Okunma

Intel ve Adidas’dan Sanal Raf Teknolojisi


06 Mart 2011 Pazar 19:30
Intel ve Adidas’dan Sanal Raf Teknolojisi

Her şey Intel’in Connected Store projesi ile başladı. Bu projede Intel geleceğin mağaza konseptinde farklılıklar yapmak istiyordu.  Sonunda Adidas’dan fikir geldi ve Intel ile birlikte adiVERSE Footwear Wall adlı teknoloji geliştirildi.

Videoyu İzle

Bu teknoloji, mağazalardaki rafları, sanal raf teknolojisine dönüştürüyor.  Müşteri mağazaya girdiğinde bu teknoloji ile karşı karşıya geliyor.

Dokunmatik ekrana sahip olan bu teknoloji sayesinde ürünleri üç boyutlu olarak görünüyor. Müşteri,  ürünün farklı renk seçeneklerini gördüğü gibi  teknolojisi hakkında bilgi ve ürün ile ilgili videolar izleyebiliyor.

Gelecekte bu tür teknolojilerle tanışmaya hazır olun.

Bu sanal duvarda, her türlü bilgiye rahatlıkla ulaşabiliyorsunuz. Ürünü satın alan kişilerin yorumunu okuduktan sonra sipariş verebiliyorsunuz.

 Sipariş verdikten sonra, müşteri temsilcileri Tablet bilgisayar ile yaklaşıp satın alma işlemini gerçekleştiriyor. Bu yapıldıktan sonra ürün hazır hale gelmiş oluyor.

:: Sanal raf teknolojisini beğendiniz mi?




yazarSDN Yazarı

Akıllı telefon, tablet, taşınabilir bilgisayar, mobil uygulamalar, donanım incelemeleri ve haberleri; kısaca Türkiye'nin en iyi teknoloji sitesi!
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

6 yorum - “Intel ve Adidas’dan Sanal Raf Teknolojisi”

  1. dajumrar dedi ki:

    Bizde özellikle futbol ayakkabısı eğilir bükülür havaya atılıp nasıl düştüğüne falan bakılır.Yani ayakkabı için tutmayabilir.

  2. _Saytun_ dedi ki:

    ayakkabıyı almadan mıncıklamak bizim için önemlidir. ne bu saklama telaşı getirin mıncıklayalım sanal ortamla olmaz bu işler fazla abartmışlar bırakın ayakkabılar raflarında kalsın

  3. samilcan dedi ki:

    Bencede tutmaz Türk erkeği ayakkabıyı inceler dikişlerine bakar büker topuğuna bakar dışını itina ile eller

  4. Spy.94 dedi ki:

    Bence aynı tadı vermez sanal olarak görmek başka, canlısını görmek başka ayrıca ayakkabıyı giyip deniceksin. Mesela futbol ayakkabısı alıyosan giyiceksin ufak hareket ediceksin hatta raftaki topu alıp sektireceksin arkadaş

  5. Enki_ dedi ki:

    Saçma. almak isteyen adam hiç kendini kasmadan gider alır zaten ciddi alıcıysa internetten araştırır.

  6. mylife.eg dedi ki:

    Beğendim valla umarım bizim buralarada gelir inş.

" Intel ve Adidas’dan Sanal Raf Teknolojisi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Intel ve Adidas’dan Sanal Raf Teknolojisi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Intel ve Adidas’dan Sanal Raf Teknolojisi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "