Okunma

128 GB’lık iPhone 6s İndirime Girdi!


26 Nisan 2016 Salı 07:30
128 GB’lık iPhone 6s İndirime Girdi!

Eylül 2015’te tanıtılan iPhone 6s, sunduğu özellikler ile iOS tutkunlarını etkilemeyi başarmıştı.

Çıktığında dünyanın en hızlı telefonu unvanına sahip olan iPhone 6s, bastırma şiddetine duyarlı 3D Touch teknolojisi, geliştirilmiş ön ve arka kamerası ve 2. nesil TouchID özelliği ile ön plana çıkıyor.

iPhone 6s teknik özelliklerinden bahsetmek gerekirse; Apple A9 işlemci, 2 GB RAM, 4.7 inç büyüklüğünde ekran, 4K video kaydı yapabilen 12 Megapiksellik arka ve 5 Megapiksellik retina flaş destekli ön kamera, parmak izi okuyucusu (2. nesil TouchID) ve 3D Touch cihazda yer alıyor.

16-04/26/iphone-6s-13.jpg

Hepsiburada.com‘un düzenlemiş olduğu stoklar ile sınır olan kampanyası ile iPhone 6s fiyatı indirime girdi.

Depolamaya önem verenleri yakından ilgilendirecek olan iPhone 6s 128 GB kampanyasında cihazın fiyatı 3.899 TL’den 3.499 TL‘ye düşüyor.

Cihazı hemen teslim satın almak için görsele tıklayın:

16-04/26/iphone6s.jpg

ADVERTORIAL

:: iPhone 6s satın almayı düşünüyor musunuz?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

74 yorum - “128 GB’lık iPhone 6s İndirime Girdi!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Oha acaip bir fiyat düşüşü yaşamış gidip hemen 85 tane alayım. Ulan benim elimdeki telefon 2 senelik s4 hiç bi sıkıntsı yok şarjzı günü çıkarıyor o kadar özellige fiyatı gayet iyi iphoneda s4 olmayan özellikler 3.500 tl. Telfonun kendinde 16 gb hafızası artı bide hafıza kartı destegi misss .

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Akla bak 500 tl lik telle iphone nin yaptığını yaparsın demiş 4k yı boşver kamera dandik oyun uygulama kalitesiz bunlar için bile iphone alınır kaldıki sln çıkan android teller bile performansta iphoneyi geçemiyo 500 tl lik telle alo dersin anca

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Her bir model ile aralarında ortalama 500 TL fark olan yüzyılın sömürücü markası iphone modelleri ucuzlamış, o zaman hemen 5 er adet almalı 😀 Marka model önemsiz … 16 gb hafıza kartı ortalama 40 TL – 64 gb 80 TL – 128 GB de ortalama 200 TL 😀 Bu insanların cebindeki paraya kast etmekten başka bir şey değil bence. Alınmamalı bu telefon markası. Tak hafıza kartını devam et. Niçin deli gibi para harcıyorsun ?

  4. SDN Okuru dedi ki:

    3500 tl ye tofaş alınır 🙂

  5. SDN Okuru dedi ki:

    3500 tl ye gidip tofaş alınır 🙂

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Çok buyuk kazık 7000 tl ye gider araba alırım bu telefon 3500 tl bide karıma alsam 7000 bu ne gider Tofaş alirim kat kat iyi

  7. SDN Okuru dedi ki:

    o fiyata philips 4k tv aldım 🙂

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Trilyoner olsam da 128 gb almam

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Bak iphone haddinden fazla pahalı tamam da yok 500 tl lik telde iphone nin yaptığonı yapar falan geç bunları uygulama oyun optimize kalite sorunsuzluk kamera ve daha birçok şeyi sorunsuz halledersin yani iphone her istediğine cevap verir kaldıki s6 s7 bile sorunsuz luk anlamında yaklaşamıyo iphone ye yok ram güncellemesi bilmem ne iphone teller herşeyiyle kalitedir biz de akıl yok 500 tl 1000tl lik teller çok iyide ben almıyom hadi ordan

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Hemen gidip taksitle alacağım

  11. SDN Okuru dedi ki:

    koşun apple kullanıcıları koşun…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Bunlar kazikliyolar milleti valla diyorum lan bune maasimi yatiriyim olmadi iphone almak icin kafayi yemis bunlarrr

  13. SDN Okuru dedi ki:

    la dayıcım zaten iphone 4s yetiyor. sen alma al diyen mi var 😀 git şahin al bıktırdınız ya 😀

" 128 GB’lık iPhone 6s İndirime Girdi! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere 128 GB’lık iPhone 6s İndirime Girdi! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda 128 GB’lık iPhone 6s İndirime Girdi! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "