Okunma

KitKat 28 Ekim’de Gelebilir!


17 Ekim 2013 Perşembe 09:00
KitKat 28 Ekim’de Gelebilir!

Android’in yeni sürümü 4.4 KitKat için geri sayım başladı. Son günlerde artan sızıntılar güncellemenin yakın olduğunu gösterirken, KitKat twitter hesabından yapılan şifreli paylaşımlar net bir tarih üzerine odaklanılmasını sağladı.

Yapılan ilk şifreli paylaşım olan KitKat görünümlü Android’in yer aldığı görsel, fazla bir ayrıntı içermiyor. İlk bakışta görselin altında yer alan “Android KitKat” ifadesi ve hemen yanındaki büyüteç ikonu ilgi çeken iki öğe olarak ön plana çıkıyor.

Tarih ile ilgili ipucu ise görsel ile birlikte paylaşılan “Everybody Dance Now!” cümlesinde yer alıyor. Bu cümle 90’ların popüler şarkılarından “Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)” şarkısına ve eser sahibi C+C Music Factory grubuna bir göndermeden ibaret. Biraz araştırma yapılınca C+C Music Factory adlı grubun öncülünün The 28st Street Crew olduğu ortaya çıkıyor.

Tabii ki tek ipucu bu değil. İlk görselin ardından yapılan ikinci paylaşımda ise “This is it have a break, have a KitKat” cümlesi yer alıyor. Oldukça büyük harflerle yazılan “This is it” ifadesinin yanı sıra “bazen işaretleri aramak zorundasınız” cümlesi de paylaşımda bulunuyor.  Biraz araştırmayla “This is it” ifadesinin Michael Jackson’ın 28 Ekim’de gösterime girecek belgesel filmi “Micheal Jackson’s This is it” filmine gönderme olduğu ortaya çıkıyor.

Bu iki paylaşımda gizli şifreler Android 4.4 KitKat’in tanıtım tarihinin 28 Ekim olduğu yönünde sağlam ipuçları veriyor. Bakalım işletim sisteminin yeni sürümü bu tarihte tanıtılacak mı?

:: KitKat Twitter hesabından yapılan şifreli paylaşımları eğlenceli buldunuz mu?

 

 




yazarAzim Köse

Ege Üniversitesi, Sinema TV Bölümü Yüksek Lisans mezunu olan Azim, 4 yıldır farklı mecralarda teknoloji hakkında haberler ve makaleler yazıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

37 yorum - “KitKat 28 Ekim’de Gelebilir!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    isterse android snackers çıksın yine beş para etmez android bi kere temeli zayıf

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Aynen nexus 4 forever 😀

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Nexus4 var 4.3 suan 4.4 u bekliyoruz

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Custom rom var mk 😉

  5. SDN Okuru dedi ki:

    tamam 28 ekimde çıkar 2015 2.çeyreğinde alır dandro(itçi)***** a ver kurtul kampanyası yapıcaz size

  6. SDN Okuru dedi ki:

    S4 için güncelleme geldi beyler. 4.3

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Boşuna millet bağırmıyor nexus diye android alacaksan nexus arkadaş

  8. SDN Okuru dedi ki:

    sanki define arıyoruz arkadaş yok bazen işaretleri aramak zorundaymışız sanki milyarları biz götürüyoruz yayınlayacaksanız yayınlayında bizde kurtulalım sitelerde kurtulsun

  9. SDN Okuru dedi ki:

    daha neler artik, sacmaligin boyleside gorulmedi, sanki dudak ucuklatan yenilikler var gibi…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    gta san andreas te bile bu kadar şifre yoktu lan

  11. SDN Okuru dedi ki:

    samsung dedik güncellemede hızlı dedik sende yaptın yapacağını bide eklediğin saçmalıklarla 2 gb ram bile yetmez oldu artık s4’teki 1500/1800 kullanım nedir abi ? android nexustur bunu bir kere daha gördük çıktığı gibi yeni sürüm 400/1800 mb ram kullanımı

  12. SDN Okuru dedi ki:

    4.4ü es geçer samsung büyük ihtimalle bi dahaki guncelleme ya 5 olur yada gelmez s4 e

  13. SDN Okuru dedi ki:

    bu yüzden ya nexus telefon alın yada iphone alın böylece güncelleme sıkıntısı çekmezsiniz veya s4’ün arayüzü olmayan sürümünü alın

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung guncellemeleri dagitmaya basladi. AceleniZ niye ?

  15. SDN Okuru dedi ki:

    LG G2 için 4,3 de uğraşmasada direkt Kit Kata çalışmaya başlasa bari 🙂

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Çoğunuz alamayacaksınız zaten, heyecanlanmayın. Android ***** (ozellikle samsung) doğru duzgun guncelleme verdiği ne zaman gorulmuş. Costum rom’larla uğraşın. Fangirler kızacak ama malesef durum bu…

  17. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 17.10.2013 14:02 Sizi gidi ezik fandroidciler. Daha 4.3 güncellemesi alamadınız. 4.4 bekliyosunuz. Samsungmuş peehhh

    SEN İLK ÖNCE Bİ MAVİ EKRANINI DÜZELT 🙂

  18. SDN Okuru dedi ki:

    biz vindısza geçiyoruz..
    su andoidden fayda gelmez..zaten tizen çıkaracak olan samsung
    andoidden ayrılıyor.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Note 3’te 4.3 var. 4.4’ün de gelmesi çok yakın. 🙂

  20. SDN Okuru dedi ki:

    S3 ünü satıp nexus4 aldım. Hem kalitenin farkına vardım. Hemde güncellemesini.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Sizi gidi ezik fandroidciler. Daha 4.3 güncellemesi alamadınız. 4.4 bekliyosunuz. Samsungmuş peehhh

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Snapdragon 800 ve krait donanimlarini kullanan nexus 5i merakla bekliyorum. Bu iki donanim diger donanimlarin en ust duzeyde kullanilabilmesinin yolunu acan iki unsur. Kamera 13 Mp den az olmamali, huawei m3de bile en ust duzey donanimlar kullanildi, islemcisi, kamerasi, bellegi, tasarimi ile buyuk firmalara kafa tutabilmenin otesine gecti. Yine de androidin kaynagi google, oncelikli tercihim nexus oluyor dolayisiyla. nexus5 ortaya bir fark koyabilmeli ki almayi dusunelim.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Gelse ne olur arkadaş nexus dışında model kullananların samsung, sony, lg vs.. kullanıcılarının muhtemelen bu sürüme ulaşma ihtimali öncelikle samsung galaxy s5’ten önce olması mümkün değil gibi görünüyor onun içinde en iyi ihtimal nisan-mayıs 2014 .. 4.3 samsung note 3 alanlar ulaşabildi fakat sony z1 ya da htc one max alanlar bile ulaşamayacak galaxy s4 bile hala beklemede bazı arkadaşlar bu işe çözüm bulunsun demişler ya çözüm bulmak isteyen kim ki müthiş bir ticari strateji bu apple’dan bile daha üstün bir zeka örneği bravo google! zaten ruslar amerikalılardan her zaman daha akıllı olmuşlardır ..

  24. SDN Okuru dedi ki:

    nexus forever…

  25. SDN Okuru dedi ki:

    4.3 gelmeden 4.4 cikmasi çok kötü

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Ulan samsung yazıklar olsun sana

  27. SDN Okuru dedi ki:

    bir işletim sisteminin üretim- dağıtım- içerik konusunda ki acizliğini izlediniz. gelecek bölümlerle daha da gülmeye devam edeceğiz. görüşmek üzere sayın seyirciler.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Çıksa ***** sanki devrim niteliğinde bişey var bildiğin srvimsiz bir arayüz başka da bişey yok 4.3 kullanıyorum boyummu uzadı yok 4.4 gelincede pek bişey degişmeyecek zeki müren bizi görmeyecekse boştur

  29. SDN Okuru dedi ki:

    ne kitkat mış arkadaş 😀

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Mhpnin 40. yılı kutlu olsun

  31. SDN Okuru dedi ki:

    4.2 bile almadan 4,4 çıkıyor saçma dağıtım hızlı olmalı yoksa 10 coksa boş haber

  32. SDN Okuru dedi ki:

    AYIN VE PEK MUHTEREM shift delete (SDN) YETKİLİLERİNE……… ÖNCE BAYRAMINIZI SEVGİ VE SAYGI İLE KUTLAR..İŞLERİNİZDE VE ÖZEL HAYATINIZDA ESENLİKLER VE HUZUR DİLERİZ. ………….. ***** LÜTFEN WİNDOWS 8 VE 8.1 VE PREVİEW ……İ BU DEĞERLİ SİTENİZDE YAYINLAYINIZ..HALİYLE ANAHTARLARI İLE BİRLİKTE VE TANITIMLI.. BİZ KOPYASINI ALDIK AMA ANAHTARLARI UYMUYOR..VE ESKİ VERSİYONLARI VAR..ÖRNEK..8232 VESAİR W8 GİBİ ………… LÜTFEN VE ACİLEN BU YARDIM VE DEĞERLİ HİZMETİNİZİ SİZLERİN SİTESİNİ TAKİP EDEN BİZLER BEKLİYORUZ. SİZLERİ SEVİYORUZ.. MUTLU VE HUZUR DİLERİZ.. MÜMTAZ,,,SERAP..VE ÇOCUKLARI. ENGİN..ALİ..SERKAN..

  33. SDN Okuru dedi ki:

    davinci şifresi

  34. SDN Okuru dedi ki:

    S4 daha 4.3 almadı 4.4 çıkıyo

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Lg g2 ye gelir mi ki ?

  36. SDN Okuru dedi ki:

    CIA mode on.

  37. SDN Okuru dedi ki:

    4.3 daha gelmeden 4.4 geliyor vay be. Samsungun hızlanması lazım…

" KitKat 28 Ekim’de Gelebilir! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere KitKat 28 Ekim’de Gelebilir! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda KitKat 28 Ekim’de Gelebilir! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "