Okunma

iOS 7.1.1 Güncellemesi Yayımlandı


22 Nisan 2014 Salı 17:06
iOS 7.1.1 Güncellemesi Yayımlandı

Geçtiğimiz günlerde Apple‘ın iOS 7.1.1 güncellemesini çok yakında yayımlayabileceğini ve bu güncelleme ile sistemde yaşanan küçük çaplı sorunların giderilebileceğini aktarmıştık. Apple tahmin ettiğimiz gibi iOS 7.1.1 güncellemesini geçtiğimiz dakikalarda yayımladı.

iPhone, iPad ve iPod Touch için yayımlanan iOS 7.1.1 güncellemesi ile daha önce de belirttiğimiz gibi küçük çaplı sorunlar ve güvenlik açıkları gideriliyor. Apple ayrıca Apple TV için de iOS 6.1.1 güncellemesini kullanıcılara sundu.

“Bu güncelleme aşağıdakiler de dahil olmak üzere iyileştirmeler, hata düzeltmeleri ve güvenlik güncellemeleri içerir:

  • Touch ID parmak izi tanımayla ilgili ek iyileştirmeler
  • Klavye yanıt verebilirliğini etkileyen bir hatayı düzeltir
  • VoiceOver etkinken Bluetooth klavyelerin kullanılmasıyla ilgili bir sorunu düzeltir”

iOS 7.1.1 güncellemesini yüklemek için iCihazınızdan Ayalar>Genel>Yazılım Güncelleme bölüme girip, güncellemeyi denetlemeniz yeterli olacaktır. Cihazınızın daha stabil ve güvenli olması için bu güncellemeyi yüklemenizi öneriyoruz.

:: iOS 7.1.1 güncellemesini yüklediniz mi?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

95 yorum - “iOS 7.1.1 Güncellemesi Yayımlandı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Benim wifim çalışmıyor nasıl yapayım arkadaşlar

  2. SDN Okuru dedi ki:

    internette araştıranlardan biriyim wifi olayı 4s te benimde başıma geldi poşete atıp dondurucuya koymaktan bahsediliyor merak ettim ve yaptım ve wifi hiç çalışmıyordu 3-4 dk bekledikten sonra çıkarttım ve sonuç wifi çalıştı evet çok saçma ve anlamsız ama yemin ederim sorunsuz çalışıyor

  3. SDN Okuru dedi ki:

    4s için parola istiyor ne yapmam gerek ?

  4. SDN Okuru dedi ki:

    indiriyorum.7 den sonra 7.1 içinde yok şöyle yok böyle dediler ama ***** kullandığım telefon ip4 ikinci el çok az kullanılmış olduğum tele 650 tl gibi uygun bi ücret ö***** açımdan bi tık daha hızlanma ö***** cihaz çokmu ağır?hayır.tıkır tıkır çalışıyo nazar değ***** çok önemli bence bu iş***** telefonun yanına koyiyimde melemen yapsın diyenler :)telefon yapsa bile ya ağır yaptı bu diycekleri için takmı***** kullanıma bakarım :))))diyenlerdenim 🙂 pe

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone 5 kullanıyorum 7.1.1 güncellemesi geldi ancak ” güncelle” ekranı yok bu yüzden güncelleme yapamıyorum

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar ne olursunuz yardımcı olun ya yukledikten sonra telefon kapandı ve ekranda itunes yazısı cıkıyor hicbisekilde acılmıyor ne yapacagım ne olur yardım

  7. SDN Okuru dedi ki:

    ben yazılımı yüklemek istiyorum ama benden parola istiyor bunun nedeni ne ve parola ne olabilir

  8. SDN Okuru dedi ki:

    GÜNCELLEME İÇİN PAROLA İSTİYORSA: kendi kilit şifrenizi yazın. Bendede öyle oldu, telefonumun kilitindeki şifreyi yazdım …indirdim. 🙂

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Düzeltmeleri fark etmedim. Ama KASIYOR biraz. (iPhone 5 7.1.1)

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben yeni bir ıphone kullanıcısıyım pek anlamıyorum ıphone 4 kullanıyorum telefon çok az kasıyor bu güncellemeyi indirirsem daha çok kasarmı. Şimdiden teşekkür ederim 🙂

  11. Bloother dedi ki:

    iPhone 4S’e yükleyip ses sorunu yaşayan var mı? Safari’de açtığınız videoların sesini duyabiliyor musunuz?
    Aşağıdan yukarı çektiğimiz ayar panelinde ses ayarı kayıp. Ses tuşları işlemiyor.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    IOS 7.1.1 şimdi yükle ye basıyorum paralo istiyor? Parola nedir arkadaslar

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Güncelledim fakat bi sıkıntı var birini aradığımda dıt sesi gelmeden bekliyo adam açınca direk alo diyo. Başka bu sorunu yaşayan varmı ?

  14. SDN Okuru dedi ki:

    İPhone 4s kullanıyorum yazılım 7.1.1 güncelledi sorun yok !

  15. SDN Okuru dedi ki:

    İpad 3 üme yükledim hiçbir işe de yaramadı hala yavaş hala takılıp takılıp duruyor. Bu ne kardeşim ya optimize edemeteceksen niye yayınlıyon o zaman güncellemeyi ? Allahtan cihaz bana hediye gelmişti de para mara vermedim Downgrade de yapamıyorum zaten.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    SDN OKURU demiş ki:
    Yahu ben iphone kullanıyorum ama herkes biliyo ki android bildiğin bir bilgisayar ve her şey özgürce.. Onun için iphone ile android çok farklı bi durum.. Zevk meselesi.. Biri birisinden daha iyi tartışmasına hiç girmeyin çünkü 2007 senesinden beri bluetooth teknolojini kullanmayan ve bilgisayara bağımlı olan bi cihazdır iphone 😉 iphone fazla derde girmem whatsapp, face, insagramımı çook rahat şekılde kullanayım yeter diyecekleri bir tel.. Her durumda android daha iyi.. İphone ise sadece zevk meselesi..

    Kardeşim iphoneda indiremediğin ne var bi söylesene bakıyım.Sanırım sen kullanmayı bilmiyorsun ama iphoneda aynı windows gibi bir dosya formatını görüntüleyip kaydetmek için gerekli programa ihtiyaç ***** telefonunda pages,keynote,numbers ibooks varsa ppt xls doc pdf gibi dosyaların hepsini indirip ***** gp uzantılı dosya bulursan guitar pro uygulamasının içine kaydedebilirsin yani iphone dosyaları dahili hafızaya değil uygulama hafızasına kaydeder tek farkı ***** uygulamayla mp3te indirirsin mp4te indirirsin bunları bilgisayara yedeklemek istersen itunestan uygulama dosya paylaşımı kısmından uygulamalarının içinde bulunan her dosyayı bilgisayarının harddiskine atabilir ***** kısıtlı diyince falan komik oluyorsun elindeki telefon bu küçük önlemlerle bu kadar güvenli ve hızlı ve 3 yıl kullansan bile ilk günkü kadar stabil ve yinede bilgisayar gibi kullanmakta mümkün.flash browserımla girip flashlı sitelerden videoda izliyorum , her türlü dosyayıda indiriyorum bilgisayarda ne yapıyorsam onu yapı***** şu itunesu kullanmayı öğrenseniz keşke.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    ŞARJI: İ5 GÜNCCELLEDİM VE ŞARJ ETTİM 1 GÜN 3 SAAT BEKLEME KULLANIM 3 SAAT 41 DAKİKA 3 G AÇIK BİR HALDE YANLIZ DİGER OTOMATİK TÜM AYARLAR KAPALI HERŞEY MANUEL KONTROLDE % 40 KALDI VE BÖYLE GİDERSE YARIN BU SAATLERE KADAR İDARE EDECEK GİBİ ACABA 3G Yİ DE KAPASAYDIM NE KADAR GİDECEKTİ BİLEMEM TABİKİ

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ARKADAŞLAR UYGULAMAYI YÜKLERKEN NORMAL İLERLEMESİNİ KAYDETTİ SONRA TELEFON YENİDEN BAŞALTILIĞI ZAMAN ŞARJ UCU VE itunes simgesi çıktı ve öyle kaldı yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerek !!!!

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Yahu ben iphone kullanıyorum ama herkes biliyo ki android bildiğin bir bilgisayar ve her şey özgürce.. Onun için iphone ile android çok farklı bi durum.. Zevk meselesi.. Biri birisinden daha iyi tartışmasına hiç girmeyin çünkü 2007 senesinden beri bluetooth teknolojini kullanmayan ve bilgisayara bağımlı olan bi cihazdır iphone 😉 iphone fazla derde girmem whatsapp, face, insagramımı çook rahat şekılde kullanayım yeter diyecekleri bir tel.. Her durumda android daha iyi.. İphone ise sadece zevk meselesi..

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Apple hata düzeltmesi verdiğinde havalara uçanlar aslında Apple’ın kendilerini buna muhtaç ettiğinin farkında değ***** kullanıyorum iOS 5.0.1)

  21. SDN Okuru dedi ki:

    23.04.2014 02:04 Android camiası Nexus’tan ibaret değil sadece bunu hala ve hala ve hala kabullenemediniz mi. Google her telefona Android dağıtmasını beceriyorsa güncellemeyi de zamanında vermeli. Haaa vermedi mi halkda ona cezasını verir o zaman anladın mı 😉

  22. SDN Okuru dedi ki:

    22.04.2014 23:42 Zaten güncellemeleri ve iOS tasarımlarını Steve Jobs yapıyordu. Bilgin yok bari kendini rezil etme ya 😀 Steve Jobs gibi birinin ismini saçmalıklarla kirletmeyin.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    ekranda itunes yazısı çıktı ve telefon açılmıyor yardımcı olur musunuz??

  24. SDN Okuru dedi ki:

    sarj sorununa nedense deginmiyor epil arkamizda kabloyla dolasmaktan biktik

  25. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 22.04.2014 23:29 minör güncelleme olunca bişey ifade etmiyo mu? olay sadece yeni bişey eklemek mi? e o zaman android cephesinin vay haline. minör güncelleme için aylarca beklediğinizi biliyoruz. ilgi alanın değilse çekil kenara izle. bir de iphone kullancısıymış hey yavrum hey……..Kardeşim belkide senden daha çok severim ve takip ederim apple ürünlerini ama aşağıda bir arkadaşında söylediği üzere ben böyle küçük bir hata gideren güncelleme için yazılan yorumlara şaşırdım.İşte neymiş fandroidçiler çatlasın, en güncel sürüm yüklü bir havamı atayım, androidçiler güncelleme beklesin daha falan tarzında yorumlar ***** apple çok farklı bir ş***** bir major güncelleme ile bir çok hata bile yapsalar bunu düzeltmeleri aylar alıyor ama apple 7.1’de küçük bir hata yaptığının farkına varıp 1 ay sonra aynı anda tüm icihazlara güncelleme verdi evet güzel birşey ve zaten apple kullanmamın başlıca sebebi ama bir apple haberinin altında android kullanıcılarına laf atmak niye ?

  26. SDN Okuru dedi ki:

    iOS 6’yı es geçiyorsun. Afedersin ama tasarımda bu kadar köklü bir değişiklik yapınca tabiki bir sürü güncelleme gelecek. Nexus ve Htc One dışındaki tüm androidler dökülüyor güncelleme alamadıkları için. Apple hiç olmazsa kullanıcısını dinliyor. Hatta onun için geliştiriciler için resmi forum sitesi bile var. Şimdi iOS 7 diğer iOS sürümleri gibi stabile çok yakın. Sadece çok az hatası kaldı o kadar. Batarya ömrü de gayet iyi çoğu androide göre. Hangi android 1540 mAh ile tüm gün dayanmayı başarmış? Hatta hiç kullanmadan ben iPhone 5s’imin 2 gün dayandığını biliyorum. O batarya’yı o kadar çok yiyen donanım olmasına rağmen Apple hem çevreyi düşünerek hem de yazılımını geliştirerek bataryanın tüm gün dayanmasını sağladı. Gidip de abuk subuk Ayfone satılır diyen yerlerden alırsanız olacağı bu olur. Android de kullandım ben. Hem de 2 yıl. Canıma tak etti. Android kullandığım yıllarda iPad aldım ve dona kaldım. Böyle bir hız üstelik kat kat düşük bir donanımla başarması müthiş bir şey. O sıralar Galaxy S3 kullanıyordum. Bundan bir sene sonra Galaxy S3 takılıp donmaya başladı. iPad yine aynı hızıyla çalışıyordu. Gerisini sen düşün artık. Bir de lokma döktürücem diyor. Bunu rüyanda bile göremezsin. Araştırıp yaz bu yorumu

  27. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 23.04.2014 14:07 Android e laf atmayın boşyere, önce bluetooth ve şarj sorunlarınızı çözün siz, biz güncellemeyi hertürlü hallederiz
    Bizde Airdrop var. Ayrıca iPhone 3g ile beraber çıkan App Store’da telefonu tokuşturarak dosya paylaşabiliyorduk. Apple dediki ‘Artık telefon tokuşturmak yok. Onun yerine Airdrop ***** Siz takip edin bizi.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Android e laf atmayın boşyere, önce bluetooth ve şarj sorunlarınızı çözün siz, biz güncellemeyi hertürlü hallederiz

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone 4s kullananlar bu güncellemeyi yüklemeyin derim ben güncelleme gelince yaptım wifi kullanamıyorumdum ve telefonumu ancak kapatınca şarj yapabiliyordum servise göndermek zorunda kaldım tekrar geldi o güncelleme ve yapmıyorum aslada yapmam sizede tavsiye etmem

  30. SDN Okuru dedi ki:

    ARKADAŞ KİTKAT BEKLİYOMUŞ :))
    DAHA ÇOK BEKLEME, MİLFÖY VERELİM ABİME :))))

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Isik ve internet acikken toplasan en fazla 10 saat gitmeyen sarjli iphone a guncelleme gelse nolur gelmese nolur. Guncelleme aldiniz baska bisey olsa bu kadae sevinmezsiniz. Telefonu 3310 gibi kullandiktan sonra , app store da hersey parali olduktan sonra , habire kullanicilari kisitladiktan sonra napayim ben iphone u. Siz guncellemenize sevinin anca.

  32. SDN Okuru dedi ki:

    yükleyenlerin gözü aydın. işin garibi android e giydirmeye çalışan kullanıcılar neden hâlâ ios un hata yapabildiğini düşünmeyi denemiyorlar acaba? evet 10larca farklı marka var ve her markanın da bi o kadar çok cihazı var hepsi farklı donanıma sahip bunlarda sürekli hata çıkıyor bunu kabul ediyorum ama siz de şunu kabul edin apple bildiği donanım üzerinden gidiyor her şey sabit yazılımı oturtması çok basit olmalı ve hata yapmaması gerekirken hâlâ ağlayan sızlanan kullanıcılar var.

  33. SDN Okuru dedi ki:

    22.04.2014 21:58 Eklenecek bir özellik beklemiyoruz ki zaten olan ufak tefek hatalarımızı da düzeltsinler. Başımızın üstünde yerleri var. Bir de güncellemeyi zamanında alıyoruz. Daha ne olsun Allah 23 Nisan ve bu tam bayram havası oh oh

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Siz minor guncelleme telefonunuza gelmedi diye basinizi taslara vuruyorsunuz. Hayret dogrusu 4.4.3 cok major bir guncelleme zaten 1000 tane yenilik var ahahaha Guncellememizi bile kiskanir ***** 7.1.1en guncel surum havami da atiyim

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Nedir bu çekememezlik anlamış değilim. Ben 3-4 Yıl android kullandım hiç bi zaman iPhone kullananlara saldırmadım şimdide iPhone 5 kullanıyorum ozamanda mutluydum şimdide mutluyum. Artık herkesin istediği telefonu alma imkanı var herkes dilediğince parası olsada olmasada 1 – 1,5 lira verip istediği makineyi alıyo.

    Bu sadece tercih ve zevk meselesi peki başkalarının tercihi sizi niye ilgilendiriyo ?

    Bence kendinizi bi sorgulayın bunun açıklaması bi kişlik bozukluğudur çekememezliktir. Karakterinizi gözden geçirmeniz gerekmekte.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    helal olsun yayımlandı yazmışsınız

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Şu hepsine aynı anda gelmesini ne abarttınız zaten 7 tane telefonu var sadece kendisi üretiyor Google nexus cihazlara da aynı anda güncelleme geliyor

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Bir daha samsung almayacam bir güncelleme gondermiyorlar. Eğer android istiyorsanız androidin babası nexus alın

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Hala Jailbreakli iOS 7.0.6 kullandığım için ilgimi çekmeyen güncelleme 🙂

  40. SDN Okuru dedi ki:

    İpod touch 5 te internette geri tuşuna basınca eski sayfada biraz kasıyordu artık kasmıyo buna sevindim

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Windows Phone lardaki gibi her cihaza aynı anda geliyor(nokia, telefonlarına guncellemeyi amaçsızca parça parça sunar ama Microsoft herkese aynı anda verir) androidçiler hallerine üzülsünler

  42. SDN Okuru dedi ki:

    7.x jailbreak candır can

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Güncellemeden sonra klavyede harfler gep büyük kalıyor farkındamısınız

  44. SDN Okuru dedi ki:

    IPhone 5 imde stabilite 7.1 ile artmisti suan mukemmel seviyelere geldi bu guncelleme ile

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Wifi de sıkıntı var 7.1.1 de

" iOS 7.1.1 Güncellemesi Yayımlandı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iOS 7.1.1 Güncellemesi Yayımlandı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iOS 7.1.1 Güncellemesi Yayımlandı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "