Okunma

iPhone 6 Satışları Beklenenin Gerisinde mi?


18 Eylül 2014 Perşembe 13:00
iPhone 6 Satışları Beklenenin Gerisinde mi?

Apple’ın 9 Eylül 2014 tarihinde yaptığı lansman ile tüm dünyaya tanıttığı ve tam da beklendiği gibi büyük ses getiren yeni akıllısı iPhone 6 ve phablet versiyonu iPhone 6 Plus hakkında ilginç iddialar dolaşıyor.

Bernstein analisti Toni Sacconaghi, iPhone 6 ve Plus’ın yüksek ön sipariş değerlerine rağmen tahmin edilen başarıyı yakalayamayacağını söylüyor.

Wall Street uzmanı, Apple’ın yeni yesil cihazlarının, geçtiğimiz yıl 9 milyonu aşan ilk hafta satışlarına sahip iPhone 5s ve iPhone 5c’nin ardında kalacağını tahmin ediyor.

Analist geçen yılın açılış rakamlarının arkasında kalınacağının belli temel sebeplerin olduğunu açıkladı. İlki Apple’ın cihazlar için 4 milyon ön sipariş yapıldığı bilgisi ile alakalı. Analiste göre bu değerler üzerinden tahmin yürütülürse stokların pek de iyi durumda olmayabileceğini söylüyor. Üstelik geçtiğimiz sene ilk hafta satışlarında Çin gibi kalabalık bir popülasyona sahip ülke olaya dahil değildi!

Yani stok konusunda çok ciddi sıkıntılar ortaya çıkabilir.

Bir diğer gerekçe ise geçtiğimiz yıl satışa çıkan ve daha uygun fiyat politikası izleyen iPhone 5c gibi bir ürünün bu yıl söz konusu olmayışı. Yani bu kez yeni müşterileri Apple’a çekecek ucuz bir telefon mevcut değil!

Tüm bu tahminlere rağmen Sacconaghi 4 milyonluk ön siparişin olumlu bir işaret olarak görüldüğünü söylüyor. Yine de analist Apple’ın ilk haftasonunda 10 milyon iPhone 6 satmayı planladığını duyurduğunu ancak şirketin bu rakamın 7 – 8 milyon civarında kalabileceğini “bildiğini” dile getiriyor.

:: Apple iPhone 6 ve iPhone 6 Plus sizce ne kadar satar?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

55 yorum - “iPhone 6 Satışları Beklenenin Gerisinde mi?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Apple’ın en iyi yaptığı telefon 5s üzerinde sadece ekranı 4.3 yapabilirdi kamerayı 16 mp yapıp şarj problemini çözmekti telefonu sırf üst model diye alanlarda olacaktır.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Cidden fanlığı bırakıp tarafsız yorum yapmak lazım, apple iphone 6 ve 6+ ile açık ve net bir şekilde hayalkırıklığıdır kabul etmek lazım. donanım önemli değil diyen arkadaşlar siz her sene telefon değiştiriyorsanız problem yok, ama ben uzun süre kullanmak istiyorum telefonumu… Bunun içinde donanım şart! 1 GB ram bugün yeterli olabilir ama 2 sene sonra kesinlikle yetmicektir., bir defa ios’a yetmicek ***** donanımsal değişiklik yapmadan telefonu inceltip vede reklamlarla, boyalı sözlerle satmaya çalışmanın adam kazıklamaktan farkı yoktur… şu da bir gerçek arabanızda 1000 beygir güç olsun bunu verimli kullanamadıktan sonra neyleyim böyle aşkı android! Apple ın benim için tek artısı app storedur ama oda yakın icloud faciasıyla yavaş yavaş güvenilirliğini yitiriyor ne yazık ki… Her nekadar iphone 6 benim için ciddi bir hayal kırıklığı olsada kabul etmek lazım ki piyasadaki en stabil ve sağlam telefonları üretmektedir…

  3. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 6 ya bayıldım galaxy s2 kadar boyutları var hafif büyük ve çok ince harika tasarım 6+ çok büyük geldi gözüme sevmedim ama 6 harika pratikte kullanımı falan çok kolay olacak gibi. bu modeli sevmeyen arkadaşlar genel olarak zaten hiç birşeyi beğenmeyen arkadaşlardır saygılar

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Hala mı samsung apple kavgası? La olum sizin yaşınız kaç. Adamın zevkinden sizene adam neyi begeniyosa onu alır. bırakın artık şu fanboyluk tartışmaları

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Ya bu androidcilerin kafa basmı***** rama,512 ramlı Nokia lumia 630 da asphalt 8 oynuyorum ne bir kasma nede donma ***** Nokia 630 Windows Phone nun alt telefonu sayılır….İş ramda değil işletim sistemi de bitiyor.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    2010 model iphone 4 üm var s4 e meydan okuyorum hertürlü s4 den bile hızlı test ettim

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Hayır cihaz zaten ön-siparişte rekor kırdı bu analistler neyin peşinde 😀

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Bence en iyi praktika tablet en hizli en saglam al torununa miras kalsin napcan iphone miphone

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar bosuna dandroidcilere inanmayin apple hakini veriyor kimse bos bos konusmasin ciktiginda vi karsilastirin note 3.gb ram ile calisiyo bu 1gb ve noteden hizli calismasa gelin size bi note alrm ama inanmayin donanima bos yani iphone dayanikli bi telefon iphone 3halen var galagxy s2 kalmadi stokta hepsi copluk olmus bakin iphone deb baska bi telefon onermem aliyorsaniz iphone aln almiyorsaniz konusnayin yesinler raminizi kasasi hi harika samsunglarin cogunun telefonu cami iirik neden cunku dayanikli degl ve etrafi yani cercevesi cabk gidiyor ama iphonede ole bisi yok sadece iphone 5vsiyah ta ole bisi yasandi ama bundan sonra yasanmicak

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Sabaha kadar konusun ayfoncular bi gercek var note 4 hepsinden iyi hic kusura bakmayin ayfon bes para etmez. Telefon isinde samsung bu isin babasi gunde 1 milyon telefon satiyor. bana degil google amcaya sorun beyenmediginiz android in sahibidir google haberiniz olsun.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    2010 model ıphone 4 bile bnde bu kadr güzel çalşyo Android modellernn hangisi 2010 olupta bu şeklde çalşyo belki onlar çöp oldu yani Apple hakknı veryo bu ram flan hikaye yağ gibi akıyo bütün cihazlar

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Bekleyip göreceğiz 🙂

  13. SDN Okuru dedi ki:

    15 milyona ne olduki???

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Hem seviniyorum böyle güzel bir firmanın ürünleri kaliteli oldupu için hemde üzülüyorum kapitalizmin en gözde firmalarından birini besliyoruz diye.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Ünlem işareti koymasanız, korkuyorum da 😛

  16. SDN Okuru dedi ki:

    iphone daha çok heyecan yaratmalı

  17. SDN Okuru dedi ki:

    iOS stabil tamam; fakat 64 bit mimarinin hakkını vermek istiyorsan en az 2GB RAM olmalı.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Hem iOS hem Android kullanmış biri olarak 1GB ram’in iOS’a yeteceğini düşünüyorum. Apple büyük ekrana insanların nasıl tepki vereceğini ölçmek için mi böyle bir şey yaptı diye düşünüyorum. Daha sonradan 6S versiyonunda ram koyacak satışa devam edecek. Apple az satsa ölmez merak etmeyin 🙂

  19. SDN Okuru dedi ki:

    le olm daha piyasaya çıkmadı mağazadan almanın tadı ayrı evde kargoyu beklemeninki ayrı önsiparişin ayrı 😀

  20. SDN Okuru dedi ki:

    ios 6 veya ios 5 kurulu bir iphone 4s alın hem karizmatik hem hızlı

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Geçin bu Android/iOS kavgasını artık. Ben de 3G’den beri iPhone kullanan biriyim ama dürüst olmak lazım: Apple artık eskisi gibi şaşırtmıyor. Adamlar 8MP kamerayı yağlayıp/ballayıp “ama yeni sensör” safsatalarıyla tüketiciye sunmaya çalışıyor. Ne kadar sattığı, ne kuyruklar olduğu bi’ gerçeği değiştirmiyor: Apple artık piyasada 1 numara değil. Kimse olumsuz yoruma para vermiyor, önemli olan herşeyi doğru değerlendirebilmek. Yetiyorsa 512 Ram da koyar, önemli olan gerekli işlemleri ne kadar hızlı ve stabil çalıştırdığı.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Apple şu şarj olayını halletse kimse dönüp androide bakmaz

  23. SDN Okuru dedi ki:

    en mantıklısı ucuzundan 5s almak işlemci ve ram artışı için 6s beklenmeli kesinlikle bende apple fanıyım ama yanlışlarıda görmek lazım ios 8 ile birlikte 4ler çöp oldu maksat yeni telefon sattırmak ios 9 ile de iphone 5 ve 6 lar çöp olacaktır muhatemelen

  24. SDN Okuru dedi ki:

    apple donanımı ne kadar koyarsa koysun 2 yıl önce çıkardığı model her zaman kasacak ve yavaşlayacak ios ios diye bağıranlar iphone 4 ve 4s te stabil kullanın hadi ios 8 i çıkan her iphonenin ömrü 2 yıldır.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    64 bit işlemciye 1gb ram yetmiyor ve zaten low memory hatası alanlar var. Böyle yapmalarının sebebi telefonun iki sene sonra kullanılamaz hale gelmesi. Ram miktarını artırmadan satışların yükseleceğini sanmıyorum.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Ne ram mış arkadaş daha düne kadar tek sorunu küçük ekran boyutu diyordunuz şimdi ram da ram.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Yaw adamlar 1 gb ram koyduysa güveniyor sistemine demek ki. Androidler 4 gb a yaklaştı yine takıkma ve kasılmalar mevcut. Güncelleme beklemesi ve alamaması da cabası

  28. SDN Okuru dedi ki:

    donanımla iş bitmiyor diyen bebeler 1 gb ramli telefonu gidip 3000 tl ye alıp mutlu meseut yaşayabilirler. bunu iphone 4s kullanan, durmadan açık uygulamaların çöktüğünü defalarca yaşamış biri olarak söylüyorum. Ios’un sorunsuzluğu, android karşısında daha iyi oluşu 2 sene önce daha bir dinlenebiliyordu ama etraf artık android telefonlardan geçilmiyor siz bebelerin bahsettikleri gibi problemler de eskisi kadar duyulmuyor. eşim lg g2 kullanıyor. açık net söylüyorum, iphone 4,5,5s eline su dökemez g2 nin. ki bu geçen senenin telefonu. fan boylar olarak nesliniz bir tükense diye beklemedeyiz. sadece itibar satın alıyorsunuz. O da söndü. ben yeni bir iphone kullanan biri gördüğümde z3 var g3 var note 4 var bekleseydin ya diyebiliyorum çok net.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    bu adam analistse biz de bişey bilmiyoruz!

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Yemişim ram’inizi bi bitin! Şimdiye kadar 512 mb ram ile bile 2 gblik cihazlara fark atan cihazdır iPhone donanımla bitmiyor kabullenin artık!

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaş doğru söylemiş ama bu süper zekalarla uğraşmamak lazım

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Bencilphone .

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Apple cimri olmasa 1 gb ram koyardi boom beac oyununu bi appda birde s4 de oynayip performansini degerlendirmenizi umarim kesinlikle ramden kaynaklanan birsey bide buraya gelip boslaf yapma.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    1 gb yeter diyorsunuzda o dev gibi full hd ekrana işlemcisine 128 gb telefonda birsürü resim video uygulama olacak hiçmi kasma,donma olmaz

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Ram’e takilan kullanicilarin hepsi Android magduru kesin 😀

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Bunlar her yeni iPhone çıktığında Apple bu sene batacak diyen adamlar. Her seferinde iPhone satışları daha da artıyor. 24 saatte 4 milyon sattı daha ne olsun.

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Donanım tamamen önemli değil ama yine de gelismesi lazım. Note 3 deki gibi 3 gb olmasa da 2 gb olabilirdi ram. Ayrica donanım hiç önemli değil diyen arkadaş neden mac lerde apple donanım kasiyor bir düşün.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    10 gb ram olsa ne aga ios ta en son sorun o

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Dandroidçiler apple in 1 gb ram ı dandroidin 3 gb ramına yeter ipad min kullanıyorum ramı 512 mb sıkıntısız ve acaib hızlı 2 gb ram a yeter ram bakarsak zaten 1 kb ram dandroidin 1 gb ramı

  40. SDN Okuru dedi ki:

    hala ram olayına takılan süper zeka android kullanıcıları var. Donanımla iş bitmiyor beyler.

  41. ysnozclk dedi ki:

    Ýlk hayal Plusta yaþandý zaten. 2GB Ram Beklenirken 1GB geliyormuþ

" iPhone 6 Satışları Beklenenin Gerisinde mi? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere iPhone 6 Satışları Beklenenin Gerisinde mi? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda iPhone 6 Satışları Beklenenin Gerisinde mi? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "