Okunma

iOS 5 Güncellemesi Yayınlandı!


12 Ekim 2011 Çarşamba 17:12
iOS 5 Güncellemesi Yayınlandı!

Apple‘ın merakla beklenen mobil işletim sistemi iOS‘un son sürümü iOS 5 sonunda yayınlandı. Türkiye saati ile 20:00 civarı yayınlanan güncellemeyi indirip cihazınıza kurabilirsiniz.

iOS 5; iPad, iPad 2, iPhone 4, iPhone 3GS, iPod Touch 3. ve 4. nesil için yayınlandı. Eğer bu cihazlardan bir ya da birden fazlasına sahipseniz, cihazınızı bilgisayara bağladığınızda iTunes‘dan otomatik güncelleme talebini görebilirsiniz. Güncellemenin iPhone 4 için boyutu 774 MB.

Öncesinde Bunu Yapın!

Unutmamanız gereken bir şey var. Güncellemeyi görebilmek ve yükleyebilmek için dün akşam yayınlanan iTunes 10.5 sürümünü indirip kurmuş olmanız gerekiyor. 

200′ün üzerinde yeni özelliğin geldiği iOS 5 güncellemesinin detaylı incelemesini ilerleyen saatlerde sitemizde bulabilirsiniz.

İndirme Linkleri

iOS 5‘i iTunes üzerinden değil de download manager programları ile daha hızlı indirmek istiyorsanız aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz. iOS 5’i indirmek cihazın üstüne tıklayarak güncellemeyi indirmeye başlayabilirsiniz. İndirdiğiniz güncellemeyi iTunes ile kurmak için cihazı iTunes’a bağladıktan sonra Shift tuşuna basarak Güncelle seçeneğini seçmeniz gerekiyor.

iPhone 4
iPhone 3GS 
iPad
iPad 2 3G
iPad 2
iPod Touch 3. Nesil
iPod Touch 4.Nesil

iTunes 10.5 sürümü

*Hatalar İçin Önemli Not: Yedekleme sonrası hata alıyorsanız öncelikle cihazınızın iTunes bağlantısını sökün, kısa bir süre sonra tekrar takıp otomatik olarak gelen güncelleme seçeneğini seçin. Hata mesajı otomatik olarak ortadan kalkacak. Bazı hatalarda ise dili Türkçe’ye çevirmek sorunun çözülmesine neden oluyor.

Ayrıca iOS 5 kurulumu cihazınızı sıfırlayacağı için cihazdan yapılan hızlı kurulumda iTunes Yedeklemesinden Geri Yükle seçeneğini seçip tekrar iTunes’a bağlamayı unutmayın.


iTunes Yedeklemesinden Geri yükle seçeneğini seçmeyi unutmayın. Yoksa cihazınız sıfırlanır! 

iPhone 4 (GSM) : http://appldnld.apple.com/iPhone4/041-8358.20111012.FFc34/iPhone3,1_5.0_9A334_Restore.ipsw
iPhone 3GS : http://appldnld.apple.com/iPhone4/041-8356.20111012.SQRDT/iPhone2,1_5.0_9A334_Restore.ipsw
iPad : http://appldnld.apple.com/iPhone4/041-8357.20111012.DTOrM/iPad1,1_5.0_9A334_Restore.ipsw
iPad 2 (GSM) : http://appldnld.apple.com/iPhone4/041-9619.20111012.y34Nx/iPad2,2_5.0_9A334_Restore.ipsw
iPad 2 : http://appldnld.apple.com/iPhone4/041-9618.20111012.Zxb22/iPad2,1_5.0_9A334_Restore.ipsw
iPod Touch (3G) : http://appldnld.apple.com/iPhone4/061-8360.20111012.New3w/iPod3,1_5.0_9A334_Restore.ipsw
iPod Touch (4G) : http://appldnld.apple.com/iPhone4/061-9622.20111012.Evry3/iPod4,1_5.0_9A334_Restore.ipsw

:: iOS 5’i beğendiniz mi?

{AUTHOR}
{ARTICLE_LINK} 


yazarYusuf Canpolat

Teknolojiyle bütünleşmiş halde yaşamakta olan yazar iPhone’unu yanından hiç ayırmaz. Her an her yerde internete bağlıdır ve aynı zamanda sıkı bir konsol oyuncusudur.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

110 yorum - “iOS 5 Güncellemesi Yayınlandı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    yea everybody 😀 😀 😀

  2. SDN Okuru dedi ki:

    telefonun 2 haftadır pert durumda ekranda itunes ve usb var :S ios5 e geçdikten sonra böyle oldu :S restore yapıyorum Birlinmeyen bir hata oluştu (-1) hatası alıyorum yardımcı olurmusunz lütfennn :S

  3. SDN Okuru dedi ki:

    windows duvarını kapattım hata 34 veriyor ne yapmalıyım

  4. beyazayeb dedi ki:

    Arkadaşlar Güncelme yaparken sorun oluştu dedi ve güncelleme yarıda kaldı geri yükleme yap dedi geri yükleme yaptım ondada hata oluştu. şimdi telefonda siyah ekran üzerinde bilidiğimiz elma
    Ne yapıcam bir öneriniz varmı.
    Bu arada itunes iphonu görünmü***** />

    Telefon: iphone 4
    Sürüm: ios 4.?.?

  5. SDN Okuru dedi ki:

    benim ıpod touch 4. nesil. güncellemeyi indiriorum sonra açıyorum, bi icraat yok 😀 netten indirmeye kalkınca da indikten sonra hep kesildi. İyi ki çok koay yaa ben yapamıyorsam zordur 🙂 liiiitfen ıpod touch 4. nesil kullanan varsa akıl versin

  6. SDN Okuru dedi ki:

    3259 hatasi veriyor surekli bir turlu yukleyemedim bilgisayara &:(((

  7. SDN Okuru dedi ki:

    3259 hatasi veriyor surekli bir turlu yukleyemedim bilgisayara &:(((

  8. SDN Okuru dedi ki:

    shift tuşuna basıp güncelle diyorum, ama olmuyor.. biri yardım edebilirmi…

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Sorunsuz yükledim çatır çatır çalışıyor. Bilgilerinize teşekkürler.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar apple iphone 3gs kullaniyorum ve ios5i yukledim fakat yuklemeden sonra konusmalarim 7dakikayi gecmiyor 7dakkiya yaklasimca bir apple logosu cikiyor ekranimda ve bir sure bekledikten sonra ana ekrana donuyor daha once yoktu bu ios5de yapti ve simdi itunes backupda almiyor sorunum cok buyuk…. Yeni aldim garantiye yollsammi acaba yada sorunu daha once yasamis arkadaslar warsa bir yardimci olabilirlerse sevinirim.!

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Batarya çabuk bitiyor…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba arkadaslar bende bir iphone kullanıcısıyım ve ben iphoneme İOS 5 yukemek istiyorum ancak surekli 3200 adlı hatayı veriyor en son care olarak itunes 10.5 teki guncellemeyi denedim ancak bir sonuc alamadım 6 saat veya 8 saat arasında beklemek gerek ancak fazla zamanım olmadıgı için goremeiyorm eve geldiğimde ise yuklenmemiş halde goruyorm lutfen bana bir yol gosterinn please!!!!!

  13. SDN Okuru dedi ki:

    S.A.
    Ben recep
    ben daha yeni katılı***** de iPhone almak istiyorum ama hangi türünü alacağıma karar veremedim. siz bana hangisini önerirsiniz????

  14. SDN Okuru dedi ki:

    YSF

    Arkadaşlar, ipod gitmis müzik çıkmıs,,fakat, PC deki şarkıları iphona atamıyoruz değil mi? İtunesteki müzikleri-pc deki müzikleri iphona atamıyoruz? olmuyor gibi görüyorum. Gazete bayisi özelliği ise yaramıyor.. Videolar uygulaması da bi ise yaramıyor. Güncelleme fos…bi işe yaramadı gerçekten

  15. SDN Okuru dedi ki:

    ios5 i download manager programları ile indirince bir problem oluyormu?

  16. SDN Okuru dedi ki:

    iPod Touch 4. nesil için olanı indirdim ama nasıl çalıştıracağım?

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Zil sesi azaldı sanki iOS 5 ten sonra.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    sabahtan beri yüklemeye uğraşıyorum iTunes’te yükleme sonuna kadar geliyor dosya işleniyor derken hata veriyo ağ bağlantılarınızı falan kontrol edin diyor. Nasıl bişey bu yardımcı olur musunuz

  19. MirAge42 dedi ki:

    Ukrayna hattinizin uluslararasi gorusmeye/mesajlasmaya acik olmasi gerekiyor.

  20. volkanik dedi ki:

    üstadım bakiyem var yanlız şimdi ukraynadayım ve ukrayna hattım var telefonda bir önemi olabilirmi sizce?

    ———- Post added at 08:35 ———- Previous post was at 08:10 ———-

    birde 1630 error ünü bilen var mı?

  21. volkanik dedi ki:

    üstadım bakiyem var yanlız şimdi ukraynadayım ve ukrayna hattım var telefonda bir önemi olabilirmi sizce?

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Hala itunes 10 indiriyor bende verdiğiniz link’ten yardımcı olabilir misiniz yapamadım

  23. SDN Okuru dedi ki:

    3194 alanalar buraya
    *****

  24. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar ıos 5 ı kurdum ama ıpadde bu 5 parmak ozellıgı dıger calısan programlara gecme ozellıgını yapamıyorum yardımcı olursanız sevınrım

  25. MirAge42 dedi ki:
    volkanik Nickli Üyeden Alıntı
    bende imessage de aktivasyon mesajı bekliyorum daha ne kadar beklemeliyim yoksa bende mi hata var?

    Operatör desteklemeli ve içinde bakiyeniz olması gerekiyor. 1 Sms ücreti almakta.

  26. volkanik dedi ki:

    bende imessage de aktivasyon mesajı bekliyorum daha ne kadar beklemeliyim yoksa bende mi hata var?

  27. SDN Okuru dedi ki:

    genel cevap 3200 hatası apple sunucularının çok yogun oldugu gosterır hatadır bırde mutlaka antivirus programınızı kapatın guvenlık duvarlarını kapatın genel olrak yorumları okudugumda bılındık hata kodları goze carpıyor arkadaslar yapılması gerekenler bence sırasıyla
    antıvirus kapa guvenlık duvarı ıtunes son versıyonu yukle ve ozellıkle aksam 8 den sonra n sonra yuklemenız tavsıye olur cunkı amerıka ıle saat farkı apple sunucularının daha az yogun oldugu saatler .ben daha yuklemedım cunku hala beta bır program he yok ben kendılıgınden kapanmaya suna buna alıskınım dersen ayrı hemen yukle (zorbey) den sevgıler

  28. SDN Okuru dedi ki:

    ya benim iphone 4 yurt dısı bi cihaz gewey denen zıkkımla kullanıyıorum bu ios 5 i ben yuklsem bi sıkıntı yasarmıyım ???

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Neden 3G de yok? gercekten buyuk haksızlık -.-

  30. SDN Okuru dedi ki:

    gencler tam 3 saattir iphone yedekleniyor bu bi problem mi yoksa daha beklıcekmıyım

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Güncellemeyi yaptım ama telefon artık açılmıyor bile. Bazen şarj alıyo bazen almıyo. Anlayacağınız ı phone 4 ALTLIĞI :(((((

  32. SDN Okuru dedi ki:

    itunes 10 var update 4.3.5 diyor ios 5 updaye yok

  33. SDN Okuru dedi ki:

    süper yukledım ve cok hızlı ılk defa sorunsuz guncelleme yaptım

  34. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar,

    ben önce itunes üzerinden backup aldım. ardından güncellemeyi yaptım. daha sonra itunes dan restore yaparak verilerimi geri getirdim.

    fakat sonradan yüklediğiniz yazılımları tekrar kurmanız gerekecek.

    facebook, twitter, msn messenger, whats up gibi.

    kurduğunuzda ayarları otomatik algılayıp program eskisi gibi çalışıyor.

    kolay gele.

    suleyman

  35. SDN Okuru dedi ki:

    bende iphone 3gs kullanıcısıyım ios5 yükledim hafif kasmalar oluyor ama önemli değil zaten 3.2 deki performansı beklemek saçma olur ama yinede çok hoşuma gitti pil ömrüde iyi hızlı tükenme olmuyor telefonda aşırı kasmaların olması back up tanda kaynaklanıyor olabilir genel anlamda iyi 😀

  36. theahmet dedi ki:
    St. Benoit Nickli Üyeden Alıntı
    ben yükledim de imessage olayını çözemedim tam olarak. aktivasyon mesajı attı sonra ses *****

    imessage olayı şöyle işliyor ; mesaja giriyorsunuz ve bir arkadaşınızın adını yazıyorsunuz. Eğer arkadaşınızda ios5 yüklü ise arkadaşınız mavi değil ise yeşil gözüküyor. Mavi arkadaşlarınıza imessage diye mesaj atıyor yeşil arkadaşlarınıza normal message diyerek mesaj atı***** />

    Arkadaşlar benim bir sorum var? iPhone 4 kullanıyorum ve daha önce telefonuma zil sesi yüklemiştim. Fakat ios5 den sonra şu anda zil sesi yüklemesini kabul etmiyor. mp3 lerden zil sesine çevirip yapabilen var mı?

  37. SDN Okuru dedi ki:

    herkese merhaba dün gece uzun uğraşlardan sonra yüklemeyi başardım 🙂 fakat normal mesajı internetten göndermek nasıl oluyor. mesajı gönderdiğimiz kişide de mi bu güncelleme olması gerekiyor yoksa bu güncellemeyi yükleyen kişi herkese internet yolu ile mesaj atabilir mi? bilgisi olan var ise paylaşmasını rica ederim.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Güvenlik duvarı kaldirdinmi hata vermez

  39. SDN Okuru dedi ki:

    itunes türkçe ye çevirmeleri büyük bir buluşşş yaaa sonunda dilime kavuştummm :))

  40. SDN Okuru dedi ki:

    3gs 16 gb cihazım ios 5 i yükledim fakat cihaz da kasmalar var özellikler güzel kasma düzelirmi bilmem ama biraz tadımı kaçırdı

  41. SDN Okuru dedi ki:

    win7 islatimde 3 defa hata verdi (3200 kodlu)
    win xp de başarılı oldum alakası varmı bilmiyorum ama yinede duyurulur

  42. SDN Okuru dedi ki:

    gece ykledım , telım yurt dısından alınmaydı ,sımcard okuyamadıgı ıcın adımları atlyamıyorum telefonum acılmıyor napıcam:(

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Yusuf Beyin yardımıyla Ios 5 yükledim 🙂 Gayet hızlı ve güzel çalışıyor.

  44. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar 8.40da iTunes üzerinden başladığım indirme işlemi yanlızca 15 dk sürdü 🙂 şuan yükleme olayına geçtim bu arada indirirkende 3200-3084-3002-3999-3131(:D) v.b hatalar da ***** sorun Nokia N8’deki gibi değişken ürün koduna sahip cihazlardan ötürü kaynaklanıyor die düşünüyorum ki Technolabs adlı site ben indirmeye başlamadan hemen önce ‘Apple serverleri çöktü,indirme kesildi’ gibi bi haber geçti akabinde başladığım indirme işleminde herhangi bir sorun yaşamadım şükürler olsun 🙂

  45. SDN Okuru dedi ki:

    kurmaDAN ÖNCE VİRÜS PROGRAMLARINI KAPATIN ARKADAŞLAR YOKSA HATA VERİYOR. HATTA DOSYAYI İNDİRMEDEN ÖNCE KAPATIN.

  46. SDN Okuru dedi ki:

    androidin çakması bile olamamış. özgürlük isteyenler androide…

  47. SDN Okuru dedi ki:

    yukarıdaki geri yükleme tamamlandı sürdür çıktı ve gerisi gelmiyor yani telefon çalışmıyor .daha önce 4.3.5sürümünü yüklemiştim

  48. SDN Okuru dedi ki:

    4.3.5 ‘den Iyı mı Guncellmeye Gerek Varmı Arkadaslar Yukleyen Arkadaslar Bılgı Verırse mutlu Olrm..

  49. SDN Okuru dedi ki:

    İos 5 sorunsuzz yuklendi sıkınti yok

  50. SDN Okuru dedi ki:

    güvenlik duvarını kaldırıp yükleyin oluyor

  51. SDN Okuru dedi ki:

    firewall devre dışı bırakıldığında 3200 hatasını almıyorsunuz ve yükleme sorunsuz gerçekleşiyor

  52. SDN Okuru dedi ki:

    yau yauu yauuu 3200 vb. gibi hatalar verip duruyo deli oldum :/

  53. SDN Okuru dedi ki:

    ve sonunda yaptım ARKADASLAR BENDE 3002 3200 HATALLARI FALAN CIKTI SONUNDA SUNUCU BAĞLANILMIYOR FALAN DEDİ FİREWALL DAN HALLETİM YANİ WİNDOWS GÜVENLİK DUVARINDAN İTUNES E İZİN VERİN !!!

  54. SDN Okuru dedi ki:

    Çok şükür bitti şimdi yüklüyorum güncellemeyi… 🙂 iyi geceler herkese

  55. SDN Okuru dedi ki:

    Yedekleme işlemi sırasında hata veriyor neyden kaynaklandıgını bırı yazıcakmı artık hiç bilen yokmu alla aşkına biri nasıl güncelliceğimizi yazsın

  56. SDN Okuru dedi ki:

    HATA 3200 ICIN

    ITunes, Edit – Preferences – Devices. IPhone seçin ve “Sil Backup” butonuna tıklayınız. ve hepsini siliniz {hata 3200} icin sonra yukleyin

  57. SDN Okuru dedi ki:

    3200 hatası alıyorum guvenlk duvarını kaldırdım dili ingilizce yaptım değişen bişey yok =(

  58. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar dns adresi degistirdim oldu yapamayanlar denesin :)))))))))))))))))

  59. SDN Okuru dedi ki:

    windows güvenlik duvarını kaldırın öyle yükleyin

  60. SDN Okuru dedi ki:

    3 kez yarısındayken hata verdi şuan 75 dk kaldı diyor inşallah bu sefer iner güncelleme 😉 iphone yine aynı iphone olacak ama yinede heyecan verici ios 5 :))

  61. SDN Okuru dedi ki:

    apple seni seviyorum. biliyorum sen de beni seviyorsun 🙂

  62. SDN Okuru dedi ki:

    3200 ve -54 hata alıyorum en az 10 defa denedim :S

  63. SDN Okuru dedi ki:

    ve sonunda yaptım ARKADASLAR BENDE 3002 3200 HATALLARI FALAN CIKTI SONUNDA SUNUCU BAĞLANILMIYOR FALAN DEDİ FİREWALL DAN HALLETİM YANİ WİNDOWS GÜVENLİK DUVARINDAN İTUNES E İZİN VERİN !!!

  64. SDN Okuru dedi ki:

    3014 hatası aldım ??? acil yardım please

  65. SDN Okuru dedi ki:

    unlocklu telefonlara yükleyebilir miyiz

  66. SDN Okuru dedi ki:

    peki , unlock lu telefonlara yükleyebilir miyiz?

  67. SDN Okuru dedi ki:

    Teşekkürler

  68. SDN Okuru dedi ki:

    4-5 defa deneyin updateyi yüklüyor.

  69. St. Benoit dedi ki:

    ben yükledim de imessage olayını çözemedim tam olarak. aktivasyon mesajı attı sonra ses yok.

  70. li10 dedi ki:

    yükledim, 4.3.5 ten sonra pek fark göremedim. icloud iyi olmuş internetten mesaj gönderebiliyoruz cihaza, konumunu öğrenebiliyoruz hemen. birde ioslar arası mesajlaşmak için bir yazılım getirilmiş. onun dışında başka değişiklik var mı

  71. LaMuCi dedi ki:
    loverman Nickli Üyeden Alıntı
    Bazı forumlarda güncelleme sonrası Kişisel Erişim Noktası özelliğinin kaybolduğuna dair mesajlar ***** 5 güncellemesi yapan arkadaşlar kontrol edip buraya cevap olarak yazabilirler mi?
    Şimdiden teşekkürler

    ben güncelledim herhangibi bir sorun olmadı.

  72. SDN Okuru dedi ki:

    güncellemeyi kurunca satın alınan uygulamalar siliniyor mu

  73. damonsalvatore dedi ki:

    iphone geri yükleme apple dan doğrulanıyor diyor sonra 3194 bilinmeyen hata fln diyor yardım edin lütfen o kadar bekledim snr oldum şimdi .s

  74. damonsalvatore dedi ki:

    3194 hatası alıyorum lütfen biri yardım etsin :((

  75. SDN Okuru dedi ki:

    3200 hatasını turkce dılını ıngılızce yaparak hemen gıderdım:)

  76. xyz1234 dedi ki:

    32000 hatası veriyor sıklıkla. apple sunucularından kaynaklanıyormuş. ısrarla deneme devam ettim. iphone a kuruluyor şimdi sonra sıra ipad e gelecek..

  77. SDN Okuru dedi ki:

    3194 hatası alıyorum yardım edin lütfen ? :(((

  78. muratteas dedi ki:

    Yeni dividır uygulamasına bayıldım.

  79. SDN Okuru dedi ki:

    son 66 dk 🙂

  80. SDN Okuru dedi ki:

    Ben ios 5 in golden master. Versiyonu yukledim ole birsey yok bu guncellemeyi ben yapabilecekmiyim henuz denemedim

  81. SDN Okuru dedi ki:

    indi fakat telefona yüklenmiyor

  82. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 4 ü güncele diyorum itunes bu iphone’daki yazılımı geri yüklemeye hazırlanıyor diyor ve sonrasında geri güncelleme basarısız olmustur diyor LÜTFENN ACILLLLL !!!

  83. SDN Okuru dedi ki:

    yedekleme sonrası 3194 hatası alıyorum yardım edin lütfen ?? 🙁

  84. SDN Okuru dedi ki:

    3200 hatası alan varmı?

  85. SDN Okuru dedi ki:

    Kişisel erişim noktası özelliği duruyor, yanlış alarm 🙂

  86. loverman dedi ki:

    Bazı forumlarda güncelleme sonrası Kişisel Erişim Noktası özelliğinin kaybolduğuna dair mesajlar ***** 5 güncellemesi yapan arkadaşlar kontrol edip buraya cevap olarak yazabilirler mi?
    Şimdiden teşekkürler

  87. SDN Okuru dedi ki:

    Abi son 2 saniyede hata verir mi bi güncelleme bu 4. yükleyişim rahmetli alınmasın ama ne biçim bi güncelleme bu ya

  88. SDN Okuru dedi ki:

    3002 hatası. bu sorunu nasıl çözeceğiz?

  89. SDN Okuru dedi ki:

    3gs için bu hata neden oluşur?

    the ıphone could not be retored. an unknown error occured (3200)

  90. SDN Okuru dedi ki:

    ios 5 çok kötü tavsiy eetmem aşırı yavaşladı iphone iğrenç oldu kapatıp açıyorum 5 dk de açıldı çok kötü oyunlara girmiyor tuhaf yazılar çıkıyor

  91. SDN Okuru dedi ki:

    Son 6 Dakika Diyor 🙂 Bekleyelim Bakalım

  92. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben ***** güzel bir şekilde gü***** telefondan birkaç ayar daha yaptıktan sonra iphone kullanmaya başla diye bir yazı çıkı***** en gelişmiş ios parmaklarınızın ucunda…Kuramayan arkadaşlar sorunlarını belirtirse elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

  93. SDN Okuru dedi ki:

    acilll söylermisiniz itunes 10,5 olmasına rağmen neden hala 4,3,5 dioo

  94. SDN Okuru dedi ki:

    3200 hatası verıyor neden acaba?

  95. SDN Okuru dedi ki:

    pff ipod touch 4 e yüklüom hata verio son 20dk de sunuculardan mı dersiniz?

  96. SDN Okuru dedi ki:

    600mb a geldi ve eror verdi apple harikasın 🙂

  97. SDN Okuru dedi ki:

    ben itunes 10.5 i indirip kurdum ama halen 4.3.5 için update görünüyor. lütfen yardım ??

  98. SDN Okuru dedi ki:

    dufrrain Bende vınn var arkadaşlar ve iphone u itunes a bağladığımda internet erişimi duruyor sebebi nedir ve yapımı konusunda bilgisi olan arkadaşım var mı acaba

  99. SDN Okuru dedi ki:

    sabah aktif etselerdi şimdiye tüm iosler 5 sürümüne yükselicekti sunucular yawaşları 1 saattir inmedi gece12de anca biter 🙂

  100. ahmeta dedi ki:

    iTunes 10.5 ile gelen bir güzellik de Türkçe sürüme kavuşması

  101. SDN Okuru dedi ki:

    inşallah umduğum gibidir

  102. SDN Okuru dedi ki:

    son 17 dakıka bende…

  103. SDN Okuru dedi ki:

    3GS’De Olması İyi Olmuş 😀

  104. SDN Okuru dedi ki:

    Hayır iTunes 10.5 olmadan güncelleme yapılmıyor. iTunes 10.5’i kurmak zorundasınız

  105. Troy dedi ki:

    Ya Apple sunucuları iflas etti ya da Türkiye’nin yurt dışı çıkışı cortladı bende yarısına geldi ve halen 40 dakika var diyor. 20:00’da başlatmıştım.

  106. SDN Okuru dedi ki:

    Umarım çabuk yükler

  107. SDN Okuru dedi ki:

    10.5 olmadan gecis olmaz mi

  108. Persona Grata dedi ki:

    Güncelleyelim bakalım.

    Umarım Jailbreak’in çıkması uzun sürmez.

  109. SDN Okuru dedi ki:

    Sunucular çok yavaşladı.

Yorum yazın

Geri bildirim