Huawei Hongmeng OS için geri adım attı!


19 Temmuz 2019 Cuma 11:25
Huawei Hongmeng OS için geri adım attı!

Son zamanlarda Huawei tarafında yaşanan şiddetli olaylar, şirketin kendi planlarını da gün yüzüne çıkartmıştı. Yaşananların ardından Huawei Hongmeng OS konusunda geri adım attı.

Huawei Hongmeng OS’un akıllı telefonlar için geliştirilmediğini belirtti

Amerika ile yaşanan sorunlarda pek çok ambargo tehditi ile karşı karşıya kalan Huawei, kendi işletim sistemleri Hongmeng OS hakkında bazı açıklamalarda bulunmuştu. Bir b planı olarak geliştirdiklerini söyledikleri Hongmeng OS, olası ambargo durumlarına karşı şirketin zorda kalmamasını sağlayacaktı.

Huawei Genel Müdür Yardımcısı Catherine Chen, yaptığı açıklamada Hongmeng OS’un akıllı telefonlar için geliştirilmediğini ve akıllı telefon tarafında Android ile çalışmalara devam edileceğini belirtti. Bu işletim sisteminin daha çok endüstriyel kullanıma uygun olduğunu belirten Chen, akıllı telefonlar için biraz yetersiz olduğunu vurgulayacak bazı söylemlerde de bulundu.

Daha öncesinde söylenen o kadar şeyin ardından yetkililerden gelen açıklama, pek çok kişiyi de şaşırtmayı başardı. Şu an için konu hakkındaki detaylar net olarak bilinmese de, ambargo tehditinin hafiflemesinin ardından şirketin Android ile çalışmayı daha uygun görmüş olabileceğini düşünebiliriz.

Siz bu adım hakkında ne düşünüyorsunuz? Şirketin kendi işletim sistemini mi Android’i mi tercih ederdiniz?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

44 yorum - “Huawei Hongmeng OS için geri adım attı!”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Daha Android arayüzünü doğru düzgün yapamayan bir firmadan bahsediyoruz. 1 yıl Huawei Mate 10 Pro kullandım ve telefonun en kötü yönü açık ara farkla EMUI denen çöp arayüzüydü. Kaç yıldır EMUI’ı adam edemeyen Huawei’nin kendi işletim sistemini yapabileceğine inandınız mı cidden? Adamlar yazılımın y’sinden habersiz.

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Android ama Huawei Android e tam anlamıyla yapamıyor temmuz 15 e kadar Android 9 tamamlayacağız dediği cihazlara bile veremedi ben p30 pro kullanıyorum kamera hariç hiç bir artısı yok en iyisi ios

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    telefonlar için çıkartacakları işletim sisteminin adı hongmeng os değildi ki zaten üç farklı işletim sistemi geliştiriyorlar pc, mobil cihazlar ve diğer cihazlar için farklı ürünler versiyonlar

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    adı ister hoong ister donk olsun kimse almaz o telefonu içinde face insta youtube olmayan sistemi kimse almaz

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Kesin ABD nin gene bu işin içinde bir planı var androidden vazgecilmesin diye yapmışlardır birşeyler yoksa öyle test ettikte android den %60 daha hızlı da yok android ile olan uygulamalar ile devam edilebilecekte Android uygulamalarını kullanamayan telefonları geri para iade garantisi verildi de magazin uyduruyor bunları inanmayın hemen herşeye yarın belki bı bakmışsın başka birşey diyecekler…

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Dünya abd ‘ye gebe olmamalı adamlar kendinden başka bir ırk tanımıyor birgün gelecek abd diye bir şey de kalmayacak o zaman ne yapacaklar zaten işleri güçleri fitne fesatlık ortalığı karıştırmak ama yaptıkları bomba elbet birgün ellerinde patlayacak

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Huawei candır,bence IPHONE’dan daha üst düzey bil mobil telefon.

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Aynen

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Hongmeng geliştirilmeye devam edicek huawei blöf yapıyor olası bir durumda androidden hongmeng os’a geçiş yapıcak

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Yaşlar kaç yorum yazanlar yaşşlar kaçç 🙂

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    Huawei nin yiyeceği nane değil bu

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung bilmiyor dimi işletim sistemini kullanmayı yıllardır var tizen ama şuan samsungun androidi bırakıp tizene geçmesi delilik olur.

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung bilmiyor dimi işletim sistemini kullanmayı yıllardır var tizen ama şuan samsungun androidi bırakıp tizene geçmesi delilik olur.

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    Google ile ios kullananlar kedilerini güvende hissetsinler çünkü bunlar cia’e filan bilgi sızdırmıyolar. Teknoloji kullanıyorsan güvende değilsin bu basit ve anlaşılır birşeydir.

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    Barış Erdal
    Telefonlara yazılım yüklemesinler
    Bizde alınca windows remix os filan yükleyelim kullanalım olsun bitsin.

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Geri vitesi Huawei değil Google yaptı.

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Rezalet

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Ulan huawei ye laf atıyonuz. Sanki google samsung apple sizin babanızın malı. Allahım ya boş tartışma

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    U dönüşü

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    kendi işletim sistemini geliştirmez mi elbet geliştirecek ve saklı olarak bunu tutacak yarının ne olacağını bilemeyiz ve bunu huawei de biliyor ama şuraya yazıyorum bir gün huawei androidi bitirecek eminim on numara bir işletim sistemi ile bir gün gelecek…. adamlar arayı yeni düzeltmiş birde kalkıp geliştiriyoruz mu diyecekler. her şey köprüden geçene kadar huawei ayı ya dayı dicek

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Noldu beceremediniz mi kendi sisteminizi siz Google musunuz da kendinizi bişey sanıyorsunuz
    Samsung ne yaptıysa siz de onu yapın belki bi gün tutulursunuz…

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Sen Google avukatımısın

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    huaweı i babasının şirketi gibi savunanlara gelsin …

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    O işler kolay olsaydı BlackBerry ve Windowslu Nokia geri adim ***** çok bizimkiler gaza geldi

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung:Sa

    Xiaomi:As

    Huawei: R R R R R R R R

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Allah belanı vermesin ulan o yeni işlemci çıkacak diye aldım Huawei şimdi bu googleye giremeyecekmiyim

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    Kullanıcılar üzerinden tehdit şantaj. İyi valla herkes kullansın bizi. Bir ambargo da biz yapalım huawei ye bakalım geri adım atacaklar mı

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Geri vites

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    tutmadı tutmayıncada telefon için değildi diyorlar başta deseydiniz oğğğlum

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    Çançinçonla iş yapılmazzzz bunu anlayin artık

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    Olmaz öyle şey bir iş başlandığında geri adım atmak olmaz o iş ilerlemesi lazım bir işe başladığın zaman tamamlaması gerekir yarı yolda bırakılmaması lazım

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    hemen inanmamak ***** aylar sonra gercekten dogrulugu ortaya ciktiginda huawei alirmiyim birdaha diye cok sorgularim.

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    Yarın öbürgün yine google cıkarıyoruz dese yine aynı muhabbet dönecek adamları işine gelmiyor

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    Nerdesiniz ey huawei sevdalıları… oyle boyle ameriga simdi bitti getti mafoldu diyenler 🙂

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    Ayni samsungun yaptigi gibi yaptilar. Hani daha performansliydi androidden ne olduda simdi geri adim attilar

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    Noldu nerde o huaweiyi savunan fanboylar 😀 yine bükemediği eli öpüyor.

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    Klasik Çin Tavrı. Uzlaşmacı tavır içinde olur Androidle devam eder, diğer yandan kendi işletim sistemini geliştirmek için zaman kazanır yatırım yapar. Çin Asla ilk kazık atan olmaz, ama asla aynı duruma da iki kez düşmez.

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    Huaweinin çin istihbaratına bilgi sızdırması yüzünden ingilterede bakan istifa etti, kullanmayın kullandırtmayın ,

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      yoh a… 🙂

    2. Ziyaretçi dedi ki:

      Böyle saçma düşünce ancak bir çocuktan gelir ama bu düşünceyi dillendirene de: ‘Apple ve Android in de ABD hükümetine bilgi sızdırdığını düşünmeli ve sizler de tüm akılı telefonları kullanmamalı ve kullandırtmamalısınız’ cevabı verilebilir.

    3. Ziyaretçi dedi ki:

      Isletim sistemlerinin hepsi istihbaratin emri altindadir milli guvenlik sozkonusu oldugunda sirketler 2S kurali cercevesinde bu bilgiyi paylamak zorundadir aksini dusunmek cehaletin daniskasidir..

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    Kivirmana gerek yok huawei

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    Androidle yaşanan sıkıntılar neticesinde andorid olmadanda yolumuz devam ederiz görüntüsü vermek adına bu işletim sistemi ki halihazırda geri planda üzerinden çalışılan bişiy ortaya çıkarttılar ancak android konusunda daha ılımlı hava oluşunca gelişme sürecindeki sistem telefonlar için değil diye bir açıklamada bulundular bir stratejik yaklaşım davranış.

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    Hepsi danışıklı dövüştü 🙂 Filler tepişir, karıncalar ezilir.

" Huawei Hongmeng OS için geri adım attı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Huawei Hongmeng OS için geri adım attı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Huawei Hongmeng OS için geri adım attı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi! JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi!
  2. 2 Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC
  3. 3 Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC
  4. 4 RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme! RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme!
  5. 5 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  6. 6 Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık! Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık!
  7. 7 Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme! Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme!
  8. 8 Xiaomi Mi Robot Vacuum inceleme! Xiaomi Mi Robot Vacuum inceleme!
  9. 9 Ofis içi video: Hakkı Alkan hediye dağıtıyor! Ofis içi video: Hakkı Alkan hediye dağıtıyor!
  10. 10 BİM'den 250 liralık kulaklık alırsanız ne olur? BİM'den 250 liralık kulaklık alırsanız ne olur?