Kod Yazmadan Uygulama Geliştirin!


03 Ağustos 2016 Çarşamba 12:45
Kod Yazmadan Uygulama Geliştirin!

Uygulama geliştirmek isteyen veya hali hazırda mobil uygulama sektöründe yer alan kişi veya şirketler, uygulama geliştirmenin daha hızlı, daha güvenilir ve daha kolay hale gelmesini arzu ederler.

Yapılacak uygulamanın, kapsamlı özelliklerini ve güvenirliğini kaybetmeden, geliştirme sürecini kısaltabilmek, aynı zamanda maliyetlerin düşürülmesine de olanak sağlar. Ayrıca bu özellikler, pazardaki yerlerini sağlamlaştırmak ve hedef kitlelerine ulaşmak isteyen şirketlerin, ihtiyaç duydukları mobil uygulamaya, uygun bütçeyle sahip olmalarını mümkün hale getirir. 

İşte tüm bu beklentileri karşılayabilmeyi hedefleyen Flexapp, 10 yıldan uzun süredir edindiği tecrübeleri ile tasarladığı Mobil Uygulama Geliştirme Platformu’nun beta versiyonunu kullanıcılarla buluşturdu.

Tamamen yerli bir ekip tarafından geliştirilen Flexapp Platformu, zorlu bir öğrenme sürecine sahip mobil uygulama geliştiriciliğini olabilecek en hızlı, güvenilir ve daha kolay hale getirmeyi amaçlıyor. Flexapp, geliştirme sürecini uzatan fakat önemli olan özellikleri kendi bünyesinde çözerek geliştiricilere, “Kod yazmadan” ve fazladan iş gücü gerektirmeden gelişmiş mobil uygulamalar yapabilen, öğrenimi kolay bir ortam vaad ediyor.

16-08/03/flexapp.jpg

Flexapp ekibi, tüm Flexapp geliştiricilerine ücretsiz olarak sunulması planlanan Flexapp University yüksek etkileşimli online kursun çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor. Önümüzdeki birkaç ay içerisinde Flexapp ile ilgili detaylı bilgilerin yer alacağı dokümantasyon ve Flexapp University platformunun geliştiriceler ile buluşması hedefleniyor.

Yurt içinde hayata geçirilen ve kısa bir süre zarfında yurt dışına açılması planlanan Flexapp, sağladığı hizmetlerle, rekabetin arttığı mobil ortamda yer almak isteyen fakat yüksek geliştirme maliyetleri sebebi ile mobil uygulamalarını yaptıramayan kobilerin de, öğrenme ve geliştirme süreci kısalmış böylelikle maliyeti düşmüş mobil uygulamayı Flexapp Geliştiricileri’ne yaptırabilmelerine olanak sağlar.

:: Mobil uygulama geliştirmek istiyor musunuz?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
33 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Yapilan seyler guzel ancak kod yazmadan bir girisim girisim olamiyor uzucu ama gercek.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

yahu kod yazmak çok zor değil ki

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
4 ay önce
Yanıtla  SDN Okuru

Yaz Ozaman 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

aynen…

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

bu tarz kod yazmadan program geliştirme uygulamalarına üzülüyorum. tamamen vakit kaybı. hiçbir programcı bunları kullanmıyor. programcı olmayan kimse de basit dahi olsa uygulama geliştirmeye yeltenmiyor. onca emek boşa gidiyor. bunun yerine cross platfrom shell yazın da kullanak

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Mac desteği var mı ben göremedimde?

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Bunlar zaten ajansa yaptıracağına kendin yap daha az para öde mantığı. Zaten bu tür olaylarda asistanlara da yaptırabilirler.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

sms doğrulaması çalışmıyor -_-

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Bunu haber diye yapıyor musunuz? (haberden çok reklam ama neyse haber diyelim biz neyse…) Bunu haber diye yapacağınıza insanları kod yazmaya sevk edecek haberler yapın. İnsanları uzaklaştıracak şeyler değil. Şimdi bu haberi okuyan ve içinde az buçuk yazılım öğrenme hevesi olan kişilerin aklına şu gelecek; nasıl olsa artık böyle herkes uygulama yapabiliyor bu daha da gelişir kod yazmak tarih olur falan filan… Yok öyle şey kardeşim hikaye bunlar.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Yahu bırakın bu işleri kod yazmadan geliştirilen uygulama ile kod yazmadan geliştiren uygulama arasında dağlar kadar fark var kod yazarak daha güzel uygulamalar geliştirilir

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Bırakın bu işleri.. Sonra 2 tık ile Uygulama geliştirip, sonra bunu satmaya çalışıyorlar. Kötü Örnek olmayalım(!)

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Bu tür setlere zaman ayırıp kendinize yazık edeceğinize programlama öğrenin( ama hangi dil olduğu önemli )Çok daha güzel isler yaparsınız

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Burakın bu boş işleri. Boşuna mı kodlama öğreniyoruz, malmıyız biz? O zaman biz de böyle yapalım.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

kod yazmak zor değilki. sonuçta 4 işlem yapıyoruz. hangi dil olduğuda çok önemli değil. hepsi birbirine benziyor zaten

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

programcılar bu uygulamayı kötülemişler 😀 ne tuhaf

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

öyle bir şey yok. kod yazmadan yapabileceğiniz her şeyi sadece belli bir yere kadar yaparsınız. çok spesifik ve özel şeyleri yapmak konusunda her zaman sıkıntı yaşar ve kısıtlı kalırsınız. bunun en bariz örneği aynı amacı taşıyan wordpress.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Rezalet bi uygulama. Kodlama ile daha kolay geliştirme yapılıyor.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Kodsuz uygulamaya uygulama denmez. Ne o ööle BMW ye binicem fakat motorsuz olsun ama çokta hızlı gitsin der gibi bişey.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Freelancerlar toplanmış böyle bir şey oluşturmuşlar herhalde. Eğer iyi bir şey yaptiracaksaniz mutlaka o paralı olur hatta iyi bir şey olmasa da bile. Freelancerlar ile çalışın ama size pahalıya patlar hemde çok fiyat 1000 TL'den aşağı inmez. Türkiyede de bu böyle.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Bence kod yazmadan akış diyagramı şeklinde bir programlama yazılımı iyi olur. Resimlerden gördüğüm kadarıyla da sistem o şekilde.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

bu işi nasıl yapacağız bilgisi olan var mı?

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Özgür yazlım programcısı olarak söylüyorum böyle şeyler sadece zaman kaybı… Bu işe tek uygun olan Scratch. Hem proglamlama dili bilmek zor değil.
Pythonla merhaba dünya
print("Merhaba Dünya")

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Kesinlikle kod yazarak yapılan uygulamanın yerini tutmayacaktır kimsede aksini iddia etmiyordur ama bu işlere azda olsa merak salan yada ufak tefek işleri için ajansa bağlı kalmak istemeyen kişiler için hem çözüm sunmuş oluyor hemde işin mantığı için fikir vermiş oluyor. Buna benzer bir program olan Adobe'nin Muse uygulamasını 3 senedir kullanıyorum, Muse kod yazmadan Web sitesi oluşturmak için çok iyi bir program. Benim gibi kod yazmaktan anlamayan ve çok ekstrem özelliklere girmeden tamamiyle tasarım kabiliyetine dayalı projeler geliştirmek için ideal. Üstelik çok da iyi işler çıkartılıyor. Bu programda basit projeler için amatörlere çözüm olabilir.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Ben html i word 97 de öğrendim. Win98 de frontpage de vardı ama istediklerimi bir türlü yapamıyordum. Sonra çözümü word de buldum. İstediklerimi word97 yapıyor ve sayfayı doc yerine html olarak kaydediyordum. Sonra bu dosyayı not defteri yada frontpage açarak hangi kodun ne işe yaradığını bulmaya çalışıyordum. Hiçbir imkanım yoktu, hatta kullandığım pc bile bakkalındı. 36 ay taksitle vestelden aldığı veezy go iddi. Yola bu şekilde çıktım ve 17 yıldır artık bu şekilde olmasada 😀 devam ediyorum. Emeği her zaman takdir ettim, bu projeyi de takdir ediyorum. Açıklama yeterince net, başlangıç seviyesinde yada yeni tanışmak isteyenler için. Bu gün için çok basit görülebilir. Zamanla Flexapp ekibi uygulamalarına daha etkileyici ve ileri seviye yetenekler kazandıracaklardır. Özetle niyetin varsa iyi veya kötü bir yerden başlarsın.

SDN Okuru
SDN Okuru
4 yıl önce

Asla bu işe bulaşmayın. Ben bi hevesle başladım programımı hazırladım fakat asıl sıkıntı program oluşturulduktan sonra başlıyo. İndirme linki telefona inmiyo apk dosyasını bilgisayardan telefona taşıyosunuz yine bir sorunla karşılaşıyorsunuz. Benim başıma geldiği için yazıyorum. Emekleriniz boşa gitmesin hiç başlamamanız sizin için daha iyi ***** yazmayı biliyorsanız zaten hiç düşünmeden o yoldan devam edin bu tarz uygulamalarda kodları görmediğimiz için içine ne gömüldüğü belli olamıyo o yüzden pek de güvenemiyorsunuz. Benim başıma bunlar geldi size de aktarmak istedim.

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
1 yıl önce
Yanıtla  SDN Okuru

kardeş sana katılıyorum yaptıkdan sonra telefona yüklenmio cıldırcam

Hüseyin
Hüseyin
3 yıl önce

Pratik görünüyor. Kodlama öğrenmek kolay olsa flex kullanmak isterdim. Kodlama bilmediğim için mobiroller kullanıyorum. ***** Eğer ileride kodlama öğrenirsem flexi de kullanırım. Duruma göre ikisinden de yararlanmak en mantıklısı bence

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
11 ay önce

Bu platformları kötüleyen kişiler programcılar. Herkes kendi uygulamasını yapınca iş ellerinden gideceği için korkuyorlar.

Teknoloji Dostu
Teknoloji Dostu
11 ay önce

Kodcular kıskanıyorlar.

" Kod Yazmadan Uygulama Geliştirin! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Kod Yazmadan Uygulama Geliştirin! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Kod Yazmadan Uygulama Geliştirin! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 SDN ofisi parayı ne yapıyor? SDN ofisi parayı ne yapıyor?
  2. 2 Dünyanın en büyük AirPods'u kutusundan çıkıyor! Dünyanın en büyük AirPods'u kutusundan çıkıyor!
  3. 3 Facebook hem kabul etti hem 'tehdit' etti Facebook hem kabul etti hem 'tehdit' etti
  4. 4 Arçelik 9 Serisi A65 A 955 A 4K Smart TV incelemesi Arçelik 9 Serisi A65 A 955 A 4K Smart TV incelemesi
  5. 5 300x zoom ile telefona yakından baktık! 300x zoom ile telefona yakından baktık!
  6. 6 A101’den 35 TL’ye yüz temizleme cihazı alıp denedik! A101’den 35 TL’ye yüz temizleme cihazı alıp denedik!
  7. 7 İçerik platformlarının aile üyeliklerini karşılaştırdık İçerik platformlarının aile üyeliklerini karşılaştırdık
  8. 8 MSI Optix MAG274QRF-QD monitör incelemesi MSI Optix MAG274QRF-QD monitör incelemesi
  9. 9 Android telefondan iPhone 12 Mini'ye geçtik Android telefondan iPhone 12 Mini'ye geçtik
  10. 10 ABD yasağına Xiaomi'den ilk açıklama! ABD yasağına Xiaomi'den ilk açıklama!