Okunma

iOS 11 batarya sorunu çözüldü!


29 Eylül 2017 Cuma 10:30
iOS 11 batarya sorunu çözüldü!

iPhone ve iPad kullanıcıları için sayısız yenilikle gelmiş olsa da iOS 11 batarya sorunu nedeniyle kullanıcıların tepkisini çekti. Yeni iOS sürümünün yayınlanmasının üzerinden tam 1 hafta sonra yayınlanan iOS 11.0.1 güncelleştirmesi kullanıcılar yeniden umutlandı.

Fakat bu iOS 11.0.1 sürümünde de batarya performansında gözle görülür bir iyileşme olmamasından dolayı kullanıcılar Apple‘a adeta ateş püskürdü. Gelen tepkiler üzerine geçtiğimiz gün yayınlanan iOS 11.1 Beta 1 ile birlikte batarya konusuna odaklanan Apple, ciddi bir ilerleme kaydetmiş gibi gözüküyor.

iOS 11 batarya sorunu tarihe karışacak!

iDeviceHelp isimli YouTube kanalında yapılan teste baktığımızda iOS 11.1 Beta 1iOS 11.0.1 sürümüne göre batarya performansı konusunda 1 saate yakın daha fazla bir kullanım süresi vermesiyle kullanıcıları memnun edecek gibi gözüküyor.

Videoda da açık bir şekilde görüldüğü üzere net bir şekilde ciddi anlamda gelişmiş batarya ömrü sunan iOS 11.1 henüz ilk beta sürümünde olmasına rağmen batarya performansıyla Apple kullanıcılarından tam puan aldı. Umarız batarya performansı final sürümde de en az bu kadar iyi olur.




yazarMustafa Kemal Can

Bilgisayar mühendisliği okuyan Mustafa Kemal, çağımızın vazgeçilmezi haline gelen siber güvenliğe ilgi duyuyor. Kariyerini de bu yönde şekillendirmek isteyen Mustafa Kemal'in şimdiki durağı Shiftdelete.net.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

18 yorum - “iOS 11 batarya sorunu çözüldü!”

  1. zeki insan dedi ki:

    sa

  2. Tuna özkam dedi ki:

    iOS 11.0.1 gelen güncellwme batarya sorununu çözemedi iPhone 6 ve iphone7 kullanıcısıyım ikisindede sorun devam etmekte iTunes üzerinden temizkurulum boot etmekte hikaye pil sorunu devam ediyor ve stabil değil

  3. Akyürek dedi ki:

    Merhaba arkadaşlar öncellikle küçük bir araştırma yaptım benim nacizane fikrim kimi arkadaş bende şarj sorunu yok diyor kimisi var diyor kimi donuyor diyor kimi süper hızlı diyor neyse öncelikle cihazım 6s 64gb he şunuda diyim kimse burada bi gelir elde etmiyor kimi andıroidi kötülüyor kimi ios bırakın bu işleri insanlar kendi kararlarını kendi verebiliyor kimse kimsenin zekasına aklına ihtiyacı yok her neyse şuanda ios bi sorun var yok diyen arkadaşım istersen sdn den bilgilerime ulaş gel bana cihazımı vereyim sana biraz kullan yalanmı doğrumu kendin karar ver. Benim fikrim olarak şu biaralar batarya değişim vardı 6s kapsayan ortalığı ayağa kaldıran heh işte sorun tamamiyle burada bence benim telefonum aynısı arkadaşımda var o batarya değişime girmedi bahtsız bedevi misali yine benim telefonum girdi şuanda arkadaşımın cihazında bir problem yok takır takır işliyor ios 11.01 yüklü olduğuna rağmen aynı yazılım benimkindede vardı ikimiz şarzımızı %100 iken başladık youtuben Videolar izlemeye arkadaşımdaki şarj %99 olmuş iken benimki 92 idi onun şarjı 1 bir düşer ken benimki 3 beşer atlıyor onda kasmalar yok iken bende takılmalar mevcut ve ios 10.3.3 geri yükledim sorun oratadan kalktı yani demem oki bence yazılımsal değil üretimsel bir sorun var cihazların hepsi nasıl pil değişimine girmedi buda bence bıdur heee şimdi sivri zekalı arkadaşımın biri diğcek o sadece 6s leri kapsıyordu hiçmi takip etmedin 6 dada vardı 5s lerdede vardı pil sorunu ama apple yöneticileri kendi markalrına lekemi sürdürcekler tabikide hayır bizim şirkette 5s olanda vardı pil sorunu yaşayan 6 olanda vardı yani demem oki arkaşlar yazılımda sorun yok üretilen yerlerdeki cihazlarda sorun var nacizane fikrim sayın sdn arkaşlarım sizde bununla ilgili bi araştırma yaparsanız belki bişeye daha faydanız olur sağlıcakla kalın arkadaşlar.

  4. Rici dedi ki:

    ios 11.1 beta yükledim, Apple bu sefer şarj olayını çok iyi çözmüş, günde 3 kere şarj ediyoruz.

  5. mert dedi ki:

    ios 11.1 beta yükledim şarj çabuk bitiyor 7 plusta

  6. Akyürek dedi ki:

    İos 10.3.3 candır gerisi şarj yiyen canavardır. Yüklemeyin arkadaşlar gerçekten pişman olursunuz zorlu avm gidip yazılımı yenilediler sanki ben aptalım yapamıyorum kaçkere sıfırlamama rağmen yeniden silip yüklememe rağmen çözüm yine sıfır şimdi ios 10.3.3 geri döndüm kafam rahat…

  7. Baran dedi ki:

    Merhaba,

    4 aydır iphone 7 kullanıyorum, ios 11’i geliştirici beta sürümünü yüklemiştim klavye kayması hariç başka bir problem yaşamadım düne kadar 11.1 güncellemesini yaptıktan sonra telefonu şarj ettim telefonu bıraktığımda %100 olanşarj sabah kalktığımda kullanılmadığı halde %10’a düşmüştü gün içinde bir kaç kere şarj etmek zorunda kaldım akşam tekrar şarj ettim tamamen dolduktan sonra ne kadar sürede düştüğünü takip etmeye başladım hiç bir şey yapmadan sadece ekranın açık olması bile yetti 3 dk da %1 şarj inmeye başladı anlayacağınız 45dk da %15 şarjı yedi bitirdi ek olarak arkaplan ve konum servislerim her zaman kapalı. Bugün ciddi ciddi iphone’dan vazgeçmeyi düşündüm inanın apple kalitesini her fırsatta dile getiren biri olarak soğudum.

  8. Akyürek dedi ki:

    Arkadaş lar ben bugün zorlu avm gittim şarj sorunu için sağolsun orada bulunan arkadaşlar çok yardımcı oldu hemde öğle bir yardımcı oldu ki benim bilgisayarda yapamadığım işlemi yaptı gerçi o vatandaş ne yapsın bişeyler yapabilmek için debelenip duruyor yahu ios 11 miş resmen bataryayı sömürüyor şarjım günde iki kere doldururum ama 11 den sonra 4 kere prize bağlı yaşamaya başladım bu ilk hafta sanki diyalize bağlı hasta gibi hissettirdi beni iphone pirizden çıkardımmı ölüyorsun İNANMAYIN beyler bayanlar çözüm falan yok döner sermaye boş verin abicim güncellemeyi adamların niyeti belli elimizdekileri çökertip yeni aldırmak ben bugün zorludan geldikten sonra bilgisayarıma 10.3.3 yükledim şimdi kafam rahat apple sistemi kapatmadan benderim ki dönün eski sürüme ilerde zaten geçersin ama kapandımı daha geçemezsin ve doğal olarak döner sermayeye katkıda bulunmak zorunda kalırsın neyimiz eksik 10.3.3 de kaşıntımız var adamlar apple X göre yapıyorlar yazılımı neyse tercih sizin 10.3.3 şuanda KRAL 😉 İp6s 64 gb

  9. Kgt dedi ki:

    11.1 beta sürümüne güncelledim güncellemez olaydım pili çabuk tüketiyor.

  10. Furkan dedi ki:

    Hatasız bir sitem yoktur her sistemin ahtaları var ozaman niye güncellemeye geliyor hepsine uygulamalara bile haftada 1 hata güncellemesi geliyor. Xiomide de bir ara uyugulamayı açıyodun kendini kapatıyodu.

  11. Rasim dedi ki:

    daha stabil diye aldığımız iPhone maalesef ki hayal kırıklığına uğrattı beni. 6s kullanıcısıyim güncellemeler mahvediyor telefonu 6S kasar mı daha 2 yıllık telefonun ama ios 11 bunu başardı açıkcası soğudum iPhone’dan belki de Samsung hawaei veya xiaomi amiral gemisini deneme zamanı geliyor yavaş yavaş

  12. İsmail kılınçoğlu dedi ki:

    iOS 11 gelmeden önce manuel olarak geliştirici sürümünü yükledim ama şimdi iOS 11.01 güncellemesi alamıyorum ?

  13. ali dedi ki:

    Pil iphone nin her zaman yumuşak karnı oldu ve olmaya da devam edecek gibi bir ara tam duzeldiler Mah. Lar yükseldi dedik sonra yine düşürdüler, asıl ilginç olan ise apple gibi bir firmanın pil konusunda bu kadar inatçı olabiliyor olması

  14. senol dedi ki:

    takoz gibi telefona nasilda hasretle bakyorlar xaxa )

  15. senol dedi ki:

    iste applenin insanlari kandirma politikasi bilerek hatayi veriyor sorna hatayi yamiyor ve elmacilar applenin daha iyi guncelleme verdigini saniyorlar oysa baksan ikonlari bile ayni telefon interneti bile kolayca acamiyorsun 😀 uzuluyom elmacilara

  16. burak dedi ki:

    önce 2 saat batarya kullanimi düşür, sonra 1 saat kullanim ver. iyimiş.

  17. adyokleee dedi ki:

    çok saçma sapan şeyler bu güncellemeler artık iphoneden soğudum android telefon kullananlara bakıyorum adamlar mutlu mesut herkes telefonuna aşık resmen bizde ise yok batarya bitiyor yok bug dolu yok yavaşlıyor 6s plusu satıp gidip iyi bi androidli bişi almayı düşünmüyor değilim

  18. seyhmusarkan dedi ki:

    İnşallah bir çözüm bulurlar 11.0.1 sürümü bataryayı sömürüyor resmen 3d touch ta lag var wi fi kendi kendine açılıyor kamerayı yan yatırdığımız zaman plus’larda kamera da döndürmeye çalışıyor ve takılıyor umarım 11.1 ile büyük sorunlar çözüme kavuşur

" iOS 11 batarya sorunu çözüldü! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iOS 11 batarya sorunu çözüldü! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iOS 11 batarya sorunu çözüldü! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "