büyüyen bir şirket olarak biliniyor. Şirketin, telefonlarında kullandığı EMUI arayüzü de, diğer markalarda olduğu gibi kendine has özellikler ve duruş barındırıyor. Bu yıl kullanıma sunulan ve henüz çok sayılı miktarda telefonun sahip olduğu Android Pie güncellemesinin ardından, Huawei de EMUI arayüzünü güncelleme kararı almıştı. Bu noktada geçtiğimiz süreçler içerisinde de EMUI 9.0‘ı açıklamışlardı.

EMUI 9.0 yayın tarihi belli oldu!

EMUI 9.0‘ın Beta sürümü sayılı birkaç cihaz için hazır olsa da, halen tam olarak yeterli sayıda cihaz için kullanımda değil. Ayrıca halen kendi içinde de hatalar barındırıyor olabilir. Huawei yaptığı açıklamada EMUI 9.0’ın açıklanma tarihini 10 Kasım olarak bildirdi. 10 Kasım’dan başlayarak belirli cihazlar için aşama aşama, bu yeni arayüz güncellemesi dağıtılacak.

EMUI 9.0

Bu güncellemeyi alacak dokuz cihazdan üç tanesi Honor markasına ait. Şimdi bu listeyi sizlerle de paylaşalım.

Öncelikle listede, Huawei tarafında Mate 10, Mate 10 Pro, Mate 10 Porsche Design, Mate RS Porsche Design, P20, P20 Pro modelleri bulunurken Honor tarafında ise Honor 10, View 10 ve Play modelleri yer alıyor. Bu cihazların 10 Kasım’dan itibaren EMUI 9 güncellemesine kavuşmasını bekliyoruz.

EMUI güncellemesi, genel anlamda performans iyileştirmelerini içinde barındırıyor. Bu sayede daha hızlı tepki süreleri alabilmeniz de, mümkün hale geliyor. GPU Turbo 2.0 ile, mobil oyunlarda alabileceğiniz performansı daha iyi noktalara getirme imkanınız da bulunmakta. Kendi içerisinde de tasarım konusunda değişiklikler sunuyor.

 




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

261 yorum - “Huawei, EMUI 9.0’ın yayın tarihini açıkladı!”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Nova 3 almaz mi acaba

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Hemen p20 lite yi sattılar

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bende Huawei mate 10 pro kullanıyorum ama guncelleme gelmedi daha bana

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    HUAWEI mate 10 lite a neden gelmiyor hemen tarihe gömdüler yazık valla cihazlarına verdiğiniz değer bu kadar

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Slm Huawei Y7 ye güncelleme gelecek mi

  6. Yunus_vari dedi ki:

    Mate 10 pro da iPhone x tarzı el hareketleriyle kontrol geldi. Yeni kamera efektleri ve p20 pro kamera ara yüzü geldi. Ekran açık takip sistemi geldi. Kablosuz kolay projeksiyon geldi. Ama Philips, Sony ve xiaomi gibi android tv lerde çalışmıyor. Huawei nin android ve Google sistemine attığı en büyük kazık.

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Huawei mate 20 lite android pie gelecekmi

  8. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Pro kullanıcıları için hayırlı olsun diyorum, bide genel olarak neler değişmiş yazar mısınız? Yani dikkatinizi çeken farklı bir şey var mı?

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Selam arkadaşlar Benim telefonum p20pro bana niye gelmedi ki

  10. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Benim telefon p20pro bana niye gelmedi ki

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Mate 10 pro sonunda güncelleme geldi süper 👍

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Huawei p20 pro güncelleme geldi arkaşlar!

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Honor play var bende de gelmedi

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Cor l29 honor kullanıyorum daha güncelleme gelmedi bir bilginiz varmı

  15. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Honor Play Türkiye Garantili telefonum şuanda EMUI 9 sürümü mevcut ve yaklaşık 1 hafta oldu geleli haberiniz olsun arkadaşlar.

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Sanırım p smart mate 10 lite p20 lite vb tellefonlar diğerlerinden sonra gelecek bir sitede görmüştüm 2019 1. veya 2. çeyreğinde alacak

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Slm arkadaşlar benim telefonumda huawei mate 10 pro hala guncelleme gelmedi

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Huawei p smart a gelicekmi bilgisi olan yazsın lütfen

  19. Teknoloji Dostu dedi ki:

    P20 layt 9.0 güncellemeyi ne zaman alacak

  20. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bune böyle p10 alıyor mate 10 lite almıyor ne kadar salak bir şey

  21. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Honor 9 lite emui 9 alacak mı? alacaksa ne zaman alacak bilen var mı?

  22. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Huewai p20 lite sürüm almicakmii

  23. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Resmi Twitter hesabında “mate10 p20 mate29 serileri” dediği için başına p20 ve mate10 gelen bütün telefonlar alacak galiba birde honor 9 lite için güncelleme gelecek mi?

  24. Anonim dedi ki:

    huawei p smarta gelicekmi bilgisi olan yazabilir mi

  25. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Arkadaşlar bu sayfadaki yazdığımız yorumları takip eden telefonu Türkiye kayıtlı olup 9.0 güncellemesi alan varsa yazsın öğrenelim

  26. Teknoloji Dostu dedi ki:

    ya neyini anlamıyorsunuz, ulan google a yaz zaten çıkıyor lite a da gelecek ulan bu güncelleme neyini kastınız yahu 😀 yok iphone kısıtlıyormuş bilmem ne, gören de servetini döktü sanr kıçı kırık telefona. aç araştır önce bi, seneye lite modellere de gelecek bu güncelleme, daha hala anlamıyorsan o telefonu kullanma bi zahmet 😀

  27. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Abi ne kadar şerefsizlik adamlar düz mofelleri yalnızca kendilerine satıyorlar sonra fiyat ile insanları lite modellerine sürüklüyorlar şerefsizler bizde iphone güncelleme kısıtlıyor diyorduk adamlar ios12 yi aynı anda 8 modele falan verdiler bunlarda mal gibi kendi yaptığı telefonları küçük görüyorlar

  28. Teknoloji Dostu dedi ki:

    gelmeyecek kardeş

  29. Teknoloji Dostu dedi ki:

    p20 lite ye gelecek mi?

  30. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ben gelmiycek dedikçe hala gelecekmi yazıyorsunuz bir okuyun

  31. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Huawei mate 10 lite da gelecek mi

  32. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Arkadaşlar Mate 10 lite telefonu olanlara kötü haberim var dün huawei resmi Twitter hesabından açıklamada bulundu emui 9.0 güncellemesi alacak telefonlarla ilgili
    Huawei Mate 10
    Huawei Mate 10 Pro
    Huawei Mate 10 Porsche Design
    Huawei Mate RS Porsche Design
    Huawei P20
    Huawe P20 Pro
    Huawei P20 Lite
    Honor Play
    Honor View 10
    Honor 10
    Evet bu telefonlara güncelleme bir kaç hafta içerisinde gelecekmiş
    Şimdi siz mate 10 dediği modele mate 10 lite Dır dersiniz ama öyle değil mate 10 diye telefon var ayrıca sizin düşündüğünüz gibi mate 10 mate 10 lite olarak belirtilmiş olsaydı P20 Lite da yazılmadı sonuçta ikiside lite model..
    Sonuç olarak mate 10 lite lar elimizde patladı

  33. Yunus_vari dedi ki:

    Arkadaşlar şu lite modelleri sorup sorup durmayın. Ha bire en çok satan model diyorsunuz. En ucuz ve en boş modelde ondan insanlar bu modeli alıyor. Önce en tepe modellere güncelleme gelir ki daha onlarda gelmedi. Sonra en boş modellere gelir. Ki onlarda en geç 6. Ayda gelir.

  34. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bu siteyi yönetenlere selamlar
    Siz bir haberci olarak bu sizin göreviniz bize doğru bilgi verin lütfen
    Birde mate 10 lite android 9 kesin çıkacak galiba ama en son çıkanlardan mı olacak yoksa çıkmayacak mı cevaplarsanız sevinirim

  35. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Abi huawei p20lite emuı 9 pie ve beta sürümünü alıcak mı alıcaksa ne zaman söylermisin

  36. Teknoloji Dostu dedi ki:

    öncelik düz ve pro modellerin, lite modellere sonra gelecek, yeni yılın ilk çeyreği falan diye okudum bi yerde

  37. Teknoloji Dostu dedi ki:

    P20 lite huawei nin ençok satan cihazı olmasına rağmen android 9 pie güncellemesi neden gelmedin

  38. Teknoloji Dostu dedi ki:

    P20 lite emuı 9 güncellemesi neden gelmiyor acıklaya bilirmisinşz

  39. Teknoloji Dostu dedi ki:

    günaydın dostum, çin ekonomisini incelersen bi durumlarının bizden çok daha iyi olduğunu görürsün

  40. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Demekki çin malı diye küçümsediğimiz insanlar bizden daha zengin

  41. Teknoloji Dostu dedi ki:

    P20 veya mate10’a güncelleme alan var mı?

  42. Teknoloji Dostu dedi ki:

    normal, çünkü çinde alım gücü daha iyi, ama burada bir çok insan lite model alabiliyor ancak, klasik pazar stratejisi

  43. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Abi bu adamlar kendi adamlarına lite diye bişey satmıyor onu bize satıyor kendileri pro veya düz model satıyor

  44. Teknoloji Dostu dedi ki:

    fb huawei ailesi sayfasında mate 10rs için 9 güncelleme başladığı yazıyor, bi umut yarın ya da bi jaç gün içinde mate 10 pro için de gelebilir belki

  45. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ama sitede mate 10 diye bişey yok yurt dışında varsa bilemem

  46. Yunus_vari dedi ki:

    Mate serisi mate 10 lite – mate 10 – mate 10 pro – mate 10 rs porche desing olarak dört modelden oluşur.
    P20 serisi p20 lite- p20 – p20 pro olarak 3 modelden oluşur. Tabi bunlarda kendi içinde çift hatlı tek hatlı olarak iki kısma ayrılır.

" Huawei, EMUI 9.0’ın yayın tarihini açıkladı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Huawei, EMUI 9.0’ın yayın tarihini açıkladı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Huawei, EMUI 9.0’ın yayın tarihini açıkladı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "