Okunma

iOS 8.2 Güncellemesi Yayınlandı


09 Mart 2015 Pazartesi 18:55
iOS 8.2 Güncellemesi Yayınlandı

Apple, ilk betasını 18 Kasım’da geliştiricilere sunduğu iOS 8.2 güncellemesini tüm kullanıcıılar için yayınlandı. Daha önce sizlere aktardığımız gibi bugün yayınlanan güncelleme Apple’ın ilk olarak iPhone ve iPhone 6 Plus için düzenlenen Eylül ayı etkinliğinde tanıttığı Apple Watch için kritik öneme sahip.

Türkçe Siri ile iOS 8.3 de Yolda

Geçtiğimiz günlerde iOS 8.3 Beta 2’yi geliştiricilere sunan Apple, bu sürüm ile sesli asistan uygulaması Siri için aralarında Türkçe’nin de bulunuğu birçok dil için destek sunmaya başlamıştı.

Türkçe Siri’nin yanı sıra emoji klavyeye birçok yeni emoji gibi yenilikler de içeren iOS 8.3 güncellemesi üzerinde Apple’ın çalışmaları hala devam ediyor.

iOS 8.2 ile gelen yenilikler

15-03/09/1-1425927772.jpg

iOS 8.2 Nasıl Yüklenilir?

iOS cihazlarınızdan Ayarlar – Genel – Yazılım Güncelleme menüsünü takip ederek yükleyebileceğiniz iOS 8.2’yi ayrıca bilgisayarınızdan iTunes ile de yükleyebilirsiniz.

Benim tavsiyem bu kadar büyük boyuttaki güncellemeleri yüklerken cihazınızı Mac ya da PC’nize bağlayıp, güncelleme işlemini  iTunes aracılığı ile gerçekleştirmeniz yönünde.

:: iOS 8.2 güncellemesini yüklediniz mi?




yazarBerkay Tutal

İstanbul Teknik Üniversitesi'nde makina mühendisliği eğitimini sürdüren Berkay, teknolojinin hemen her alanını takip ederken, özellikle mobil ve giyilebilir cihazlarla beraber Apple'ın ürünlerine ayrı bir ilgi besliyor
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

351 yorum - “iOS 8.2 Güncellemesi Yayınlandı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    "Ben evdeyken 3G hıc cekmıyor dısarda oldugum zaman full çekıyor. Bunun yuzunden ıphone 5s mı sattım ıphone 6 aldım bu sorunu hala yasıyorm turkcell musterı hızmetlerını aradım 3 aydır arıyrum bos yanı teknolojı uzmanını arıyrum oda boş ya benım ıphone 4s vardır onda ıos 7.1.2 yukluydu 3G hızlıydı evdeyken sattım ıphone 5s aldım ıos 8 yukluydu 3G cekmıyor zanettım benım cıhazda sorun var ıphone 6 aldım aynı sorunu ıphone 6 da yasıyorum

  2. SDN Okuru dedi ki:

    brn iphone 5s e yüklüyorum bi yerde takıldı ve ilerlemiyo 12 saati geçti napmalıyım

  3. SDN Okuru dedi ki:

    (5s) arkadaşlar iOS 8 den iOS 7 nin sürümlerine güvenli bir şekilde nasıl dönebilirim lütfen biri tarif etsin. Şimdiden teşekkürler

  4. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone nun sorunu ileri gitmek olmamalı bence iPhone iOS 6 ya doğru dönse bütün problemler bitecek

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben 20 günlük kullandığım yani değişimden yeni gelen daha Sıfır sayılır üzerinde de iOS 8.1.3 olan iPhone 5 cihazıma Çıktığı aksam Wi-Fi ile iOS 8.2 günleemesini yükledim kahretsin yüklemez olaydım telefonum pil ömrü 100 de 40 Düşüş Yaşadı.Sonrasında Wi-Fi ile yapılan güncellemenin sağlıklı olmadığını iTunes üzerinden yapmak gerektiğini okudum onuda denedim fark olmadı sonra dfu modunda yapmak gerektiğini duydum onuda denedim hiç bir fark olmadı şarj su gibi Çifter Çifter gidiyor..Böyle 10 gün kullandım baktım olmuyor telefonu tekrar izmirde bana 20 gün önce Değişimi yapan Sıfır cihaz veren teknik servise şarj çabuk bitiyor ısınıyor cihaz kilitleniyor şikayeti ile belki yenisini verirler direk değişim yapar ümidi ile verdim maalesef ki servis raporu cihazda hata bulunamadı kesik değil orijinal sim kart kullanın şeklinde cihazı elime geri verdiler bu arada orijinal sim kart kullanıyorum ***** ümitsizlikle iOS 8.2 den sonraki güncellemeleri ***** IOS 8.1.2 ve ya iOS 8.1.3 sürümünde kalın iPhone 5 ***** cihazları bilmem.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    5s iOS 7.1.2 çok iyi iOS 8 in sürümleri bir işe yaramaz bir sürü sorun çıkardı

  7. SDN Okuru dedi ki:

    5s kullanıcısıyım iOS 8 in sürümlerine geçtiğim için çooookk pişmanım keşke iOS 7.1.2 tekrar dönsem

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Cihazım 4s Aralık 2012 model 7.1.2 sanırım 8.2 yüklemesem daha verimli olabilir.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Şarj sorunu var 5 S e yükledim,apple çöz bu sorunu

  10. SDN Okuru dedi ki:

    5s yükledim telefon sapıttı Wi-Fi çekmiyor artık reste yap pc den yükle ne gerekse denedim önceki yazılımda sıkıntı yoktu 8.2 den sonra ekran kararması ve Wi-Fi Çekim problemi yaşıyorum

  11. SDN Okuru dedi ki:

    4s yükledim gayet iyi Hız arttı şarj çok kurcalamassam o da iyi Wi-Fi 3G güzel not:cihaz bikaç aylık yıpranmış değil onun etkisi vardır yeni alacaklar için önerebilirim cihaz güzel yorgun değilse tüm yazılımları güzel karşılıyor zaten 8 iOS 4 se yeter 9 da artık üst modeller için ideal olur ben cihazı 2014 Aralık da aldım 3 4 ay oldu hiçbir yazılımda sorun yaşamadım canavar gibi bikaç yıllık cihazlar kaldıramıyor olabilir kolay gelsin

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Ben yükledim 6plus ama sıkıntı yok şarj olayı sanki düştü anlamadım ama gayet iyi Siri benim için daha iyi oldu …

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Bilhassa yazmak istiyorum geçen gün elektrik Faturası yatırmak için yol aldım velhasılkelam numaramı Alıp beklemeye başladım Yanımdaki pampa 6 plusı ile gayet hava binbeşyüz …görgüsüz hani belli neyse faturamı yatırdım çıktım.arabamı arka yola parketmiştim arabam Yüksek modeldir yolu döndüm bi baktım bizim pampa durakta otobüs bekliyor…dicektim gel bırakayım ama eminim havasını bastığı 6 plus araba görevi görüyordur tabii ben de 4 s . Umarım anlatabildim bu arada 8.2yükledim güzel bi sıkıntı yok tlfn hızlandı tabii şarjı iyi gidiyor ben çok uygulama kullanmıyorum .iyi günler

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Çok yorum yapmışsınız ya 4s yükledim hız Wi-Fi her şey mükemmel şarjım da iyi … rencide olmak nedir ya telefonla rencide mi olunur çocuk çocuk yorumlar…

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar … Bazı arkadaşlar dalga geçer gibi "şu iphone 4s kullanıcıları" cümlesi ile başlayıp cahilce kelimeler kullanmış.. Ve ben cvp vermek için güncellemeyi yüklemeyi bekledim.. Yükledim ve o yorumu yapan şahıslara sadece gülüyorum. İphone 4s kullanıcısı olarak diğer 4s kullanıcılarına ve denemeden bilmeden kamilce yorum yapanlara yazıyorum.. 4ste bir önceki sürüme göre baya bi hızlanma oldu net bir şekilde farkediliyor.. Şarj problemi halen devam ediyor yani saat öğlenden sonra 3 te %100 iken şuan saat 23.16 şarj %31 (tabi aşırı kullanım olmadı) .. Bunların dışında çekim gücü veya 2g-3g geçişlerde ve wifi bağlantıda hiçbir sorun yaşamadım .. Memnunmuyum evet performansı arttı şarj olayı ise 4 yıllık bir telefona göre iyi diyebilirim..
    Not: lütfen yorum yaparken karşınızdaki insanları rencide etmeden yorum yapın. Çünkü o tür karakterlerin Ne Allah katında nede yeryüzünde hiçbir değeri yoktur..

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Değerli Apple iphone 4s kullanıcıları.. Apple markasının satış taktiğidir. Kaliteli telefonlarının sürekli kullanımını azaltmak ve yeni çıkan serilerini satmak. Bunu başarabilmek için yeni çıkan ürünlerin hızlarına uygun güncellemeler çıkararak eski modellere yüklenmesine izin vererek eski cihazlardan soğutmak ve yeni cihazlara yönlendirmek. Bu taktik yıllardır var. Bunun bilincinde olarak güncellemeyi yapmalısınız. Yani bile bile lades diyeceksiniz ve yükleyeceksiniz. Biri 2,500 tl verip iphone 6 alacak sen gidip 1000 tl verip 4s alacaksın ama yeni güncelleme ile aynı performansta kullanacaksın .. öyle birşey yok açın gözünüzü artık.

    Bende çelik kasa olması ve 4 – 6plus arası serinin en ufağı olması sebebi ile 4s kullanıcısıyım. Bile bile lades diyorum ve tüm yorumları okumama rağmen güncellemeyi yapıyorum. İşlem bitince test edeceğim ve son olarak bir yorumda ben yapacağım. Hayırlısı artık.

    herkese iyi günler.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    abi şu 4s kullanıcılarındaki bitmek tükenmek bilmeyen umut kavramına hastayım ya :))) millet yeni güncellemelerin 6 plus'a yetmediğini söylüyor bunlar hala 8.2 den medet umuyor vallahi komedi :)))

  18. SDN Okuru dedi ki:

    4s kullanıyorum sarjı resmen sömuruyor 8.2 cok berbat sakın guncellemeyın

  19. SDN Okuru dedi ki:

    GÜNCELLEMEDEKİ ASİL MANTİK; SÜRÜM YUKSELTEREK GECMİS YİLLARDAKİ CİKARDİGİ TELEFONLARİ CİKARDİGİ SÜRÜMLERLE PASİFİZE ETMEK VE SON CİKARDİGİ TELEFONLARİ ALMAYA ZORLAMAKTİR BOYLECE SATİSİNİ HER ZAMAN DİNAMİK TUTMUS OLACAK DİGER MARKALARDA GÜNCELLEME OLMAZ OLSADA İSE YARAR 4YİLLİK İPHONE 4 ÜMÜ SATTİM 6 ALDİM CUNKU TELEFONUM KASİLDİ VE APPLE AMACİNA ULASDİ SUAN HİCBİR GUNCELLEMEYİ YAPMADİM ZATEN BU KADARR BUYUK FİRMANİN DUZELTME AMACLİ GUNCELLEME YAPMASİ MASUMANE SAYİLİRSA BİLE AYİP

  20. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone 4s ,5,6 ve 6plusa yuklenmio ios 8.3.beta3

  21. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone 5s cihazıma yükledim genel olarak Hızı arttı ve şarj edildikten sonra Kullanım Süresi bir miktar arttı yorumlara bakarak korkarak da olsa yükledim iyi ki yuklemisim en ufak bir sorun yok

  22. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone 5s cihazıma yükledim hız artısı var batarya Ömründe az da olsa uzama oldU

  23. SDN Okuru dedi ki:

    ben de yükledim cihaz 5s batarya sürem uzadı. ortalama 1 saat fark etti doğrusu. çok tereddüt etmiştim ilk başta ama bariz bir sorun da yaşamadım. zil sesi sorunu 1 sn kadar gecikmeli de olsa devam ediyor. ayrıca ana ekranda saat ve ne kadar çektiğini gösteren grafik büyük. ilk başta gözüme çarpan o oldu. ama zamanla alışılıyor. kullanım olarak da başka pek bir sorun yaşamadım. i-tunes üzerinden yaptım bu arada güncellemeyi. bence başarılı. ..

  24. SDN Okuru dedi ki:

    İos 8.2 veya 8.3 veya 9 istemiyoruz. İos 7.1.2 geri gelsin bence kullanıcıların büyük bir kısmı buna geri döner. İos 8 ile beraber bariz ama çok bariz sıkıntılar çıktı. Apple bunu görmüyor mu. Her güncellemede saçma sapan yenilikler… Yenilik istemiyoruz kardeşim. Adam gibi sorunsuz ve hızlı olsun yeter.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    5s kullanıyorum bu sürüme geçmeden önce 4-5.30 saatlri arası giden kullanım sürem bu sürümden sonra 6.30-7.30 arası gitmeye başladı bende baya şaşırdım paylaşmak istedim herkese selamlar ( parlaklaık ortalama yüzde 40 larda, wifi ve 3g gün içeriisnde yüzde 50 açık, oyun oynamıyorum, safariye çok takılıyorum, müzik d,nlemem pek )

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone 4S ios 7.1.2 daha da güncellemem

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar çok samimi dile getiriyorum 8.2 ile cihazım hızlandı şarjım iyi iki gün çıkartıyor telefonum 4s yalnız yorgun ve çok uygulama yüklü bi cihaz değil gayet stabilite kolay gelsin

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone 4s ' e yükleyeyimmi 16gb ? İyimi bi sıkıntı varmı ?

  29. SDN Okuru dedi ki:

    i phone 6 plus a 8.2 yükledim 4 gün kullandım. Fakat ilk 2 gün anlamasamda bugün anladım ki 2 tam gün giden sarjım 1.5 hatta 30 saate düşmüşt 16-18 saat yiyor. ve bugun 8.1.3 e geri döndüm. şahane

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Şebeke sorunu yaşayan varmı 2G ye geçmede sıkıntı var bazen sinyal yok diyo 3G ye geçmede problem yok ona rağmen 8.2 çok iyi

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar sonuş aynı dfu modu ile de yükledim ben iphone 5 e yine şarj sorunu devam ediyor ama hakkını yemem ios 8.1.3 sürümünden kat ve kst hızlı telefon

  32. SDN Okuru dedi ki:

    dostum neler var az aşağı in oku 🙂 adam 4s imle 5s lere kafa tutarım dedi ciddi ciddi 🙂 o yüzden boşver. ios 8 hala toparlanamasa da iyiye gidiyor. tüm eksiklerine rağmen kullanışlılığı ve kalitesiyle ios hala vazgeçilmez

  33. SDN Okuru dedi ki:

    NİYE LAF EDİYOSUN ARKADAŞA SİZDE
    YÜKLEMESEYDİNİZ İOS 8 i
    4s HİÇ KALDIRIRMI?
    HEMEN GÜNCELLEME YAPACAĞINIZA 1 HAFTA BEKLEYİP YORUMLARI OKUSAYDINIZ
    İPHONE 5s İOS 7.1.2 KİMSE KISKANMASIN

  34. SDN Okuru dedi ki:

    yok kardeşim sinirlenme deil de:) burda son çıkan sürümden bahsediliyor insanların birilerine yardımcı olunması amacıyla arkadaş hala ios 7.1.2 diyor =)

  35. SDN Okuru dedi ki:

    kardeş dur ***** 4s le sadece 7.1.2 yi sorunsuz kullanabilir çünkü :)) dokunma yapsın artistliğini :))

  36. SDN Okuru dedi ki:

    burda ios 8.2 konuşuluyor sen 7.1.2 den bahsediyosun

  37. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone 4S iOS 7.1.2 kullanıyorum. Hiç bir sıkınısı yok 🙂

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar iphone 5s ios 7.1.1 (jailbreak) kullanıyorum şuanda.
    Business class kullanıcıyım.
    Telefonum jet gibi calisiyor o kadar uygulama yuklu olmasina ragmen. Batarya kullanmana bagli. Normal kullanimda 1.5 gun. İş kullanımında 8 saat gidiyor.

    Ama bazı programlar indirmek istiyorum cydia ve appstoreden ios 7.1.1 desteklemiyor. ios 7.1.1 o kadarmi eskidi arkadaskar? Mecburen ios 8.2 gecmek istiyorum. Lütfen çok rica ediyorum iphone 5s ios 8.2 kullananlar iyi veya kötü öneride bulunsunlar.

    Ps.
    iphone 5s altı ve üstü telefonlardan yorum istemiyorum.

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben 8.1.3 yüklediğimde şarj sorunu vardı sonra telefondaki herşeyi sildim şarj 2 saat gidiyordu şuan 6 saate yakın gidiyor arkada uygulamalar çalıştığından telefon ısınıyor şarj çok çabuk bitiyormuş

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Ios 6 hızlıydı ve daha az şarj yiyordu

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Cihazım 15 günlük Sıfır iPhone 5 benim garantiden yeni geldi..:) haliyle bataryada Sıfır tabiki ben şu dfu modundada bir deneyeyim bakayım güncellemeyi yine su gibi şarj yiyecek mi bakayım

  42. SDN Okuru dedi ki:

    İphone 6 Plus telefona 3 gün önce ios 8.2 yükledim. hızlanma konusunda telefon zaten hızlı çok aşırı bir hızlanma göremedim. ayrıca sarj konusunda hiç bir azalma yok. (benim kullanımımda 2 tam gün yetiyordu hala da öyle. bunun içinde aktif internet, telefon konuşma mesaj v.b kullanımı yanı sıra 1 2 saat oyun da dahil. ) sarj konusunda herhangi bir sıkıntı olmadığını 6 plus olarak belirteyim.

  43. SDN Okuru dedi ki:

    1-güncellemeyi dfu modunda yapmayla wifi ile yapmak arasında en ufak fark yoktur bunlar avuntudan ibarettir. 2- evet ios 8.2 daha fazla şarj yemektedir çünkü daha hızlıdır. cevap bu kadar basittir. dünyada tam tersi bir denge yoktur ki hem hızlı olsun em de az şarj yesin. artık şu hayal dünyalarından bir çıkalım. 3- her cihazın batarya kondisyonu iyi durumda olmayabilir. daha bakımlı ve yeni cihazın şarjıyla 2 senelik iphone 5 in şarjı tabi ki aynı olmayacaktır. herkes aynı cihazı mı kullanıyorki şarj süresi konusunda stabilite arıyorsunuz 4- sonuç olarak ios 8.2 daha derli toplu ve hızlı bir sürüm olmuş. tek sinir bozucu tarafı çalmaya devam eden zil sesidir

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba yine ben iPhone 5 kullanıcısı Ilk olarak güncellemeyi Wi-Fi ile Yaptım şarj sorunu yaşadım sonrasında iTunes ile Yaptım yine şarj sorunu devam ediyor aksam kurtarma modunda (dfu) yeniden yüklemeyi deneyeceğim apple online destek aldım böyle yapmamamı tavsiye ettiler burdaki yorumlarda bir arkadasın tavsiye ettiği gibi

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone 5 kullanıcısıyım 8.2 Telefonun hızlandığı doğrudur ama sarjı deli gibi yiyor 8.1 den 8.2 çıkmaya hiiç gerek yok. 8.1 olanlar biraz daha bekleyin sorunlar düzelirse yükseltirsiniz aceye gerek yok pişmanlık

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Ben iPhone 5 kullanıcısıyım ilk 8.2 güncellemeni Wi-Fi üzerinden kurmuştum şarj problemi yaşadım Güncellemeyi yeniden iTunes üzerinden Yaptım sorun devam ediyor hızlı demek ki bir alakası yokmuş 😉

" iOS 8.2 Güncellemesi Yayınlandı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iOS 8.2 Güncellemesi Yayınlandı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iOS 8.2 Güncellemesi Yayınlandı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "