Okunma

iPhone 7 Sloganından Penis Anlamı Çıkıyor


10 Eylül 2016 Cumartesi 15:30
iPhone 7 Sloganından Penis Anlamı Çıkıyor

Her yeni iPhone modelinde Apple farklı sloganlar kullanıyor. Örneğin iPhone SE çıktığında şirket “Küçük bir telefon. Büyük bir adım” sloganını kullanmıştı.

iPhone 7 ise dünya genelinde “İşte 7” sloganını kullanıyor. Orijinali “This is 7” olan bu slogan her ülkede o dilin anlayışına göre biraz değiştirilerek kullanılıyor.

Ancak söz konusu Hong Kong olduğunda işler çok daha komik bir hâl almış durumda. Çünkü “This is iPhone 7” sloganı kanton lehçesinde “İşte penis” anlamına da geliyor.

Hong Kong, iPhone sloganını konuşuyor

Kanton lehçesine göre bu sloganın “İşte penis” anlamına çıkmasındaki sebep 7 rakamı ile ilgili.

Çünkü bu lehçede 7, “chat” olarak telaffuz ediliyor ve bu telaffuz aynı zamanda Dailymailin haberine göre penis anlamına da geliyor.

O nedenle aslında Apple‘ın “İşte 7” demek istediği iPhone 7 sloganı şu anda Hong Kong’ta yaşayan insanlar tarafından çokça konuşuluyor.

 

Birçok insan yukarıda gördüğünüz gibi sosyal medya hesaplarından slogan ile dalga geçiyor. Bakalım Apple, istenmeden ortaya çıkan bu komik durum için ülkede farklı bir slogan kullanmayı tercih edecek mi.

:: Ortaya çıkan bu komik durum ile ilgili ne düşünüyorsunuz? 


yazarKerem Enginar

Özellikle akıllı telefonlar olmak üzere uzun süredir en yeni mobil ürünleri inceleyen Kerem, bunun yanı sıra donanım ürünleriyle de ilgileniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

“iPhone 7 Sloganından Penis Anlamı Çıkıyor” üzerine 49 yorum

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Acele etmeyin daha nexuslar cikmadi piyasaya 😉 pixel

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Sesli güldüm :))

  3. SDN Okuru dedi ki:

    10. yıla özel bi süprizimiz var diyolardı ya bu galiba

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Turkiyeden uyuşturucu oluyor iPhone=afyon

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Bu olay Apple tarafından bilinmektedir yoksa bir firma "Bu yedidir" diye aptal bir slogan koymaz.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Hong Kong'un kalitesini gösteren durum …

  7. SDN Okuru dedi ki:

    O slogan Türkiyede olmalı al 5000 e otur üstüne This is 7.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    DİKKAT DİKKAT…iphone,ninde ***** halis muhlis ÇİN MALI,dır..PDR MARKA..patlamaya meyilldir. bir servisi söyledi…

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Hocam penis anlamına gelmesi normal. İphone 7 = 649USD = P***S

  10. SDN Okuru dedi ki:

    manası çok derin tesbih gibi geçiririm bilezik gibi oturturum anlamına geliyor 😀

  11. SDN Okuru dedi ki:

    aypon dendimi benim aklıma koyunculuk geliyor….elmacılar anladınız siz onu!!

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Alşamadığım hongkonglular 7 harfini ilk kezmi duyuyorlar

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Note penis?

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Adamlar ne ile kazıkladıklarını açık açık belli ediyor daha ne olsun 😀

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Biz mutasıp insanız aga böyle penisli menisli telefonları elimize alıp gezemeyiz yok hayır bi iphone 7 elimize alacaksak milletinki yerine kendi iphone'numuzu(!) alırız elimize gezeriz 😀 hiç olmazsa 3500 tl cebimizde kalır.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    TÜRKİYE'YE NE ZAMAN GELECEK BİLEN VAR MI.?

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Hong Kong un ne düşündüğünü kim umursar ki ? Apple için Önemli olan ABD ve Avrupada yaşayan insanların fikri ve yorumudur.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    "Daha iyisi" denebilirdi! Hiç mi kafa yok bunlar da?

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Bence doğru anlamışlar sonuçta o fiyatlarla Apple'nda söylemek istediği o aslında.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    ha ha ha

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Yarıldım abi. Düşünsene gazetelerde iphone 7 resminin yanında 'this is 7' yazıyo. So silly..

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Şimdide bunu bekliyelim bakalım buda patlamaz dimi neyse ama siyah renginin sadece 128 ve 256 gb versiyonda olması illa onu aldırma staratejisi ama apple hakkını veriyor dogrusu kullananları görüp almak daha mantıklı ama ıphone5s ve ıphone6s kullanan biris olarak 1 sene sonra eylülde olursa yine ıphone7s 7s plus merak etmiyo degilim 😀

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Şimdide bunu bekliyelim kullananlar nasıl bulucaklar siyah renginin 32 gb yerine 126

  24. SDN Okuru dedi ki:

    İste pazarlama, ellerine vereceklerini açık açık söylemişler.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Abi sesli guldum ya

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Chat gibi girecek alanlara:D

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Benzediği için herhalde

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Ne yapalım ne kadar ayıp bir haber

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Bizde Samsung Samsun diye telafuz ediliyor 🙂

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Bizde de fiyatından ötürü aynı anlamı çıkartmak mümkün

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Gerçekten çok saçma milletin isi kalmamış bu ne lan 😀

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Sen ister penis de ister başka birşey de o telefon yine satacak o telefon yine para kazandıracak apple hala dünya şirketi olacak sende zenginin malı züğürdün çenesi misali boş boş konuşacaksın olay bu.

  33. SDN Okuru dedi ki:

    iphone alacağınıza benimkini alın falan diyorlardır hahhhah

  34. SDN Okuru dedi ki:

    7 cm uzatıyo mu?öyleyse bu çok pahalı mypower'ı kullanın:)

  35. SDN Okuru dedi ki:

    This is 7 yi tutacaklar

  36. SDN Okuru dedi ki:

    O slogan Türkiye'ye lazım kol gibi fiyatlar sadece burada

  37. SDN Okuru dedi ki:

    İphone'u çekeniyolar bütün sıkıntı bu yani 😉

Yorum yazın

Geri bildirim