iMac Pro ile ilk karşılaşma (VİDEO)


05 Haziran 2017 Pazartesi 23:43
iMac Pro ile ilk karşılaşma (VİDEO)

WWDC 2017’de duyurulan en yenilikçi ürünlerden biri de iMac Pro oldu. Profesyonellere hitap eden iş istasyonu, uzay grisi renginin yanı sıra, aksesuarlarının da ilk kez beyaz olmadığı bir Apple ürünü olarak dikkatleri üzerine çekti.

iMAC Pro özellikleri ve fiyatı

Burada detaylı olarak anlattığımız iMac Pro ile ilk karşılaşma anımızı, aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz.

:: iMac Pro sizde olsaydı neler yapardınız?




yazarHakkı Alkan

ShiftDelete.Net'in kurucusu olan ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; kişisel sitesi hakkialkan.com üzerinden de blog güncellemektedir. 
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
21 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Renk berbat görünüyor ucuz sprey boyayla boyanmış gibi eski renk daha iyidi. Ayrıca gri alanlara siyah klavye verilecekmiş. Acayip saçma bişey

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Donanım güzelde içinde MacOS var çöp. Neyse ki Windows kuruluyor

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Senelerdir aynı tasarım böyk geldi

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

en azından içine laptop parçaları koymamışlar bu sefer. işe yarayacak bir işlemcisi var görünüyor. her zamanki gibi parayı özelliğe değil şekle veriyorsunuz. klasik apple fiyatı. donanımın ederinin en az 2 katı fiyat çekiyorlar. rakiplerde vizyon olmadığı için rahatlar tabi

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Yine renk mi tanıtmış apple 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Evet doğru beyaz alana da sap sarı klavye vereceklermiş. Yok daha neler…

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Bu ne apple hayranlığı arka arkaya 20 tane apple haberi artık gına geldi

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Gereksiz Vr falan saçmalık bence imacte.. bu tip şeyler ps4 gibi sadece oyun cihazlarıyla keyifli.. eminin ısınıp bir ton problem çıkaracaktır cihaz..ve tasarımda aynı .. bari kenar çerçeveleri ekranın azalsaydı.. cihazın iş gücü muhteşemdir ona laf yok ama dediğim gibi oyun moyun için gereksiz olur.. Türkiyede seçeceğiniz donanım özellikleri ile birlikte vergilerle 20 ila 30 bin tl civarına gelir herhalde.. uçuk bir fiyat.. değer mi bilinmez.. aralıkta çıksın karşılaştırmalarla buna karar veririz artık.. sevgiler

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Profesyonel dünyada Custon workstation tercihinin arttığını fark eden Apple xeon'lu imac kartını oynadı.

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

macOS çöpmüş ahahaha

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

O iç ve dış çerçeve nedir öyle arkadaş, adam olmaz bu apple

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Arkadaşlar tepe model abd de12500$ ne tasarımından bahsediyorsunız ya

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

xeon işlemciler zaten efsane paralar 18 çekirdekli yeni çıkacak xeon tek başına 4000-5000 dolar dan aşağı çıkmaz , 4gb ssd 1500 dolar, vega pro 64 1000- 1500 dolar civarı bekleniyormuş,128 gb ram 1000-1500 dolar, 12500 dolara abd deki adama çok para değil tek başına böyle bir sistem toplasan zaten 9000 doları bulursun değer mi bence değmez server değilsin bişey değilsin ne yapacan rendering,acad vs programlar kullansan 16gb ram i7k işlemciler yada ryzen 1080ti seni zaten yıllarca götürür o paraya 2-3 senede bir güncel sistem toplanır lan

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

04:50 O bilgisayar senin dediğin gibi sadece VR oyunlarını oynamak için değil VR oyunlarını yapabilmek için tasarlandı senin gibiler ps4 ünde keyifli VR deneyimi yaşayabilsin diye. Seni de düşünmüş Apple, sevin bence…

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

artık siyah

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Türkiye malesef böyle. Hiç bir tecrübesi olmadığı halde beğenmediği şeyi kötüleyen insanlarla dolu. MacOS'a çöp demiş arkadaş. Dünyanın en iyi işletim sistemidir. Mükemmel çalışır. Kullananlar zaten bunu çok iyi bilir.

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Bilgisayar demeyeceksiniz de ne diyeceksiniz? Kamyon mu?

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

Apple müritleri uzay grisi renk geldiği için çok şaşırmış. Başka yenilik olmayınca renklere bile şaşırıyorlar artık

SDN Okuru
SDN Okuru
3 yıl önce

04:26 Arkadaş seni paraylamı veriyorlar. Arka arkaya apple haberi filan yazmışsın. Dün Apple WWDC17 günüydü. Yani Apple in geliştiriciler konferansı. SDN ekibi onca zahmete katlanıp canlı yayın yapabilmek için Amerika ya kadar gitmişler. Başka ne yazacaklardı. Sen uykudan yeni kalktın galiba. Git yüzünü yıka, ondan sonra gel buraya. Bir bitmediniz yaaa…

" iMac Pro ile ilk karşılaşma (VİDEO) konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iMac Pro ile ilk karşılaşma (VİDEO) ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iMac Pro ile ilk karşılaşma (VİDEO) ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 M1 işlemcili MacBook Air kutusundan çıkıyor M1 işlemcili MacBook Air kutusundan çıkıyor
  2. 2 Logitech M190 mouse inceleme Logitech M190 mouse inceleme
  3. 3 AirPods Pro rakibi Jabra Elite 85T incelemesi AirPods Pro rakibi Jabra Elite 85T incelemesi
  4. 4 M1 işlemcili Mac mini kutusundan çıkıyor M1 işlemcili Mac mini kutusundan çıkıyor
  5. 5 Türkiye'de ilk! Galaxy S21 Ultra kutu açılımı Türkiye'de ilk! Galaxy S21 Ultra kutu açılımı
  6. 6 QCY T5 Bluetooth kulaklık incelemesi QCY T5 Bluetooth kulaklık incelemesi
  7. 7 Uygun fiyatlı realme Watch S kutusundan çıkıyor! Uygun fiyatlı realme Watch S kutusundan çıkıyor!
  8. 8 Tuzla Teknoloji Müzesi'nde tarihe tanıklık ettik Tuzla Teknoloji Müzesi'nde tarihe tanıklık ettik
  9. 9 SDN ofisi parayı ne yapıyor? SDN ofisi parayı ne yapıyor?
  10. 10 Dünyanın en büyük AirPods'u kutusundan çıkıyor! Dünyanın en büyük AirPods'u kutusundan çıkıyor!