Okunma

Jabra Sport Coach İnceleme


10 Ocak 2016 Pazar 15:23
Jabra Sport Coach İnceleme

Jabra Sport Coach, birçok farklı kullanım özelliğiyle öne çıkıyor. Sadece müzik dinlemek için kullanmayacağınız cihazın en büyük artılarından birisi de sesli asistana sahip olması. Ayrıca Jabra Sport Coach asistanı, kulaklıkta bulunan hareket algılayıcısıyla desteklenmiş. Böylece hareketleriniz size anbean aktarabiliniyor. 

Bu hareket algılayıcısı, yaptığınız antreman ne olursa olsun, sesli asistan sayesinde size bilgi verebiliyor. Yaktığınız kaloriden, ne kadar süre koştuğunuzdan ya da ne kadar daha koşmaya devam etmeniz gerektiği bilgisini anında öğrenebiliyorsunuz. İsterseniz sesli asistanı kapatmak da mümkün. Jabra Sport Coach ile birlikte kullanabileceğiniz spor uygulaması da oldukça başarılı bir kullanıma sahip.

:: jabra Sport Coach hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarEvren Tepe

Bilgisayar kullanımına "abi silahlı yürümeli bi de araba yarışı oyunu istiyorum" diyerek başlayan şahsım, o zamandan beri oyunlarla sıkı fıkı olmuştur. Oyun oynayınca teknolojiden uzak kalamıyorsun. Eğlendirerek öğretiyorum.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

20 yorum - “Jabra Sport Coach İnceleme”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    fiyatı baştan söyleseydiniz 7 dakika 40 saniyem boşa gitmicekti 😀

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Kapitalizm zenginleri soymak için neler yapıyor?

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben bir kerizlik yapıp aldım ses kalitesi idare etsede ses seviye düzeyi çok düşük kesinlikle tavsiye etmiyorum asist zaten türkçe değil yaptığı asistanlığı yapan uygulamalar appstore ve google playde zaten mevcut

  4. SDN Okuru dedi ki:

    evren adamimsin be. yeni bir imajla fenomen olursun. digerleride oninceleme yapiyorum desin. hatta bence demesin.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Gereksiz teknoloji coplugune aday bir makina, her zaman soylerim salonda telefon vs. Gibi cihazlar ile ugrasmak motivasyonu dusuruyor

  6. SDN Okuru dedi ki:

    "enfisi" hahahaha

  7. SDN Okuru dedi ki:

    asistan türkçemi acaba???

  8. SDN Okuru dedi ki:

    fiyat nedir beyler 450 den başliyor doğrumudur ?

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Sonyde sbh70 ve sb80 var ben sbh70 kullanıyorum iki aydır muazzam bişey tavsiye ediyorum

  10. SDN Okuru dedi ki:

    en fi si

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Türkçe desteği var mı

  12. SDN Okuru dedi ki:

    enfisi de ne ! en-ef-si olmasın o 🙂

  13. SDN Okuru dedi ki:

    video acılmıyor

  14. SDN Okuru dedi ki:

    video gizli olmuş

  15. SDN Okuru dedi ki:

    bir kaşık yok neo!
    pardon video yok.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    video açılmıyor

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Olmayan video hakkında bir şey düşünemiyoruz malesef.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Video izlenmiyor. Bu video gizlidir diyor

  19. SDN Okuru dedi ki:

    ilk yorum çatal bıçak setim nerde

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Video gözükmüyor

" Jabra Sport Coach İnceleme konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Jabra Sport Coach İnceleme ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Jabra Sport Coach İnceleme ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "