Okunma

iPhone 11 fiyatları tanıtım öncesinde sızdırıldı!


10 Eylül 2019 Salı 11:45
iPhone 11 fiyatları tanıtım öncesinde sızdırıldı!

Apple’ın yeni iPhone 11 modellerini tanıtmasına sadece birkaç saat kaldı. Türkiye saati ile 20:00’da Steve Jobs Theater’da düzenlenecek olan etkinlikte iPhone 11, iPhone 11 Pro ve iPhone 11 Pro Max modelleri resmiyet kazanacak.

Bizde etkinliği yerinde takip ederek, dünyanın ilk ön inceleme videolarını sizlerle buluşturacağız. Aynı zamanda etkinlik süresince canlı yayında tüm gelişmeleri sizlere aktaracağız. Tanıtım etkinliği öncesinde iPhone 11 fiyatları sızdırıldı.

iPhone 11 fiyatları ortaya çıktı!

iPhone 11, 749 dolar başlangıç fiyatına sahip olacak. Bu fiyat 64 GB için geçerli olurken, 128 GB depolamaya sahip modeli almak isteyenlerin 799 dolar, 256 GB depolamaya sahip modeli almak isteyenlerin ise 899 dolar ödemesi gerekiyor.

iPhone 11 Pro’da ise depolama alanı 128 GB‘dan başlıyor. 999 dolar başlangıç fiyatına sahip olan telefonu, 256 GB depolama ile almak isteyenlerin 1099 dolar, 512 GB depolama ile almak isteyenlerin ise 1199 dolar ödemesi gerekiyor.

Apple’ın en gelişmiş telefonu iPhone 11 Pro Max ise 128 GB depolama alanı ile 1099 dolar başlangıç fiyatına sahip. 256 GB depolama alanı sunan model 1199 dolar, 512 GB depolama alanı sunan model ise 1299 dolar fiyata sahip.

Fiyatlarının sızdırıldığı raporda Apple Watch Series 5, AirPods ve AirPower’da geçiyor, ancak herhangi bir detaya yer verilmiyor. Bugüne kadarki sızıntıları dikkate alırsak, şu anda sadece Apple Watch Series 5’in gelmesi bekleniyor.




yazarMehmet Ali Ertunç

2015 yılı Ekim ayında SDN ailesine dahil olan Mehmet Ali, İskenderun Teknik Üniversitesi'nde eğitim hayatına devam ediyor. Havacılık tutkusu her geçen gün artarken, silahlara ve otomobillere büyük ilgi duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

44 yorum - “iPhone 11 fiyatları tanıtım öncesinde sızdırıldı!”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Adam abd bir hafta çalışma ücretiyle bir tane iphone 11 alabiliyor biz 6 ay çıkışıyoruz bir tane almak için

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    14,000 lira tutuyor vergileri ile %50+%10+%18 512 GB lik iPhone 11 pro max fiyatı +, – 500 lira bir fark olması mümkün

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    10 sene sonra iphone x alırsak şükredelim

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Demek $749 fiyatla çıkıp 12000₺ istenecek telefonlar bunlar…

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kurbağa gözü gibi

  6. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Şimdiye kadar gördüğüm en çirkin ipone

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Valla dalga geçer gibi seneye de a apple 5 g geldi der satar 🙂

  8. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kamera dizilimi gerçekten rezalet. Fiyat da 10 binden aşağı olmaz. Alanın aklından zoru vardır

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Eee o zmn iPhone 11 bizim ülkede kaç TL olur acaba KDV’lerle biri hesaplasın bi

  10. Anonim dedi ki:

    vergininde vergisini alan tek devletiz ona göre bir tane kendine 2. devlete alacaksın

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    kamera dizilimi cok hoş olmus

  12. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar bu fiyatlar amerika fiyatları, türkiyenin fiyatlarını unuttunuz galiba , alırken bi tane kendiniz için ödüyorsunuz bir o kadar devlet için ödüyorsunuz, yani en pahalı iphone 16000 TL yi bulabilir , alın size iphone 11 :))

    1. Anonim dedi ki:

      amerika fiyatlarina % 110 ekleyin tr fiyati 🙂

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Tasarımcı kendini köprüden atsın bu kadar berbat bir tasarım daha önce görmedim

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Arkadaşlar fiyatlar her zaman karşı ülkede hemen hemen aynı bizim batmış ülkemiz bir telefondan kendisi kadar vergi almayı becerince 10.000₺ üstü fiyatlarla karşılaşıyoruz cok üretiyolar bide milletin zevkine karışıyolar

  15. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Kur farkı ile 6000 yapıyor ÖTV KDV KDV nin ÖTV ÖTV nin KDV TRT payı kanal d Show tv star a haber ATV payı onun bunun payı derken fiyat 18000 22000 arası olur.

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çentik için de “iğrenç” yorumları yapıldı ama bir sonra ki birçok telefon üreticisi modellerinde bu tasarım uygulandı. Umarım cidden bu iğrenç tasarım anlayışı diğer markalara ilham olmaz. İnsanı telefondan soğutuyor. Fiyatları daha düşük olsa şaşırtıcı olurdu. Kullanıcılardan çok hazine ve maliye bakanlığı yeni telefonların tanıtımını merakla bekliyordur!

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Burada kameraya bik bik edenler aynisini Samsung ve digerleri yapinca super olmus diyecek omurgasizlar takimindan.

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Türkiyede 20 bin tl olur

  19. Teknoloji Dostu dedi ki:

    TL’ye çevirince fiyat normale dönüyor ama böyle uzay ötesi vergimi olur arkadaş.
    Yabancı marka satmasın diyorsun ama ülke olarak ne üretiyorsun mallık burdan kaynaklanıyor.

  20. Anonim dedi ki:

    Üst resimdeki çakma İ***** kadar çirkin olabileceğine ihtimal vermiyorum ama olursa vah ki vah Apple’a.Ayrıca her lansmanda beklentilerin altında kalan Apple bu sefer sürpriz ***** ben hayatta para vermem,veremem o ayrı ***** çenemizi yormak

  21. Küçük altın dedi ki:

    Oo iyi iyi bizim xs max ler in fiyatı arttı yine 🙂 en az 15000 TL den girer piyasaya

  22. İlker dedi ki:

    Geçen sene tanıtılan iphone xs ler de 64 lük olan 999$ 256 lık 1149$ dı.50 dolarlık bir indirim yapmış..Apple ın indirim anlayışı bu kadar olur zaten.

  23. Anonim dedi ki:

    apple bin dolar diyorsa, normalde 6.700. tl falan eder. Bize 13.000. tl den kakalar.

  24. Anonim dedi ki:

    Günlük kurla zaten en düşük model (11 G4 GB ) Tl ye çevirince 4.800 tl ***** fiyatını siz düşünün Artık.

  25. Anonim dedi ki:

    Yani mesela 1000 dolar fiyat etiketi olan bir telefon nasıl oluyorda bizim ülkemizde 12000 TL’ye tekabül eden bir fiyata satılıyor anlamakta güçlük çekiyorum… Kdv si ötv si ekle yine bu fiyat etmez be kardeşim!

    1. Anonim dedi ki:

      1000 dolar telefon fiyatı + %94 vergi =1940 dolar x 6 = 12 000
      Kaba bir hesap ile

    2. semih61 dedi ki:

      1000 dolar zaten 5,500 civarı yapıyor %50si kadar ötv ve bunun üstüne %10 trt vergisi. %18 kdv ile 10bin tl yi aşıyor

  26. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Yemin ediyorum iğrençççç

    1. Anonim dedi ki:

      Bana kalırsa 500 tl bile etmez neymiş yıllarca güncelleme veriyormuş yeni özellikler ekleniyormuş eklerken çıkarılanları saymaz isek tabi
      2013 te 5s geldi hediye kullanırken işkence çekiyordum yazışmalarda s3 mini çok daha kullanışlı bu konuda
      6s plus geldi sonra oda aynı ve pili çok çabuk yıprandı şuanda 5s kadar dayanmıyor şahsen bu markaya kendi paramı vermem

  27. Anonim dedi ki:

    çok çirkin gözüküyor

  28. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bu fiyatlara inanmam

  29. Ali dedi ki:

    Adamlar 1200 birime iphonenin son çıkan modelini alıyorlar vay arkadaş

  30. Anonim dedi ki:

    Apple’ın böyle saçma bir tasarım yapacağına inanmıyorum

  31. Anonim dedi ki:

    Fiyatları 2 ile çarpın 1300$ sa 1300$ da vergisi 2600$=15.000₺

  32. Teknoloji Dostu dedi ki:

    yıllardır Android deki isimlere gülerdik şimdi Apple ın yaptığı şu isimlendirmelere bak. tam bir komedi

  33. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Zaten alamıyoduk şimdi hiç alamayız

  34. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Yani diyorki eskiden şahin fiyatına idi şimdi clio fiyatına

  35. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Yani fiyatlar aynı

  36. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Iyi korktugumuz kadar pahali degilmis

  37. kemal dedi ki:

    o nasil bir kamera tasarimidir ya tarantulanin gozleri gibi ya apple insallah busekilde yapmamisindir

  38. Anonim dedi ki:

    kamera öyle öküz gibi olursa yemin ederim bu telefon 1 lira bile olsa almam bu ne ya.

    1. Aynen dedi ki:

      Aynen kesin almazsın inandık. Nasıl kıskanıyorsun ama ıphone olsada kullansam diye

  39. Alanya dedi ki:

    Büyük yenilikler var kamera sayısı 3 olmuş. Çirkinlik abidesi olmuş. Apple bu büyük yeniliklere devam eder her sene bir kamera eklese bu tasarım bi 15 sene götürür.

" iPhone 11 fiyatları tanıtım öncesinde sızdırıldı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iPhone 11 fiyatları tanıtım öncesinde sızdırıldı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iPhone 11 fiyatları tanıtım öncesinde sızdırıldı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "